Skocz do zawartości
sojkis

Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

1)2.0 TDI 125 kW (170KM) BMR z DPF DSG

2)sedan

3)trasa 6-7 miasto 7,5-8,5

4)brak

5)tak

6)tak

7)56 000 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 1.8 TSI 160KM CDAA

 

2. nadwozie: Kombi

 

3. spalanie: Miasto - 8,5-10, trasa 6,5 -8

 

4. awarie: jak na razie tfu tfu nic - nie licząc wymiany łożysk z przodu ale to bardziej sprawa eksploatacyjna

 

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: Tak, o dziwo jeździ lepiej niż wskazywałby stosunek mocy/masy

 

6. czy jestes zadowolony z zakupu?: TAK - dużo miejsca w środku i z przodu i co ważne z tyłu dla dzieciaków, spory bagażnik, pewne prowadzenie (szczególnie po przejsciu na 235/45/17)

 

7. przebieg: 120 tyś

 

8. co byś zmienił: siedzenia z comfortline sa wygodne, ale średnio trzymają na boki, zdecydowanie zdziwiła mnie konieczność wymiany całej lampy z tyłu przy przepaleniu się jednej diody..., średni a powłoka lakiernicza - w Audi nie miałem praktycznie żadych odprysków do kamieni, a tutaj jest tego sporo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 1.8 TSI 160KM BZB kręcony w V-Techu na 200 KM

 

2. nadwozie: Kombi

 

3. spalanie: Miasto - 9-10, trasa 6,5 -7.5 przy oponach 215/55R16 (Michelin Primacy HP), a teraz 7.5-8.5 przy oponach 235/40R18 (Pirelli P7 Cinturato)

 

4. awarie: przycisk hamulca ręcznego (120 zł), pompa ciśnienia paliwa (1200 zł) przy 70 tys. przebiegu, katalizator (4600 zł) przy 130 tys. przebiegu, łuszczy się guma przy otworze przycisku stacyjki (przypadłość wszystkich VW), ledwo zauważalne ogniska rdzy przy lampce oświetlenia tylnej tablicy rej.

 

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: Zdecydowanie tak

 

6. czy jestes zadowolony z zakupu?: Ogólnie tak, ale... niestety awarie nie są przyjemne dla portfela, ASO znośnie tanie, nawigacja RNS510 jest rewelacyjna!

 

7. kupiony w salonie, przebieg: 130 tyś

 

8. co byś zmienił: mógłby się mniej lub taniej psuć :), zestaw tel. premium bardzo ok. ale trzymanie kontaktów na karcie SIM ogranicza trochę funkcjonalność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostrzegam zdecydowanie wszystkich wielbicieli marki -

 

VW Passat B6 2008 Kombi 2.0TDI 140KM Silnik CBAB

 

Przy przebiegu 224tys.km dokonal zywota - urwany korbowod spowodowal uszkodzenie silnika (wyglada to jak wada fabryczna tej czesci)- poprostu wybil w bloku silnika orgromna dziure. Auto w stanie prawie idealnym zalatwione na amen - wymiana silnika nie oplacalna. Pieniadze utopione...Serwisowany bardzo regularnie.

 

Do tego standardowe usterki i wady znane wszystkim:

przepustnica wymieniona, dwumasa halasujaca, przycisk hamulca recznego dzialajacy okazjonalnie, jakosc plastikow i ich spasowania raczej mierna (no ale to auto dla mas) Zawieszenie raczej delikatne i dosc szybko zuzywajace sie na moich wiejskich drogach.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ostrzegam zdecydowanie wszystkich wielbicieli marki -

 

VW Passat B6 2008 Kombi 2.0TDI 140KM Silnik CBAB

Auto w stanie prawie idealnym zalatwione na amen - wymiana silnika nie oplacalna. Pieniadze utopione...Serwisowany bardzo regularnie .

 

http://allegro.pl/silnik-eos-passat-golf-2-0-tdi-cba-cbab-gwarancja-i3376190017.html

 

Daj ogłoszenie, że za free oddasz na forum, pewnie kilka osób się skusi, w końcu Tobie kolego już się nie przyda ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość PETER2345

1)silnik: 2.0 TDI 140KM BMP-dpf manual 2006 rok

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: zależy od stylu jazdy średnie 6,5

4)awarie: wąż turbo

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 174tys w tym moje 50 tys

8)co bym zmienił: plastiki w środku trochę hałasują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0TDI BMP 140PS

2)rodzaj nadwozia: Variant

3)spalanie: 6,7l

4)awarie: Brak

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 213tys km

8)co bym zmienił:Poprawił jakość blacharki, niektóre plastiki są kiepskie, i tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 TDI BMP (2005rok) 140 PS

2)rodzaj nadwozia:sedan

3)spalanie: roznie zalezy od mojej nogi a tu nie ma reguly :P, ale jestem zadowlony

4)awarie: przy zakupie dwumasa bo sie odzywala juz i turbina (regeneracja) , z takich powaznych , no i teraz zaczyna od czasu do czasu wyskakwiac blad czujnika temp. spalin

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: moze byc ale jak tka pojezdizlem troche to mysle czy 170 by nie bylo lepiej

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 213,200 km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0tdi 170km CBBB

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: średnie 5,8 l/100km

4)awarie: webasto - do wymiany świeca która nie występuje jako część zamienna ...

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK ale BMR był jakby żwawszy

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 175 tys km z czego ja zrobiłem ostatnie 25 tys

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.9 BXE

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: średnie 6 l/100km

4)awarie: wąż turbiny, pedał sprzęgla, pompowtryskiwacz, dwumasa, silnik recznego, czujnik ciśnienia doładowania, turbina dwa razy ale to przez głupia oszczędność, slady korozji wychodzącej od srodka...

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie, a po tylku naprawach mam pietra zrobić wirusa

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: nie

7)przebieg: 220 tys km z czego ja zrobiłem ostatnie 70 tys

8 zmieniłbym najepiej na jakiegoś forda :P

Edytowane przez sumo75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silnik: 2.0TFSI 200Bhp BWA 2006, skrzynia manualna 6

Rodzaj nadwozia: Sedan

Spalanie: 9.8 średnie - 12 miasto

Awarie: Stacyjka, Cewki i świece akcja serwisowa

Czy silnik jest wystarczający do tej masy: Tak

Czy jesteś zadowolony z zakupu: Bardzo !!!

Przebieg: 105 tys km

Co bym zmienił: Wnętrze mi się już troszkę opatrzyło, Powlekane plastiki schodzi skórka (Wiem że powinna, ale nie w aucie :pardon)

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik: 2.0TDI 140KM BMP z DPF-em

2. rodzaj nadwozia: VARIANT

3. spalanie: minimalne: 5.8 (raz 4.4 test tempomat); średnie: 6.4; max: 7.8 idzie i więcej ;)

4. awarie: przycisk ręcznego

5. czy silnik jest wystarczający do tej masy: w zasadzie tak, ale ....... 170 bym przygarnął ;)

6. czy jesteś zadowolony z zakupu: tak

7. przebieg: ok 212 tyś. km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.8 TSI CDAA

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: trasa 5.5 tempomat 100, 6,7 temp 120, 8,3 temp 150

4)awarie: świeca dwa razy(!), wymiana pierścieni i tłoków co uspokoiło spalanie oleju

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: dosyć

7)przebieg: 43tys km

8)co bym zmienił: Golf VI wydawał się mieć lepszą jakość wnętrza od B6, w sedanie nie można złożyć foteli na płasko i jest idiotyczne zwężenie pomiędzy bagażnikiem a kabiną

 

Ad 3 mam magiczną zdolność do niskiego spalania, jestem takim kapeluszem że pewnie R36 by u mnie <7 w trasie palił ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 TDI BMP (2005rok) 140 KM z programem od nowości na 177 KM

2)rodzaj nadwozia:sedan

3)spalanie: po Warszawie i okolicach średnio około 8l., ale jeżdżę raczej dynamicznie

4)awarie: przy zakupie (190k) dwumasa, napęd pompy oleju i turbina (regeneracja). Przy 265k korba się rozpadła i silnik został wymieniony na regenerowany.

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: raczej tak

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK, koszty małe, utrzymanie również, nie rzuca się w oczy

7)przebieg: obecnie 300 000 km i planuję dobić go już do końca (kolejne 3 lata i kolejne 150 000)

8)co bym zmienił: jakość przedniego zawieszenia (miechy "na zimno" trzeszczą jak stary tapczan), reszta jest OK (adekwatna do marki i oczekiwań związanych z Passeratti ;) ) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności