Skocz do zawartości

ts147

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ts147

  • Urodziny 01.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dolny Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2009
  1. Witam, Mam pytanie - po włączeniu klimy słyszę pracę jakby dodatkowego silniczka szczególnie przy niskich biegach / w korku - dźwięk głośniejszy niż silnika 1.8 TSI. Klima chłodzi super. Wydaje mi się, że w zeszłym sezonie ten dźwięk nie był aż tak wyraźny. Pytanie czy ten typ tak ma czy to sprężarka kończy żywot?
  2. Pytanie czy ma to jakieś znaczenie rzeczywiście? Sprawdzałem wczoraj w ASO i cała głowica z wałkami, zaworami, etc jest IDENTYCZNA dla BZB i CDAA - ten sam numer części nawet. Może różnice są w napinaczu i osprzęcie rozrządu.
  3. CDAA. Całą głowicę (z wałkami, zaworami, etc) zakładam nową z ASO - na szczęście udało mi się znaleźć w dobrej cenie. Wątki z forum o napinaczu i objawach oczywiście znałem i byłem wyczulony na to. Dodatkowo ASO twierdziło, że napinacz mam już po zmianach. W sumie wytrzymał 150k km .
  4. Passat 1.8 TSI, rok modelowy 2010. Regularnie serwisowany, zalewany Motulem. Przy przebiegu 151 000km niestety albo padł napinacz albo wariator na wałku - do wymiany zawory, hydropopychacze, etc, etc... Auto nagle zaczęło drgać (dokładnie silnik i przenosił drgania) - niestety szybkie zgaszenie nie pomogło . O ile z auta byłem naprawdę zadowolony, a sam silnik ma naprawdę fajną charakterystykę, osiągi, spalanie, to aktualnie mój entuzjazm dosyć mocno spadł. Przy okazji pytanie - ile orientacyjnie powinna kosztować naprawa silnika - wymienione zawory, hydropopychacze, ślizgi, łańcuch, napinacz, głowica, etc - słowem tak, aby było lepiej niż jak wyjechał z salonu? Mam już kwotę, ale chciałbym ją zweryfikować just in case. Jedyny "plus" całej sytuacji o ile może być o tym mowa w ogóle, to gwarancja na silnik na kolejne 150tys.km. Ktoś kto kupi kiedyś to auto ode mnie dostanie w sumie niezły prezent w postaci nowego silnika. Miałem poprzednio mającą baaaardzo złą sławę Audi 2.5 V6 TDI (163KM ostatni wypust) - przejechałem nią prawie 300 000km BEZ usterki poważnej silnika.
  5. Idealnie pasuje Parasol za 19,90 z Rossmana - dostępnych kilka wersji kolorystycznych .
  6. W moim przypadku opóźnienie było krótkie - 200-400m i zaczynała chłodzić. Podjechałem sprawdzić i wszystkie parametry trzymała w normie - pod koniec zauważyliśmy, że delikatnie ubywa przez zaworek czynnik (jeszcze oryginalny z zielonym kontrastem). Powodem okazał się być mały pyłek pod zaworkiem. Po ponownym nabiciu działa rzeczywiście jakby szybciej (ale jest też chłodniej - sprawdzę w trakcie upałów co i jak). W serwisie klim powiedziano mi, że takie opóźnienie (krótkie jak u mnie) może być normalne - klima potrzebuje czas żeby chłód przeszedł przez instalację. 70zł mniej w kieszeni ale przynajmniej przed wakacjami nie muszę już zaglądać do tego wątku :D:D.
  7. Moim zdaniem najlepszą opcją jest zakup auto po FL-ifcie - zazwyczaj usunięte są problemy wieku dziecięcego, zastosowane lepsze materiały, powiększony zakres wyposażenia. Kupowałem w ten sposób Accorda, Audi A4 i teraz Passata i jak dotąd -tfu tfu - zawsze byłem zadowolony . A to ciekawe - mam w firmie i B6 i B7 i poza fotelami i elementami przy dźwigni zmiany biegów powalających różnic nie widzę. Pewnie wzrok już nie ten .
  8. Mam wrażenie, że u mnie jest podobnie - klima zaczyna działać z pełną mocą po przejechaniu jakiegoś kawałka dopiero. Może zatem tak ma być?
  9. Mam pytanie - czy jadąc w trasę na wakacje z mocno załadowanym samochodem dajecie rzeczywiście tyle co na wlepie? U mnie byloby to przy oponach 235/45/17 2,8 przód i 3,0 tył, więc masakrycznie dużo.
  10. 1. silnik: 1.8 TSI 160KM CDAA 2. nadwozie: Kombi 3. spalanie: Miasto - 8,5-10, trasa 6,5 -8 4. awarie: jak na razie tfu tfu nic - nie licząc wymiany łożysk z przodu ale to bardziej sprawa eksploatacyjna 5. czy silnik jest wystarczający do tej masy?: Tak, o dziwo jeździ lepiej niż wskazywałby stosunek mocy/masy 6. czy jestes zadowolony z zakupu?: TAK - dużo miejsca w środku i z przodu i co ważne z tyłu dla dzieciaków, spory bagażnik, pewne prowadzenie (szczególnie po przejsciu na 235/45/17) 7. przebieg: 120 tyś 8. co byś zmienił: siedzenia z comfortline sa wygodne, ale średnio trzymają na boki, zdecydowanie zdziwiła mnie konieczność wymiany całej lampy z tyłu przy przepaleniu się jednej diody..., średni a powłoka lakiernicza - w Audi nie miałem praktycznie żadych odprysków do kamieni, a tutaj jest tego sporo
  11. Tak, dzięki - edytowałem w tym samym czasie po telefonie do innego ASO. Po prostu ciężko było mi uwierzyć, że nie ma możliwości wymiany głupiej diody . Tak pewnie zrobię, albo będę jeździł w stanie obecnym.
  12. Rzeczywiście - masz rację - dzwoniłem własnie do ASO. Totalna polewka, że trzeba wymieniać CAŁĄ lampę, z racji przepalenia się 1 diody.... Dodatkowo stało mi się to po przeglądzie w ASO, ale co to za różnica . Lampa 532zł... wiec chyba na razie zapomnę o tej lampce .
  13. ts147

    Felgi aluminiowe do B6

    He he - VW. Pasują, bo jeżdżę już na nich z miesiąc - ale chciałem się upewnić czy jest potrzeba kontroli dokręcenia .
  14. Tak - mam na mysli kierunkowskaz w tylnej lampie - jesteś pewien, że nie można wymienić żarówki/diody?? Dzwoniłem do ASO i jest normalnie taka usługa - 60zł?
  15. ts147

    Felgi aluminiowe do B6

    Czy śruby w CC i B6 są takie same? Pytam bo mam na zimę oryginalne felgi 16ki z B6, a na lato oryginalne 17ki z CC na jednym zestawie śrub - jest ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności