MICHAS
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O MICHAS
- Urodziny 28.09.1977
Informacje osobiste
-
Imię
Michas
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
UK York
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 136KM(CBA)
-
Rok produkcji
2008
-
Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny
MICHAS odpowiedział sojkis → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ostrzegam zdecydowanie wszystkich wielbicieli marki - VW Passat B6 2008 Kombi 2.0TDI 140KM Silnik CBAB Przy przebiegu 224tys.km dokonal zywota - urwany korbowod spowodowal uszkodzenie silnika (wyglada to jak wada fabryczna tej czesci)- poprostu wybil w bloku silnika orgromna dziure. Auto w stanie prawie idealnym zalatwione na amen - wymiana silnika nie oplacalna. Pieniadze utopione...Serwisowany bardzo regularnie. Do tego standardowe usterki i wady znane wszystkim: przepustnica wymieniona, dwumasa halasujaca, przycisk hamulca recznego dzialajacy okazjonalnie, jakosc plastikow i ich spasowania raczej mierna (no ale to auto dla mas) Zawieszenie raczej delikatne i dosc szybko zuzywajace sie na moich wiejskich drogach. -
Witam serdecznie Wlasnie jestem na etapie rozbierania Passata B6 2008 Kombi, ktory niestety niedawo dokonal zywota. Mam putanie zwiazane z blokada kierownicy - poniewaz, usiluje wyciagnac poduszki powietrzne,musze sciagnac kierownice, aby to uczynic, trzeba ja przekrecic o 90stopni - i tu pojawil sie problem - prawdopodobnie zlapala blokada i nie moge jej wogole ruszyc (akumulator wyciagniety, kable wyciete, itd) Wlozenie kluczyka nie pomaga... Prosze o pomoc. Pozdrawiam
-
Kontrolka-spiralka w Pas. informuje problemach natury elektronicznej (to sygnal z ECU). Komp.wylapal bledny sygnal np.z przepustnicy, tudziez innego urzadzenia/czujnika i informuja kierowce, poprzez alarm oraz zaswiecenie ikonki za desce rozdzielczej. W zaleznosci o parametrow auto wpada w tryb awaryjny (limp home) lub nie.Kod bledu bedzie zapisany na ECU. U mnie wystapil problem z przepustnica - polecam wymiane na nowa, gdyz zakupilem uzywana z tego samego modelu (CBA 2008) i nie pomoglo, tez musiala byc uszkodzona. Jest to bardzo zawodny element w tych modelach Passata - przycina sie klapka, pekaja plastikowe kola zebate sterujace katem nastawienia przepustnicy, do tego uszkodzeniu ulega czujnik nastawnika oraz spaleniu/uszk. ulega silniczek. Jednym slowem, VW ma tutaj duuuuze pole do popisu, bo cenowo juz dawno dogania drozsza konkurencje!
-
zlot vw-passat w UK 29.06-01.07.2012
MICHAS odpowiedział gruby 30 → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Jak znam zycie, to wiele dywagacji bedzie, a zlocik albo do skutku nie dojdzie, alebo beda 3 najbardziej zaangazowane osoby.Kicha! Nic nowego, zloty innych klubow (na ktorych bywalem) tez tak wygladaja. Ja proponuje utworzenie regionalnych sekcji-grup, ktore moglyby sie spotykac bardzej regularnie, w miejscach, w ktore nie trzeba 6 godzin jechac... Jest ktos z Yorkshire, lub ktos, kto ma np do Yorkshire nie wiecej niz godzinke jazdy? Pozdrawiam serdecznie Ja znam mnostwo ciekawych miejsc w okolicach West Y,North Y.East Riding (wschodnie wybrzeze,Parki narodowe,Zamki, zabytki). -
UK - Anglia - mechanik samochodowy, usług, MOT i części
MICHAS odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
A czy DYI mechanik sie liczy?() tak serio mowiac, to znam bardzo solidnego czlowieka, zdolnego mechanika w Yorku(dosyc dostepny, ceny przyzwoite). -
ZAGRANICZNY OFF TOPIC - czyli rozmowy o wszystkim
MICHAS odpowiedział pobs → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Chwile grozy przezyli ludzie. Duzo, duzo zdrowka zyczymy!Trzymajcie sie mocno! -
Koło dwumasowe Passat B6 1.9TDI 105KM (BXE)
MICHAS odpowiedział biszkopt → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie, jak namierzyc jednomasowe kolo do B6 TDI 2008? (jak ustalic jakie by podeszlo?) Czy jest sens to robic, gdyz cenowo wyjdzie to podobnie, a zywotnosc nowej dwumasy tez bedzie dluga. -
witamy w zagranicznych - UK
MICHAS odpowiedział Luke → na temat → Zagraniczne Dyskusje - Wielka Brytania
Serwus panowie! Co tam na poludniu?Zima trzyma? -
kolego marek, zakladam, ze turbo wymieniles na nowe ( i swist nie pochodzi z wirnika turbiny). Moze warto sprawdzic dokrecenie srub (ufam, ze uszczelka byla w dobrym stanie i zalozyles ja poprawnie), jesli jest to lewe powietrze, ktore tak gwizda, to jesli dokrecisz mocniej (moze kluczem dynamometrycznym) problem zniknie.
-
Problem z hamulcami na kołach 17 cali
MICHAS odpowiedział Polski → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Kolego, polecam pomiar grubosci klockow oraz tarcz (wymiana plynu, jak koledzy wspomnieli, pomoze). -
Najsmutniejsze jest to, ze w aucie tej klasy, prz stosunkowo mlodym wieku, ludzi musza sie zajmowac takimi bzdurami, zamiast cieszyc sie z jazdy. Niestety polityka ciecia kosztow VW osiaga poziom zenady...
-
[Instrukcja] Wymiana Zaworu EGR 1,9 TDI
MICHAS odpowiedział woys → na temat → Poradniki i instrukcje
Kolego sztomel, a jaki efekt tych modyfikacji? Jak auto teraz jezdzi? -
jakie jest działanie prawidłowe turbosprezarki?
MICHAS odpowiedział marcinrz7463 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Kolego najlepiej zaczac od organoleptycznego sprawdzenia - 1.na biegu jalowym dodajesz gwaltownie gazu i puszczasz pedal - nasluc***esz halasu tzw.swistu 2. podczas jazy, podczas przysieszania przy ok.2tys RPM turbo powinno sie wlaczyc i auto zaczyna wyraznie przyspieszac 3. mozna sciagnac waz dolotowy i wizualnie sprawdzic kondycje wirnika - jesli sa jakiekolwiek luzy osiowe, to nie jest dobrze, 4. rowniez obecnosc oleju w otworze dolotowym swiadczy o sporym wyeksploatowniu uszczelniaczy i osi wirnikow (duze ubytki oleju bez wyraznego kopcenia, rowniez moga swiadczyc o zlej kondycji turbinki). 5. cisnienie doladowania - VAG lub VCDA komputer no i seria testow, najlepiej dynamicznych (podczas jazdy) Powodzenia -
Mnie wyszlo spalanie srenie na poziomie 7,8L/100km (cykl mieszany). Nie jest to chyba najoszczedniejszy silnik w stajni VW? Ale jeszcze popracuje na waga nogi, hehe...
-
B6 - Zmiana niebieskiego podświetlenia zegarów
MICHAS odpowiedział Lorentz → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Fajna sprawa!