Skocz do zawartości

MICHAS

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MICHAS

  • Urodziny 28.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Michas
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    UK York

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 136KM(CBA)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Ostrzegam zdecydowanie wszystkich wielbicieli marki - VW Passat B6 2008 Kombi 2.0TDI 140KM Silnik CBAB Przy przebiegu 224tys.km dokonal zywota - urwany korbowod spowodowal uszkodzenie silnika (wyglada to jak wada fabryczna tej czesci)- poprostu wybil w bloku silnika orgromna dziure. Auto w stanie prawie idealnym zalatwione na amen - wymiana silnika nie oplacalna. Pieniadze utopione...Serwisowany bardzo regularnie. Do tego standardowe usterki i wady znane wszystkim: przepustnica wymieniona, dwumasa halasujaca, przycisk hamulca recznego dzialajacy okazjonalnie, jakosc plastikow i ich spasowania raczej mierna (no ale to auto dla mas) Zawieszenie raczej delikatne i dosc szybko zuzywajace sie na moich wiejskich drogach.
  2. Witam serdecznie Wlasnie jestem na etapie rozbierania Passata B6 2008 Kombi, ktory niestety niedawo dokonal zywota. Mam putanie zwiazane z blokada kierownicy - poniewaz, usiluje wyciagnac poduszki powietrzne,musze sciagnac kierownice, aby to uczynic, trzeba ja przekrecic o 90stopni - i tu pojawil sie problem - prawdopodobnie zlapala blokada i nie moge jej wogole ruszyc (akumulator wyciagniety, kable wyciete, itd) Wlozenie kluczyka nie pomaga... Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  3. Kontrolka-spiralka w Pas. informuje problemach natury elektronicznej (to sygnal z ECU). Komp.wylapal bledny sygnal np.z przepustnicy, tudziez innego urzadzenia/czujnika i informuja kierowce, poprzez alarm oraz zaswiecenie ikonki za desce rozdzielczej. W zaleznosci o parametrow auto wpada w tryb awaryjny (limp home) lub nie.Kod bledu bedzie zapisany na ECU. U mnie wystapil problem z przepustnica - polecam wymiane na nowa, gdyz zakupilem uzywana z tego samego modelu (CBA 2008) i nie pomoglo, tez musiala byc uszkodzona. Jest to bardzo zawodny element w tych modelach Passata - przycina sie klapka, pekaja plastikowe kola zebate sterujace katem nastawienia przepustnicy, do tego uszkodzeniu ulega czujnik nastawnika oraz spaleniu/uszk. ulega silniczek. Jednym slowem, VW ma tutaj duuuuze pole do popisu, bo cenowo juz dawno dogania drozsza konkurencje!
  4. Jak znam zycie, to wiele dywagacji bedzie, a zlocik albo do skutku nie dojdzie, alebo beda 3 najbardziej zaangazowane osoby.Kicha! Nic nowego, zloty innych klubow (na ktorych bywalem) tez tak wygladaja. Ja proponuje utworzenie regionalnych sekcji-grup, ktore moglyby sie spotykac bardzej regularnie, w miejscach, w ktore nie trzeba 6 godzin jechac... Jest ktos z Yorkshire, lub ktos, kto ma np do Yorkshire nie wiecej niz godzinke jazdy? Pozdrawiam serdecznie Ja znam mnostwo ciekawych miejsc w okolicach West Y,North Y.East Riding (wschodnie wybrzeze,Parki narodowe,Zamki, zabytki).
  5. A czy DYI mechanik sie liczy?() tak serio mowiac, to znam bardzo solidnego czlowieka, zdolnego mechanika w Yorku(dosyc dostepny, ceny przyzwoite).
  6. Chwile grozy przezyli ludzie. Duzo, duzo zdrowka zyczymy!Trzymajcie sie mocno!
  7. Panowie, jak namierzyc jednomasowe kolo do B6 TDI 2008? (jak ustalic jakie by podeszlo?) Czy jest sens to robic, gdyz cenowo wyjdzie to podobnie, a zywotnosc nowej dwumasy tez bedzie dluga.
  8. Serwus panowie! Co tam na poludniu?Zima trzyma?
  9. kolego marek, zakladam, ze turbo wymieniles na nowe ( i swist nie pochodzi z wirnika turbiny). Moze warto sprawdzic dokrecenie srub (ufam, ze uszczelka byla w dobrym stanie i zalozyles ja poprawnie), jesli jest to lewe powietrze, ktore tak gwizda, to jesli dokrecisz mocniej (moze kluczem dynamometrycznym) problem zniknie.
  10. Kolego, polecam pomiar grubosci klockow oraz tarcz (wymiana plynu, jak koledzy wspomnieli, pomoze).
  11. MICHAS

    Skrzypiace zegary

    Najsmutniejsze jest to, ze w aucie tej klasy, prz stosunkowo mlodym wieku, ludzi musza sie zajmowac takimi bzdurami, zamiast cieszyc sie z jazdy. Niestety polityka ciecia kosztow VW osiaga poziom zenady...
  12. Kolego sztomel, a jaki efekt tych modyfikacji? Jak auto teraz jezdzi?
  13. Kolego najlepiej zaczac od organoleptycznego sprawdzenia - 1.na biegu jalowym dodajesz gwaltownie gazu i puszczasz pedal - nasluc***esz halasu tzw.swistu 2. podczas jazy, podczas przysieszania przy ok.2tys RPM turbo powinno sie wlaczyc i auto zaczyna wyraznie przyspieszac 3. mozna sciagnac waz dolotowy i wizualnie sprawdzic kondycje wirnika - jesli sa jakiekolwiek luzy osiowe, to nie jest dobrze, 4. rowniez obecnosc oleju w otworze dolotowym swiadczy o sporym wyeksploatowniu uszczelniaczy i osi wirnikow (duze ubytki oleju bez wyraznego kopcenia, rowniez moga swiadczyc o zlej kondycji turbinki). 5. cisnienie doladowania - VAG lub VCDA komputer no i seria testow, najlepiej dynamicznych (podczas jazdy) Powodzenia
  14. Mnie wyszlo spalanie srenie na poziomie 7,8L/100km (cykl mieszany). Nie jest to chyba najoszczedniejszy silnik w stajni VW? Ale jeszcze popracuje na waga nogi, hehe...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności