
biszkopt
-
Content Count
453 -
Joined
-
Last visited
Seller statistics
- 0
- 0
- 0
About biszkopt
- Birthday 01/29/1975
Informacje osobiste
-
Imię
BISZKOPT
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Slask
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2015
-
Link do tematu o samochodzie
73117
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
W poście podobnym ktoś wspomniał o vacum pompie - jest też filmik i typowe grzechotanie. U mnie czasami też występuje. Potwierdza ktoś info?
-
225 tys.km.
-
Przeszedłem przez wszystkie punkty, nie ruszyłem tylko NASTAWNIKA ROZRZĄDU. Wtryski wszystkie zregenerowane w profesjonalnym warsztacie - są teraz idealne i problem zająknięcia podczas rozruchu występuje raz na tydzień szczególnie w poniedziałki kiedy w niedziele zazwyczaj samochód nie jest używany. Nie wiem czy ruszać ten temat dalej czy to olać, chociaż jest to denerwujące... Raz po problemie z rozruchem podpiąłem komputer i wyskoczył błąd czujnika wałka rozrządu i 4-tej świecy, skasowałem i cisza. Po tygodniu kolejny raz był dłuższy rozruch i już czysto pod komputerem...
-
U mnie z początku wymieniłem czujnik temperatury paliwa, filtr paliwa i wyczyściłem czujnik wałka. Była chwila spokoju. Z racji przebiegu zaczęliśmy myśleć o wtryskach. Okazało się że już są mega słabe, więc podjąłem temat regeneracji. Auto śmiga super, nawet lepiej spod dołu się zbiera. Jednak po dwóch tygodniach temat wrócił sporadycznie i się jąka podczas rozruchu. Podejmę temat tego nastawnika i chyba sprzedam to auto ?
-
Czy podczas rozruchu auto potrafiło nie odpalić i wyskakiwał komunikat "uruchom silnik ręcznie"?
-
Leć po kolei myślę poza czujnikami temp. paliwa i na listwie bo chyba tylko bezsensownie wydana kasa...
-
Edit: Wczoraj jak wspomniałem, dłużej kręcił rano. Wyłączyłem silnik. Odpaliłem ponownie i odpalił na dotyk, idealnie bez zająknięcia. Po południu zrobiłem diagnostykę Goodmannem co prawda ale błędy to błędy... Wyskoczył błąd 4-tej świecy i czujnika wałka rozrządu. Czekam do kolejnego "zająknięcia" i jadę na komputer... Ktoś może rozwiązał problem?
-
Cześć wszystkim! Problem u mnie wygląda następująco... Od czasu do czasu rano mam problem z odpaleniem auta, kręci długo lub kręci i gaśnie sam, wyskakuje czasami również błąd od systemu Start/Stop. Pod komputerem nie ma żadnych błędów, nic związanego z rozruchem, układem paliwa itp. Dokonałem już kilka napraw, tj.: - wymiana filtra paliwa - wymiana czujnika temp. paliwa oraz na listwie CR (zapomniałem nazwy). - regeneracja wtrysków - stare były już kiepskie, słabe dawki, teraz jest pod tym względem igła! - oczyściłem czujnik rozrządu Passat 2.0 TDI 150KM 2015, 225 tys. km. Po regenracji, samochód przez tydzień odpalał na dotyk - jak nowy. Dwa razy już rano zdarzyło się, że znowu dłużej kręci po 3-4 sekundy. Gdzie szukać rozwiązania problemu? Cześć wszystkim! Problem u mnie wygląda następująco... Od czasu do czasu rano mam problem z odpaleniem auta, kręci długo lub kręci i gaśnie sam, wyskakuje czasami również błąd od systemu Start/Stop. Pod komputerem nie ma żadnych błędów, nic związanego z rozruchem, układem paliwa itp. Dokonałem już kilka napraw, tj.: - wymiana filtra paliwa - wymiana czujnika temp. paliwa oraz na listwie CR (zapomniałem nazwy). - regeneracja wtrysków - stare były już kiepskie, słabe dawki, teraz jest pod tym względem igła! - oczyściłem czujnik rozrządu Passat 2.0 TDI 150KM 2015, 225 tys. km. Po regenracji, samochód przez tydzień odpalał na dotyk - jak nowy. Dwa razy już rano zdarzyło się, że znowu dłużej kręci po 3-4 sekundy. Gdzie szukać rozwiązania problemu?
-
biszkopt started following Porady w sprawie zakupu konkretnego samochodu
-
Graty Ja kolejnego A4 B8 szukam... nie chce innego
-
Miałem dwa Passaty B6, później A4 B7, BMW E91, teraz znowu A4 ale B8... mniejsza od Passka, czuć to choćby jak jadę na urlop przy pakowaniu. Ostatni wypad - 4 osoby, 1080km w jedną stronę i daliśmy radę. Jakość w środku, kultura pracy 2.0 TDI na CR, spalanie = BAJKA! Nie chce innego auta Wszystko intuicyjne, proste, dobrze zrobione. Dla mnie na tą chwilę najlepszy wybór.
-
Odpuść sobie automat w Audi jeśli ma byc to multitronic... Największy syf z możliwych. Noo... były Passki (3 szt), A4 B7, BMW E91 i znowu A4 ale B8 Ale Passka B5 4motion też mam w stajni
-
Opłaca się, opłaca. Miesiąc temu jeździłem z kumplem po szrotach z częściami za klapą do B5 kombi. Nigdzie nie było klapy do przed lifta, na jednym szrocie facet powiedział "Noo skończyły się, ale na dniach coś powinno przyjść..." no to wiemy o co chodzi
-
Auto z komisu, komis chce dopłaty za fakturę
biszkopt replied to tom8823's topic in Dyskusje o motoryzacji
Zazwyczaj handlarze sprowadzający auta sprzedają je na Niemca, nic nowego Jeśli on auto zarejestruje i wystawi Ci fvat to nie zapłacisz PCC. Jeśli zgodzisz się na umowę "na Niemca" to Sprzedawca (Handlarz w PL) będzie poza transakcja, tylko zbierze z tego profit. Jeśli znowu nie zgodzisz się na to, on zarejestruje auto i te 600 bedzie pewnie do zapłacenia przez niego do US. Podatek od zysku (18%). Tak ja to widzę -
Sprowadzenie samochodu z Niemiec (BERLIN)
biszkopt replied to StaryKoniu's topic in Dyskusje o motoryzacji
... nowość od 1 kwietnia co do żółtych blach. Żeby je dostać, auto musi mieć ważny TUV... jeśli nie, 100 euro nie Twoje a mogą Ci go nie podbić jeśli auto ma jakieś wady - to nie POLSKA -
Sprowadzenie samochodu z Niemiec (BERLIN)
biszkopt replied to StaryKoniu's topic in Dyskusje o motoryzacji
Nie śmigam do Berlina po auta, śmierdzi mi zawsze jak dzwonie w tamte strony. Dresden mam blizej, ale brałem pewniaki i droższe auta. Takie auta po 2,5-4,5k euro ściągałem z Monachium, Paderborn, Hamburga czy Stuttgartu - problemów zero.