Skocz do zawartości

woys

  • Liczba zawartości

    613
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O woys

  • Urodziny 06.11.1962

Informacje osobiste

  • Imię
    woys
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Potrzebuję piastę 8J0 598 625, najlepiej FAG 713 610 610 lub SKF VKBA 3643. Pozdrawiam.
  2. Niektórzy powiedzą: A nie mówiłem...! Po dwóch latach jeżdżenia na jednomasie usłyszałem fatalny odgłos - pisk w czasie poślizgu sprzęgła. Mam zamiar się do niego dobrać ale może komuś się coś takiego trafiło?
  3. Dźwięk zdaje się dobiega z alternatora... Jak masz stetoskop-stetofon, to spróbuj tym osłuchać.
  4. Witam. Potrzebuję śruby niezbędne przy rozłączeniu skrzyni biegów od silnika: N 101 424 02 AM8x45-V , 2szt, górny wspornik skrzyni; 893 407 237 M8x48 12szt, półoś; N 105 580 01 M14x1.5x70 1szt, półka zawieszenia; N 104 548 01 MA10x75-SW16W 1szt, jak wyżej; N 102 048 04 M10x35-PC-SW16 1 szt. jak wyżej; N 105 524 01 M12x1.5x70 2szt, lewe zawieszenie silnika, góra; N 102 415 01 M10x70 3szt, lewe zawieszenie silnika, bok. Pozdrawiam.
  5. Podstawą do reklamacji jest opinia rzeczoznawcy. Musisz taką mieć.
  6. Haha, skrzynie padają.... jak ktos sobie driftuje, to i na dwumasie skrzynia się rozsypie. 1,9 TDI 105 KM to nie jest jakieś nadzwyczajne kopyto. Ja raczej jeżdżę ekonomicznie. Producent sprzęgieł Valeo daje gwarancję, że przy prawidłowo złożonym sprzęgle nic się nie będzie działo. Sprzęgła Valeo są lepsze od LUK-a ale słabsze od Sachsa. RÓWNIEŻ MAJĄ TŁUMIKI DRGAŃ SKRĘTNYCH!!! Na stronie Valeo trzeba sprawdzić w katalogu jaki numer zestawu - trzeba znać symbol silnika i skrzyni. Ja kupiłem zestaw za 1400 zł. Mogłem kupic taniej ale obawiałem się podróbki. Najtaniej na Allegro ~900 zł, najdrożej u autoryzowanego (haha!) 2000 zł.
  7. Od niecałego roku jeżdżę z "jednomasowym" sprzęgłem Valeo. Rewelacja.
  8. Może tak być, że nie wchodzi na obroty, bo nie ma paliwa. Żeby to sprawdzić to najprościej dostać się do filtra paliwa, są tam wężyki, którymi paliwo jest tłoczone ze zbiornika i tzw. powrót spowrotem do zbiornika i następne dwa węzyki jeden tłoczenie do silnika, drugi powrót z silnika. Po zdjęciu dekielka z wężykami, wkłada się go do jakiegoś naczynia, najlepiej przezroczystego i włącza zapłon (ale nie silnik) i sprawdza się jak sobie pompka daje radę z tłoczeniem.
  9. Zrób taki eksperyment: nie wciskając sprzęgła, na zimnym silniku, uruchom rozrusznik ale krótko, tak żeby nie odpalił. Nastepnie zrób to powtórnie, też nie wciskając sprzęgła, kręć rozrusznikiem póki nie zaskoczy. To co usłyszysz, to luzy na dwumasie. Przynajmniej ja tak słyszę..... haha, jakby się coś rozpadało. Mam zamiar założyć sprzęgło Valeo kit 4p. Myślę, że będzie najlepsze, bo jest jednomasowe.
  10. Przeczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/threads/55404-Jaki-olej-do-skrzyni-w-1-9-TDI http://forum.vw-passat.pl/threads/112505-Jakie-sa-normy-VW-na-olej-do-skrzyni-biegow-OA4-(GQQ) Pzdr.
  11. Każdy kierowca, który już trochę żyje i trochę przejechał, wyrobił sobie swoją opinię i ma jakiś swój ulubiony olej. Żaden sprzedawca nie powie, że olej, który sprzedaje, jest gorszy!!! Dlatego dobrze jest kierować się jakimiś badaniami. http://royalpurple.waw.pl/dwn/test2.pdf Pzdr.
  12. Normy, normy, normy....... http://www.royalpurple.waw.pl/dwn/normy-olejow.pdf
  13. Zawsze w takich przypadkach zaczyna się od bezpieczników i przekaźników oraz stacyjki. To ewidentny brak zasilania. Stawiam na stacyjkę, potrafi zrobić niezłą "dyskotekę".
  14. Jakże by inaczej.... Wydawało by się, że po to te otwory tam są Ale są one tam po to, żeby pod przeponą nie tworzyło się podciśnienie, gdy zawór jest podnoszony do góry. Luzy na prowadnicy trzpienia i olej ma którędy wyciekać. Pzdr.
  15. Nie wiem jak jest w waszych silnikach ale u mnie jak patrzyłem, to powietrze w tej rurze do EGR jest zasysane po części z filtra powietrza, a po części jest przewietrzana skrzynia korbowa. Przewietrzanie silnika jest w obiegu z zasysanym powietrzem, zarówno skrzynia korbowa jak i przestrzeń nad głowicą. Do tego wtórny obieg spalin poprzez EGR. Jeżeli w tej rurze jest dużo oleju to trzeba by sprawdzić odmę. Zawory EGR wymienia się jako całość. Są nierozbieralne. Sprawny zawór nie powinien puszczać oleju. Jak puszcza to znaczy, że ma wychlastaną prowadnicę i jest na wykończeniu. Póki co jeźdź i się nie przejmuj. Jak zawór padnie, komputer "prawdę ci powie"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności