woys
-
Liczba zawartości
613 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O woys
- Urodziny 06.11.1962
Informacje osobiste
-
Imię
woys
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Radom
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2006
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
woys odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam. Potrzebuję piastę 8J0 598 625, najlepiej FAG 713 610 610 lub SKF VKBA 3643. Pozdrawiam. -
Audi A4 96 rok 1Z czy AHU? Jednomasa czy dwumasa?
woys odpowiedział mateusz → na temat → Ogólno-techniczny
Niektórzy powiedzą: A nie mówiłem...! Po dwóch latach jeżdżenia na jednomasie usłyszałem fatalny odgłos - pisk w czasie poślizgu sprzęgła. Mam zamiar się do niego dobrać ale może komuś się coś takiego trafiło? -
Dziwny odgłos z silnika 1.9 tdi 105KM
woys odpowiedział banshee → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Dźwięk zdaje się dobiega z alternatora... Jak masz stetoskop-stetofon, to spróbuj tym osłuchać. -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
woys odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Witam. Potrzebuję śruby niezbędne przy rozłączeniu skrzyni biegów od silnika: N 101 424 02 AM8x45-V , 2szt, górny wspornik skrzyni; 893 407 237 M8x48 12szt, półoś; N 105 580 01 M14x1.5x70 1szt, półka zawieszenia; N 104 548 01 MA10x75-SW16W 1szt, jak wyżej; N 102 048 04 M10x35-PC-SW16 1 szt. jak wyżej; N 105 524 01 M12x1.5x70 2szt, lewe zawieszenie silnika, góra; N 102 415 01 M10x70 3szt, lewe zawieszenie silnika, bok. Pozdrawiam. -
Nie uznana Reklamacji koła dwumasowego. Firmy SACHS.
woys odpowiedział sebastian1515 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Podstawą do reklamacji jest opinia rzeczoznawcy. Musisz taką mieć. -
Koło dwumasowe Passat B6 1.9TDI 105KM (BXE)
woys odpowiedział biszkopt → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Haha, skrzynie padają.... jak ktos sobie driftuje, to i na dwumasie skrzynia się rozsypie. 1,9 TDI 105 KM to nie jest jakieś nadzwyczajne kopyto. Ja raczej jeżdżę ekonomicznie. Producent sprzęgieł Valeo daje gwarancję, że przy prawidłowo złożonym sprzęgle nic się nie będzie działo. Sprzęgła Valeo są lepsze od LUK-a ale słabsze od Sachsa. RÓWNIEŻ MAJĄ TŁUMIKI DRGAŃ SKRĘTNYCH!!! Na stronie Valeo trzeba sprawdzić w katalogu jaki numer zestawu - trzeba znać symbol silnika i skrzyni. Ja kupiłem zestaw za 1400 zł. Mogłem kupic taniej ale obawiałem się podróbki. Najtaniej na Allegro ~900 zł, najdrożej u autoryzowanego (haha!) 2000 zł. -
Koło dwumasowe Passat B6 1.9TDI 105KM (BXE)
woys odpowiedział biszkopt → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Od niecałego roku jeżdżę z "jednomasowym" sprzęgłem Valeo. Rewelacja. -
Może tak być, że nie wchodzi na obroty, bo nie ma paliwa. Żeby to sprawdzić to najprościej dostać się do filtra paliwa, są tam wężyki, którymi paliwo jest tłoczone ze zbiornika i tzw. powrót spowrotem do zbiornika i następne dwa węzyki jeden tłoczenie do silnika, drugi powrót z silnika. Po zdjęciu dekielka z wężykami, wkłada się go do jakiegoś naczynia, najlepiej przezroczystego i włącza zapłon (ale nie silnik) i sprawdza się jak sobie pompka daje radę z tłoczeniem.
-
Koło dwumasowe Passat B6 1.9TDI 105KM (BXE)
woys odpowiedział biszkopt → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zrób taki eksperyment: nie wciskając sprzęgła, na zimnym silniku, uruchom rozrusznik ale krótko, tak żeby nie odpalił. Nastepnie zrób to powtórnie, też nie wciskając sprzęgła, kręć rozrusznikiem póki nie zaskoczy. To co usłyszysz, to luzy na dwumasie. Przynajmniej ja tak słyszę..... haha, jakby się coś rozpadało. Mam zamiar założyć sprzęgło Valeo kit 4p. Myślę, że będzie najlepsze, bo jest jednomasowe. -
jak sprawdzić stan oleju w skrzyni biegów
woys odpowiedział koksownik → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Przeczytaj to: http://forum.vw-passat.pl/threads/55404-Jaki-olej-do-skrzyni-w-1-9-TDI http://forum.vw-passat.pl/threads/112505-Jakie-sa-normy-VW-na-olej-do-skrzyni-biegow-OA4-(GQQ) Pzdr. -
Każdy kierowca, który już trochę żyje i trochę przejechał, wyrobił sobie swoją opinię i ma jakiś swój ulubiony olej. Żaden sprzedawca nie powie, że olej, który sprzedaje, jest gorszy!!! Dlatego dobrze jest kierować się jakimiś badaniami. http://royalpurple.waw.pl/dwn/test2.pdf Pzdr.
-
Normy, normy, normy....... http://www.royalpurple.waw.pl/dwn/normy-olejow.pdf
-
Zawsze w takich przypadkach zaczyna się od bezpieczników i przekaźników oraz stacyjki. To ewidentny brak zasilania. Stawiam na stacyjkę, potrafi zrobić niezłą "dyskotekę".
-
Jakże by inaczej.... Wydawało by się, że po to te otwory tam są Ale są one tam po to, żeby pod przeponą nie tworzyło się podciśnienie, gdy zawór jest podnoszony do góry. Luzy na prowadnicy trzpienia i olej ma którędy wyciekać. Pzdr.
-
Nie wiem jak jest w waszych silnikach ale u mnie jak patrzyłem, to powietrze w tej rurze do EGR jest zasysane po części z filtra powietrza, a po części jest przewietrzana skrzynia korbowa. Przewietrzanie silnika jest w obiegu z zasysanym powietrzem, zarówno skrzynia korbowa jak i przestrzeń nad głowicą. Do tego wtórny obieg spalin poprzez EGR. Jeżeli w tej rurze jest dużo oleju to trzeba by sprawdzić odmę. Zawory EGR wymienia się jako całość. Są nierozbieralne. Sprawny zawór nie powinien puszczać oleju. Jak puszcza to znaczy, że ma wychlastaną prowadnicę i jest na wykończeniu. Póki co jeźdź i się nie przejmuj. Jak zawór padnie, komputer "prawdę ci powie"