Jump to content

banshee

  • Content count

    1,615
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About banshee

  • Birthday 05/24/1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 280KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. banshee

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Kat wtrysku za niski, podczas odpalania działa timming w pompie i wyprzedza go. Celuj kątem w okolice 80-100 później jak już się rozgrzeje skorugujesz na 55 ale w BS. Nastawnik przesuwaj o ułamki milimetra pukając w niego trzonkiem młotka, najle8w 2 osoby. Doprowadź aby silnik się uruchomił a druga osoba stoi nad nastawnikiem z młotkiem. Śruby popuścić ok 60stopni obrotu to wystarczy aby była szcelno8 i możliwość przesunięcia.
  2. banshee

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Skoro nie możesz ustawić prawidłowo kąta wtrysku to musisz sprawdzić rozrząd. W bloku 000 podczas odpalania jaką masz wartość w polu 2? Jak wyjmowales fale czy aby nie kreciles wałkiem pompy od strony rozrządu? Obrócenie jej o 180stopni spowoduje to że nie odpalisz. 1. Wartość kąta wtrysku 2. Dawka paliwa 3. Zawór pompy wstępnej 4. Zawór odcinajacy paliwo na glowiczce 5. Odpowietrzyć przed wtryskami I jazda! To podstawa aby odpalił. Napięcie nie ma znaczenia bo nastawnika nie rozkrecales. Vag wywala jakieś błędy?
  3. banshee

    Zmiana tłokorozdzielacza 10 -> 11mm

    Przerabiałem wiele razy te tematy. Wygląda na pierwszy rzut oka, że nie wsadziles prawidłowo kulki nastawnika w przesowke tłoka. Nie możesz przez to ustawić dawki. Kolejna sprawa czy przed zdjęciem nastawnika zaznaczyłeś jego położenie względem korpusu? Niewielkie przesunięcie i nie odpalisz. Podczas kręcenia rozrusznikiem patrz jaka dawka jest na vagu w kanale 001 jak za mała to przesuń nastawnik w stronę glowiczki. Taka metodą da się uruchomić auto. Ostatnia rzecz to wykręć zawór ciśnienia wstepnego i sprawdź czy nie wypadł tłoczek i nie zatkał kanału doprowadzającego paliwo. Pomijam ustawienie fali bo to już podobno sprawdziłeś. Czy podkładka pomiędzy falą a tłokiem jest na miejscu?
  4. Najprościej podłącz Vcds i sprawdź jak długo po obniżeniu obrotów trwa jeszcze procedura. Wszystko będziesz wiedział i bez zaśmiecania forum.
  5. To, że obroty spadną nie oznacza że proces jest zakonczony. To jeszcze trwa, za szybko gasisz silnik. Wiadomo że na postoju proces trwa dłużej i jest to bardzo niezdrowe. Lepiej się przejechać, bo przynajmniej turbo cokolwiek pompuje w przeciwieństwie niż na postoju.
  6. Ano to, że silnik dostaje więcej powietrza, ma lepsze spalanie i mniej zanieczyszczone są spaliny, które zapychają DPF. Skoro na EGR ON jest gorzej to znaczy że masz pogorszone warunki spalania. Przyczyn może być kilka, chociażby: 1. Słabe wtryski 2. Słaba kompresja 3. Zły stan silnika 4. Silnik bierze olej 5. Niesprawna przeplywka 6. Zapchany filtr powietrza 7. Złej jakości olej 8. Brak wiedzy z zakresu prawidlowego używania Diesla.
  7. Nie jest to łatwe, musisz odkręcić dpf od mocowań a i tak miejsca nie będzie. Nafta zaszkodzi. To dziwne że masz zacinajaca się vnt w tym silniku. Moje turbo po 180tys. było bialuśkie jak je rozbierałem. To jest turbo BV KKK żeby odkręcić vnt musisz mieć specjalny klucz na 3 zęby. Każde wypalanie filtra oczyszcza turbine.
  8. Podczas regeneracji nawet przy równym trzymaniu gazu temperatura spalin utrzymuje się powyżej 600-700 w bls. Może to co zaobserwowałeś nie dotyczy momentu regeneracji? Zrób logi temperatur i zapełnienia filtra podczas regeneracji przez minimum 5min z obrotami podczas jazdy min.2300. Kolejna rzecz, to czy ktoś nie grzebał i nie wyłączył programowo DPF? Czy wałek rozrządu był już wymieniany w twoim aucie?
  9. Problem rozwiązany. Przybywało oleju przez pompę tandemowa.
  10. BLS przybywa oleju. Pompa tandemowa, uszczelki na pompkach czy coś innego?
  11. Zrób loga 011 dynamicznego na 3 biegu jak przystało i wrzuć. Trzeba sprawdzić jak zachowuje się doładowanie.
  12. Jak to zrobić? Podobno w edc16 nie trzeba przekodowywac jak w edc16. Jutro włożę pompki BMP i się przekonam. Na plaka nie paliłem bo nie mam. ☺️
  13. Pytanie dosyć istotne. Mam ECU od BMP 140ps 8v i chce go włożyć do auta BLS wraz z wtryskami BMP. ECU z BMP został przerobiony wraz z wyłączeniem immobilisera. Chciałem na próbę włożyć go do auta i sprawdzić czy działa i odpali, ale nawet nie chce załapać, kręci rozrusznik, długo go chechlam i nic. Czy możliwe że to przez to że jeszcze są pompki z BLSa? Komp zgłasza tylko błąd od automatycznej skrzyni biegów której u mnie brak. Widocznie ECU z BMP było z automatu. W przyszłym tygodniu chciałbym przełożyć wtryski z BMP ale nie wiem czy nie będzie to robota na marne. Może ktoś się wypowie ?
  14. Pytanie, chciałbym podmienić pompki w BLS na te z motoru BMM. Mam ECU z auta w którym były takie pompki. Czy po odblokowaniu immobilisera można taką operację wykonac? Domyślam się, że na sterowniku od BLS pompki z BMM nie będą prawidłowo pracować?
  15. Powiedziałbym 5 min.przed tragedią. Jednak po panewce widać że wał nadaje się do szlifu lub wymiany. Musiał mieć już przytarcia a nowe panewki szybko się zużyją.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy