Skocz do zawartości

RemekS

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O RemekS

  • Urodziny 03.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Remek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 3.6 FSI V6 300KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzisiaj odebrałem auto z warsztatu. Mechanik "wsłuchiwał się" przez 3 mroźne poranki i nie stwierdził żadnych usterek Oprócz tego sprawdził wariator itd i możliwe, że moje nadwrażliwe ucho coś sobie wymyśliło Olej wymieniony (miał przejechane 18k, ale zmieniany był 2 lata temu) więc może to był powód mojego zaniepokojenia Generalnie wszystko działa poprawnie i nie ma co narzekać i szukać problemów na siłę Samochód był w warsztacie VAG Motor Serwis w Piasecznie k/Warszawy
  2. 1)silnik: 2.0 TDI BMP (2005rok) 140 KM z programem od nowości na 177 KM 2)rodzaj nadwozia:sedan 3)spalanie: po Warszawie i okolicach średnio około 8l., ale jeżdżę raczej dynamicznie 4)awarie: przy zakupie (190k) dwumasa, napęd pompy oleju i turbina (regeneracja). Przy 265k korba się rozpadła i silnik został wymieniony na regenerowany. 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: raczej tak 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK, koszty małe, utrzymanie również, nie rzuca się w oczy 7)przebieg: obecnie 300 000 km i planuję dobić go już do końca (kolejne 3 lata i kolejne 150 000) 8)co bym zmienił: jakość przedniego zawieszenia (miechy "na zimno" trzeszczą jak stary tapczan), reszta jest OK (adekwatna do marki i oczekiwań związanych z Passeratti )
  3. W B6 miałem takie same objawy. Wymiana klamki/znaczka na drugi rozwiązała problem
  4. Umówiłem się już w warsztacie, ale termin mam za 1,5 tygodnia. Jak czegoś się dowiem, to opiszę tutaj, co zostało zdiagnozowane
  5. Podłączę się pod pytanie. U mnie po mroźnej nocy, po uruchomieniu nad ranem, przez około 7-10 sek. silnik wydaje dziwny dźwięk, taki jakby metaliczny. Po tym czasie silnik pracuje już ciszej i dźwięk nie wraca. Eksperymentowałem też i np po ustaniu tego dźwięku wyłączałem silnik i zapalałem ponownie i tego dźwięku już nie było. Niczego też nie słychać na ciepłym/gorącym, ani po całym dniu stania. Jak było cieplej i samochodem jeździłem codziennie, to ten dźwięk również nie występował. Kiedy postał kilka dni, to w czasie dodatnich temperatur dźwięk był słyszalny, ale krócej, bo tylko jakieś 3-4 sek. W każdym przypadku występowania tego dźwięku zwiększenie obrotów nic nie dawało i nie zanikał. Co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności