Jump to content

skindred

  • Content Count

    244
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About skindred

  • Birthday 12/13/1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartłomiej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2015
  1. - - - - - aktualizacja - - - - - Jaki można mu zrobić update na chwilę obecną? - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]149626[/ATTACH]
  2. A jak wygląda przeprogramowanie kabla pracującego pod wersją 10.6.4 VCDS-a na aktualną wersję programu np. 16.8.3.? Ktoś to ogarnia w Łodzi w ogóle?
  3. Pytanie jest. Goodyera opony Efficientgrip są wg. tabeli klasy A jeśli chodzi o wersję 94W, ale już wersja 91V jest B, a nawet C. Brać zatem te 94W? Opłaca się? Jest sens?
  4. Ja mam na FIS-ie funkcję "Winter Tires" i mi zmienia samemu opony na sezon
  5. Na co się w końcu zdecydowałeś? Opisz tutaj kilka słów dlaczego tak, a nie inaczej wybrałeś. Ktoś później przeczyta to chociaż będzie miał jakiś pożytek z tego.
  6. "Motul Specific- W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V wymagających oleju niskopopiołowego, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami. Może być stosowany w tych silnikach VAG, które wymagają wcześniej obowiązujących norm: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01 (z wyjątkiem silników R5 i V10 TDi do 12/2006 - tylko Specific 506 01 - 506 00 - 503 00)." Oficjalne info Motula. Jest to w pełni syntetyczny olej, który możesz stosować również jako long life. Wymieniaj go max. co 15Kkm. Trudno o lepszy olej do Twojego auta. Sam używam go od zawsze jak i pewnie z 3/4 ludzi z forum. - - - - - aktualizacja - - - - - Było mówić, że masz na gwarancji i musisz obligatoryjnie jeździć na serwisy do ASO:) PS. 500 zeta za zwykłego Castrola z beczki w ASO(umowa VW z Castrolem), który kupisz w sklepie za "stówkę" to wolałbym zjeść coś dobrego i pobawić się na mieście;)
  7. Motul Specific 5W30 i filtr Knechta. Razem wszystko 230zl + wymiana. Nie dawaj się dymać na teksty o jakiś koniach.
  8. Ja mam swoje Dunlopy z homologacją VW. Model SP Sport Bluresponse VW. Ciśnienie zalecane przez ich producenta pokrywa się z tym sugerowanym przez VW.
  9. Alcantara mechaci się i brudzi. A im częściej czyścisz tym gorzej wygląda niestety.
  10. http://allegro.pl/pokrowiec-mata-koralikowa-koraliki-koralik-prezent-i6320510081.html A tak serio, to skóra jest jest najbardziej praktycznym materiałem na fotel w aucie właśnie przy dzieciach;) Zobaczysz co Ci zrobią z tymi materiałowymi;) Bierzesz takie http://allegro.pl/vw-passat-b7-combi-elektr-fotele-skora-i6398403679.html montujesz (bardzo prosto, a jak to zrobić to masz w dziale "Warsztat" tu na forum) i masz święty spokój;)
  11. Pamiętajcie Panowie, że nie ma sztywnych ram jeśli chodzi o ciśnienie w oponach, tylko zawsze jest to jakiś zakres tak naprawdę. I to już nasze indywidualne preferencje na jakim ciśnieniu opon lubimy podróżować. A te wskaźniki na klapkach paliwa wydają się zawsze stawiać na komfort jazdy. Ma jechać się wygodnie autem, dlatego ich producenci wskazują swoje zakresy i to zazwyczaj minima. Żeby doświadczenia z jazdy ich samochodami były po prostu przyjemniejsze. Ale ja zawsze wolę więcej podpompować oponę, lepiej wtedy czuję drogę. Czasem aż za dobrze
  12. Po każdej ingerencji w układ zawieszenia sprawdza się zbieżność oczywiście. Prawidłowe ciśnienie opon masz podane na klapie od paliwa.
  13. Chyba 52Ah... ale jak na benzynę to i tak Ci wystarczy;)
  14. Muszę Wam powiedzieć, że sporo się jednak zmieniło w temacie w przeciągu ostatnich 5-8 lat. Niektórzy nadal kierują się nieuzasadnionym dzisiaj sentymentem jeśli chodzi o marki i rozwiązania, a niektórzy futurystycznie wybiegają w przyszłość. Dodatkowo dzieje się to w otoczeniu całej tej chińskiej tandety, dostępnej na rynku. Ja wymieniam właśnie cały przód i co sklep, forumowicz, "specjalista" to inna opinia.... i ceny;) Wybrałem tarcze Textara i klocki TRW DTEC (ceramiczne) I oczywiście jestem ciekawy waszych opinii i doświadczeń. Tarcze ATE wypadły z gry o dziwo, bo podobno dużo reklamacji mają (kilka sklepów mi to potwierdziło) Klocki ATE Ceramic jeszcze co najwyżej biorę pod uwagę. Cały czas jednak zastanawiam się generalnie nad klockami ceramicznymi i ich sensem. Nie mam problemów, żeby felgi domyć z pyłu hamulcowego co jakiś tam czas, a z drugiej strony, hamowanie ponoć jednak jest lepsze tradycyjnym klockiem. Więc brałbym wtedy cały zestaw od Textara, łącznie z klockami, tyle, że tymi "klasycznymi".
  15. Pytanie jest ciekawe. Macie w ogóle u siebie bezpiecznik w skrzynce pod maską w miejscu F2 (sterownik ABS)???? Mowa o miejscu w pierwszej kolumnie od prawej strony i trzeci rząd od dołu. Jak przekładam bezpiecznik z F3(klakson) to mi błąd ABS/ESP znika, nie działa tylko AutoHold. Cyrk normalnie. Wypadł u mnie ten bezpiecznik czy co? Powinien on tam być czy nie w końcu?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy