Jump to content

skindred

  • Content count

    244
  • Joined

  • Last visited

About skindred

  • Birthday 12/13/1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartłomiej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TDI 170KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2015
  1. skindred

    Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

    - - - - - aktualizacja - - - - - Jaki można mu zrobić update na chwilę obecną? - - - - - aktualizacja - - - - - [ATTACH=CONFIG]149626[/ATTACH]
  2. skindred

    Problem z komunikacją HEX-CAN-USB

    A jak wygląda przeprogramowanie kabla pracującego pod wersją 10.6.4 VCDS-a na aktualną wersję programu np. 16.8.3.? Ktoś to ogarnia w Łodzi w ogóle?
  3. Pytanie jest. Goodyera opony Efficientgrip są wg. tabeli klasy A jeśli chodzi o wersję 94W, ale już wersja 91V jest B, a nawet C. Brać zatem te 94W? Opłaca się? Jest sens?
  4. Ja mam na FIS-ie funkcję "Winter Tires" i mi zmienia samemu opony na sezon
  5. Na co się w końcu zdecydowałeś? Opisz tutaj kilka słów dlaczego tak, a nie inaczej wybrałeś. Ktoś później przeczyta to chociaż będzie miał jakiś pożytek z tego.
  6. "Motul Specific- W 100% syntetyczny olej specjalnie opracowany do najnowszych silników samochodów grupy VAG (VW, AUDI, SEAT, SKODA), spełniających normy emisji spalin EURO IV i EURO V wymagających oleju niskopopiołowego, wyposażonych w katalizator trójfunkcyjny lub filtr cząstek stałych. Wydłużone lub standardowe okresy między wymianami oleju dla wszystkich silników, w tym Diesla z pompowtryskiwaczami. Może być stosowany w tych silnikach VAG, które wymagają wcześniej obowiązujących norm: 502.00, 505.00, 505.01, 503.00, 503.01, 506.00, 506.01 (z wyjątkiem silników R5 i V10 TDi do 12/2006 - tylko Specific 506 01 - 506 00 - 503 00)." Oficjalne info Motula. Jest to w pełni syntetyczny olej, który możesz stosować również jako long life. Wymieniaj go max. co 15Kkm. Trudno o lepszy olej do Twojego auta. Sam używam go od zawsze jak i pewnie z 3/4 ludzi z forum. - - - - - aktualizacja - - - - - Było mówić, że masz na gwarancji i musisz obligatoryjnie jeździć na serwisy do ASO:) PS. 500 zeta za zwykłego Castrola z beczki w ASO(umowa VW z Castrolem), który kupisz w sklepie za "stówkę" to wolałbym zjeść coś dobrego i pobawić się na mieście;)
  7. Motul Specific 5W30 i filtr Knechta. Razem wszystko 230zl + wymiana. Nie dawaj się dymać na teksty o jakiś koniach.
  8. skindred

    Zdzieranie opon od srodka

    Ja mam swoje Dunlopy z homologacją VW. Model SP Sport Bluresponse VW. Ciśnienie zalecane przez ich producenta pokrywa się z tym sugerowanym przez VW.
  9. skindred

    Fotele w B7

    Alcantara mechaci się i brudzi. A im częściej czyścisz tym gorzej wygląda niestety.
  10. skindred

    Fotele w B7

    http://allegro.pl/pokrowiec-mata-koralikowa-koraliki-koralik-prezent-i6320510081.html A tak serio, to skóra jest jest najbardziej praktycznym materiałem na fotel w aucie właśnie przy dzieciach;) Zobaczysz co Ci zrobią z tymi materiałowymi;) Bierzesz takie http://allegro.pl/vw-passat-b7-combi-elektr-fotele-skora-i6398403679.html montujesz (bardzo prosto, a jak to zrobić to masz w dziale "Warsztat" tu na forum) i masz święty spokój;)
  11. skindred

    Zdzieranie opon od srodka

    Pamiętajcie Panowie, że nie ma sztywnych ram jeśli chodzi o ciśnienie w oponach, tylko zawsze jest to jakiś zakres tak naprawdę. I to już nasze indywidualne preferencje na jakim ciśnieniu opon lubimy podróżować. A te wskaźniki na klapkach paliwa wydają się zawsze stawiać na komfort jazdy. Ma jechać się wygodnie autem, dlatego ich producenci wskazują swoje zakresy i to zazwyczaj minima. Żeby doświadczenia z jazdy ich samochodami były po prostu przyjemniejsze. Ale ja zawsze wolę więcej podpompować oponę, lepiej wtedy czuję drogę. Czasem aż za dobrze
  12. skindred

    Zdzieranie opon od srodka

    Po każdej ingerencji w układ zawieszenia sprawdza się zbieżność oczywiście. Prawidłowe ciśnienie opon masz podane na klapie od paliwa.
  13. skindred

    Akumulator w B6

    Chyba 52Ah... ale jak na benzynę to i tak Ci wystarczy;)
  14. skindred

    Klocki hamulcowe w B6

    Muszę Wam powiedzieć, że sporo się jednak zmieniło w temacie w przeciągu ostatnich 5-8 lat. Niektórzy nadal kierują się nieuzasadnionym dzisiaj sentymentem jeśli chodzi o marki i rozwiązania, a niektórzy futurystycznie wybiegają w przyszłość. Dodatkowo dzieje się to w otoczeniu całej tej chińskiej tandety, dostępnej na rynku. Ja wymieniam właśnie cały przód i co sklep, forumowicz, "specjalista" to inna opinia.... i ceny;) Wybrałem tarcze Textara i klocki TRW DTEC (ceramiczne) I oczywiście jestem ciekawy waszych opinii i doświadczeń. Tarcze ATE wypadły z gry o dziwo, bo podobno dużo reklamacji mają (kilka sklepów mi to potwierdziło) Klocki ATE Ceramic jeszcze co najwyżej biorę pod uwagę. Cały czas jednak zastanawiam się generalnie nad klockami ceramicznymi i ich sensem. Nie mam problemów, żeby felgi domyć z pyłu hamulcowego co jakiś tam czas, a z drugiej strony, hamowanie ponoć jednak jest lepsze tradycyjnym klockiem. Więc brałbym wtedy cały zestaw od Textara, łącznie z klockami, tyle, że tymi "klasycznymi".
  15. Pytanie jest ciekawe. Macie w ogóle u siebie bezpiecznik w skrzynce pod maską w miejscu F2 (sterownik ABS)???? Mowa o miejscu w pierwszej kolumnie od prawej strony i trzeci rząd od dołu. Jak przekładam bezpiecznik z F3(klakson) to mi błąd ABS/ESP znika, nie działa tylko AutoHold. Cyrk normalnie. Wypadł u mnie ten bezpiecznik czy co? Powinien on tam być czy nie w końcu?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy