Skocz do zawartości
sojkis

Ankieta - passat 3c - jaki silnik i czy jest awaryjny

Rekomendowane odpowiedzi

1)silnik: 2.0tdi 140km BMP 8v 2006 ,skrzynia man. - jak widzę to dosyć popularny silnik (mam nadzieję że dopracowany).

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: 4,8 - 6,2 (głównie trasa)

4)awarie: przycisk od "ręcznego", el. blokada kierownicy, czasem czuć lekkie bujanie od 2masy

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: BARDZO

7)przebieg: 140 kkm (ostatnie 30 kkm moje)

8)co bym zmienił: myślę o wymianie RCD300 na coś z dużym kolorowym wyświetlaczem.

Edytowane przez Krzycho_gd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 3.6FSI

2)rodzaj nadwozia: CC

3)spalanie: według potrzeb

4)awarie: brak

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: jeszcze 100KM i rakieta

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 60 tys km

8)co bym zmienił: inne wnętrze od sedana

Edytowane przez lapt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.sinik: 2.0TDI 140km BMP 08.2007 z DPF

2.nadwozie: sedan Highline

3.spalanie: różnie,zależnie od stylu,ogólnie zadowalające :)

4.awarie: luz przekładni kierowniczej po 30tkm , awaria świateł drogowych i wymiana 1 bixenona , łuszczący lakier na alufelgach.Wszystko wymienione na nowe w ramach gwarancji.Po gwarancji padły chromowane czujniki parktronic w grillu , syrena klaksonu i spryskiwacze lamp :/

5.czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6.czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK (denerwują jedynie "pierdoły" typu czujka albo syrena)

7.przebieg: 92tkm

8.co bym zmienił: gdybym mogł to zmieniłbym stylistyke paneli - tapicerek drzwi.Są mało eleganckie a uchwyty,plastik swoją fakturą nie przypominają samochodu klasy średniej.

Edytowane przez raver32

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.sinik: 2.0TDI 140km BMP 08.2006 bez dpf

2.nadwozie: sedan Highline

3.spalanie: 5.1 do 7.2 ale przeważnie 6.2

4.awarie: Poprzedni właściciel wymieniał 1 pompo wtrysk przy 70 tkm, przy 80tkm klocki + tarcze przód, przy 90 tkm dwu masę. A ja obecnie po 7 miesiącach użytkowania i przebiegu 11 tys. to tylko zasłona przeciw słoneczna od pasażera nie podświetla i nie wiem co z tym zrobić...

5.czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6.czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK Zdecydowanie tylko martwi mnie wartość rynkowa auta tak strasznie tanieją no i tragicznie opisują w każdej gazecie a to co piszą liczy się ze spadkiem wartości. A tak to wszystko super, moment dobry i bardzo wygodna pozycja za kierownica i wygodna ta kiera bardzo!, tylko ten fotel z alkantary to na tyłek trochę za wąski..

7.przebieg: 106km

8.co bym zmienił: moim zdaniem HIGHLINE to powinien być naprawdę wypas czyli np. Mietki avantgarde maja zawiechę w dol i avantgarde to najwyższa polka czyli tak samo jak highline i to tez powinno być parę cm niżej. Następnie navi za 8 tys zł gdzie do drugiego domu każe mi jechać po takiej drodze która raczej nie należy do drogi bo sam piach i dziury, nawet jak trasa szybka czy ekonomiczna...

Edytowane przez koblant

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0tdi 140km DSG BMP 02.2006

2)rodzaj nadwozia: kombi

3)spalanie: 5.5 -7.9

4)awarie: zatarł się mechanizm przednich wycieraczek, pękła mosiężna rurka w silniczku tylniej wycieraczki, problem z wyskakującymi komunikatami awarii poduszek powietrznych(problem z pinami pod fotelem), problem z mechanizmem klamek zewnętrznych otwierania drzwi nie otwierają się od zeewnątrz.

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu:BARDZO TAK

7)przebieg: 203tys km w tym 33 tys moje

8)co bym zmienił: zabezpieczenie antykorozyjne wokuł lampek nad rejestracją, lepszy system otwierania klamek z zewnątrz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.9tdi 146KM(po lekkim tuningu) BXE 06.2006

2)rodzaj nadwozia: kombi, trendline

3)spalanie: 5.5 -6,5

4)awarie: - brak (oby tak dalej)

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: po dodaniu paru kucy jest w sam raz

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: BARDZO TAK

7)przebieg: 186tys km(100% oryginalny) w tym 36 tys moje

8)co bym zmienił: radio na RNS510:)

 

Pozdrawiam :)

Irek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 FSI 150 KM (2005 rocznik)

2)rodzaj nadwozia: sedan, comfortline

3)spalanie: trasa 7-8 litra/100 w zależności od stylu jazdy i rozmiaru opon

miasto 8-10 litra/100 j.w.

4)awarie: poszła jedna cewka zapłonowa, wymiana wszystkich, poza tym ok.

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: wystarcza

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: BARDZO TAK

7)przebieg: 89tys. z czego 15 tys. moje

8)co bym zmienił: moment obrotowy jest zbyt mały (200) przydałoby się więcej żeby autko było żywsze. Ale generalnie do normalnej jazdy w zupełności wystarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1.9 TDI 105 KM BXE (2007)

2)rodzaj nadwozia: kombi, comfortline

3)spalanie: trasa 5-6 litra/100 // miasto 7-8litrów/100km

4)awarie: wysprzeglik

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: nie

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: BARDZO TAK

7)przebieg: 230tys. z czego 40 tys. moje

8)co bym zmienił: MOC, hałas, plastiki trzeszczą,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 2.0 FSI 150 KM

2)rodzaj nadwozia: sedan, highline

3)spalanie: trasa 7-8 l/100, miasto 8-9 l/100 ( ja ostro depczę to nawet 11l/100 :P)

4)awarie: brak

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 55 tys.

Edytowane przez pet3er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1)silnik: 1,6 TDI bluemotion 105KM

2)rodzaj nadwozia: sedan

3)spalanie: przy spokojnej jeździe 5l, przy normalnej 5,5l, jak szaleje to 7l

4)awarie: do chwili obecnej żadnych

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK

7)przebieg: 35tys km

8)co bym zmienił: zmienię na BMW 520d e60, mam nadzieje że będe również zadowolony jak z tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem nóweczke w listopadzie 2006r

1)silnik: Seria zawiodła 160Ps i 350Nm, jest 187Ps i 406Nm(delikatnie ze względu na DSG

2)rodzaj: kombi

3)spalanie: ogólne średnie 7,1-7,2

4)awarie: Czujnik DPF-a(90tyś), wtryski(190tyś), silnik tylnej wycieraczki(195tyś), przycisk hamulca ręcznego(210tyś), dwumas(250tyś)

5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: OK, czasem troszke brakuje

6)czy jesteś zadowolony z zakupu: Średnio, ze względu na ilość kosztownych awarii

7)przebieg: 257tyś

8)co bym zmienił: auto, na nową piątke 520d z ośmiobiegowym automatem

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8)co bym zmienił: auto, na nową piątke 520d z ośmiobiegowym automatem

 

8)co bym zmienił: zmienię na BMW 520d e60, mam nadzieje że będe również zadowolony jak z tego.

 

Rozumiem, że w cenie waszych Passatów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozumiem, że w cenie waszych Passatów.

Wiadome że nie, ale jeśli ponad 4 lata temu miałem na nowego Passata, to kolego myśląc że wszyscy raczej się rozwijają, chciałbym w przyszłości wskoczyć na wyższą pułke i zafundować sobie cos lepszego, mniej awaryjnego, dopracowanego itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To super odpowiedź na pytanie Co byś zmienił w Passacie... na inny samochód z wyższej pólki cenowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zafundować sobie cos lepszego, mniej awaryjnego, dopracowanego

mówisz o BMW????heh znajomy miał X3 i idzie się pochlastać po Gw ale auto zapindala Był tam silnik 3.0VTTD i siedmiostopniowy Automat a ojca kolega 520d miał ok roku i pogonił ją jak się skończyła GW bo zaraz po Padła turbawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Awaryjność BMW, zapewne temat rzeka, jak na naszym forum, passata. Jednemu padnie po 50tyś drugi zrobi 500tyś bez żadnej awarii. Mam nadzieje wymienić na "piątkę" w granicach 2007r za cenę mojego trenda.

Może zróbmy osobny post, gdzie popiszemy o betkach, bo widzę że nie jestem jedyny... hehe a nie zaśmiecajmy tego tematu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby TDI był bezawaryjny i nie zawiódł mnie poważnie i kosztownie dwa razy (wtryski, dwumas). Do tego obecnie mam zapchanego DPF-a, po serwisowym wypalaniu jest w 50% zawalony sadzą. Wiec czeka mnie prawdopodobnie usunięcie! Był by prawie idealny i rozważyłbym kupno Passata przy nastepnej wymianie auta. Jest pakowny, dobrze się prowadzi, mało pali, dość tani serwis, ogólnie fajny, solidny i w Polsce cieszy się dobrą opinia. Szkoda tylko że nie dopracowali kilku elementów.

 

Znam przynajmniej 4 osoby które jeźdzą TDI od nowości i do 150tyś wymieniali wtryski, dwumas i wiele innych kosztownych elementów, do tego ciągłe problemy z DPF-em. Z tego co wiem są rozczarowni koncernem VW i raczej nie planuja kolejnego auta ze znaczkiem TDI

 

Jeśli kogos stać lub jeździ mało powinien zafundować sobie benzynke(najlepiej2.0TFSI), ja robie jakieś 50-60tyś rocznie, więc jestem raczej skazany na Diesla. Ale odradzam B6 z TDI, może następca okaże się bardziej dopracowany i mniej zawodny w eksploatacjii. Choć i tak na Polskim rynku pewnie bedzie hitem sprzedaży

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. silnik 2,0 TDI BMA 136KM

2. Kombi

3. w trasie 6,4 l/100km (przy prędkości 140 km/h) w mieście na krótkich odcinkach 9 litrów, przy dłuższej jeździe można zejść do 8 l.

4. na razie nie było awarii, choć dwumas powoli zbliża się do wymiany

5. silnik ciągnie dobrze, ale trzeba też trzymać na odpowiednich obrotach - według mnie jest wystarczający

6. jestem zadowolony z samochodu

7. przejechane 211 tys. km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na BMR i nie narzekam;) Jedyne problemy jakie miałem to rok temu zamarzło mi paliwo i nie wiedzialełem dlaczego później szarpał i był znacznie słabszy, ale poł roku temu padła mi pompa paliwa i po wymianie całkowicie inny samochód... zero szarpania itp.. widoczenie ona była przyczyna, kazdy rozkladal rece i nie wiedzial ze to ona moze byc przyczyna..

mam przejechane 165 tys..

auto w manualu, raczej nie oszczedzam go i nie katuje na niskich obrotach.. Drażniące jest to, że on jedzie dopiero jak ma 2.5tys obr.. ponizej 2tys to kaszana jak nie wiem.

Co do pdf to jak się nie jeździ po mieście i stara się utrzymywać na wyższych obrotach to nic nie powinno się dziać...

 

spalanie zalezy jak sie jezdzi.. nic w naturze nie ginie.. przy normalnej jeździe do 140 spalanie kolo 6-6.5 a przy jakimś konkretnym bucie to i nawet 7.5-8 a przy bardzo spokojnej jedzie (tak do 100) można zejść do 5.5 bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kamil, taka turbo dziura nie jest normalna. U mnie ciągnie od 1800 obr/min. Ja miałem podobną i okazało się, że winny był zaworek. Tu opisywałem to wcześniej:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1199060#post1199060,

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1209511#post1209511

 

Pozdrawiam,

Arkadiusz

Edytowane przez la.bouche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności