Skocz do zawartości

silverb6

  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O silverb6

  • Urodziny 12.03.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki , wzmocnienia będą inne bo lampy poliftowe mają inne uchwyty.Tak myślałem.
  2. Jakbyś miał chwilę to wzmocnienie czołowe i błotniki przód , dzięki z góry.
  3. Ludzie , komentarze filozoficzne na forum TVTrwam proszę umieszczać ,tutaj tylko stricte techniczne dotyczące tematu !
  4. Lampy i tak do wymiany bo to USA ,reszta to już śmieszne koszty a rocznik 2011 z końca .
  5. Witam , jak w temacie.Czy ktoś już robił taką rzeźbę?Maska na pewno inna ale już błotniki chyba stare pasują,oczywiście zderzak,atrapa,lampy i chyba wzmocnienie. Z tyłu chyba tylko zderzak i lampy od lifta. To spostrzeżenia tylko z porównywania ze zdjęć przetłoczeń i wspólnych elementów obu modeli,mogę się mylić... Proszę o opinie.
  6. Widać koleżanka/kolega:mlask sylwusia13 i romeo9999 regulaminu forum nie czytała/li. Sprawdźcie sobie p.2.2 podpunkt b. Jeżeli nie umiecie pisać bez błędów to wykażcie tą swoją techniczność używając słownika,nic miłego czytać takie wybryki ortografii. I tyle na ten temat. P.s.Gówno pisze się "gówno" a nie "guwno" i "ortografii" nie "ortografi"- żenada. Jeżeli chodzi o 2.0TFSI to nalatałem 45kk i na razie wymienili odmę na nową ,bo zużycie oleju było spore.Poza tym bez awarii.
  7. Ja w swoim wymieniłem dwumas przy 120.000 ,też uważam program w DSG za źle dobrany.Powinien zrzucać na 6 lub 7 bieg tylko powyżej odpowiedniej prędkości. A tak jeździmy jak emeryci na 7 biegu 60-70 km/h po mieście. Uważam ,że sensowna byłaby opcja indywidualnego nauczenia skrzyni trybu pracy za pomocą Tiptronica - takie "nagranie" sekwencji zmian biegów w użyciu na "D".
  8. Dokładnie , chodzi mi o nierówne traktowanie klientów. Mój silnik nie był katowany ,jeżdżę sobie lajtowo ,spalanie po mieście ok.10 l/100km a żarł olej jak benzynę. Oczywiście jako winowajcę podejrzewają pierścienie. Na razie czekam na nowy motor a stary idzie do ekspertyzy.
  9. Tak się złożyło ,że zakupiłem sobie nowe A5 2.0TFSI. Silnik zużywał kosmiczne ilości oleju - w końcowej fazie "życia" 0,8 l/1000km.Motor po tygodniowych "negocjacjach" został zakwalifikowany do wymiany. Ale w tej całej sprawie jest dziwna rzecz na którą natrafiłem. Koncern VW/Audi montuje do swoich produktów te same jednostki napędowe ale warunki gwarancji dla obu marek są inne. Dopuszczalne max zużycie oleju w Audi to 0,5l/1000 km a VW 1l/1000 km !!!!! Ktoś wie o so chozi??
  10. 1)silnik: 2.0tdi 140km BKP 2006 4motion 2)rodzaj nadwozia: kombi 3)spalanie: 8,1l 4)awarie: pompowtryski 2szt,dwumasa,pompa paliwa,pompa oleju 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: Średnio 7)przebieg: 140tys km 8)co bym zmienił: dolny plastik deski rozdzielczej(zbyt wardy i ta cholerna łuszcząca się powłoka)
  11. Ja też jestem za zwykłym automatem ,teraz mam dsg i szarpie niemiłosiernie.Spróbujcie z dsg np na 2 biegu wcisnąć na 2 s gaz na max i szybko puścić - wali jak cholera . Poza tym po włączeniu zimnego silnika mam efekt "zepsutej" skrzyni dopóki nie napompuje ciśnienia - silnik się wkręca na obroty a auto ledwo sie toczy.
  12. Pogrzeb jutro (sobota 04.09) godz 13:00 w Justynowie pod Łodzią. [*]
  13. W piątek zginął jadąc na swoim Harleyu właściciel Autotrapera, uczestnik i zwycięzca wielu imprez off-roadowych,startował w rajdzie Paryż-Dakar. Z bocznej drogi podobno wyjechała kobieta i nie zauważyła motocykla..... [*]
  14. Pamiętacie moje posty o kodowaniu webasto pod konkretny samochód on-line? Wszystko się już wyjaśniło.W VW nie ma problemu z żadnym kodowaniem w ASO,można to zrobić off-line. Natomiast ten scenariusz nie sprawdza się w przypadku Audi. Od dwóch miesięcy jestem posiadaczem A5 , ze względu na hobby (quady) ,założyłem ori odpinany hak holowniczy Westfalia. Oczywiście w zestawie moduł sterujący. Wszyscy gwarantowali zakodowanie off-line a niestety nie ma takiej możliwości.Tylko połączenie on-line i uzyskanie kodu aktywującego. W VW nic takiego nie jest wymagane. Ta sama sytuacja jest z webasto ,zmieniarką CD,Navi 3G etc. Wiem ,że to forum Passatowe ale chciałem wyjaśnić wcześniejszą pomyłkę.
  15. VW Zimny Piotrkow Trybunalski,kontaktuj się z Danielem Dobrakowskim.Tylko powiedz ,że masz już ofertę od dealera z Wawy i chesz większy rabat.Zaproponuj swoją cenę ,na 100% coś ugrasz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności