Skocz do zawartości

specu2

  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O specu2

  • Urodziny 02.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dla forumowiczów....zadzwoń to się dogadamy. Witam mam do sprzedania prywatnie auto które użytkuję osobiście + moja żona od 2009 r. Sprowadzone w 2008/2009 roku z przebiegiem 18 500km Auto od początku traktowałem jak mój cukierek...Dostępna pełna historia serwisowa. Wyposażenie/Zmiany(przebudowa przez elektronika serwisu autoryzowanego VW według schematów ETKA, elektryka w fabrycznych taśmach izolacyjnych i na fabrycznych wiązkach+podzespołach/sterownikach: - DSG 6b - regularny serwis co 60tys km - wnętrze od Passata R36 (fotele sportowe-Głębokie, wymieniane przy 80tys km z Comfortline) - pełne sterowanie + pamięć fotela kierowcy - pełne sterowanie fotela pasażera - podgrzewane siedzenia przednie + skrajne tylne - Kierownica "R" z Sirocco (r36 była za duża), spłaszczana z dołu + skóra perforowana + manetki do zmiany przełożeń - przetwornica 230V w podłokietniku - dwustrefowa klima sprawna - nawigacja RNS510 z najnowszymi mapami, dotykowa z twardym dyskiem + DVD + SD karata do 32 GB, wymieniona z fabrycznej RNS300 (oczywiście RNS300 dorzucam do auta w gratisie) - zestaw Bluetooth fabryczny (SKODA) w pełni współpracujący i sterowany z RNS 510, wszystkie modele telefonów - Bi-Xenon-y fabryczne (kupiłem komplet od kolegi, który wymieniał bo AFS przestał działać), fabryczne lampy halogenowe dorzucam do auta - gratis, kompletne sprawne wszystkie uchwyty fabryczne - HAK Westfalia sprawny dopinany - fabryczny - czujniki parkowania przód + tył - nowy akumulator - żona zajeździła stary...ma do pracy 5 km kupuję Hybrydę - dwa komplety kół - na zimę stalówki 16 cali + oryginalne kołpaki, na lato felgi fabryczne VW od BBS 17 cali z oponami Verdestein (do wymiany) dwuczęściowe skręcane tytanowymi śrubami - dwa komplety dywaników (na zimę fabryczne gumowe - od nowości, na lato welurowe fabryczne, zresztowały mi się po służbowym VW b7 :-) - fabrycznie przyciemniane szyby (metoda napylania i wygrzewania, a nie folia naklejana - roleta oddzielająca bagażnik - elektro chromatyczne lusterko tylne - elektryczne + podgrzewane lusterka zewnętrzne Serwisowo: - przy 240 000 pełna obsługa (rozrząd, DSG, Płyny, Filtry, u pracownika serwisu VW - prywatnie :-) - Dwumasa regenerowana u Witolda ROGALA przy 140 000, przez nieżyjącego już majstra..."0" problemów od lat. Drugą do regeneracji w razie potrzeby dokładam do auta, w aucie sprawna ..."0" problemów - moc modyfikowana przez Witolda Rogala na ul. Mineralnej w Warszawie. Zero problemów, zmiana z fabrycznych 140 PS i 320 Nm na 170PS i 400 Nm. Modyfikowany soft DSG, Limiter dolnych obrotów + 200 obr/min dla ochrony dwumasy (fabryczny soft zrzucał od 1400 obr/min co obciąża DSG i dwumasę, tu kosztem minimalnie większego spalania chronimy te podzespoły. Realne wartości mocy i przełożeń DSG na ECU. "0" Dymienia.... - kod silnika BMP 8V, wtryskiwacze BOSCH - bezproblemowe - w przeciwieństwie do tych z głowic 16V kod BKP i wtryskiwaczy Siemensa (duża akcja naprawcza VW nie trzymały parametrów). Rozrząd pasuje od 1,9TDI niezniszczalny - fabryczny DPF, 240 tys km ...i Gdzie tu te 180 tys i brak DPF??? Albo miasto, albo 350 tys real..nie na liczniku. Tu użytkowanie miasto i raz na 2 tyg trasa 200km (do rodziców lub teściów) w celu przepalenia - zbieżność w 2020 robiona w serwisie autoryzowanym, kompletna osie przód+tył (zaczęło przycinać opony tylne), robiłem w ASO VW, skończyło się wymianą tylego wahacza, nie można było odkręcić śrub. - Z tego co pamiętam do 2010 - chyba serwis ASO VW- do sprawdzenia, jak chcesz kliencie to dowiesz się wszystkiego od Chłopaka serwisującego to auto. Żadna tajemnica, trzymam się sprawdzonych osób. Auto zadbane do obejrzenia w Łodzi + okolice po 16.00 Do rozsądnej negocjacji Jeżeli chcesz poznać historię auta i wiedzieć o nim wszystko...zadzwoń, auto pewne i gotowe do trasy, od fascynata VW. Pełna historia. P.S. Proszę o realnie zainteresowanych. za 12 tys nie sprzedam... do tych za 12 tys nawet bym nie wsiadł...
  2. Jeżeli chodzi o szybę to ostatnio wymianiając w swojej służbowej Pandzie w firmie MAZICO w Pabianicach zapytałem z ciekawości o szybę do mojego Paska, podgrzewaną i z sensorami. Powiedzieli mi 840 + 160 montaż także zastanawiam się ską sie te wszystkie kwoty kosmiczne biorą :-) ??
  3. Panowie jeżeli mogę jeszcze coś doradzić do wątku to zdecydowanie polecam nagrywanie wyłącznie na płytach Verbatim, są droższe ale zdecydowanie lepsze. Miałem przypadek, że na mojej nawce wszystko ok, zapodaje płytę i od razu pytanie czy zapisywać czy korzystać w locie ta samą płytę (TDK) wsadzam do drugiego Paska i LIPA!! a nagrałem na Verbatim i poszło od strzała.
  4. Chłopaki wczytałem sie w temat V8 i z tego co widziałem źródło to mapy 2010 Q4 albo dw juz nie pamietam.Poza tym piszą ze są problemy z systemami 3XXX z 2XXX działaja oki ....chyba wiec poki co ja czekam na 8.1 co sugerowali takze komentatorzy.
  5. Chłopaki co do softu to niestety muszę rozwiać wsze wątpliwości o jego niezbyt dobrym dobraniu. Witek podciągnął charakterystykę pod benzynę max moment rozciąga się od 1900 do 2600 obrotów. Osobiście go prosiłem żeby zrobił tak by maksymalnie chronić skrzynie i dwumase. Dlatego po sofcie charakterystyka zbliżyła się do benzyny. Co do stylu jazdy to czasami wlecze sie na 6 1500 obr/min ale odkąd mam mulit funkcje i łopatki pod kiera to jak mam zamiar wyprzedać to już przed manewrem robię redukcje i dopiero gaz. Myślę, że po prostu musiało się to stać i tyle. Badziewny podzespół i tyle. Znam wszystkie choroby VW i staram sie wykorzystywać tą wiedzę. Co do softu jeszcze, kolega ma AWX-a wsadzonego do A4 2001 r z turbo od 170PS, nowymi dolotami, i intercoolerem od Craftera. Wite wykręcił na tym 208 PS - charakterystykę na benzynę zrobił i auto rakieta, a dwumasa cała, uważam ze to wada tych silników na PD. Zobaczymy jak będzie z CR.
  6. Auto mam już po gwarancji, która skończyła sie w marcu 2009 (auto z marca 2007) wiec o dofinansowaniu mogę zapomnieć choćbym pielgrzymkę do poznania na kolanach zorganizował, a co do stylu jazdy to powiedzieli, że zbyt delikatna jazda eco driving przyśpiesza zużycie dwumasy, zwłaszcza w DSG, które dość wcześnie pakuje wyższy biegn nawet od 1300-1400 obr (z moich obserwacji) a jak hamuje silnikiem to i do 1200 trzyma obroty.
  7. Witam Szanownych kolegów. Muszę się podzielić moja frustracją dotyczącą uszkodzenia koła dwumasy w moim cukierku. Jeżdżę nim od 18 tys przebiegu aktualnie ma 86 z czego całą różnicę pokonałem osobiście w 20 mc-y. Jeżdżę trasy. Do pracy mam ok 55 km w jedną stronę. Dbam o auto, nie wariuje, olej zmieniam co 30 tys w serwisie, a pomiędzy co 15 u kolegów. Furka, mucha nie siada. Nie głupieje a spalanie średnia mam na poziomie 6,2-6,4 co o czymś świadczy, a tu nagle taki kwas. Zauważyłem lekkie wibracje karoserii na biegu jałowym, poza tym żadnych trzasków i niepokojących dźwięków z okolic silnika, a sam silnik zegareczek. Zmartwiło mnie to. Dzwonie po znajomych na diagnozę i już do nich jadę gdy nagle wszystko się uspokoiło. Przejeździłem ok miesiąc, zdążyłem Zakopiec zaliczyć a tu nagle 4 dni temu powtórka z historii. Pojechałem wiec do jednego znajomka i wyrok brzmi...dwumasa. Sprawdzamy korekty wtrysku (kanał 13 VDS) i wszystko OK. Jadę do drugiego znajomka- mechanika serwisu VW a on potwierdza wyrok. Jde do serwisu, podaje VIN a tu wyrok 2993 pln po moich upustach 2540 pln ale to też nie mało (1600, 1800 bym przełknął ale tyle) mówię koledzy.. po 185 tysia to bym rozumiał, ale po 85 tysia?? Opisuje eksploatacje, a oni do mnie "za delikatnie jeździsz" niskie obroty, a później dźwiganie z dołu przy przyspieszaniu i dwumasa padła. "Mamy wielu emerytów którzy po 50 tys naprawiają, musisz bardziej dawać po gazie" mówię Panowie ale DSG samo zrzuca nisko przecież nie będę po 160 km/h zapitalał, mam na sporcie jeździć, a oni nic tylko wyrazy współczucia. Mówię sobie poszukam zamiennika LUK albo co a tu się okazuje Panowie, że 03G105266BD tylko orginał. Se mówię o te skur...y z VW dogadali się z LUK-iem na wyłączność. Skandal. Zamiennik do manuala tak i owszem, ale widzę użytkowników DSG mają za Rockefelerów. Powiem szczerze, że jak tego w CR nie poprawią to moim następnym autkiem będzie "Dresiarska" Bawara jakiś 3 latek 2.0 TDI i zapomnę o problemach. Te Paski B6 to jakieś z plastiku są!!! Dzś jak sobie o swoim B5 FL przypominam to aż mi się ciepło na sercu robi. 320 tysia nie robi na nim wrażenia, a nie to co ten papierowy wynalazek. P.S Mimo, że tak narzekam na tą dwumasę to i tak lubię tę swoją furkę, bo póki co mi dobrze służyła. Co wy Panowie na to? 85 tysia przelotu i dwumasa pada??!! Znajomi mówią, że ja i tak jestem wrażliwy i dbam, bo ich klienci to przyjeżdżali na wymianę tak rozpitolonymi, że bardziej się nie dało. Bez sprężyny w dwumasie, poobcieranymi obudowami i porozkręcanymi śróbkami, bo jeździli do bólu...masakra!!
  8. zalewam polowe stanu tzn miedzy min a max czasami nawet staram się delikatnie poniżej środka stanu. a jak zlewam po 15 tys to mam z reguły prawie max. Jeżeli sam wymieniam to staram się czekać aż ścieknie jak najwięcej (nigdy całego się nie zleje), później zalewa ok 3,2 l odpalam nie chwile pochodzi, rozrzuci i przetłoczy przez filtr czekam chwile aż spłynie, kontrola i uzupełnienie do w/w stanu. Na następny dzień rano z reguły re-kontrola,Sposób jazdy i eksploatacji powoduje ze przez następne 15 tys nie muszę pod maskę zaglądać, aczkolwiek staram sie co 5 tys kontrolować.
  9. Zaczął bym od przycisku autoholda, bo straszliwie się sypią. A to ze po odpaleniu i "kombinacjach" udaj ci się ruszyć to kwesta tego, że pewnie zapinasz pas bezpieczeństwa, a wtedy jak ruszysz, to ręczny się odblokuje. W twoim przypadku widac ręczny działa cały czas w trybie awaryjnym. Zacznij od przycisku a jak to nie pomoże to to musisz grzebać w instalacji.
  10. Wiec co czkam grzecznie na koniec miesiąca i info o spotkaniu. Trza w końcu pogadać face to face :-) czekam na info w tej sprawie. Szkoda tylko ze to forum nie ma możliwości sms-owego informowania o tak ważnych sprawach :-) bo znając życie to będę miał młyn w pracy i znowu mi umknie :-).
  11. No cóż panowie. Ja jeżdżę w stosunku pół na pól (trasa miasto) z DPF- nem nie miałem do tej pory problemu. Jeżeli wsiadam w auto rano to robię ok 55 km z czego 10 miasto reszta trasa, w weekendy więcej mam jazdy po mieście, ale ok. Mimo, że mam LL service to co 30 tys jeżdżę do serwisu, a olej wymieniam co 15 tys. I jest to układ idealny, bo mimo iz wymieniam częściej to i tak zlewam więcej oleju niz wlewam.zalewam idealny środek stanu po dokładnym spuszczeniu, a zlewam maks stanu wiec i tak nie jest źle!! Poza tym Kto kupuje diesla z DPF-em do jazdy w mieście!!!. Uważam tylko benzynę do miasta, a jak raz w miesiącu ktos leci 800 km to stosując eco driving jest w stanie dużo oszczędzić!!
  12. Ja mam nadzieje ze w końcu będę mógł się odliczyć i spotkac z wami. Czowiek non stop zajęty jeszcze rodzina mi się powiększyła (dziękuje bogu za kombi). Czkam więc na kolejne terminy spotkań grupy Łódzkiej!!
  13. 1)silnik: 2,0 TDI BMP 2)rodzaj nadwozia: variant 3)spalanie: przed softem średnio 6,7 po 6,2-6,5 minimum 5,2 srednio (komp) 4)awarie: włącznik ręcznego, przegub wewnętrzny lewy (uszkodzenie fizyczne-po kolizji-lekkiej) 5)czy silnik jest wystarczający do tej masy: TAK so sofcie jeszcze bardziej tak 6)czy jesteś zadowolony z zakupu: TAK 7)przebieg: 75 tys km (w tym prawie 60 tys mój osobisty) 8)co bym zmienił: plastiki troszku hałasują, fotele - to już zrobiłem
  14. Koledzy skrzynia DSG jeżeli jest sprawna to szybciej i sprawnie przerzuca biegi. Posiada dwa sprzęgła na jednym biegi parzyste a na drugim nieparzyste.Osobiście jedyny dyskomfort odczuwam przy zmianie przełożenia w dół. Co do spalania to oczywiście silniki z DSG mają mniejsze spalanie niż w klasycznym automacie. Spowodowane jest to mniejszymi stratami które generuje skrzynia DSG, po prostu jest ona bardziej efektywna i to nie polega żadnej dyskusji dowodem na to jest wykorzystanie tej skrzyni przez takich producentów jak Porsche i BMW w mniejszych silnikach.
  15. I tu Cie kolego zaskoczę!! Nie musisz szukać foteli innych firm. Bardzo gorąco polecam ci oryginalne fotele VW!! Ja wymieniłem i jestem bardzo zadowolony. zakupiłem sobie oryginalne fotele od R36 nawet w porównaniu z fotelami od wersji Sportline są głębsze, twardsze i lepiej wyposażone, a co najważniejsze maja dużo większą regulację, Miałem fotele od Comfortline i powiem ci, że to jak przesiadka z kombajnu na konkretna furę. Dzięki temu, że są twardsze to i ma się wrażenie, że samo auto jest twardsze. To są typowe kubełki. Dodatkowo mam pełną elektrykę z pamięcią kierowcy, a także pełna elektrykę pasażera, wszystkie podgrzewane- nawet tył. Wyglądają super, siedzi się w nich super. Ja jestem bardzo zadowolony. Jeździłem Omega 2,5 tdi z oryginalnymi fotelami Recaro i zdecydowanie wole swoje od R36. Poza tym nie musisz nic kombinować wszytko pasuje!!! To duzy plus.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności