Skocz do zawartości

pawka

  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawka

  • Urodziny 08.11.1960

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W moim pasku ciężki rozruch był spowodowany uszkodzonymi uszczelnieniami pompowtrysków. Po ich wymianie wraz z uszczelką pokrywy zaworów problem zniknął. Wcześniej był wymieniany rozrusznik ale to nie pomogło. Filmik trochę przydługi ale tak to wyglądało za każdym razem gdy był rozruch po ok. 8 godzinach postoju, bez względu na temp. na zewnątrz. Kody błędów tylko dezinformowały np. Fault Found: 01176 - Key. Takie problemy rozwiązują tylko warsztaty z dużym doświadczeniem, które miały już kiedyś taki przypadek. VID20211119072152.mp4
  2. Przeciek w górnej części osuszacza (dekielek) widoczny pod maską, bez śladu kontrastu (podobno tam kontrast nigdy się nie ujawni). Bąbelki pokazują się po spryskaniu cieczą od zewnątrz i faktycznie u mnie były.
  3. Odebrałem auto po naprawie klimy. Od roku co dwa miesiące ( z dokładnością kalendarzową) musiałem uzupełniać gaz. W tym czasie naprawy, które nic nie dały to ok. 1 kPLN. Minęły właśnie kolejne 2 miesiące i znów nie chłodzi. Ostatnie ciepłe dni zmusiły mnie to kolejnego poszukiwania speców w temacie. Tym razem po rozpoznaniu u znajomych i po zapoznaniu się z opiniami o tym warsztacie postanowiłem zaryzykować i oddać do "doświadczonych i nietanich" jak o sobie mówią. Po podstawieniu do Nich auta zabrali się żwawo do diagnostyki. Po ok. 10 min. okazano mi przyczynę awarii. Szybka wycena, decyzja z mojej strony i dzisiaj odebrałem. Pozostaje mi więc teraz jeździć min. kolejne 2 miesiące i wtedy odezwę się czy pomogli. Pozdrawiam forumowiczów.
  4. Proszę o wskazanie specjalisty w naprawie z zakresu błędu AFS we Wrocławiu lub okolicach. Na marginesie-od 6 lat jeździłem z nie działającymi spryskiwaczami świateł, jak tylko to naprawiłem to padło coś w bi xenonach. Czy przypadkiem mycie lampek nie zalewa opraw i elektroniki?
  5. To jest wersja optymalna ale prawdopodobnie bez homologacji. Jeśli dostaniesz przesyłkę od przyjaciół z Chin to zrób zdjęcie i pokaż nam jakie są oznaczenia na plastiku czołowym.
  6. Czy ktoś montował już tego "chińczyka" i czy po zakupie wszystko było OK? http://www.aliexpress.com/item/NEW-arrival-VW-Passat-B6-led-drl-daytime-running-light-front-fog/1948766863.html?s=p
  7. Potwierdza się niestety, że ta dziadowska pompa niejednemu już podniosła ciśnienie. Ja już dwa razy miałem przygodę z czerwoną kontrolką. W obu po zapaleniu się musiałem jeszcze jechać ok. 2 km na parking autostradowy (Niemcy, Włochy). Żadne dodatkowe szkody nie wystąpiły. Wymianie podlegały tylko zabieraki. Po ostatnim wymianie przejechałem później jeszcze ok. 20 tyś. km. Teraz jeżdżę na zregenerownym wałku przez Tomka (znanego nam z forum). Opisuję swój przypadek po to aby stwierdzić, że w Państwa przypadku trudno będzie jednoznacznie określić co było przyczyną poważniejszej awarii. To, że mechanik uruchomił silnik przed wymianą zabieraka pewnie nie zaszkodziło innym podzespołom. Skłaniałbym się do opinii, że podejmując się wymiany zabieraka niewłaściwie ocenił stan otworu w wałku, w którym ten zabierak pracuje i zabierak mógł się podczas jazdy próbnej obracać nie przekazując obrotów na wałek. Jak to mechanicy na jeździe próbnej pewnie "dał do pieca", może nie zauważył, że zapaliła się czerwona kontrolka i stało się co się stało. Brutalnie mówiąc "sekcji zwłok" nie da się zrobić aby odpowiedzieć na pytanie czy turbina padła po Waszej awarii czy przez brak doświadczenia mechanika. Na Państwa miejscu zaproponowałbym serwisowi podział kosztów naprawy po połowie. Temida jak wiemy jest ślepa i nikt teraz nie powie jaki wyda wyrok. Życzę powodzenia.
  8. Pewnie masz rację. Wbrew pozorom trudno wybrać optymalne rozwiązanie. Jak się okazuje zbyt wiele informacji i można coś w analizie pominąć lub wybrany kompromis będzie niewłaściwy. Jak dla tej opony dla indeksu 94 w ocenie opór toczenia jest C, hamowanie na mokrej jest A, dla indeksu 97 jest odpowiedni E i B. No i zwykle cena dla wyższych indeksów jest wyższa ( w tym modelu o ok. 50 zł/szt.)
  9. Decyzja o zakupie nowych opon nie jest łatwa bo jej skutki są na kilka sezonów. Ja klika dni temu zdecydowałem się na Continental SportContact 5 235/45 R17 94Y. Pierwsze wrażenia są takie, że w swojej budowie mają mniejszy rant ochronny felgi niż te, które miałem poprzednio (good year F1). Trochę kiepsko bo niski profil i o uszkodzenie alufelgi łatwiej. Zwracam na to innym podejmującym teraz takie decyzje. Nie sprawdziłem tego zbyt starannie przed zakupem i już na początku zadowolenie jest niepełne. Zobaczymy jak będzie w trakcie eksploatacji. Zmieniłem firmę bo poprzednie po ok. 40kkm wyząbkowały i zaczęły "buczeć. Życzę Wam przemyślanych decyzji w tym zakresie.
  10. No to jeszcze powiedz jak zdjąć kątową osłonę z której zdjąłem odblask, która to prawdopodobnie przysłania nakrętkę plastikową.
  11. Przejechałem na nich łącznie z zimówkami 120kkm (tylko był to model TS810) . Właśnie przymierzam się do nowych letnich. Nie bardzo jestem zadowolony z Goodyear'ów ale też nie mam porównania do innych w tym rozmiarze. Jeśli przyjąć, że przejechałem na letnich ok. 70kkm to po ok. 50kkm zaczęły "buczeć" - powód wyząbkowanie (uciążliwy dźwięk przy prędkościach 50-80km/h). Po fakcie dopiero dowiedziałem się, że nie powinno się w kombi przekładać przodu na tył.
  12. W moim różnica w spalaniu wynosi ok. 1 l/100km pomiędzy zimową wersją Continental ContiWinterContact TS 830 205/55R16 91T i letnią Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 235/45R17 94Y. Czy zauważacie też taką różnicę jeśli macie takie szerokości w sezonach?
  13. Nie mogę nigdzie namierzyć mojego rozmiaru 235/45R17 tej ER300?
  14. Witam. Co na lato? Sezon ciepły zbliża się szybciej w tym roku a ja właśnie jestem przed wymianą letnich. Do tej pory miałem Goodyear'y F1 o rozmiarze 235/45/R17. Przejechałem na nich ok. 60kkm. Są już zdarte do kontrolki. Nie jestem z nich w pełni zadowolony bo tak od ok. 15kkm pojawiły się wyząbkowania i hałas był coraz bardziej nieznośny. Jednak to chyba moja wina bo wcześniej przełożyłem tył na przód czego podobno w kombi nie należy robić. Ze wstępnego rozeznania rynku jedne z lepszych parametrów ma Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 V1 235/45R17 94Y, więc praktycznie to samo co miałem (no powiedzmy nowszy model). Chciałbym poznać Wasze zdanie. Co z tym ząbkowaniem? Co ma wpływ na ten efekt? Czy podwyższone indeksy nośności i prędkości? Czy faktycznie nie należy przemieniać tył na przód, a może robić zmiany ale krzyżowo a nie równolegle tj. prawy tył na lewy przód itd. ? Czy na Waszych też to wyząbkowanie występuje? Pozdrawiam
  15. Jaki jest koszt wymiany na nowy filtr w ASO?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności