mcaris Zgłoś #381 Napisano 29 Sierpnia 2013 Tak są z Can Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1634 Zgłoś #382 Napisano 28 Września 2013 U mojego kumpla ecu odmówiło posłuszeństwa. Jego komputera nie ma jeszcze magistarali can, a ja mam na stanie lezeć komputer z canem i chciałbym zamontować mu mój komputer z canem. Musze dokładać jakieś przewody, czy wystarczy adaptacja przez vagcom? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrus3108 Zgłoś #383 Napisano 24 Października 2013 a ja mam do was pytanie zauwazylem ze moje zegary znaczy tarczki sa od wersji z Fisem zanczy 1/2 fis a zegary to angol bo po lewej stronie mam wsio w milach i galonach przez to ze te tarczki sa od wersji z polowem Fisu,nie pokrywaja sie kontrolkami np swieci tylko poloa napisu:"EPC" "LADOWANIA" wszsytkie te po lewej stronie licznika czyli tam gdzie kilometry. no i teraz pytanie co i jak zrobic zebym mial to normalnie wszystkie kontrolki itp no i te galony zeby byly litry. Auto mam od paru dni i rok to 98 a pojemnosc 1.8T. co dalej nie mam pojecia mam nadzieje ze mi pomozecie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #384 Napisano 15 Listopada 2013 Witam czy jest możliwość wyłączenia w zegarach na 1/2fis info o aktywnym immo tzn. Immo w ecu (wyłączone emulatorem) auto normalnie odpala tyle że mruga dioda od immo i info na wyświetlaczu" immo activ." Jeśli tak czy ktoś byłby w stanie mi pomóc ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #385 Napisano 15 Listopada 2013 1317 Sterownik tablicy przyrządów-J285 magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY Mam taki bład, dodam że świeci się kontrolka ABS:/ jak zrobic zeby blad znikl? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #386 Napisano 27 Grudnia 2013 Koledzy jak mozecie to napiszcie jaki sterownik dla AHH na can w tej chwili siedzi taki sterownik 038 906 018 EH Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #387 Napisano 27 Grudnia 2013 Koledzy jak mozecie to napiszcie jaki sterownik dla AHH na can w tej chwili siedzi taki sterownik 038 906 018 EH 038906018FS będzie pasował, taki mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #388 Napisano 27 Grudnia 2013 no właśnie też o nim czytałem ale cena na allegro masakra. No trudno bedzie trzeba szukać na giełdzie. A założyłeś licznik z 3bg?? mam dostep do liczników z full-fis i w dobrej cenie. ---------- Dodano o 21:03 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:02 ---------- a tak ogólnie jest jakaś różnica w pracy silnika itd.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #389 Napisano 27 Grudnia 2013 Mam licznik 3B0920827A założony, różnicy w pracy silnika nie widzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert_s Zgłoś #390 Napisano 27 Grudnia 2013 Błędów nie masz?? czy robiłeś zmianę sterowników?? Ja mam u siebie full fis bez can i bede chcail zalozyc tez full fis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #391 Napisano 27 Grudnia 2013 Mam licznik 1/2 FIS i sterownik zmienione. Mi wystarczy 1/2 FIS, zależało mi na wskazaniu temperatury i bajerach ze spalaniem, czasem jazdy itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #392 Napisano 28 Grudnia 2013 Na ta chwile nie opyla sie zakładać full fis z 3bg do 3b. Masa rzeczy do wymiany aby wykorzystać możliwości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #393 Napisano 4 Stycznia 2014 Na ta chwile nie opyla sie zakładać full fis z 3bg do 3b. Masa rzeczy do wymiany aby wykorzystać możliwości . TZN? Wymienić ECU, podłączyć 2 przewody i ew. climatronic, to tak dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #394 Napisano 5 Stycznia 2014 mowa o komforcie i sterownikach w drzwiach, żeby było wszystko "cacy" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #395 Napisano 5 Stycznia 2014 No to jedyne co to info na fisie... reszta wszystko działa bez wymiany komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Nek112 Zgłoś #396 Napisano 30 Stycznia 2014 Witam przerobilem sobie zegary na full fis mam toledo 99r jeszcze bez cana zalozylem zegary z passata poliftowego z full fis wlutowalem rezystory i diode i wszystko dziala oprocz jednej rzeczy mianowicie wylacze zaplon fis sie usypia otworze zamkne drzwi pojawia sie samochodzik (drzwi pozamykane) zamkne auto pilotem swieci otwarty bagaznik i fis usypia sie 5-10 minut. Jaka moze byc tego przyczyna? zegarow ? wsadu? nie jest to wina mikrostyku poniewaz na starych zegaracvh byla kontrolka klapy i dzialala prawidlowo , dla spokoju rozlaczylem mikrostyk i dalej jest to samo... Prosze o pomoc koledzy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #397 Napisano 1 Lutego 2014 Panowie śledzę temat od dłuższego czasu i nie doszukałem się informacji o silniku 1.6ahl. Mniej więcej wszystko ogarniam ale nie ogarniam jaki sterownik z Can jest mi potrzebny do uruchomienia zegarów z fis 1/2 czy pełnym. No i pytanie podstawowe.. Czy da radę do jednostki 1.6. Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #398 Napisano 2 Lutego 2014 W sumie to znalazłem paski z 2000r + fis bądź 1/2 fis z silnikiem 1.6 i wg. tabeli silników tu na forum to ahl wychodził do 2000r. czyli mam rozumieć że jest szansa? Może ktoś podpowiedzieć jaki numerek ma mieć sterownik? Nigdzie tego nie mogę znaleźć a mam już wszystko do 'swapa' poza sterownikiem.. :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo10 Zgłoś #399 Napisano 5 Lutego 2014 Witam Panowie. Mam passata z 03. 99r bez can, licznik xxx 919 xxx. Kupiłem już licznik od angola xxx 920 xxx oraz sterownik z końcówką ...018 GA. Dziś chciałem poprzez vag spróbować zaadaptować lecz nie potrafi nawiązać połączenia z silnikiem. Próbowałem trzema różnymi programami i nawet profesjonalnym kompem w warsztacie kumpla i nie nawiązałem połączenia. Dodam że kompy podłączone np do golfa IV łączą się bezproblemowo ze wszystkim. Co może być przyczyną? U mnie do wejścia diagnostycznego dochodzą tylko 3 kabelki. muszę jakiś dołożyć? Proszę o jakąkolwiek pomoc. a i jeśli można to wytłumaczcie dokładnie na czym polega ta adaptacja bym błędu nie popełnił. szukałem po forum ale nie mogłem znaleźć prostego opisu tej czynności, a jeśli gdzieś ktoś taką widział prosiłbym o link. Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakieś porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #400 Napisano 19 Marca 2014 Orientuje się może ktoś czy podejdą zegary z audi a6 do paska b5? Pytam bo jest dużo z full fis bez can Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach