McBoss Zgłoś #421 Napisano 28 Września 2014 (edytowane) Jak sie zaprzesz to zrobisz. Poszukaj ecu z can. Poszukaj pozniej rozpiske pinow do tego ecu i do swojego. Jesli wtyczki beda te same, i bedzie roznica tylko CAN Busa, to zaden problem Z tym, ze wydajesz sporo pieniedzy. A jest jeszcze opcja na licznik z innego auta. Np audi a3, golf 4. Przekladasz bebechy do swojej obudowy i analizujesz tylko piny licznikow. Edytowane 28 Września 2014 przez McBoss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #422 Napisano 28 Września 2014 Tej opcji nie brałem pod uwagę. A możesz mi kolego podrzucić jakieś nr liczników z w/w aut? Chodzi o to że posiadam już licznik z 1/2 FIS i chciałby jednak coś z tym zrobić bo w moim ori liczniku i tak się wypaliły diody, a nie chce mi sie bawić w lutowanie nowych. Musiałbym się zagłębić w budowę liczników. Poszukam jeszcze w wolnej chwili w robocie schematów obu liczników, tzn z CAN i bez i przeanalizuje piny obu sterowników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #423 Napisano 7 Października 2014 A podejdzie jakiś licznik z a3 98r. do passka b5 97r.? Dodam że licznik z a3 jest 919 czyli teoretycznie powinien. Oczywiście sprawdzając po pinach z licznika a3 i passka to są takie same z tym że te od audi mają trzecią czerwoną kostkę która nie bardzo wiem do czego służy. RDS?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #424 Napisano 13 Października 2014 (edytowane) Witam panowie posiadam ecu 038 906 018 AS czy ma szynę can ? Dodam że auto jest 05.11.1998 Edytowane 13 Października 2014 przez MARIANKRIMINAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #425 Napisano 14 Października 2014 Podłączyłem vcds i mam licznik 3B0 919 860 C a więc nie mam can.Panowie co mam zrobić bo auto jedzie na dniach na chipa a mam komputer ecu 038 906 018 AS mam wymienić ecu taki z can czy założyć chipa do niego a licznik z fisem dać na CAN ADAPTERZE ???Pilne bo za CAN ADAPTER 200 ZŁ a ecu też tyle kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #426 Napisano 14 Października 2014 Zmień ecu a potem chip, będzie prościej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARIANKRIMINAL Zgłoś #427 Napisano 14 Października 2014 Panowie jednak zostanę z moim ecu chcę kupić adapter can jaki mi polecacie licznik z FL żeby to wszystko grało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #428 Napisano 16 Października 2014 powstał mały ganimatias....mam AFN z 04.1999 liczniki oryginalne 919 bez niczego, rok temu dołożyłem manetkę i licznik z MFA, czy jeśli założyłbym ECU z końcówką GA oraz licznik 1/2FIS lub pełen fis z zdaje się 2.5TDI sprzed FL to wszystko będzie działało ??? czy trzeba przeprowadzać adaptacje i inne rzeczy orócz zmiany kodowania licznika na 4 cylindrowca ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #429 Napisano 16 Października 2014 Wg mnie trochę szkoda kasy jak chcesz zakładać licznik can ale z przedlifta. Załóż ten od fl-a nawet 1/2 fis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Suchy_PL_ Zgłoś #430 Napisano 16 Października 2014 tylko wtedy problemy są z poduchami z tego co pamietam ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #431 Napisano 16 Października 2014 Nie tyle problemy co albo wyłączasz kontrolkę od airbag albo swieci cały czas, albo wymieniasz sterownik od airbag. Nie jest to takie straszne sam robiłem u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bandzor Zgłoś #432 Napisano 23 Grudnia 2014 Koledzy jesli posiadam passata z licznikiem mfa bez can to podejdzie licznik z ful fis bez can i nie trzeba nic rzerabiac tylko wpiac? Bo znalazlem licznik ale oj drogi..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #433 Napisano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, czy w licznikach 3B0 920 XX9, da radę zakodować CAN-GATEWAY na inny niż 00006 ? +1 - Automatic Transmission +2 - ABS Brakes +4 - Airbags Czy to kodowanie ma już przypisane na stałe i jest nie do obejścia ? Oki udalo się zakodować CAN na 00002 Podłączenie licznika na stole rozwiązało problem. Edytowane 1 Stycznia 2015 przez xoslox Rozwiązanie problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #434 Napisano 23 Grudnia 2014 Koledzy jesli posiadam passata z licznikiem mfa bez can to podejdzie licznik z ful fis bez can i nie trzeba nic rzerabiac tylko wpiac? Bo znalazlem licznik ale oj drogi..... Podejdzie tylko kodowanie kluczyków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koleszka Zgłoś #435 Napisano 25 Stycznia 2015 witam. posiadam paska z 99 roku. zmieniam licznik z full fis na pol fis. moj stary licznik ma nr 3b0 920 842a a nowy zamowilem po fl o nr 3b0 920 826 z 2001. koledzy mam takie pytanie czy bedzie pasowal. chodzi mi o temperature zewnetrzna na liczniku czy bedzie pokazywana. bo teraz mam zalozony licznik z 2004 r o nr 3b0 920 849 i mi nie wyswietla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
09tp Zgłoś #436 Napisano 8 Kwietnia 2015 Witam noszę się z zamiarem wymienienia licznika w swoim Passacie B5 AFN na full fis od dłuższego czasu , przeczytałem ten temat od deski do deski jak również POGROMCY na temat adaptacji Full fisa w passatach FL . Obecnie posiadam orginalne graty tzn: Licznik 3B1 919 880C immo 2 (niebieskoczerwone podświetlanie) bez wyświetlacza fis oczywiście bez CAN , rocznik autka to 1998 grudzień. Po analizie tematu zakupiłem już sterownik silnika z koń 018GA oraz licznik 3B0 920 849A , sensor airbag 6Q0 909 605B . rozumiem ze potrzebuję jeszcze panel CLIMATRONIC z werjsi FL , tylko zastanawiam się czy potrzebny jest jakiś o konkretnym numerze ( 3B1 907 044 J , który opisany jest w tym temacie) czy mogę założyć obojętnie jaki byle z werjsi FL . Następną sprawą jest licznik czy ten licznik będzie wyświetlał informacje z navi o koń C czy konieczna jest wymiana licznika na taki z koń. 847 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #437 Napisano 2 Maja 2015 Czy mieliście po zmianie licznika błąd od świec żarowych w silniku Glow plug indicator light (K29) ? Zapewne da się to ominąć rezystorem. Tylko co gdzie wlutować ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #438 Napisano 2 Maja 2015 Czy mieliście po zmianie licznika błąd od świec żarowych w silniku Glow plug indicator light (K29) ? Zapewne da się to ominąć rezystorem. Tylko co gdzie wlutować ? u mnie chyba tak bylo jak mialem zegary z benzyny zalozone, ale ma to raczej maly zwiazek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xoslox Zgłoś #439 Napisano 3 Maja 2015 W sumie ten błąd w niczym nie przeszkadza. Tylko estetycznie by lepiej wyglądało jakby ECU nic nie wywalało. Udało mi się nawet uruchomić poduszkę z sygnału analogowego, przy użyciu przekaźnika i diody Zenera. Działa także gong i informacja o otwartych drzwiach kierowcy. Mam jeszcze pytanie, jak to jest, że niektórym na 1/2 FIS wyświetla się informacja a u innych pokazuje samochodzik z uchylonymi drzwiami ? ? ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekinek7 Zgłoś #440 Napisano 5 Maja 2015 Udało mi się nawet uruchomić poduszkę z sygnału analogowego, przy użyciu przekaźnika i diody Zenera. A możesz się tym podzielić jak to uruchomiłeś? I czy w 100 %% działa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach