Skocz do zawartości
marek29

Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!

Rekomendowane odpowiedzi

Jesteś pewien,że to zagada? Bez tunera?

---------- Dodano o 21:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:55 ----------

 

Jaki numer mają te zegary?

 

wersja angielska 3U0 920 942 D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc prawdopodobnie będzie potrzebny tuner tmc ale zapytaj mądrzejszych ode mnie:) wydaje mi się że i tak to nie zagada bo jeżeli masz MCD z 2000 roku to one nie miały tunera i nie wiem czy da się to połączyć.

Edytowane przez tylas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
więc prawdopodobnie będzie potrzebny tuner tmc ale zapytaj mądrzejszych ode mnie:) wydaje mi się że i tak to nie zagada bo jeżeli masz MCD z 2000 roku to one nie miały tunera i nie wiem czy da się to połączyć.

 

MCD nie wiem z ktorego roku jest bo wiem ze byla dokladana i bede musial sprawdzic jej wersje

 

---------- Dodano o 22:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:44 ----------

 

gdzies kiedys czytalem na forum ze MCD ma wpudowane TMC

Edytowane przez sashxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze ktos z Was wie ja sa zegary 3B0920849 podlaczane z navi MCD aby byla miedzy nimi komunikacja?? czy tez byl potrzebny tuner TMC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a moze ktos z Was wie ja sa zegary 3B0920849 podlaczane z navi MCD aby byla miedzy nimi komunikacja?? czy tez byl potrzebny tuner TMC?

Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje?

 

No i na dziendobry schody :( licznik podpiety na stole pod vag commander 1.4 (china) i ****!!nie czyta eepromu!podczas identyfikacji normalnie go wykrywa ale gdy probuje zgrac eeprom aby otrzymac pin to wywala (trying different....) malo tego znalazlem na slowackim forum eeprom do wersji europejskiej wsad i jak go wyedytowalem to jego zawartosc wyglada zupelnie inaczej niz w b5 i superb przed Faceliftingiem. Teraz sie zastanawiam czy jak zgram eeprom normalnym programatorem to czy ktos z Was bedzie wstanie mi wyciagnac z niego Pin? Pamietajcie ze to licznik z Superb1 po faceliftingu z bialym podswietleniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy do passata przed liftem podejda zegary za polifta z 1/2fisa bez kombinacji? a jak nie to co ewentualnie trzeba by przerabiac. Z gory dziekuje :) Pzdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czytałeś w ogóle ten temat??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka?

 

Tak, ja zmienialem. Instrukcja jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyskoczyły błędy bocznych czujników..jaki sensor kupiłeś? Adaptowałes coś w sterowniku? Zamieniałeś kable wsówkami czy lutowałeś przewody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka?

 

Tak Marek Go zmieniał a ja od tamtego czasu jeszcze sie nie zebrałem chodź wszystko leży...

Widzę wątek się rozwinął :)

 

P.S. Rośliny ozdobne i sadownicze! Dla klubowiczów taniej co tam masz ? z sadowniczych ? licencjonowane ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich zainteresowanych. Ja też przymierzam się do zmiany zegarów, zakupiłem 3bo 920 825 a 1\2 fis wersja eu za 80 pln. Zmieniłem już manetki na te ze sterowaniem za 25 pln i teraz pytanie jakie ecu wiem ze te z końcówkami fr i fq. Czy jest między nimi jakaś różnica cz jest to obojętne. Znalazłem oba ale różnią się ceną i to dosyć znacznie. Czekam na podpowiedz.http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-komputer-silnika-0281010172-i2943453502.htm lZNALAZŁEM JESZCZE TAKI.CENA DOBRA ALE CZY PODEJDZIE .

Edytowane przez norbi118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej Panowie,

 

Wytłumaczcie mi łopatologicznie, bom ciemny w sprawach elektronicznych, a po przeczytaniu tego tematu nie wiem już nic a nic.

 

Czy do swojego Passata B5 '98, silnik AEB, mogę zamontować zegary z W8 (te do 300km/h)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela,

Jakbyś zacytował komu odpowiadasz,było by jaśniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie.

Edytowane przez norbi118

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z zamianą licznika nosze się już 2 rok :D hehehe

Najpierw był plan na załatwienie bez Cana pełnego FiS-a ale ceny .... minimum 1000zł.

Z tego co doczytałem tu w tym wątku to koszt takiego zabiegu tez nie jest mały.

Niedawno pojawiła się aukcja i widzę że co jakiś czas gość wystawia ponownie. Chodzi oczywiście o liczniki. Czy ktoś może zamawiał u tego sprzedawcy?

http://moto.allegro.pl/licznik-passat-b5-diese-fis-bez-can-3b1-919-890m-i2943068295.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie.

 

U mnie było tak samo ECU pin 75 i 68 też zajęte, po prostu je wypiąłem i wpiąłem te dokładane idące od licznika. Ktoś wcześniej pisał, że przeciął te przewody i połączył z tymi co dokłada do licznika.

U mnie niestety przeróbka wstrzymana - nie znam PIN nowego sterownika z CAN (dokładam zegary Immo3) - żeby go odczytać trzeba wylutować EEPROM 24C02 z sterownika i zczytać jego zawartość.

 

Jestem po zczytaniu eeprom sterownika 038906018FS i nie udało mi się znaleść PIN - po wyłączeniu immo w sterowniku można odpalić auto ale mruga kontrolka immo w liczniku - licznik mam 3B0920827A.

Edytowane przez blackpirate
aktualizacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności