sashxxx Zgłoś #301 Napisano 26 Listopada 2012 Jesteś pewien,że to zagada? Bez tunera?---------- Dodano o 21:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:55 ---------- Jaki numer mają te zegary? wersja angielska 3U0 920 942 D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #302 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) więc prawdopodobnie będzie potrzebny tuner tmc ale zapytaj mądrzejszych ode mnie:) wydaje mi się że i tak to nie zagada bo jeżeli masz MCD z 2000 roku to one nie miały tunera i nie wiem czy da się to połączyć. Edytowane 26 Listopada 2012 przez tylas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #303 Napisano 26 Listopada 2012 (edytowane) więc prawdopodobnie będzie potrzebny tuner tmc ale zapytaj mądrzejszych ode mnie:) wydaje mi się że i tak to nie zagada bo jeżeli masz MCD z 2000 roku to one nie miały tunera i nie wiem czy da się to połączyć. MCD nie wiem z ktorego roku jest bo wiem ze byla dokladana i bede musial sprawdzic jej wersje ---------- Dodano o 22:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:44 ---------- gdzies kiedys czytalem na forum ze MCD ma wpudowane TMC Edytowane 26 Listopada 2012 przez sashxxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #304 Napisano 27 Listopada 2012 a moze ktos z Was wie ja sa zegary 3B0920849 podlaczane z navi MCD aby byla miedzy nimi komunikacja?? czy tez byl potrzebny tuner TMC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #305 Napisano 27 Listopada 2012 a moze ktos z Was wie ja sa zegary 3B0920849 podlaczane z navi MCD aby byla miedzy nimi komunikacja?? czy tez byl potrzebny tuner TMC? Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #306 Napisano 27 Listopada 2012 Tu masz wszystko http://forum.vw-passat.pl/threads/56225-Zamiana-nawigacji-MCD-na-MFD-podlaczenie-MFD Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sashxxx Zgłoś #307 Napisano 28 Listopada 2012 Hmm. Wygląda na to że MCD działa z fisem po can bez tunera tmc. Jak myślicie czy jak polacze poprzez can to nic nie zepsuje? No i na dziendobry schody licznik podpiety na stole pod vag commander 1.4 (china) i ****!!nie czyta eepromu!podczas identyfikacji normalnie go wykrywa ale gdy probuje zgrac eeprom aby otrzymac pin to wywala (trying different....) malo tego znalazlem na slowackim forum eeprom do wersji europejskiej wsad i jak go wyedytowalem to jego zawartosc wyglada zupelnie inaczej niz w b5 i superb przed Faceliftingiem. Teraz sie zastanawiam czy jak zgram eeprom normalnym programatorem to czy ktos z Was bedzie wstanie mi wyciagnac z niego Pin? Pamietajcie ze to licznik z Superb1 po faceliftingu z bialym podswietleniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bercik1 Zgłoś #308 Napisano 13 Grudnia 2012 czy do passata przed liftem podejda zegary za polifta z 1/2fisa bez kombinacji? a jak nie to co ewentualnie trzeba by przerabiac. Z gory dziekuje Pzdr! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #309 Napisano 13 Grudnia 2012 a czytałeś w ogóle ten temat?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #310 Napisano 3 Stycznia 2013 Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #311 Napisano 3 Stycznia 2013 Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka? Tak, ja zmienialem. Instrukcja jest ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
javor1500 Zgłoś #312 Napisano 4 Stycznia 2013 U mnie wyskoczyły błędy bocznych czujników..jaki sensor kupiłeś? Adaptowałes coś w sterowniku? Zamieniałeś kable wsówkami czy lutowałeś przewody? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #313 Napisano 14 Stycznia 2013 Ok a czy ktoś już zmieniał sensor AB w b5 według wskazówek marka? Tak Marek Go zmieniał a ja od tamtego czasu jeszcze sie nie zebrałem chodź wszystko leży... Widzę wątek się rozwinął P.S. Rośliny ozdobne i sadownicze! Dla klubowiczów taniej co tam masz ? z sadowniczych ? licencjonowane ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #314 Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Witam wszystkich zainteresowanych. Ja też przymierzam się do zmiany zegarów, zakupiłem 3bo 920 825 a 1\2 fis wersja eu za 80 pln. Zmieniłem już manetki na te ze sterowaniem za 25 pln i teraz pytanie jakie ecu wiem ze te z końcówkami fr i fq. Czy jest między nimi jakaś różnica cz jest to obojętne. Znalazłem oba ale różnią się ceną i to dosyć znacznie. Czekam na podpowiedz.http://moto.allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-komputer-silnika-0281010172-i2943453502.htm lZNALAZŁEM JESZCZE TAKI.CENA DOBRA ALE CZY PODEJDZIE . Edytowane 15 Stycznia 2013 przez norbi118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wiscoo Zgłoś #315 Napisano 15 Stycznia 2013 Hej Panowie, Wytłumaczcie mi łopatologicznie, bom ciemny w sprawach elektronicznych, a po przeczytaniu tego tematu nie wiem już nic a nic. Czy do swojego Passata B5 '98, silnik AEB, mogę zamontować zegary z W8 (te do 300km/h)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek3334 Zgłoś #316 Napisano 19 Stycznia 2013 FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #317 Napisano 19 Stycznia 2013 FR jest od benzyny a FQ podejdzie ci bo jest od diesela, Jakbyś zacytował komu odpowiadasz,było by jaśniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #318 Napisano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie. Edytowane 19 Stycznia 2013 przez norbi118 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tysszek Zgłoś #319 Napisano 19 Stycznia 2013 No z zamianą licznika nosze się już 2 rok hehehe Najpierw był plan na załatwienie bez Cana pełnego FiS-a ale ceny .... minimum 1000zł. Z tego co doczytałem tu w tym wątku to koszt takiego zabiegu tez nie jest mały. Niedawno pojawiła się aukcja i widzę że co jakiś czas gość wystawia ponownie. Chodzi oczywiście o liczniki. Czy ktoś może zamawiał u tego sprzedawcy? http://moto.allegro.pl/licznik-passat-b5-diese-fis-bez-can-3b1-919-890m-i2943068295.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #320 Napisano 19 Stycznia 2013 (edytowane) Witam. Dziś kabelki zacząłem rozprowadzać od manetek do zegarów i ok ale też CAN zacząłem i zdziwienie przy zegarach zielona wtyczka piny 23.24.25. wolne ale przy ECU pin 75 68 wychodzą przewody do CAN i giną w wiązce przy zegarach co zrobić. Ktoś podpowie. U mnie było tak samo ECU pin 75 i 68 też zajęte, po prostu je wypiąłem i wpiąłem te dokładane idące od licznika. Ktoś wcześniej pisał, że przeciął te przewody i połączył z tymi co dokłada do licznika. U mnie niestety przeróbka wstrzymana - nie znam PIN nowego sterownika z CAN (dokładam zegary Immo3) - żeby go odczytać trzeba wylutować EEPROM 24C02 z sterownika i zczytać jego zawartość. Jestem po zczytaniu eeprom sterownika 038906018FS i nie udało mi się znaleść PIN - po wyłączeniu immo w sterowniku można odpalić auto ale mruga kontrolka immo w liczniku - licznik mam 3B0920827A. Edytowane 19 Stycznia 2013 przez blackpirate aktualizacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach