wwo Zgłoś #361 Napisano 22 Lutego 2013 Jeszcze bedziesz musial ogarnąć temat z czujnikiem temperatury, bo zegary poliftowe biorą info o temp. wyswietlanej na fisie z sterownika klimatronika ale na forum znajdziesz odpowiednie info na ten temat, jak nie znajdziesz to daj znac, podesle ci odp schemacik Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
presstarter Zgłoś #362 Napisano 27 Lutego 2013 Panowie ja już mam mętlik w głowie. Może ktoś mi powiedzieć czy do passata 3B 2000 rok, licznik 1/2 Fis podejdzie bez żadnych kombinacji licznik z passka po lifcie, 1/2 Fis, nr 3B0920829A ? Chodzi mi o to, czy dotyczy mnie zmiana manetki, zmiana jakiegoś wsadu i czy immo będzie szaleć? Może i odpowiedzi są na forum ale w tym gąszczu cięzko już znaleść prostą odpowiedź... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #363 Napisano 27 Lutego 2013 Tak będzie działać oczywiście jak jest sprawny (żart) .Jeśli masz komp. to bedzie śmigać immo po zbawie z kablem też pójdzie oczywiście mowa o tym że w starym masz CAN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
presstarter Zgłoś #364 Napisano 27 Lutego 2013 Chyba w paskach z silnikami PD jest już CAN. A wchodzi w grę zmiana manetki czy będzie śmigać ze starą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #365 Napisano 27 Lutego 2013 Ze starą bedzie działać .Po zegarch starych dojdziesz czy jest can 3b0920... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek.wroc Zgłoś #366 Napisano 15 Marca 2013 Panowie mam zegary pod liftowe podejda ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #367 Napisano 15 Marca 2013 Panowie mam zegary pod liftowe podejda ?? [ATTACH=CONFIG]98931[/ATTACH] Po wymianie sterownika silnika tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zawa91 Zgłoś #368 Napisano 20 Marca 2013 Witam Mam licznik z zielonym podświetleniem z MFA i chciałbym go wymienić żeby miał niebieskie podświetlenie fajnie by było zeby nawet z pół Fisem. Tylko jaki wybrać? Jaki byście doradzili?? jakiego mam szukać? Oznaczenia mam takie: VDO 110.008.776/005 3BO 919 880 D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #369 Napisano 20 Marca 2013 Takiego, który ma w numerze 919 a nie 920. Cały temat jest o tym, nie chce się czytać?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zawa91 Zgłoś #370 Napisano 20 Marca 2013 no jakoś tak wyszło:P ale dzieki za info:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scorpionpl Zgłoś #371 Napisano 10 Kwietnia 2013 Witam jak by u mnie wyglądała wymiana licznika. Pierwsza fota to komp a druga to licznik tylko taką nalepkę mam na liczniku :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Groszek_6 Zgłoś #372 Napisano 10 Kwietnia 2013 Pierwsza fota to komp a druga to licznik tylko taką nalepkę mam na liczniku Szukaj licznika xxx 919 xxx jeśli nie chcesz wymieniać sterownika silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scorpionpl Zgłoś #373 Napisano 10 Kwietnia 2013 Dzięki jak znajdę to będą następne pytania :papa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paździoch Zgłoś #374 Napisano 22 Kwietnia 2013 panowie pomóżcie:padaka mam paska z poczatków produkcji 1997 roku 1.9tdi 110 zakupilem zegary xxx920xxx manetka podłączona piny zczytane, i kompa mam bez can takiego jak kolega skorpionpl no i musze go wymienic na kompa z can ale te z can maja calkiem inne wtyczki bo w moim jest jedna szeroka wa w tych z can sa dwie czy wymiana wiązki silnika złatwi sprawe? na co patrzec przy kupnie? jesli napiałem posta nie tu gdzie trzeba to przepraszam ale to moj pierwszy na forum:padaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darucha Zgłoś #375 Napisano 21 Maja 2013 czytać też się nie chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyczek Zgłoś #376 Napisano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Może ktoś mi łopatologicznie wytłumaczyć jak zaadoptować nowy komputer(sterownik) w passacie b5 przed liftem, immo2, albo rozszyfrować tą instrukcje czy tu wystarczy tylko wejść w VAGa, licznik 17-> dopasowanie 10--->kanał 00 i przy następnym wlaczeniu zapl;onu wszystko sie sxamo dostosuje?? Proszę o pomoc, wlasnie przymierzam sie na wstawienie zegarów z fisem a nie mam cana i mam juz upatrzony sterownik...018GA Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez dyczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pivvo Zgłoś #377 Napisano 26 Sierpnia 2013 1. Tu masz procedurę z immo 2 http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo2-cluster-swapping, nie zapomnij o kluczykach . 2. Z tego co wiem, łatwo dostępny pełen FIS ma immo 3, aby zagrało to sterownik też musi być z immo 3 3. Immo 2 posiadały liczniki 1/2 FIS z serii 3B0 920 822 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyczek Zgłoś #378 Napisano 28 Sierpnia 2013 Nowe ECU ...018GA założone i zaadoptowane poszło bardzo łatwo, na starym liczniku silniczek odpala normalnie, złożyłem nowy licznik z 1/2 FIS i manetkę, nie było trudno tylko trochę rozkręcania, kable pociągnięte wszystko sparwdzone OK,...ale jest jeden PROBLEM!! Kontrolka Immo wiadomo miga, trzeba dopasować kluczyki, tylko niech mi ktoś powie czy PIN do immo da się wyciągnąć tylko VAG Tacho??...I czemu zaczęła mi migać kontrolka świec żarowych?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #379 Napisano 28 Sierpnia 2013 Pin do immo wyciągnie tez K+Can commander 1.4, a sprężynka zaczyna migać bo blokuje się sterownik silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyczek Zgłoś #380 Napisano 28 Sierpnia 2013 I tak zrobiłem sciagnąłem Vag Comandera i mam PIN. Autko Odpala, Spręzynka przestala też migac. Ciesze sie nowymi zegarami. Tylko poducha mi sie caly czas pali ale czytalem ze wystarczy CAN Gateway przekodowac i wsysztko gra., błedy kasowałem to sie znowu pojawiały. Pozdrwiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach