Gość Nek112 Zgłoś #401 Napisano 30 Stycznia 2014 Witam przerobilem sobie zegary na full fis mam toledo 99r jeszcze bez cana zalozylem zegary z passata poliftowego z full fis wlutowalem rezystory i diode i wszystko dziala oprocz jednej rzeczy mianowicie wylacze zaplon fis sie usypia otworze zamkne drzwi pojawia sie samochodzik (drzwi pozamykane) zamkne auto pilotem swieci otwarty bagaznik i fis usypia sie 5-10 minut. Jaka moze byc tego przyczyna? zegarow ? wsadu? nie jest to wina mikrostyku poniewaz na starych zegaracvh byla kontrolka klapy i dzialala prawidlowo , dla spokoju rozlaczylem mikrostyk i dalej jest to samo... Prosze o pomoc koledzy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #402 Napisano 1 Lutego 2014 Panowie śledzę temat od dłuższego czasu i nie doszukałem się informacji o silniku 1.6ahl. Mniej więcej wszystko ogarniam ale nie ogarniam jaki sterownik z Can jest mi potrzebny do uruchomienia zegarów z fis 1/2 czy pełnym. No i pytanie podstawowe.. Czy da radę do jednostki 1.6. Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #403 Napisano 2 Lutego 2014 W sumie to znalazłem paski z 2000r + fis bądź 1/2 fis z silnikiem 1.6 i wg. tabeli silników tu na forum to ahl wychodził do 2000r. czyli mam rozumieć że jest szansa? Może ktoś podpowiedzieć jaki numerek ma mieć sterownik? Nigdzie tego nie mogę znaleźć a mam już wszystko do 'swapa' poza sterownikiem.. :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo10 Zgłoś #404 Napisano 5 Lutego 2014 Witam Panowie. Mam passata z 03. 99r bez can, licznik xxx 919 xxx. Kupiłem już licznik od angola xxx 920 xxx oraz sterownik z końcówką ...018 GA. Dziś chciałem poprzez vag spróbować zaadaptować lecz nie potrafi nawiązać połączenia z silnikiem. Próbowałem trzema różnymi programami i nawet profesjonalnym kompem w warsztacie kumpla i nie nawiązałem połączenia. Dodam że kompy podłączone np do golfa IV łączą się bezproblemowo ze wszystkim. Co może być przyczyną? U mnie do wejścia diagnostycznego dochodzą tylko 3 kabelki. muszę jakiś dołożyć? Proszę o jakąkolwiek pomoc. a i jeśli można to wytłumaczcie dokładnie na czym polega ta adaptacja bym błędu nie popełnił. szukałem po forum ale nie mogłem znaleźć prostego opisu tej czynności, a jeśli gdzieś ktoś taką widział prosiłbym o link. Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakieś porady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poloCOUPE Zgłoś #405 Napisano 19 Marca 2014 Orientuje się może ktoś czy podejdą zegary z audi a6 do paska b5? Pytam bo jest dużo z full fis bez can Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #406 Napisano 17 Czerwca 2014 Było by fajnie jak ktoś kto kuma kabelkologie" ogarnął by licznik z a4.a6. Ja mam taki licznik na próbę po podpięciu do kosteczek w aucie fajnie to wygląda pokazuje ładowanie wskaźnik paliwa temp ok choinka zaczyna się z abs, poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #407 Napisano 17 Czerwca 2014 Kolega wystrugał kiedyś przejściówkę z 3 kostek licznika s3 99r na dwie wtyczki do golfa 98r. Banglało mu to bez problemowo jak pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #408 Napisano 19 Czerwca 2014 (edytowane) Kostki to nie problem bo już kiedyś taki pająk robiłem Tylko czy wszystkie funkcje by działały i była by to alternatywa dla tych ( tak jak ja) co nie maja modułu komfortu z CAN aby pokazywało otwarte wszystkie drzwi . Edytowane 19 Czerwca 2014 przez mcaris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #409 Napisano 1 Lipca 2014 Koledzy zamontowałem taki licznik w swoim passacie i mam takie pytanie Jak otwieram maske silnika pokazuje mi się na wyświetlaczu autko z podświetloną maską ale drzwi już nie pokazuje Jak mam sprawdzić czy mam moduł z can czy bez? Jeśli jest bez CAN to musze w liczniku wlutować wedłuk zamieszczonej instrukcji oporniki i diode ale jeśli jest z CAN to powinny sie te drzwi wyświetlać czy jeszcze cioś trzeba kodować? a może brakuje jakiś kabli? bo gdzieś na forum czytałem żę jakieś kable od modułu komfortu trzeba doprowadzić do licznika ale nie było żadnego opisu co i jak pomoże ktoś z was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #410 Napisano 1 Lipca 2014 Przekoduj bramkę CAN na ta samą wartość, jest szansa że pomoże (ale wyłącznie na drzwi kierowcy, o ile nie masz w nich walniętego mikrostyku). Klapa bagażnika też powinna się wyświetlać, choć może do tego też trzeba pewien mostek wpakować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #411 Napisano 2 Lipca 2014 Przekoduj bramkę CAN na ta samą wartość, jest szansa że pomoże (ale wyłącznie na drzwi kierowcy, o ile nie masz w nich walniętego mikrostyku). Klapa bagażnika też powinna się wyświetlać, choć może do tego też trzeba pewien mostek wpakować. jestem laikiem w tym temacie na jaką wartość mam przekodować bramke CAN i gdzie mam to zrobić w module komfortu? styk z drzwi napewno działa bo jak wsadze stary licznik to mam dzwięk pozostawienia świateł jak otworze drzwi to lampka sie zapala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas313 Zgłoś #412 Napisano 3 Lipca 2014 jestem laikiem w tym temaciena jaką wartość mam przekodować bramke CAN i gdzie mam to zrobić w module komfortu? styk z drzwi napewno działa bo jak wsadze stary licznik to mam dzwięk pozostawienia świateł jak otworze drzwi to lampka sie zapala Koledzy nikt z was nie pomoże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcaris Zgłoś #413 Napisano 6 Lipca 2014 w programie diagnostycznym masz "19 CAN-Gateway" i wybierasz pole" Recode 07" i tam powinieneś mięć np. 0006 kasujesz to wpisujesz jeszcze raz tą samą wartość i wsio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #414 Napisano 6 Lipca 2014 Nawet nie trzeba kasować. Wystarczy kliknąć ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wik77 Zgłoś #415 Napisano 7 Lipca 2014 Witam, Proszę o pomoc trochę się pogubiłem posiadam passata 1.8 ADR z 1998 licznik 3B0919860A licznik ma zielone podświetlenie i chcę wymienić na licznik z niebieskim. Czy mogę kupić licznik xxx919xxx od 1.8 i będzie działał bez kodowania? czy muszę zmieniać pin lub wsad, jak widać jestem zielony w tym temacie będę wdzięczny za wyrozumiałość. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
owies Zgłoś #416 Napisano 8 Lipca 2014 w programie diagnostycznym masz "19 CAN-Gateway" i wybierasz pole" Recode 07" i tam powinieneś mięć np. 0006 kasujesz to wpisujesz jeszcze raz tą samą wartość i wsio Nawet nie trzeba kasować. Wystarczy kliknąć ok. W zasadzie przy recode na tę samą wartość ja zawsze zmieniam WSC i wtedy jak przepisze WSC to mam pewność że bramka przyjęła kodowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radar741 Zgłoś #417 Napisano 17 Sierpnia 2014 Witam czy jest możliwość wyłączenia w zegarach na 1/2fis info o aktywnym immo tzn. Immo w ecu (wyłączone emulatorem) auto normalnie odpala tyle że mruga dioda od immo i info na wyświetlaczu" immo activ."Jeśli tak czy ktoś byłby w stanie mi pomóc ? Podbijam pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #418 Napisano 28 Września 2014 Witam, posiadam passata 1.8 ADR, z 97r, czy podejdzie tu jakiś licznik z 1/2 FIS albo FULL FIS? Zkodowaniami immo etc. poradzę sobie. Jeżeli ktoś kiedykolwiek próbował takich modyfikacji to proszę o jakieś szczegóły. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
McBoss Zgłoś #419 Napisano 28 Września 2014 Podbijam pytanie. Jak masz usuniete immo to najprosciej odlutuj nozke od diody immo w zegarach. Witam, posiadam passata 1.8 ADR, z 97r, czy podejdzie tu jakiś licznik z 1/2 FIS albo FULL FIS? Zkodowaniami immo etc. poradzę sobie. Jeżeli ktoś kiedykolwiek próbował takich modyfikacji to proszę o jakieś szczegóły. Pozdrawiam Jest taka mozliwosc. Najprosciej dla ciebie bedzie, gdy znajdziesz zegary o numerach 3B0 919 .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #420 Napisano 28 Września 2014 No tak to rozumiem ale czy pomijając ten fakt da się zamontować jakiś xxx 920 xxx? Gdyby zamontować sterownik z 1.8 z 99r z canem i pociągnąć przewody? Czy to jednak nie jest takie proste? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach