Skocz do zawartości

javor1500

  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O javor1500

  • Urodziny 06.04.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LUBLIN

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  • Link do tematu o samochodzie
    92420

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Montowal ktoś samopoziomowanie w b5 przed liftem? Mam lampy hella od 3b ale tam są inne silniczki 3 kable a nie 4 jak b5fl. Niestety wszystkie schematy jakie znalazłem dotyczą fl.
  2. Na tym forum już sobie ludzie nie pomagają. To nie to samo co jeszcze 5 lat temu. Wymień filtr paliwa. Potem wyczyść nastawnik. Nie Lakers lewego paliwa?
  3. Witajcie Dawno nic nie pisałem ponieważ auto spełniało swoją rolę i jako wół roboczy spisywało się wyśmienicie. Wczoraj wyjechałem 100 km od domu do rodziny i niestety wyskoczył problem. - - Silnik faluje na wolnych obrotach dość znacznie Potrafi zgasnac podczas jazdy ale nie ma problemu z odpaleniem Rano na zimnym pali od strzała tak samo na goracym Czuć szarpanie podczas jazdy np na tempomacie Zapala się i miga spezynka Niesty nie mam ze sobą kabla i laptopa. Podejrzewam nastawnik. Mam reż pytanie czy jeśli podczas powrotu nie da się już normalnie jechać, jest jakiś sposób np odłączenie wtyczki np od jakiegoś czujnika żeby dojechać te 100 km awaryjnie? Afn 99r. Aktualizacja : Wyczyszczony nastawnik. Obroty nie falują, auto nie gaśnie. Wszystko ok... Poza jednym drobnym szczególem... Raz na jakiś czas zapala się i miga kontrolka świec żarowych - błąd osiągnięcia górnej dawki 17970. Napiecie w grupie 001 przetestowane od 0,640 do 0,780 (oryginalnie było 0,780). Dawka 4,2 mg Auto normalnie pali jeździ przyspiesza nie dymi wszystko ok poza błędem. Czy nastawnik można źle złożyć tzn czy cewka musi byc w jakiś konkretny sposób centrowana?
  4. Podejrzewam, że przy targaniu nagrzewnicy a bardziej tej belki co jest pod kokpitem musiałem coś zjeb***ac Jest jakis sposób, zeby szukac tego zwarcia np wypinając bezpieczniki?
  5. Witam po długiej przerwie! Otóż mam problem z Passkiem (99r) b5 Miałem problem z wodą w aucie ale było to związane z nagrzewnicą. Po demontazu nagrzewnicy i złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że nie mam prawgo przedniego światła(ani drogowych ani mijania ani pozycji). Nie działa prawy kierunkowskaz przedni ani boczny (tylny działa). Strona prawa czyli po stronie pasażera. Masa we wtyczce jest (od wtyczki do karoserii miernik piszczy co nie znaczy że jest ona poprawna). Mam takie pytnia: -gdzie jest podpięta masa przedniej prawej lampy + kierunkowskazów? Wyczytałem na schemacie że jest to słupek "A" ale może ktoś podpowie gdzie dokładnie? -czy są jakies wtyczki po drodze od włącznika świateł do reflektora prawego, które mogły się rozpiąc przy wyciaganiu nagrzewnicy? Uprzedzam pytanie-w lewym świetle wszystkoe jest ok, bezpieczniki sprawdzone. Inny niepokojąy objaw-od czasu wystapienia tej usterki nie za kazdym razem kręci rozrusznikiem-cyka przygasaja zegary ale nic więcej. Napięcie aku 12,9. Auto stoi w garażu w temp 7-10 C. Będę wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi. Michał
  6. Witaj, Nie dostaniesz odpowiedzi-ja czekał dłuuugo aż ktoś mi na to pytanie odpowie i sie nie doczekałem. Musisz poszukać z takim samym indexem jaki miałeś ale i tonie gwarantuje sukcesu-ja kupiłem komplet (sensor + boczne czujniki) bo sensor który kupiłem po numerze miał inny numer i był błąd bocznych czujników. One są kodowane do sensora czy jakoś tak ale nie da się tego kodowania zmienić także najszybciej zapytać sprzedawce czy posiada taki komplet od jednego auta albo poszukać w swojej okolicy auta na rozbiórkę i samemu podjechać,
  7. Witam, Odgrzewam kotleta żeby nie zakładać nowego tematu Błąd 00588 - zwijak wymieniony błąd dalej jest-nie da się go wykasować. Po odpięciu wtyczki od sensora i wtyczki przed taśmą zmierzona oporność 2 przewodów : pin 33 oporność 0,3 ohm pin 34 oporność 3,5 !! ohm (mogłem pomylić 34 z 33) Czyli gdzies na samym kablu jest oporność rzędu 3,5 ohm. We wtyczce przed taśmą zwarłem oba piny poduszki zwykłym kawałkiem przewodu (bez opornika) i błąd udało sie wykasować ale to nie rozwiązanie. Uprzedzam że błąd pojawił się miesiąc temu a auto mam od 4 lat i na pewno na kablu nie został wlutowany zaden opornik. Moje pytanie czy świadczy to o przetarciu przewodu w wiązce i którędy biegną przewody od sensora do kierownicy?
  8. dzięki Panowie ale nie jest to taka prosta sprawa. Mam 3bgdzie środkowy przycisk powoduje tylko możliwość fizycznego otwarcia klapy a reszta zamków zostaje . Pilot jest fabryczny od 3b. Nie bardzo wiem jak odseparować sygnał do silownika który miałby pociągnać za ciegło. Jak podłącze bezpośrednio pod centralny to każde otwarcie auta czyli podanie sygnału na zamek otworzy klapę
  9. Witam, czy ktoś z szanownych forumowiczów bawił się w przeróbkę polegającą na otwieraniu tylnej klapy z pilota? W 3BG sprawa prosta bo wystarczy tylko wstawić mocniejsze sprężyny. W 3b trochę gorzej bo trzeba zamontować siłownik no ale właśnie-jak go wysterować? Mam pilot 3 przyciskowy gdzie środkowy powoduje odblokowanie możliwość otwarcia klapy po czym auto samo się za chwle zamyka (drzwi cały czas pozostaja zamknięte). Myślałem o zastosowaniu jakiegoś przekaźnika warunkowego ale może ktoś ma in pomysł? Według schematu podłączenie zamka w bagażniku to: Brązowy - masa Brązowo-zielony pin 2 komfort Brazowo-niebieski pin 1 komfort Rozumiem że te dwa pozostałe kable odpowiadają za otwieranie i zamykanie zamka? Wyglada na to że moduł steruje zamkiem +12 Czy przytrzymanie środkowego przycisku na pilocie powoduje wydłuzenie czasu trwania sygnału czy jest to poporstu impuls prądu bez względu na to jak długo przytrzymuje się przycisk? np "klikniecie" przyciskiem powoduje impuls komfort->zamek długości 1 sek a przytrzymanie np przez 3 sek powoduje odpowiednio dłuższy impuls komfort->zamek
  10. Marcin..Marek bo to trzeba się na browarze spotkać i wtedy na pewno coś wymyślimy:) Za w jadną i w druga stronę dość często jeżdze...
  11. Panowie rozewiazaliśmy problem z migajacą kontrolka świec żarowych. Jak jest sterownik od sdi czyli najtńszy to wgranie flasha nie wystarczy. Musi też być wgrany eeprom od AH. Pomysł autora modyfikacji i jak zwykle okazał sie trafny. Pozdrawiam
  12. Witam, Próbuję wymienić sterownik 1C0 909 607 (index 04) na 6Q0 909 605B b5 po lifcie za opisem marka! Za pierwszym razem mialem sterownik 6Q0 909 605B z indeksem 5 i niestety były problemy z czujnikami uderzeń bocznych. Zakupiłem drugi taki sam z inelsem 04 ale oczywiscie z crashdatą. Próbowałem ja usunąć i wgrywająć eeprom od 1J0909607 niestety uwaliłem sterownik (nie ma z nim komunikacji ani vagiem ani eeprom programerem). Mam kilka pytań. Czy rzeczywiscie index odpowiada za boczne czujniki? Czy da się jakoś kablem wgrać na siłę epprom zeby sterownik wstał? Czy czujniki boczne do poliftowego auta będą pasowac do wtyczek przedliftowego? Pytam gdyż zastanawiam się nad kupnek kompletu i niekombinowaniem Pozdrawiam dziękuję bardzo. Problem rozwiązany.
  13. Mieści się jakby to tam było wcześniej tylko po pijaku nie lutuj bo jaja wychodzą ;]
  14. Niestety usuniecie kluczyków i ponowne zaadoptowanie nie rozwiązało problemu..kontrolka zaczyna migac po 20m sekundach..
  15. Klucze dodawałem przez podanie pinu. Prosta adaptacja read save nie działała....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności