maciek.wroc Zgłoś #341 Napisano 5 Lutego 2013 kazde zegary podejdą czy nie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #342 Napisano 11 Lutego 2013 Witam, może ktoś podpowie jak podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej po wymianie zegarów, dodam że mam klime manual. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #343 Napisano 11 Lutego 2013 Witam, może ktoś podpowie jak podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej po wymianie zegarów, dodam że mam klime manual. Sprawdź pod zbiorniczkiem płynu wspomagania czy nie masz kostki.Jeśli nie ma to jeden pin do masy,drugi do 26 pinu zielonej kostki licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #344 Napisano 11 Lutego 2013 Może przy czujniku to ci pomoże //http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/"]http://http://www.vwgolf.pl/porady/passat-b5-1996-2005-pinout-licznika/[/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #345 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) Sprawdź pod zbiorniczkiem płynu wspomagania czy nie masz kostki.Jeśli nie ma to jeden pin do masy,drugi do 26 pinu zielonej kostki licznika. 26 pin zielonej kostki się zgadza, natomiast masa na piny w niebieskiej wtyczce? W niebieskiej wtyczce zgodnie z rozpiską dla Passat B5 1996-2005 mamy: 7 - Zacisk 31, masa czujnika 9 - Zacisk 31, masa 24 - Zacisk 31, masa można skorzystać z któregoś z tych pinów dla masy dokładanego czujnika temperatury zewnętrznej? Edytowane 11 Lutego 2013 przez blackpirate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #346 Napisano 12 Lutego 2013 Kostki nie było przy zbiorniczku, ktoś ją wcześniej odcioł. Znalazłem przewód i połączyłem na krótko wszystko działa,są wskazania na blacie.Wielkie podziękowania .Jak poszło z odczytem wsadów?Pomogło w rozwianiu wątpliwości ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #347 Napisano 12 Lutego 2013 Kostki nie było przy zbiorniczku, ktoś ją wcześniej odcioł. Znalazłem przewód i połączyłem na krótko wszystko działa,są wskazania na blacie.Wielkie podziękowania .Jak poszło z odczytem wsadów?Pomogło w rozwianiu wątpliwości ? Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa. Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #348 Napisano 12 Lutego 2013 Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód. Przy lewym błotniku,mniej więcej w połowie długości masz zbiorniczek płynu wspomagania,pod nim powinien być przewód z kostką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #349 Napisano 12 Lutego 2013 Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód. Przewód był pod zbiorniczkiem tak jak pisałeś,ale końcówka była odcięta,zaraz fotkę zrobię i podeśle. Rano znalazłem taką kostkę w garażu i już jest jak oryginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #350 Napisano 12 Lutego 2013 Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód. Tu jest ten przewodzik żółta izolacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #351 Napisano 12 Lutego 2013 Dzięki za fotkę - to się wyjaśniło. Teraz zostało Ci zamontować czujnik przed chłodnicą i mod zakończony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #352 Napisano 12 Lutego 2013 Dzięki za fotkę - to się wyjaśniło. Teraz zostało Ci zamontować czujnik przed chłodnicą i mod zakończony. Tak nie do końca zakończony,jeszcze sterownik poduszek do wymiany i myslę o wymianie modułu komfortu.A jeśli chodzi o moje IMMO to sprawdziłem jest aktywne.Po wyjęciu transpondera z kluczyka odpala i po chwili gaśnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #353 Napisano 12 Lutego 2013 i myslę o wymianie modułu komfortu Jeśli masz korbotronic,to się na tym zakończy,a jeśli elektryczne szyby to od razu przyszykuj się na wymianę elektryki szyb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #354 Napisano 12 Lutego 2013 Jeśli masz korbotronic,to się na tym zakończy,a jeśli elektryczne szyby to od razu przyszykuj się na wymianę elektryki szyb. Wszystkie cztery szyby mam elektryczne i dlatego się zastanawiam, czy warto? Pakować się w dodatkowe koszty? Raczej odpuszczę wole dołożyć i kucy dodać, na nowym ECU jak na rowerze standardowe 66kw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #355 Napisano 14 Lutego 2013 do blackpirate.Witam, i jak pomogły moje epromy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #356 Napisano 14 Lutego 2013 do blackpirate.Witam, i jak pomogły moje epromy? Na razie pobieżnie je przejrzałem, bardzo ładnie widać różnice i to już dużo daje - także wielkie dzięki za te wsady. Będę testował na swoim liczniku jak znajdę trochę wolnego czasu. Sprawdzałem u siebie i nie mogę znaleść wtyczki koło zbiorniczka wspomagania pod czujnik temperatury - będę musiał pociągnąć instalację do licznika. Czekam na nowy czujnik, bo kupiłem nie ten co potrzeba. Przy okazji jak ktoś chce podpiąc zegary na stole, to złącze 32-wtykowe T32a niebieskie: PIN1 - zapłon PIN23 - +12V PIN24 - masa PIN25 - linia K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #357 Napisano 16 Lutego 2013 (edytowane) Witam. Posiadam passata b5 AFN z końca 99 roku ( modelowy 2000 Y w numerze VIN czyli jeden z nielicznych AFN na Canie) Posiada magistrale can, licznik z symbolem 920 bez żadnego FISa, wyskalowany do 260 km/h Komputer fabrycznie mam ten z symbolem GA czyli zakup komputera już odpada. W misce mam czujnik poziomu oleju. Czujnik temperatury mam z przodu, nie podłączony pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu wspomagania. Mam 2 elektryczne szyby Jaki symbol zegarów bym musiał kupić żeby nie zmieniać modułu komfortu ani modułu poduszek, ABS najlepiej z dużym FISem, żeby podłączyć manetkę, kable podciągnąc, zaprogramować i żeby działał. Z góry dziękuję za odpowiedź Edytowane 16 Lutego 2013 przez 89Bartezz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wwo Zgłoś #358 Napisano 21 Lutego 2013 Witam.Posiadam passata b5 AFN z końca 99 roku ( modelowy 2000 Y w numerze VIN czyli jeden z nielicznych AFN na Canie) Posiada magistrale can, licznik z symbolem 920 bez żadnego FISa, wyskalowany do 260 km/h Komputer fabrycznie mam ten z symbolem GA czyli zakup komputera już odpada. W misce mam czujnik poziomu oleju. Czujnik temperatury mam z przodu, nie podłączony pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu wspomagania. Mam 2 elektryczne szyby Jaki symbol zegarów bym musiał kupić żeby nie zmieniać modułu komfortu ani modułu poduszek, ABS najlepiej z dużym FISem, żeby podłączyć manetkę, kable podciągnąc, zaprogramować i żeby działał. Z góry dziękuję za odpowiedź Czesc, kolegego zadnego modulu nie musisz wymieniac przy montazu zegarow z szyną can w twoim przypadku, jezeli bys chcial wrzucic zegary od polifta to wtedy wymiana panelu sterowania climatronikiem. Najwazniejsze zeby zegary mialy numer w srodku xxx 920 xxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi118 Zgłoś #359 Napisano 21 Lutego 2013 za jakiś czas jak będę miał tempomata to ci napisze co i jak kolego ogarnołeś kontrolkę tempomatu po wymianie zegarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
89Bartezz Zgłoś #360 Napisano 22 Lutego 2013 Czesc, kolegego zadnego modulu nie musisz wymieniac przy montazu zegarow z szyną can w twoim przypadku, jezeli bys chcial wrzucic zegary od polifta to wtedy wymiana panelu sterowania climatronikiem. Najwazniejsze zeby zegary mialy numer w srodku xxx 920 xxx akurat nie mam climatronika tylko zwykłą klimę. Czyli mogę szukać byle jakiego poliftowego licznika z dużym fisem i będzie hulało po dołożeniu manetki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach