Skocz do zawartości
marek29

Zmiana zegarów 919 na 920 CAN Działa!

Rekomendowane odpowiedzi

kazde zegary podejdą czy nie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, może ktoś podpowie jak podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej po wymianie zegarów, dodam że mam klime manual.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, może ktoś podpowie jak podłączyć czujnik temperatury zewnętrznej po wymianie zegarów, dodam że mam klime manual.

 

Sprawdź pod zbiorniczkiem płynu wspomagania czy nie masz kostki.Jeśli nie ma to jeden pin do masy,drugi do 26 pinu zielonej kostki licznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź pod zbiorniczkiem płynu wspomagania czy nie masz kostki.Jeśli nie ma to jeden pin do masy,drugi do 26 pinu zielonej kostki licznika.

 

26 pin zielonej kostki się zgadza, natomiast masa na piny w niebieskiej wtyczce?

 

W niebieskiej wtyczce zgodnie z rozpiską dla Passat B5 1996-2005 mamy:

 

7 - Zacisk 31, masa czujnika

9 - Zacisk 31, masa

24 - Zacisk 31, masa

 

można skorzystać z któregoś z tych pinów dla masy dokładanego czujnika temperatury zewnętrznej?

Edytowane przez blackpirate

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kostki nie było przy zbiorniczku, ktoś ją wcześniej odcioł. Znalazłem przewód i połączyłem na krótko wszystko działa,są wskazania na blacie.Wielkie podziękowania .Jak poszło z odczytem wsadów?Pomogło w rozwianiu wątpliwości ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kostki nie było przy zbiorniczku, ktoś ją wcześniej odcioł. Znalazłem przewód i połączyłem na krótko wszystko działa,są wskazania na blacie.Wielkie podziękowania .Jak poszło z odczytem wsadów?Pomogło w rozwianiu wątpliwości ?

 

Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. :) Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.

Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. :) Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.

Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód.

 

Przy lewym błotniku,mniej więcej w połowie długości masz zbiorniczek płynu wspomagania,pod nim powinien być przewód z kostką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. :) Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.

Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód.

 

Przewód był pod zbiorniczkiem tak jak pisałeś,ale końcówka była odcięta,zaraz fotkę zrobię i podeśle. Rano znalazłem taką kostkę w garażu i już jest jak oryginał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jak - przy zbiorniczku miałeś ucięty przewód i do niego się podpiąłeś? Wsadów jeszcze nie przeanalizowałem do końca, Twoje co podesłałeś na pewno pomogą w rozwiązaniu zagadki. Ciekawi mnie tylko czy zostawił Ci fachman aktywne immo. :) Co do Twojego spadku mocy tak jak pisałem sprawdź stare ECU czy nie miało chipsa.

Możesz wrzucić na forum fotkę z podpięcia zewnętrznego czujnika temperatury? - jestem ciekaw gdzie znalazłeś ten przewód.

 

Tu jest ten przewodzik żółta izolacja.20130212350.jpg

20130212349.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za fotkę - to się wyjaśniło. Teraz zostało Ci zamontować czujnik przed chłodnicą i mod zakończony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za fotkę - to się wyjaśniło. Teraz zostało Ci zamontować czujnik przed chłodnicą i mod zakończony.

Tak nie do końca zakończony,jeszcze sterownik poduszek do wymiany i myslę o wymianie modułu komfortu.A jeśli chodzi o moje IMMO to sprawdziłem jest aktywne.Po wyjęciu transpondera z kluczyka odpala i po chwili gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i myslę o wymianie modułu komfortu

Jeśli masz korbotronic,to się na tym zakończy,a jeśli elektryczne szyby to od razu przyszykuj się na wymianę elektryki szyb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli masz korbotronic,to się na tym zakończy,a jeśli elektryczne szyby to od razu przyszykuj się na wymianę elektryki szyb.

 

Wszystkie cztery szyby mam elektryczne i dlatego się zastanawiam, czy warto? Pakować się w dodatkowe koszty? Raczej odpuszczę wole dołożyć i kucy dodać, na nowym ECU jak na rowerze standardowe 66kw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do blackpirate.Witam, i jak pomogły moje epromy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
do blackpirate.Witam, i jak pomogły moje epromy?

 

Na razie pobieżnie je przejrzałem, bardzo ładnie widać różnice i to już dużo daje - także wielkie dzięki za te wsady. Będę testował na swoim liczniku jak znajdę trochę wolnego czasu.

Sprawdzałem u siebie i nie mogę znaleść wtyczki koło zbiorniczka wspomagania pod czujnik temperatury - będę musiał pociągnąć instalację do licznika. Czekam na nowy czujnik, bo kupiłem nie ten co potrzeba. :)

Przy okazji jak ktoś chce podpiąc zegary na stole, to złącze 32-wtykowe T32a niebieskie:

 

PIN1 - zapłon

PIN23 - +12V

PIN24 - masa

PIN25 - linia K

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Posiadam passata b5 AFN z końca 99 roku ( modelowy 2000 Y w numerze VIN czyli jeden z nielicznych AFN na Canie)

Posiada magistrale can, licznik z symbolem 920 bez żadnego FISa, wyskalowany do 260 km/h

Komputer fabrycznie mam ten z symbolem GA czyli zakup komputera już odpada.

W misce mam czujnik poziomu oleju. Czujnik temperatury mam z przodu, nie podłączony pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu wspomagania. Mam 2 elektryczne szyby

 

Jaki symbol zegarów bym musiał kupić żeby nie zmieniać modułu komfortu ani modułu poduszek, ABS najlepiej z dużym FISem, żeby podłączyć manetkę, kable podciągnąc, zaprogramować i żeby działał.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

Edytowane przez 89Bartezz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Posiadam passata b5 AFN z końca 99 roku ( modelowy 2000 Y w numerze VIN czyli jeden z nielicznych AFN na Canie)

Posiada magistrale can, licznik z symbolem 920 bez żadnego FISa, wyskalowany do 260 km/h

Komputer fabrycznie mam ten z symbolem GA czyli zakup komputera już odpada.

W misce mam czujnik poziomu oleju. Czujnik temperatury mam z przodu, nie podłączony pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu wspomagania. Mam 2 elektryczne szyby

 

Jaki symbol zegarów bym musiał kupić żeby nie zmieniać modułu komfortu ani modułu poduszek, ABS najlepiej z dużym FISem, żeby podłączyć manetkę, kable podciągnąc, zaprogramować i żeby działał.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

 

Czesc, kolegego zadnego modulu nie musisz wymieniac przy montazu zegarow z szyną can w twoim przypadku, jezeli bys chcial wrzucic zegary od polifta to wtedy wymiana panelu sterowania climatronikiem. Najwazniejsze zeby zegary mialy numer w srodku

xxx 920 xxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za jakiś czas jak będę miał tempomata to ci napisze co i jak :P

 

kolego ogarnołeś kontrolkę tempomatu po wymianie zegarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czesc, kolegego zadnego modulu nie musisz wymieniac przy montazu zegarow z szyną can w twoim przypadku, jezeli bys chcial wrzucic zegary od polifta to wtedy wymiana panelu sterowania climatronikiem. Najwazniejsze zeby zegary mialy numer w srodku

xxx 920 xxx

 

akurat nie mam climatronika tylko zwykłą klimę.

Czyli mogę szukać byle jakiego poliftowego licznika z dużym fisem i będzie hulało po dołożeniu manetki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności