Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam takie pytanie: czy po wgraniu wsadu licznika z FIS nr 3B1919890 do licznika z FIS nr 3B0920842 ten drugi będzie działał jak należy w samochodzie bez can? Dodam, że ten z can (3B0920842) ma na środku wejście na trzecią kostkę tak jak w licznikach bez can i dlatego się zastanawiam:niekumam Nie ukrywam, że liczę tu na pomoc kolegi rosiek, pisałem do niego na PW, ale niestety bez odpowiedzi:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja mam takie pytanie: czy po wgraniu wsadu licznika z FIS nr 3B1919890 do licznika z FIS nr 3B0920842 ten drugi będzie działał jak należy w samochodzie bez can? Dodam, że ten z can (3B0920842) ma na środku wejście na trzecią kostkę tak jak w licznikach bez can i dlatego się zastanawiam:niekumam Nie ukrywam, że liczę tu na pomoc kolegi rosiek, pisałem do niego na PW, ale niestety bez odpowiedzi:dupablada

Nie ma szans aby ci to poszło.Wejście na trzecią kostkę jest pod fabryczne radio z navi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki:kumple Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, bo tak się nad tym z kumplem zastanawialiśmy czy byłaby możliwość wgrania wsadu mojego licznika do 3B0920842, on też chciałby mieć FIS, a jak na razie ma tylko MFA:dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wielkie dzięki:kumple Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, bo tak się nad tym z kumplem zastanawialiśmy czy byłaby możliwość wgrania wsadu mojego licznika do 3B0920842, on też chciałby mieć FIS, a jak na razie ma tylko MFA:dupablada

Wg Etki obydwa te liczniki powinny być z Fisem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rosiek a tak z czystej ciekawosci, to co nalezy przerobic i czym roznia sie te wsady?

bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

przeczytałem chyba wszystkie posty o licznikach i lipa .wszyscy bawią się softami z liczników przy użyciu vagtacho 2.5 a ja mam chyba pecha bo mam licznik B00 3B0920822 i za cholery nie mogę zgrać softu z licznika jaka jest różnica miedzy VDO a BOO.Proszę którąś z mądrych głów o info.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam jest trochę inny soft niż w VDO i nie skorzystasz z tych naszych porad.

Niestety z BOO są problemy z odczytem przez złącze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wielkie dzieki. łudziłem się że odpowiedz będzie inna :(((((.

ale to nie znaczy że nie można z niego szczytać softu .Dorawłem taki program VAG_EEPROM_Programmer_1.18_AXIM (generalnie jest do innych celów).Słyszałem że można za pomocą niego z czytać właśnie soft z liczników monometer. Potem dokonać zmian i wgrać z powrotem. czy mógłbyś to potwierdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowny kolego Rosiek,

co nalezy przerobic w tym wsadzie?

Razem z tasiorem79 wgralismy powyzszy wsad zmodyfikowany wedlug procedury Pogromcy (wersja z VAG Tacho).

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106

Wszystko wrocilo do normy z tym, ze samochod zaraz po odpaleniu gasl i kontrolka immo ciagle mrygala.

Dokonalem kodowania kluczyka prze VAG Tacho, wymazalem stare i przywrocilem oryginalne "software coding".

To pomoglo kontrolka zgasla, samochod odpala, jedzi i obrotomierz dziala prawodlowo w calym zakresie.

Jedyny problem to wolne obroty zagrzanego silnika na poziomie 1000 obr/min (a nie okolo 800 jak bylo poprzednio).Czy istnieje mozliwosc regulacji tego wskazania czy sprobowac z innym wsadem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisze jeszcze odnośnie mojego obrotomierza w passacie 1.8T '01 rok.Zgodnie z podpowiedzią rośka i to do niego się głównie zwracam,wgraliśmy z kolegą wsad:(3B0 920 805 A) po dopasowaniu imobilaizera,obroty wróciły po zapłonie do zera jednak coś jeszcze jest nie tak bo po odpaleniu(na ciepłym silniku) zamiast ok 850 jak było wcześniej jest równy 1000,wiem że to nieduża różnica jednak mi to trochę przeszkadza,proszę o podpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisze jeszcze odnośnie mojego obrotomierza w passacie 1.8T '01 rok.Zgodnie z podpowiedzią rośka i to do niego się głównie zwracam,wgraliśmy z kolegą wsad3B0 920 805 A) po dopasowaniu imobilaizera,obroty wróciły po zapłonie do zera jednak coś jeszcze jest nie tak bo po odpaleniu(na ciepłym silniku) zamiast ok 850 jak było wcześniej jest równy 1000,wiem że to nieduża różnica jednak mi to trochę przeszkadza,proszę o podpowiedzi.

 

Witam. zajety jestem teraz okropnie. z ta zmiana wsadu to chodzilo mi o to zeby sprawdzic czy to wsad uwalony czy licznik. wyszło na to ze wszystko juz chula wiec teraz tylko trzeba ten wsad co masz przerobic na anglika i benzyne, albo znalesc w necie juz taki jak ma byc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wielkie dzieki. łudziłem się że odpowiedz będzie inna (((.

ale to nie znaczy że nie można z niego szczytać softu .Dorawłem taki program VAG_EEPROM_Programmer_1.18_AXIM (generalnie jest do innych celów).Słyszałem że można za pomocą niego z czytać właśnie soft z liczników monometer. Potem dokonać zmian i wgrać z powrotem. czy mógłbyś to potwierdzić.

 

Ja nie wiem, nie korzystałem z tego oprogramowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja nie wiem, nie korzystałem z tego oprogramowania.

 

Czesc Darecki_M.

Ja korzystalem z tego programu w wersji 1.3.

Nie wiem czy Ci to pomoze ale ja nim bez problemu zgrywalem/wgrywalem wsad do mojego poprzedniego passata z licznikiem 3B1 919 860 C z immo2.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7. Korekcja wskazań prędkościomierza.

Dane potrzebne do wskazań prędkościomierza znajdują się w komórkach $220 do $23F.

Na tej samej zasadzie co korekcja wskaźnika temperatury budujemy sobie wykres. $220-$22F nasza oś x $230-$23F oś y.

zmieniając dowolnie jedna linie danych uzyskujemy korekcje wskazań predkościomierza.

Zdarza sie ze po zmianie tych wartości na wyświetlaczu pokazuje się Def. Związane jest to ze źle przeliczoną check sume. wystarczy wtedy zmienić kodowanie licznika na jakiekolwiek inne i ponownie wrócić do prawidłowego a licznik sam przeliczy check sume i po kłopocie.

 

 

czy ktoś się tym bawił?

 

po wprowadzeniu watości i stworzeniu wykresu powstaje takie coś:

 

prdkoci.jpg

 

 

i teraz pytanie jak to skorygować?

 

miałoby to wyglądać tak:

prdkoci2.jpg

Edytowane przez jarucki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Twoim liczniku jest to chyba w innych komórkach o ile wogole jest, przyznam ze nie bawiłem sie licznikami z przed 2001.

bo powinny byc takie dane mniej wiecej :

 

os x 24, 60, 759, 1535, 1680, 3078, 4010, 4165

oś y 25, 125, 1026, 2027, 2152, 3278, 4029, 4154

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w Twoim liczniku jest to chyba w innych komórkach o ile wogole jest, przyznam ze nie bawiłem sie licznikami z przed 2001.

bo powinny byc takie dane mniej wiecej :

 

os x 24, 60, 759, 1535, 1680, 3078, 4010, 4165

oś y 25, 125, 1026, 2027, 2152, 3278, 4029, 4154

 

dzięki za wsparcie, to akurat nie jest konkretnie mój licznik tylko wspólny projekt przeszczepu licznika z 3BG do auta bez CANa 97/98 - i jest to osiągalne :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki za wsparcie, to akurat nie jest konkretnie mój licznik tylko wspólny projekt przeszczepu licznika z 3BG do auta bez CANa 97/98 - i jest to osiągalne

 

moze to Ci pomoże troszeczkę.

 

http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=542189&postcount=1

 

wpis na samym dole

Edytowane przez rosiek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pytanie jest konkretne - Czy duży FIS /wyswietlacz LCD/ ze sterownikiem D 1560 stosowany np. w Audi A4, A6, VW Sharan /VDO/jest taki sam jak w Passatach np. liczniku 3BO 920 849 AX.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Mam Passata z 2000r 115KM, i chciałbym dograć do niego opcję pokazywania ile można jeszcze przejechać kilometrów na paliwie znajdującym się w baku. Czy to jest mozliwe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności