Skocz do zawartości

darecki_M

  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O darecki_M

  • Urodziny 22.03.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zgorzelec

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam! Daron prosiłbym Cię o potwierdzenie poprawności zgranego wsadu (orginał w mapach ) podobno wyłączony jest dpf .Czy pomógłbyś mi podnieść moc. Zamieszczam wsad i logi. soft: http://www.opzz.org.pl/documents/427617/cd82f8f5-dfb8-454c-a5d8-61f9545d71a5 logi http://www.opzz.org.pl/documents/427617/633586a8-64be-47d6-8e4f-801122e57049 http://www.opzz.org.pl/documents/427617/3118e5bf-6001-4202-b8fa-056eafc783a6
  2. nie .nawigacja działa słucham np radia ,jak podłącze vcds to na ekranie pojawia sie ekran diagnose. a reszta jak opisana wyżej,nawigacja jest dołożona ,czy nie trzeba podać loginu z licznika poprzedzony zerem.
  3. witam! Koledzy mam nawigacje rns510 i po podłączeniu sie vcds i wejściu do modułu 37 brak podświetlonej adaptacji jedynie jest seciurity acces jak go klikne to mam podać key napewno nie pasuje ten co mam do navi bo nie działa. wiecie jak odblokować adaptacje.
  4. Witam! Koledzy zerknijcie na te logi zrobione na 1 i 2 biegu , bo na nich to jest najbardziej odczuwalne.Przy jeździe na tych biegach mam odczucie jakby silnik nie ciągnął a następnie włącza doładowanie. http://vaglog.pl/log_215867.html http://vaglog.pl/log_215866.html
  5. koledzy zerknijcie na te logi i wypowiedzcie się. 020 + 118 http://vaglog.pl/log_209639.html 003 + 115 http://vaglog.pl/log_209638.html 002+033 http://vaglog.pl/log_209637.html
  6. witam! koledzy dorwałem napinacz oryginał za 80zł (używka),koleś który sprzedawał pojęcia nie miał.Odkręciłem elektromagnes ,i stwierdzam na podstawie dwóch eksploatowanych napinaczy.tłoczek się zaciera i nie pracuje w pełnym zakresie.więc wziąłem się za wyjęcie go .Jest ciasno ,ale wpadłem na pomysł.opalarką podgrzewałem napinacz i ciągnąłem pincetom za tłoczek ,po osiągnięciu temperatury zgromadzony olej pomógł mi wypchać tłoczek.Po wyjęciu tłoczka wysypał się syf który go blokował.poskładałem ten napinacz i zamontowałem w aucie .Dodam że złożyłem napinacz bez tego filterka. Wreszcie zawory nie grają po nagrzaniu silnika.Wcześniej miałem napinacz 058109088H a teraz założyłem 058109088K ,nie wiem jaka różnica jest między nimi ale wszystko na razie działa . W tym napinaczu co miałem w aucie tłoczek przycinał się przy końcowej fazie wciskania,po przedmuchaniu i rozruszaniu tłoczka drugi napinacz też ożył. Mam na zapas .Mam teraz olej motul 10w40 .Patrząc na ciśnienie oleju na manometrze to na pewno zaleje 5w40 Motula.przy rozgrzanym oleju mam 5.5atm 2000obr/min a powinno być 3,0 do 4,5atm. Na biegu jałowym mam 2.1atm .Co sądzicie o takiej zmianie.
  7. witam! ręce mi już opadają nie mogę dać sobie rady .silnik jak się nagrzeje to zawory graja jak depnę w pedał gazu nawet przy 2tys na 3biegu.Ale dopiero jak nagrzeje się silnik . założyłem manometr .ciśnienie na zimnym było 5,5 atm na gorącym prawie 2 atm.Po konsultacjach wymieniłem hydro elementy i uszczelniacze .Po tym zabiegu delikatna poprawa ale dalej lipa ,następna konsultacja i padło na pompę oleju.Wymieniłem i pozytywne rozczarowanie.na zimnym 8atm na gorącym 2.1atm przy 2000obr/min 4,5 do 5 atm.Ale zawory dalej grają na gorącym silniku.dwa lata temu wymieniałem vanosa i łańcuch .Olej mam 5w50 mobila.Czyżby szlak trafił vanosa,dodam że po nagrzaniu na wolnych chodzi jak diselek.Koledzy co robić.
  8. Witam! Koledzy w moim pasku 1.8 20V 125kucy ARG mam na wolnych obrotach 840 obr/min chciałbym zwiększyć na 880 obr.min. Jak to zrobić żeby zmiana pozostała po ponownym uruchomieniu auta.
  9. Witam! Koledzy czy można mieć informacje o otwartej klapie bagażnika na module 1J0 959 799 AH.Dodam że klapa silnika jest widoczna.
  10. Witam! Koledzy proszę o pomoc w przełożeniu modułu 1J0 959 799 AH na 1C0 959 799 B.Co musiałbym wymienić żeby to zadziałało. znalazłem coś takiego co o tym sądzicie.Info i schematy proszę e-mail:[email protected]
  11. witam! kolego klichy ja sam przerobiłem licznik disla na benzyne z dużym fisem.WSZYSTKO CHULA ,oprócz info o poduszkach. jeśli masz tarczki ,bo ja musiałem kupić inny licznik żeby tarczkę obrotomierza mieć w oryginalne za 50zł anglika. Ważne tylko żebyś wgrał wsad z benzyny .
  12. Witam! koledzy powiedzcie dlaczego nie mam otwartych drzwi na fisie. Pytanko jak włorzę moduł konfortu 1C0 959 799 B który był w aucie z licznikiem z fis.To ta funkcja będzie działać? Teraz wlew paliwa jest otwierany koło ręcznego a po lifcie w drzwiach. Czy będzie działać z nowym modułem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności