Skocz do zawartości

nice.lw

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nice.lw

  • Tytuł
    Zbanowany
  • Urodziny 05.09.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dublin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Jak wymontujesz silniczek to na nim jest napisane (wymontuj sobie z latwym dostepem) bedziesz wiedzial od razu. Pozdrawiam i daj znac jak dostaniesz sie do tego z lewej strony nad gazem...
  2. Silniczek znajduje sie dokladnie nad pedalem gazu za taka aluminiowa blacha, jak ty go z tamtad wydostaniesz to nie mam zielone pojecia. Sam tez z tym walcze ... Musisz sprwadzic jaki masz typ klimy aby zamowic odpowiedni silniczek. - DENSO - VALEO
  3. Ma moze ktos numer tego silniczka na blad (01809) chcialem zamowic i nie wiem ktory, ja mam trzy silniczki, dwa sa razem w jednym plastiku (lewa strona patrzac na lewo) a drugi jest (singiel) lewa strona patrzac na prawo, nad gazem) a piekne jest to ze nie moge sie do niego dobrac bo jest zasloniety kawalkiem blachy i tylko go widze ale reki nie wloze ze by go wydostac Prosze o pomoc (bardzo)
  4. Ja to robiłem na warsztatowym vagu full legal bo nie wiem czemu ale moim co kupiłem (pirat) nie gadało tak samo jak u Ciebie.
  5. 040100020100001000 Sprawdzone na własnym aucie, gada Volkswagen RNS 510 coding when installing with a factory amplifier When retrofitting a RNS 510 into a vehicle with a factory amplifier coding is required to drop the “output stage power 26 dB” to “output stage line-out 12 dB”. Poor sound quality and other problems will occur if this coding is not performed, the easiest way to see that the coding has not been performed correctly is that the fader option does not work for front/rear operation. To make the chances you will need a dealer tool or Vagcom/VCDS. This guide covers the use of Vagcom/VCDS. Open controller 37 – navigation and click on coding – 07 Click Long Coding Helper Byte 1 select Bit 01 – Volkswagen Sound System. This is the standard amplifier used in many Volkswagen cars, this changes the outputs from High to Low. Byte 2 select Bit 00 – Sound System (active Speakers) Byte 4 select Bit 01 – Speaker Monitoring Inactive (Sound System) This turns off the speaker monitoring, the amplifier which is driving the speakers is performing this task and will report any problems with the speakers. If there is no amplifier the headunit does this checking. Byte 5 select Bit 00 – Equalization: Linear Exit the long coding helper and save the changes. The RNS 510 doesn’t require a reboot and should start sounding better. Another change that can be beneficial is changing the loudness, this can be performed by entering the test mode. Jeśli bit 7 w bajcie 7-mym - protokół BAP. jest zaznaczony to wyciszenie działa a nie ma w zegarach radia i navi. Gdy jest odznaczone to mute nie działa natomiast pojawi sie w zegarach navi i radio. 040100020100001000 kod WAZNE; Po zmianie kodowania rozpinamy diagnostyke, zamykamy auto i czekamy, nie wiem jak dlugo, ale u mnie sytuacja wygladala nastepujaco; Zakodowalem radio i navi bo sa osobno na vcds, po wpisaniu kodow (takich samych dla navi i radia) otrzymalem potwierdzenie ze kody zostaly zaakceptowane (poprawne) zrobilem diagnostyke systemu i nadal pokazywal sie blad, blednego kodowania radia i navi. Rozczarowany sytuacja zamknolem auto na noc, a na drugi dzien niespodzianka czekala w samochodzie, przywitala mnie piekna czerwona szata graficzna (sports line)na wyswietlaczu mojego RNS510. Nie mialem czasu podlanczac rano diagnostyki (do pracy) ale po powrocie na pewno podlacze i dopisze reszte.
  6. A moze jakies zdjecie jak wyglada ten (shit) bo chyba moge to tak nazwac, tyle informacji na temat tego ze szok i to nie tylko vw ale audi modele ktore kosztuja tyle kasy jak A6, Q7 Nie ma zadnych info jak to ewentualnie samemu ugrysc i zdjagnozowac czy napewno silniczek. Napatoczylem sie na info ze nawet jak jest niskie cisnienie chlodziwa w obiegu to tez ten blad wyskakuje, ale czy to prawda (watpie) Prosze o kontynuowanie pomocy Dziekuje za kazda propozycje
  7. Natura mnie skrzywdzila i mam bleda (01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) Pomozcie jak i gdzie tego szukac, od strony pasazera czy kierowcy, mile widziane zdjecia. Podam nwet priva ze by rozwiazac problem, bardzo dziekuje za sugestje
  8. No właśnie największym błędem jest mój umysł, ze nie pozwala mi zostawić tego w spokoju. Navi funkcjonuje bez problemu, żadnych błędów. Ja tylko chce w kodować navi do auta że by było jak z fabryki. (Może ktoś dodać ze moglem sobie kupić auto z navi, ale jakoś nie swędzi mnie 2300 euro na navi jako opcja)
  9. Rozumiem, możesz rozwinąć temat zakodowania nav, czy zrobię to kodowanie tym... AutoDia S101 DIAGNOSE CAN OBD2
  10. Piotr, Nie wiesz może gdzie bym to znalazł, chyba nie mam szczęścia,
  11. Mam pytanie, :rozpacz - Jak można przeprowadzić adaptacje nav rns 510 ? Wymieniłem z rcd 300 które było od nowości i przy diagnostyce auta jest błąd na radiu bo system szuka radia którego już nie ma. Dodam ze nav to wersja "C" z softem 2660 (bez can gateway) - Czy adaptacje można przeprowadzi tym (AutoDia S101 DIAGNOSE CAN OBD2) ? - Czy vag com ? Bardzo proszę o instrukcje (rozpiskę adresu i kody) Dziękuje,
  12. Soft 3800 pobrałem z my gti i tam jest wersja z up date can gateway, a pod czas instalacji wyświetlił się (jako ostatni) pasek can gateway i leciały procenty instalacji od 0 do 100
  13. No wiec bardzo proszę o info bo mam wodę z mózgu, przy sofcie 2660 (nie ten bez can gateway, tylko z my-gti.com) navi nie przechodziła w stan uśpienia, wiec zainstalowałem z powrotem 1100 i potem 2660 z wyciętą opcja update can gateway i wszystko grało, ale kusił mnie soft 3800 i po instalacji softu 3800 (z instalacją update can gateway) navi przechodzi w stan uśpienia żadnych problemów z aku w aucie. Więc ja się pytam o co chodzi. Dodam ze wgrałem mapy i parę folderów muzyki na twardziela że by nie było że twardziel nie ma czym kręcić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności