riccardoa Zgłoś #241 Napisano 7 Września 2010 licznik już po fejsie. A co to za jakiś nowy typ licznika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #242 Napisano 7 Września 2010 A co to za jakiś nowy typ licznika? Przecież były licznik w 3BG starsze (inne wskazówki i obwódki) i nowsze (z menu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #243 Napisano 7 Września 2010 Zamiast odpinać klemę wyjąłem bezpiecznik od licznika W passacie wystarczy zrobić reset sterownika bezpośrednio w programie, w audiku już jest gorzej bo samo wyjęcie bezpiecznika nic nie daje, trzeba odpinać klemę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #244 Napisano 8 Września 2010 Ciesze sie ze pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #245 Napisano 8 Września 2010 W passacie wystarczy zrobić reset sterownika bezpośrednio w programie, Jak wykonać reset sterownika w programie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #246 Napisano 8 Września 2010 Przecież były licznik w 3BG starsze (inne wskazówki i obwódki) i nowsze (z menu). Jasne tylko powinno być chyba po lifcie,a nie po fejsie:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #247 Napisano 9 Września 2010 Jak wykonać reset sterownika w programie? :hmm chyba nie do końca napisałem to, co powinienem. Nie wiem jak w VAG tacho, ale w VAG K+CAN Commander jest opcja "reset ECU", daje to to samo co wyjęcie bezpiecznika bądź odpięcie klemy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #248 Napisano 9 Września 2010 W vag tacho też jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #249 Napisano 24 Września 2010 Witam. Czy da się odczytać z eepromu faktyczny przebieg licznika w passacie b5?Jeśli tak to jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #250 Napisano 24 Września 2010 Witam. Czy da się odczytać z eepromu faktyczny przebieg licznika w passacie b5?Jeśli tak to jak? Nie da się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #251 Napisano 24 Września 2010 (edytowane) Nie da się Szkoda.A już miałem nadzieję.A da się z czegoś innego? Edytowane 24 Września 2010 przez VIPER Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #252 Napisano 24 Września 2010 Szkoda.A już miałem nadzieję.A da się z czegoś innego? Jeśli chodzi o samochód z podpisu to nie.Jeśli samochód jest wyposażony w sterownik silnika EDC15 lub EDC16, to jest szansa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #253 Napisano 24 Września 2010 Jeśli chodzi o samochód z podpisu to nieTak. O ten DYLIŻANS:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #254 Napisano 24 Września 2010 Kolego...Jak kupowałem swojego paska to ostatnią rzeczą był przebieg.... Auto z niemiec musisz przeliczyć średnio 30-40tys X rok. ,czyli 98r to 12 X 30 = średno 350 400 tys. Chodzi oczywiście o diesla. Mój przez pierwsze 2 lata nalatał 98tys (firma),potem jeden prywatny właściciel (kilka faktur z RÓŻNYCH serwisów + wszystkie przeglądy z DEKRY z przebiegiem). Ps.rok temu 235tys ,teraz 279tys. Kolega kupił Paska B6 2008 z przebiegiem (udokumentowanym 276tys),środek idealny. Szukaj zadbanego ,przebieg i tak będzie DUUUŻO cofnięty........ Albo kup Forda w bęzynie...Przebieg prawie gwarantowany. Przebieg ma małe znaczenie w przypadku diesla z niemiec. ten post nie wnosi nic do tematu i tylko go zaśmieca. prosze go usunąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #255 Napisano 28 Września 2010 Witam. Teraz mam inny problem z licznikiem. Jak włączam światła gasną mi licznik kilometrów i zegar a podświetlenie działa. Jak wyłączę zapłon i włączę z powrotem to się pojawia i działa normalnie. Spotkał się ktoś z takim czymś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #256 Napisano 28 Września 2010 Witam. Teraz mam inny problem z licznikiem. Jak włączam światła gasną mi licznik kilometrów i zegar a podświetlenie działa. Jak wyłączę zapłon i włączę z powrotem to się pojawia i działa normalnie. Spotkał się ktoś z takim czymś? Wtyczki w liczniku masz dobrze wciśnięte? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #257 Napisano 28 Września 2010 Ostatnio uchwyciłem osiem ósemek i jedną jedynkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VIPER Zgłoś #258 Napisano 28 Września 2010 Wtyczki w liczniku masz dobrze wciśnięte? Dobrze. Na starym liczniku działo się to samo. Myślałem że to wina uszkodzenia licznika ale to jest coś w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #259 Napisano 28 Września 2010 (edytowane) jak ktoś jest chętny ogarnąć ten wsad tak aby wiedzieć które wartości należy zmienić tak aby pojawiły się takie bajery jak świecące wskazówki itp itd zmieniłem rozszerzenie z *.bin na *.txt Zapomniałem dodać wsad jest z Superba Full Fiss jarucki.txt Edytowane 28 Września 2010 przez jarucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #260 Napisano 28 Września 2010 ak ktoś jest chętny ogarnąć ten wsad tak aby wiedzieć które wartości należy zmienić tak aby pojawiły się takie bajery jak świecące wskazówki itp itdzmieniłem rozszerzenie z *.bin na *.txt Zapomniałem dodać wsad jest z Superba Full Fiss a sprawdzałes w znanej lokacji 1ED bo wsad ma taka sama strukturę jak passatowski. zamiast 21 wpisz 29 albo 2F. popróbuj. jak masz orginalny wsad to nic niepopsujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach