Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

A co to za jakiś nowy typ licznika?

Przecież były licznik w 3BG starsze (inne wskazówki i obwódki) i nowsze (z menu).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamiast odpinać klemę wyjąłem bezpiecznik od licznika

W passacie wystarczy zrobić reset sterownika bezpośrednio w programie, w audiku już jest gorzej bo samo wyjęcie bezpiecznika nic nie daje, trzeba odpinać klemę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W passacie wystarczy zrobić reset sterownika bezpośrednio w programie,

Jak wykonać reset sterownika w programie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecież były licznik w 3BG starsze (inne wskazówki i obwódki) i nowsze (z menu).

Jasne tylko powinno być chyba po lifcie,a nie po fejsie:dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak wykonać reset sterownika w programie?

:hmm chyba nie do końca napisałem to, co powinienem.

Nie wiem jak w VAG tacho, ale w VAG K+CAN Commander jest opcja "reset ECU", daje to to samo co wyjęcie bezpiecznika bądź odpięcie klemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W vag tacho też jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy da się odczytać z eepromu faktyczny przebieg licznika w passacie b5?Jeśli tak to jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czy da się odczytać z eepromu faktyczny przebieg licznika w passacie b5?Jeśli tak to jak?

Nie da się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie da się

Szkoda.A już miałem nadzieję.A da się z czegoś innego?

Edytowane przez VIPER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Szkoda.A już miałem nadzieję.A da się z czegoś innego?

Jeśli chodzi o samochód z podpisu to nie.Jeśli samochód jest wyposażony w sterownik silnika EDC15 lub EDC16, to jest szansa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o samochód z podpisu to nie
Tak. O ten DYLIŻANS:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego...

Jak kupowałem swojego paska to ostatnią rzeczą był przebieg....

Auto z niemiec musisz przeliczyć średnio 30-40tys X rok.

,czyli 98r to 12 X 30 = średno 350 400 tys.

Chodzi oczywiście o diesla.

Mój przez pierwsze 2 lata nalatał 98tys (firma),potem jeden prywatny właściciel (kilka faktur z RÓŻNYCH serwisów + wszystkie przeglądy z DEKRY z przebiegiem).

Ps.rok temu 235tys ,teraz 279tys.

Kolega kupił Paska B6 2008 z przebiegiem (udokumentowanym 276tys),środek idealny.

Szukaj zadbanego ,przebieg i tak będzie DUUUŻO cofnięty........

Albo kup Forda w bęzynie...Przebieg prawie gwarantowany.

Przebieg ma małe znaczenie w przypadku diesla z niemiec.

 

ten post nie wnosi nic do tematu i tylko go zaśmieca.

prosze go usunąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Teraz mam inny problem z licznikiem. Jak włączam światła gasną mi licznik kilometrów i zegar a podświetlenie działa. Jak wyłączę zapłon i włączę z powrotem to się pojawia i działa normalnie. Spotkał się ktoś z takim czymś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Teraz mam inny problem z licznikiem. Jak włączam światła gasną mi licznik kilometrów i zegar a podświetlenie działa. Jak wyłączę zapłon i włączę z powrotem to się pojawia i działa normalnie. Spotkał się ktoś z takim czymś?

Wtyczki w liczniku masz dobrze wciśnięte?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio uchwyciłem osiem ósemek i jedną jedynkę...

 

zdjcie0447a.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wtyczki w liczniku masz dobrze wciśnięte?

Dobrze. Na starym liczniku działo się to samo. Myślałem że to wina uszkodzenia licznika ale to jest coś w aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ktoś jest chętny ogarnąć ten wsad tak aby wiedzieć które wartości należy zmienić tak aby pojawiły się takie bajery jak świecące wskazówki itp itd :)

zmieniłem rozszerzenie z *.bin na *.txt

 

Zapomniałem dodać wsad jest z Superba Full Fiss

jarucki.txt

Edytowane przez jarucki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ak ktoś jest chętny ogarnąć ten wsad tak aby wiedzieć które wartości należy zmienić tak aby pojawiły się takie bajery jak świecące wskazówki itp itd

zmieniłem rozszerzenie z *.bin na *.txt

 

Zapomniałem dodać wsad jest z Superba Full Fiss

 

a sprawdzałes w znanej lokacji 1ED bo wsad ma taka sama strukturę jak passatowski.

zamiast 21 wpisz 29 albo 2F. popróbuj. jak masz orginalny wsad to nic niepopsujesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności