Skocz do zawartości
rosiek

Ciekawostki licznikowe

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ty chcesz wczytac czy zczytac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczytany mam chcem natomiast sprawić by w bufforze w vag tachu byl ten ktory chcem zapisaz w liczniku, z tym mam problem bo przy zapisaniu pliku zmienilem na .bin a powinno zostac .eep.

Edytowane przez marek664

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to licznik na stół i programator w dłoń. Innej opcji w tym momencie nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Innej opcji w tym momencie nie ma

Dlaczego??Przeciez mam oryginalny wsad na kompie i również ten poprawiony (w programie WinHex)wiec powinno sie dac pobrac oryginalny wsad do buffora Vag Tacha i zapisać eeprom chyba że nie ma możliwośći zapisu epromu przez VAGTacho??

175260912eda6955med.jpg

Edytowane przez marek664

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co z tego, skoro licznik nie żyje, bo ma ubity wsad i przez to nie nawiąże komunikacji poprzez VAG TAcho. Na tym polega Twój problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tu sie zakrecilem -kolejne pytanie jak zamienić plik z .bin na .eep ????

 

zmien nazwe w windowsie :D

naprzyklad wsad.bin na wsad.eep

pamietaj aby w opcji folderow/widok odchaczyc "ukryj rozszerzenia znanych plikow"

vag tacho obsuguje obydwie wersje rozszerzen bin i eep. nie ma to zadnego znaczenia dla zawartosci pliku i tak pozostaje taki sam.

w vag tacho file/read file, zaznaczasz swoj orginalny wsad i wgraj do licznika.

 

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:56 ----------

 

I co z tego, skoro licznik nie żyje, bo ma ubity wsad i przez to nie nawiąże komunikacji poprzez VAG TAcho. Na tym polega Twój problem.

Z całym szacunkiem ale niewydaje mi sie zeby było mozliwe za pomoca vag tacho tak uwalic licznik zeby nie nawiązywal łącznosci. nawet jak we wsadzie masz same 0 lub F i tak sie łączy.

pozdrawiam

 

---------- Post added at 19:05 ---------- Previous post was at 18:58 ----------

 

Po kolei:

1. select ecu/ vdo new

2. connect selected ecu

3. file/ read file i wybierasz swoj plik

4. write eeprom.

patrz czy ladnie zapisuje wszystkie komórki (czy czasem nie leci za szybko)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I co z tego, skoro licznik nie żyje

Zyje jest łaćżność ale poprostu kilka adresów sie wyzerowało.Jestem w stanie odczytać wsad w liczniku auta.

zmien nazwe w windowsie

Zrobiłem tak i jest widoczny

w vag tacho file/read file,

Czyli wszystko musze robić w aucie teraz w domu po tym komunikacie w vagtacho pokazuje komende:Select ECU Please!

aa Ok ide próbować.

Ok doszłem problem polega na tym ze przy wpisaniu "nowego"wsadu do VagTacha trzeba zaznaczyć ECU/Select ECU/ po tym file/read/i jesli ktoś zapisał wsad w formie bin-u trzeba zaznaczyć typ pliku na bin / files of type/ i wtedy wszystkie wsady sa widoczne dzięki Tomasz.

Po kilku kliknieciach wsad został zaprogramowany przez VagTacho napis Welcome nie ma ale funkcja paliwa jest :) po tych przygodach musiałem zapisac klucz i wykasować bledy Airbagu wiec juz jest OK Pozdrawiam

Wczoraj dopiero sie zorientowalem ze napis witający jest :) nie bylo go bo bylo info ze service now po skasowaniu jest welcome he

Edytowane przez marek664

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pewien problem bo chciałem zrobić u siebie w golfie 4 dodatkową opcję -wyswietlanie ile pozostalo km do przejechania na tym co mam w zbiorniku oraz napis welcome. Z tym welcome to wiem tyle ze nie da rady u mnie zrobic bo mam 1/2FIS... Chciałem zmienic adres $416 C1 na E1 ale nieznalazłem takiego adresu... Bo ostatni adres to $390 Co to możebyć? Mój golf jest 2001r IMMO3. Pozdrawiam tu jest link do mojego epromu

http://rapidshare.com/#!download|495dt|447521984|2.eep|0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ne pójdzie.

Pomimo tego że jest to 2001 architektura pamięci przypomina tą z passata 00 czyli całe wskazówki.

W Borze 2001 full fis/navi ,srebrne tarcze też nie odpaliłem l/h ,do końca,powitania.

Średnie opóźnienie softowo do passata to 2 lata.

Czyli modyfikacje możliwe po 2002.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Mam pewien problem bo chciałem zrobić u siebie w golfie 4 dodatkową opcję -wyswietlanie ile pozostalo km do przejechania na tym co mam w zbiorniku oraz napis welcome. Z tym welcome to wiem tyle ze nie da rady u mnie zrobic bo mam 1/2FIS... Chciałem zmienic adres $416 C1 na E1 ale nieznalazłem takiego adresu... Bo ostatni adres to $390 Co to możebyć? Mój golf jest 2001r IMMO3. Pozdrawiam tu jest link do mojego epromu

http://rapidshare.com/#!download|495...521984|2.eep|0

 

to licznik BOSH-a

poszukaj tutaj -->http://gti-tdi.de/board2/index.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam bosha 1J0920826C KOMBI+WEGFAHRS. BPV V06

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie ja se tak czytam i chce założyć do swojego auta licznik z fis-em teraz nie mam nawet 1/2 fis. I już zgłupiałem czy da się tak zrobić. Czy możecie mi powiedzieć jasno, czy ja mam can czy nie? według na przykład nr VIN?

Rok produkcji 29.07.1999r

VIN WVWZZZ3BZYP090373

 

Czytałem oczywiście że trzeba zmienić manetkę od wycieraczek, zgrać wsad, ale jaki licznik kupić i czy podejdzie od B5 FL z fis?

Edytowane przez Pasman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 99,9% masz.

A czy to taki wielki problem odczytać VAG-em jaki masz obecnie?

Było tyle pisane! XXX919XXX -bez CAN ,XXX920XXX z CAN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod którym adresem znajde przebieg licznika 822A - mam wsad? Niestety mam licznik wyciagniety i VAG Tacho nie odczytam.

Edytowane przez DarekS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź w 17-Instruments i w MeasBlocks znajdziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wejdź w 17-Instruments i w MeasBlocks znajdziesz

Tyle, ze mam tylko zczytany wsad tego licznika - licznik jest wyciagniety i nie mam mozliwosci go podlaczyc.

Pin pod ktorym adresem znajde?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To użyj programu Licznik, można znaleźć w sieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie mam taki mały problem wymieniłem termostat i czujnik cieczy ... komp w engine i instruments pokazuje mi 90 stopni ale wskaźnik na liczniku pokazuje 88-89stopni ...zrobiłem wiec test zegarów i wskazówka nie dochodzi do końca 130stopni powiedział bym że tak na 128-129 siedzi, a potem nie zatrzymuje się dokładnie na środku tylko na 88-89 stopni ... wiec coś nie tak ze wskazówka i teraz pytanie czy da się to ustawić vagiem ???? czy muszę wyciągać zegar i paluchem przesunąć ??? pozdrawiam Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
paluchem przesunąć

paluchem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tyle, ze mam tylko zczytany wsad tego licznika - licznik jest wyciagniety i nie mam mozliwosci go podlaczyc.

Pin pod ktorym adresem znajde?

No to zapodaj ten wsad.

 

---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:34 ----------

 

Pod którym adresem znajde przebieg licznika 822A - mam wsad? Niestety mam licznik wyciagniety i VAG Tacho nie odczytam.

To w końcu pin czy przebieg??

Jeżeli to VDO to nie musisz mieć VAG K=Can ,ani Vagtacho żeby zmienić przebieg i odczytać pin.

Styknie zwykły Vag

 

---------- Post added at 21:57 ---------- Previous post was at 21:37 ----------

 

panowie mam taki mały problem wymieniłem termostat i czujnik cieczy ... komp w engine i instruments pokazuje mi 90 stopni ale wskaźnik na liczniku pokazuje 88-89stopni ...zrobiłem wiec test zegarów i wskazówka nie dochodzi do końca 130stopni powiedział bym że tak na 128-129 siedzi, a potem nie zatrzymuje się dokładnie na środku tylko na 88-89 stopni ... wiec coś nie tak ze wskazówka i teraz pytanie czy da się to ustawić vagiem ???? czy muszę wyciągać zegar i paluchem przesunąć ??? pozdrawiam Arek

Kolego..

1.test zegarów robi "maxa" potem "1/2" potem "0".

jeżeli 1/2 to nie jest 90 stopni ,to tak jak pisał @jarucki ...paluch.

2.poczytaj więcej ,to będziesz wiedział że ŻADEN ze wskaźników w zegarach NIE ma

liniowej charakterystyki!! Temperatura od 82 do 96 stopni (w zależności od wsadu

zegarów) i TAK STOI na 90! Vag pokazuje realną temp. a zegary pozorną czyli to co

ma "widzieć" kierowca! I nie marudzić że mu temperatura skaka!

To samo z prędkością ,obrotami (nie wiem dlaczego) i paliwem (też nie wiem dlaczego bo od pełnego do 1/2 trzeba czekać a potem za...dala).

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności