Skocz do zawartości

Pasman

  • Liczba zawartości

    113
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Pasman

  • Urodziny 03.06.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gorzów

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pasman

    VIRTUAL TUNING

    Dzięki wielkie ale szczerze to już nie wiem jak lepiej;] koledzy pomocy jak je pomalować?
  2. Pasman

    VIRTUAL TUNING

    Witajcie prośba, może ktoś mi zlepić aluski z załączników do mojego paska. są tam 2 rodzaje. Odrazu proźba doróbcie do tego opony 225/45/18;] Dzięki pozdro
  3. Witajcie ponownie. Rozwiązałem problem dziwnej cieczy w bocznej wnęce bagażnika. Rozebrałem wszystko i zawołałem sąsiada "blacharz lakiernik" co znalazłem: mnóstwo cieczy lepkiej, bezwonnej i kawałek jakby wazeliny technicznej wielkości mydła do rąk. Ta wazelina rozpływa się od temperatury powiedział mi sąsiad. I tak naprawdę nie jest to wazelina tylko środek do konserwacji nadkoli używany przez vw. Jest on normalnie w takim miejscu że nie powinien dostać się do dywanika. Ale vw przezorny dał więcej niż trzeba. Usunąłem to wszystko papierem toaletowym i nic więcej się nie pojawia. To coś nie za bardzo da się czymś rozpuścić. Aceton benzyna itp tego nie ruszy. Dlatego użyłem papieru i usunąłem co się dało. Nie jest to wina spryskiwaczy tylnej szyby bo ja ich nie mam, nie jest to też zatkany odpływ wody bo on znajduje się w innym miejscu. Ta ciecz natryskiwana była w połączenie błotników i płyty podłogowej pistoletem wystarczy że ktoś dał zbyt wiele i spływa na dół prosto na dywanik!!!!. Jak dla mnie problem rozwiązany. W razie pytań piszcie na forum nie na prywata może jeszcze coś pomogę!!!! Pozdrawiam i udanej walki z problemem!!
  4. Ja miałem tak, że powyżej 3000obr turbo wchodziło w stan awaryjny. przy okazji egr lał mi olejem więc postanowiłem go wyjąć i obejrzeć. miałem 2mm nagaru na ściankach egr-a wyczyściłem wszystko przy okazji wymieniłem uszczeleczkę od kolektora ssącego. Okazało się w trakcie że kolektor dolotowy wygląda identycznie. Wyjąłem i wyczyściłem. Cała operacja 2.5 godzinki i koszt ringu w serwisie 10zł. Na S3 sprawdzałem 210km/h z 5osobami i bagaże na wyjazd. koniec problemów.!!!!
  5. Na prywata pojawiło się pytanie gdzie je kupiłem. Kupiłem je w Gorzowie Wlkp przez znajomego mającego 30% zniżki w sklepie. Ma on warsztat dlatego mi się ufarciło. Szczerze nie wiem jaki to sklep. Dostałem je prosto z warsztatu . Ale już je zamontowałem i szczerze są one lepiej wykonane na pierwszy rzut oka od lemfórdera!!! Widać że mają inny skład gum są bardziej miękkie i mają dokładniejszą obróbkę płaszczyzn. Odlew jak odlew tylko że nie ma ostrych wykończeń.
  6. Ja kupiłem komplet febi za 1200zł i taki zakładam. nie kupujcie przez allegro!!!!!
  7. witajcie a ja się dopiszę do wątku. Kupiłem komplet lemfórder-a germany nie chiny na przód dosłownie wszystko wymieniłem, I jestem zawiedziony kosz około 1300zł + własna praca a po 28tys wahacze za wyjątkiem górnych giętych są do wymiany!!!!!!!!!!. Objawy dość ciekawe nic nie stuka ale przy małym nawet ruchu zawieszenia trzeszczą. przyczyna luzy na tulejach. Nie polecam!!! cena niska bo po znajomościach normalnie bym zapłacił 1800zł
  8. Pasman

    Odgrzybianie klimy

    Cześć Dobijałem i odgrzybiałem klime jakieś 3 tygodnie temu i było oki. Ale po dwóch tygodniach nadal zaczęło śmierdzieć taką starą szmatą . Jagby wilgoć lub coś w tym stylu. Troche zimą parowały szyby i zamarzały od środka. Co mam z tym zrobić pomocy Dodam że czynnik nie wycieka jest nabity, filtr pyłkowy wymieniony na węglowy. klima niby odgrzybiona specjalnymi środkami. Dzięki za odpowiedzi.
  9. Dodaje kilka fotek tego jak mi wyszło. uwaga jeszcze nie skończyłem radio będzie miało wykończenie lepsze i głębiej się schowa;]
  10. Dzięki wielkie za ratunek pozdro i punkcik ode mnie
  11. Popieram pytanie kolegi ja, też kupiłbym taką blaszkę jakbym wiedział o co pytać może ma ktoś numer tej części???
  12. Od początku : kupić trzeba ramkę taką od navi z koszem i ramką climatronic-a. Wycinasz właściwie wszystko oprócz dolnych uchwytów. Nowy kosz mocujesz u dołu do starych mocowań a od góry twoja inwencja, ja zamocowałem na blaszki. Zaznaczę ,że moje nowe DVD jest głębsze niby standard, a jednak musiałem wyciąć prawie cały tył z nowego kosza. Aha no i DVD na 2 din jest mniejsze od oryginalnej navi więc trzeba kupić ramkę dodatkowo do radia około 30zł. Moja jeszcze nie dotarła powiem jak pasuje jak założę jeśli chodzi o mocowanie ramki konsoli to mając kosz właściwie przykręcasz ją do starych mocowań. Ale jest coś jeszcze o czym koledzy nie pisali!! ramka navi ma troche zbędnych plastików po bokach i od góry, trzeba je odciąć, ja to zrobiłem gorącym nożem do tapet. To myślę jest przyczyną prześwitów, nie odcięte plastiki rozpychają konsolę na boki. Ja odciąłem i jest git. Musisz dopasowywać bo może masz inny model deski nic nie gwarantuje tylko pisze jak ja miałem. od ramki na górze odchodzą dwa małe uchwyciki ja je nadtopiłem z deską lepiej ramka dolega. Wycinania jest dużo ale warto jak skończę to zapodam foto. Nie nastąpi to szybko bo mocuje jeszcze kilka bajerów a nie mam kasy aby wsio naraz kupić. W tym samym czasie robię też zabudowę pod CB pod sufitem zostało mi już tylko obszyć i mocować. Powodzenia w modach!!
  13. Ja zrobiłem dziś zmianę konsoli na 2 din. Jestem z tego dumny bo zajęło mi to 2 godzinki. Powycinałem stary kosz z deski jak koledzy piszą, Miałem dobry dolot więc roboty mniej. Prześwitów nie ma tylko radio wstawić i cieszyć się. Climatronic-a podregulowałem podkładkami i nie muszę zmieniać ramki. Zdjęcia wrzucę na mój opis auta w profilu, ale na to musicie poczekać najpierw wstawię radio;]
  14. to nic bo po wymianie turbo w przeciągu miesiąca zrobie chipsa pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności