-
Liczba zawartości
244 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marek664
- Urodziny 29.04.1980
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Skwierzyna/UK Newport
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1997
-
marek664 obserwuje zawartość → Rejestracja motoroweru na osobę niepełno letnia czy mozna tak zrobić., Vag pomocy pilnie, Inny skręt kierownicy w lewo, inny w prawo i oraz 6 innych
-
OK Ta opcja mi pasuje Dziekuje Podlaczylem wedlug tego potwierdzam ,ze opis jest w 100% poprawny -wszystko sie zgadzalo ,kolory kabli i kostek -praca szybka ,przyjemna i od dzis ciesze sie z posiadania dzialajacego tempomatu ;-] Oczywicie do tego login 11463 w sterowniku silnika .Pozdrawiam i dziekuje za szybkie odpowiedzi.
-
Witam czy na forum dokladal ktos tempomat do passata B5 ale przed 1998? --manetke zakupilem wraz z okablowaniem ,ktore po lekturze forum wiem ,ze jest przeznaczone do nowszych modeli -moj pasek z fabryki wyjechal w 03.1997 -AFN wiec mam male watpliwosci i obawy ze rozbiore auto na marne a tego nie chce.Podpinamy sie do kostek tylko ,czy jeszcze do wtyczki ECU ?
-
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
marek664 odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam poszukuje manuala dotyczacego malej przerobki modulu 3b0 959 796 konkretnie migniecie kierunkow przy zamykaniu/otwieraniu auta .widzialem ten manual dosc dawno temu ale wiem ze gdzies jest -szukam i nie moge znalezc ,jezeli ktos wie gdzie jest prosze o linka. -
[B5] Moduł komfortu TEMAT ZBIORCZY, TUTAJ ZADAJEMY PYTANIA
marek664 odpowiedział zbylut → na temat → Elektryka, oświetlenie
Czy ktos z forumowiczow orientuje sie na ,którym pinie powinien pojawic sie + po przekreceniu zaplonu w kostkach modulu komfortu,na ta chwile nie mam komunikacji z modulem ostatnie (okolo 2tyg )temu polaczenie zostalo nawiazane i po sprawdzeniu fault codu: 925 nie pamietam dokladnie opis - Crash cos tam, komunikacja zostala przerwana i juz do tej pory nie nawiazana ,po przeniesieniu modulu za schowek ,szyby nie dzialaja ,po przekreceniu zaplonu zaryglowane zamki ,powinny odryglowac "na raz"ale juz nie u mnie ,centralny z pilota dziala ,napiecie dochodzace do modulu sa w granicach 10,86V --11,20V wiazka nie wydaje sie uszkodzona ale wewnatrz kabla to "druciki" sa koloru czarnego .Jak sie cieplej zrobi to planuje wymiane kabli na nowe ale narazie szyby mnie draznia i ryglowanie ,lampka w podsufitce dziala ,ale nie reaguje na zamkniecie dzwii czy zaplon . -
Geometria - wszysko regulowalne?
marek664 odpowiedział przemek4net → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ok mala poprawka spradzilem cisnienie innym przyrzadem i okazalo sie ze jest 0,9 bara wiec dopompowalem do 2,1 i powinno byc Ok ,tuleje nie wystaja ,mysle ze to wina cisnienia -ale dziwne bo to juz drugie cale kolo z tej strony i tak samo jak te. zero slizgania to tylna os. oo 27 tydzien 1999 roku fakt prawie 13 lat -ale bieznik Ok tylko ten scierajacy sie bok . -
Passat B5 z kwietnia 1997 jak narazie ruda sie nie pojawia ,ale spod juz by mozna bylo zabezpieczyc
-
Geometria - wszysko regulowalne?
marek664 odpowiedział przemek4net → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie z drugiej strony jest idealnie rowno - zawsze tylnia os rowniutko scierala opony a od jakiegos czasu takie cyrki ,nie rzuca prowadzi sie dobrze . -
Geometria - wszysko regulowalne?
marek664 odpowiedział przemek4net → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Panowie co ja musze -wymienic wyregulawac bo nie wyrabiam na opony -felga jest Ok -cisnienie w oponie OK a bierze mi od zewnatrz ; -
Paweł czy ten wsad jest z europejskiej wersji??Porównałem z angielska i mysle ze po zmianie a wlasciwie mixie mojej pamieci z ta ,predkosciomierz- licznik -angielski bedzie pokazywał predkość jak w liczniku europejskim,przypomne ze wyskalowanie jest inne a tarcze europejskie mam. Moje przypuszczenia były słuszne licznik angielski po zmianie adresow pamieci na wzor europejskiego i zmianie tarczki predkościomierza pokazuje tak jak powinien i nie trzeba szukać dokladnie z identycznym numerem licznika . :-)
-
Ok podaje : 1U0 920 911F Kombi+Wegfahrsp Vdo V07 software version VWK501LL Licznik z Octavii 2002 MFA
-
Tu mam pytanie czy da sie zgrać oryginalny licznik z angielskiego auta chodzi o predkościomierz ,żeby po włożeniu europejskiej tarczki prędkość była pokazywana bez zakłamań??? Drugie pytanie :gdzie znajde eeprom 24Cxx od licznika Passat pół Fis 3B0 920 922 patrzałem od tyłu licznika i nic nie znalazłem czy jest on od strony wskazuwek? Trzecie pytanie :Czy uda mi sie coś z tym licznikiem zrobić jest on od benzyny- automata a ja mam takie jak w opisie i nie mam fisa ale mam MFA Jakieś pomysły???
-
Wsad licznika : VDO V08 B5 KOMBIINSTR 3B0 919 930 D ok nie wiem jak dodać Bin-a więc jakby ktoś potrzebował bin to napewno poratuje oraz drugi bin VW Bora TDI 130BHP -2003 full Fis
-
Zyje jest łaćżność ale poprostu kilka adresów sie wyzerowało.Jestem w stanie odczytać wsad w liczniku auta. Zrobiłem tak i jest widoczny Czyli wszystko musze robić w aucie teraz w domu po tym komunikacie w vagtacho pokazuje komende:Select ECU Please! aa Ok ide próbować. Ok doszłem problem polega na tym ze przy wpisaniu "nowego"wsadu do VagTacha trzeba zaznaczyć ECU/Select ECU/ po tym file/read/i jesli ktoś zapisał wsad w formie bin-u trzeba zaznaczyć typ pliku na bin / files of type/ i wtedy wszystkie wsady sa widoczne dzięki Tomasz. Po kilku kliknieciach wsad został zaprogramowany przez VagTacho napis Welcome nie ma ale funkcja paliwa jest po tych przygodach musiałem zapisac klucz i wykasować bledy Airbagu wiec juz jest OK Pozdrawiam Wczoraj dopiero sie zorientowalem ze napis witający jest nie bylo go bo bylo info ze service now po skasowaniu jest welcome he
-
Dlaczego??Przeciez mam oryginalny wsad na kompie i również ten poprawiony (w programie WinHex)wiec powinno sie dac pobrac oryginalny wsad do buffora Vag Tacha i zapisać eeprom chyba że nie ma możliwośći zapisu epromu przez VAGTacho??
-
Odczytany mam chcem natomiast sprawić by w bufforze w vag tachu byl ten ktory chcem zapisaz w liczniku, z tym mam problem bo przy zapisaniu pliku zmienilem na .bin a powinno zostac .eep.