Skocz do zawartości

marek664

  • Liczba zawartości

    244
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marek664

  • Urodziny 29.04.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skwierzyna/UK Newport

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. OK Ta opcja mi pasuje Dziekuje Podlaczylem wedlug tego potwierdzam ,ze opis jest w 100% poprawny -wszystko sie zgadzalo ,kolory kabli i kostek -praca szybka ,przyjemna i od dzis ciesze sie z posiadania dzialajacego tempomatu ;-] Oczywicie do tego login 11463 w sterowniku silnika .Pozdrawiam i dziekuje za szybkie odpowiedzi.
  2. Witam czy na forum dokladal ktos tempomat do passata B5 ale przed 1998? --manetke zakupilem wraz z okablowaniem ,ktore po lekturze forum wiem ,ze jest przeznaczone do nowszych modeli -moj pasek z fabryki wyjechal w 03.1997 -AFN wiec mam male watpliwosci i obawy ze rozbiore auto na marne a tego nie chce.Podpinamy sie do kostek tylko ,czy jeszcze do wtyczki ECU ?
  3. Witam poszukuje manuala dotyczacego malej przerobki modulu 3b0 959 796 konkretnie migniecie kierunkow przy zamykaniu/otwieraniu auta .widzialem ten manual dosc dawno temu ale wiem ze gdzies jest -szukam i nie moge znalezc ,jezeli ktos wie gdzie jest prosze o linka.
  4. Czy ktos z forumowiczow orientuje sie na ,którym pinie powinien pojawic sie + po przekreceniu zaplonu w kostkach modulu komfortu,na ta chwile nie mam komunikacji z modulem ostatnie (okolo 2tyg )temu polaczenie zostalo nawiazane i po sprawdzeniu fault codu: 925 nie pamietam dokladnie opis - Crash cos tam, komunikacja zostala przerwana i juz do tej pory nie nawiazana ,po przeniesieniu modulu za schowek ,szyby nie dzialaja ,po przekreceniu zaplonu zaryglowane zamki ,powinny odryglowac "na raz"ale juz nie u mnie ,centralny z pilota dziala ,napiecie dochodzace do modulu sa w granicach 10,86V --11,20V wiazka nie wydaje sie uszkodzona ale wewnatrz kabla to "druciki" sa koloru czarnego .Jak sie cieplej zrobi to planuje wymiane kabli na nowe ale narazie szyby mnie draznia i ryglowanie ,lampka w podsufitce dziala ,ale nie reaguje na zamkniecie dzwii czy zaplon .
  5. Ok mala poprawka spradzilem cisnienie innym przyrzadem i okazalo sie ze jest 0,9 bara wiec dopompowalem do 2,1 i powinno byc Ok ,tuleje nie wystaja ,mysle ze to wina cisnienia -ale dziwne bo to juz drugie cale kolo z tej strony i tak samo jak te. zero slizgania to tylna os. oo 27 tydzien 1999 roku fakt prawie 13 lat -ale bieznik Ok tylko ten scierajacy sie bok .
  6. Passat B5 z kwietnia 1997 jak narazie ruda sie nie pojawia ,ale spod juz by mozna bylo zabezpieczyc
  7. Nie z drugiej strony jest idealnie rowno - zawsze tylnia os rowniutko scierala opony a od jakiegos czasu takie cyrki ,nie rzuca prowadzi sie dobrze .
  8. Panowie co ja musze -wymienic wyregulawac bo nie wyrabiam na opony -felga jest Ok -cisnienie w oponie OK a bierze mi od zewnatrz ;
  9. Paweł czy ten wsad jest z europejskiej wersji??Porównałem z angielska i mysle ze po zmianie a wlasciwie mixie mojej pamieci z ta ,predkosciomierz- licznik -angielski bedzie pokazywał predkość jak w liczniku europejskim,przypomne ze wyskalowanie jest inne a tarcze europejskie mam. Moje przypuszczenia były słuszne licznik angielski po zmianie adresow pamieci na wzor europejskiego i zmianie tarczki predkościomierza pokazuje tak jak powinien i nie trzeba szukać dokladnie z identycznym numerem licznika . :-)
  10. Ok podaje : 1U0 920 911F Kombi+Wegfahrsp Vdo V07 software version VWK501LL Licznik z Octavii 2002 MFA
  11. Tu mam pytanie czy da sie zgrać oryginalny licznik z angielskiego auta chodzi o predkościomierz ,żeby po włożeniu europejskiej tarczki prędkość była pokazywana bez zakłamań??? Drugie pytanie :gdzie znajde eeprom 24Cxx od licznika Passat pół Fis 3B0 920 922 patrzałem od tyłu licznika i nic nie znalazłem czy jest on od strony wskazuwek? Trzecie pytanie :Czy uda mi sie coś z tym licznikiem zrobić jest on od benzyny- automata a ja mam takie jak w opisie i nie mam fisa ale mam MFA Jakieś pomysły???
  12. Wsad licznika : VDO V08 B5 KOMBIINSTR 3B0 919 930 D ok nie wiem jak dodać Bin-a więc jakby ktoś potrzebował bin to napewno poratuje oraz drugi bin VW Bora TDI 130BHP -2003 full Fis
  13. marek664

    Ciekawostki licznikowe

    Zyje jest łaćżność ale poprostu kilka adresów sie wyzerowało.Jestem w stanie odczytać wsad w liczniku auta. Zrobiłem tak i jest widoczny Czyli wszystko musze robić w aucie teraz w domu po tym komunikacie w vagtacho pokazuje komende:Select ECU Please! aa Ok ide próbować. Ok doszłem problem polega na tym ze przy wpisaniu "nowego"wsadu do VagTacha trzeba zaznaczyć ECU/Select ECU/ po tym file/read/i jesli ktoś zapisał wsad w formie bin-u trzeba zaznaczyć typ pliku na bin / files of type/ i wtedy wszystkie wsady sa widoczne dzięki Tomasz. Po kilku kliknieciach wsad został zaprogramowany przez VagTacho napis Welcome nie ma ale funkcja paliwa jest po tych przygodach musiałem zapisac klucz i wykasować bledy Airbagu wiec juz jest OK Pozdrawiam Wczoraj dopiero sie zorientowalem ze napis witający jest nie bylo go bo bylo info ze service now po skasowaniu jest welcome he
  14. marek664

    Ciekawostki licznikowe

    Dlaczego??Przeciez mam oryginalny wsad na kompie i również ten poprawiony (w programie WinHex)wiec powinno sie dac pobrac oryginalny wsad do buffora Vag Tacha i zapisać eeprom chyba że nie ma możliwośći zapisu epromu przez VAGTacho??
  15. marek664

    Ciekawostki licznikowe

    Odczytany mam chcem natomiast sprawić by w bufforze w vag tachu byl ten ktory chcem zapisaz w liczniku, z tym mam problem bo przy zapisaniu pliku zmienilem na .bin a powinno zostac .eep.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności