Skocz do zawartości

seboos

  • Liczba zawartości

    151
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O seboos

  • Urodziny 07.05.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Będę wymieniał u siebie w 2.8 rozrząd, na lewej głowicy trochę mi coś klepie, więc będę przy okazji sprawdzał szklanki, bo z vaga wychodzi, że nastawnik jest dobry. I przy okazji mam pytanie, czy ktoś miałby pożyczyć blokadę wałków rozrządu. Jeśli tak, to proszę o info, planuję robić rozrząd w przyszły weekend.
  2. Kolego ja w dwóch passkach parę lat temu wrzucałem takie: http://www.tme.eu/pl/details/v4nst7ul/mikroprzelaczniki-konektorowe/saia-burgess/#ta022402dd13e8cb2686caf3ba55f643d te mikrostyki są prawie takiej wielkości jak oryginały, otwory z tego co pamiętam też pasują, jeden chyba tylko delikatnie się nie pokrywa, no i są w miarę szczelne, akurat jak na warunki w zamku:) bo ten co wrzuciłeś to nie wiem jak długo by wytrzymał Do tego stary mikrostyk też można bez problemu przeczyścić, jak go się umiejętnie rozbierze, to po złożeniu będzie dalej działał, np. u mnie jeden czyszczony działa od 2012 roku...
  3. Kolego nie wiem jak z tym komunikatem off road, ale skokowe działanie powinno się skończyć jak podłączysz np. sygnał gala do navi, czyli do wtyczki 26 pinowej - pod pin 5 lub 18 i plus po zapłonie podłączało się chyba do pinu 6, bo skoro piszesz że nie masz podłączonych żadnych przewodów to musisz tak zrobić. Czerwona kostka to chyba pozostałość po mcd, w mfd powinna być podłączona czarna 26 pinowa...
  4. Kolego mam pytanie bo widzę, że masz taki sam silnik, czyli masz przepustnicę na linkę. Mógłbyś zobaczyć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Chodzi mi o to, jaki jest kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)?
  5. U mnie weszło niewiele ponad 1,5 l - dokładniej 1550 ml;)
  6. Kolego B_O_N_K widzę, że masz ACK, mógłbyś sprawdzić przepustnicę wg tego co wcześniej napisałem?
  7. Koledzy, czy ktoś z was posiadających przepustnicę na linkę mógłby zerknąć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Konkretnie chodzi mi o to, jaki macie kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wam wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)? Z góry dzięki:)
  8. Pisałem o torsenie w B5, bo wiem, że tam jest przy skrzyni i działa ciągle. A filmik poglądowy wrzuciłem o syncro, bo zasada działania jest taka sama, nie ma tam żadnych elementów elektronicznych załączających tył jak to jest w haldexie;)
  9. Raczej rozdział mocy przód:tył jest od 90:10 do 10:90, ale mowa była o rozdziale mocy między osiami gdy można powiedzieć nic się nie dzieje;) Według różnych informacji jest to 70:30 lub 80:20, a w razie potrzeby zmienia się od 90:10 do 10:90. Dobry filmik macie tutaj
  10. Kolego syncro czy 4motion w passacie b5/b5fl to stały napęd na 4 koła, tyle że z rozkładem 70% przód 30% tył, w razie potrzeby rozkład się zmienia. Tak więc tutaj nie ma się co dołączać, dołacza to się w haldexie, ale tego nie ma w b5/b5fl...
  11. Generalna zasada jest taka, że im mniejsze ET tym felgi bardziej na zewnątrz, ale dużo też zależy od szerokości felgi. Mały przykład: jak założysz 17 szer. 6" z ET35 (czysto teoretycznie), to felga bardziej schowa się w nadkole (od tarczy ham. będzie "odstawała" ok. 4 cm) niż przy szer. 7" i ET35 (od tarczy ok. 5,25 cm) - różnica przy tym samym ET ale innej szerokości to ok. 1,25 cm, na korzyść szerszej felgi. Ale np. przy ET40 felga 6" od tarczy odstawałaby na zewnątrz mniej, bo 3,5 cm, a przy 7" - 4,75 cm. Jednym słowem przy większym ET koło masz głębiej w nadkolu... ale nie tylko ET się liczy:) Tak na szybko znalazłem przydatny kalkulator: http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi Ja na lato jeżdżę na 17 ET37 7" i wygląda dobrze, na zimę mam felgi alu 16 od golfa V i przy ET50 na 6,5" widać różnicę, bo felgi siedzą głębiej, a do tego przednie zaciski ledwo mi się w niej mieszczą
  12. Masz rację w passacie jest tak jak piszesz, nie ma żadnego zaworu przed nagrzewnicą
  13. seboos

    Ciekawostki licznikowe

    No właśnie pytałem o licznik przedliftowy, konkretnie immo 2, może kolega ma sposób na włączenie przez ten dosowy program;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności