seboos
-
Liczba zawartości
151 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O seboos
- Urodziny 07.05.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 2.8 V6 193KM (ACK) 4x4
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
seboos obserwuje zawartość → Kontrolka podgrzewania lusterek: manual+foto, Zamieniłem wentylator wiskotyczny na elektryczny., Słabe hamulce w B5 mimo swapu na 312mm i oraz 6 innych
-
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Będę wymieniał u siebie w 2.8 rozrząd, na lewej głowicy trochę mi coś klepie, więc będę przy okazji sprawdzał szklanki, bo z vaga wychodzi, że nastawnik jest dobry. I przy okazji mam pytanie, czy ktoś miałby pożyczyć blokadę wałków rozrządu. Jeśli tak, to proszę o info, planuję robić rozrząd w przyszły weekend. -
Kolego ja w dwóch passkach parę lat temu wrzucałem takie: http://www.tme.eu/pl/details/v4nst7ul/mikroprzelaczniki-konektorowe/saia-burgess/#ta022402dd13e8cb2686caf3ba55f643d te mikrostyki są prawie takiej wielkości jak oryginały, otwory z tego co pamiętam też pasują, jeden chyba tylko delikatnie się nie pokrywa, no i są w miarę szczelne, akurat jak na warunki w zamku:) bo ten co wrzuciłeś to nie wiem jak długo by wytrzymał Do tego stary mikrostyk też można bez problemu przeczyścić, jak go się umiejętnie rozbierze, to po złożeniu będzie dalej działał, np. u mnie jeden czyszczony działa od 2012 roku...
-
Zamiana nawigacji MCD na MFD, podłączenie MFD
seboos odpowiedział pogromca → na temat → Poradniki i instrukcje
Kolego nie wiem jak z tym komunikatem off road, ale skokowe działanie powinno się skończyć jak podłączysz np. sygnał gala do navi, czyli do wtyczki 26 pinowej - pod pin 5 lub 18 i plus po zapłonie podłączało się chyba do pinu 6, bo skoro piszesz że nie masz podłączonych żadnych przewodów to musisz tak zrobić. Czerwona kostka to chyba pozostałość po mcd, w mfd powinna być podłączona czarna 26 pinowa... -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie były 282,5;) -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego mam pytanie bo widzę, że masz taki sam silnik, czyli masz przepustnicę na linkę. Mógłbyś zobaczyć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Chodzi mi o to, jaki jest kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)? -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
U mnie weszło niewiele ponad 1,5 l - dokładniej 1550 ml;) -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego B_O_N_K widzę, że masz ACK, mógłbyś sprawdzić przepustnicę wg tego co wcześniej napisałem? -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ponawiam, czy mógłby ktoś sprawdzić? -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Koledzy, czy ktoś z was posiadających przepustnicę na linkę mógłby zerknąć na wskazania w blokach mierzonych silnika grupa 4, na wyłączonym silniku. Konkretnie chodzi mi o to, jaki macie kąt pochylenia przepustnicy po wciśnięciu pedału gazu w podłogę (pierwsze bądź drugie okienko) i czy pokazuje wam wtedy w czwartym okienku pełny gaz (full throttle) czy częściowy (part throttle)? Z góry dzięki:) -
Pisałem o torsenie w B5, bo wiem, że tam jest przy skrzyni i działa ciągle. A filmik poglądowy wrzuciłem o syncro, bo zasada działania jest taka sama, nie ma tam żadnych elementów elektronicznych załączających tył jak to jest w haldexie;)
-
Raczej rozdział mocy przód:tył jest od 90:10 do 10:90, ale mowa była o rozdziale mocy między osiami gdy można powiedzieć nic się nie dzieje;) Według różnych informacji jest to 70:30 lub 80:20, a w razie potrzeby zmienia się od 90:10 do 10:90. Dobry filmik macie tutaj
-
Kolego syncro czy 4motion w passacie b5/b5fl to stały napęd na 4 koła, tyle że z rozkładem 70% przód 30% tył, w razie potrzeby rozkład się zmienia. Tak więc tutaj nie ma się co dołączać, dołacza to się w haldexie, ale tego nie ma w b5/b5fl...
-
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Generalna zasada jest taka, że im mniejsze ET tym felgi bardziej na zewnątrz, ale dużo też zależy od szerokości felgi. Mały przykład: jak założysz 17 szer. 6" z ET35 (czysto teoretycznie), to felga bardziej schowa się w nadkole (od tarczy ham. będzie "odstawała" ok. 4 cm) niż przy szer. 7" i ET35 (od tarczy ok. 5,25 cm) - różnica przy tym samym ET ale innej szerokości to ok. 1,25 cm, na korzyść szerszej felgi. Ale np. przy ET40 felga 6" od tarczy odstawałaby na zewnątrz mniej, bo 3,5 cm, a przy 7" - 4,75 cm. Jednym słowem przy większym ET koło masz głębiej w nadkolu... ale nie tylko ET się liczy:) Tak na szybko znalazłem przydatny kalkulator: http://www.felgi.pl/narzedzia-do-felg/kalkulator-et-felgi Ja na lato jeżdżę na 17 ET37 7" i wygląda dobrze, na zimę mam felgi alu 16 od golfa V i przy ET50 na 6,5" widać różnicę, bo felgi siedzą głębiej, a do tego przednie zaciski ledwo mi się w niej mieszczą -
Wszystko co wiecie na temat 2.8 V6 4motion
seboos odpowiedział gino9 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Masz rację w passacie jest tak jak piszesz, nie ma żadnego zaworu przed nagrzewnicą -
No właśnie pytałem o licznik przedliftowy, konkretnie immo 2, może kolega ma sposób na włączenie przez ten dosowy program;)