seboos Zgłoś #201 Napisano 2 Kwietnia 2010 A ja mam takie pytanie: czy po wgraniu wsadu licznika z FIS nr 3B1919890 do licznika z FIS nr 3B0920842 ten drugi będzie działał jak należy w samochodzie bez can? Dodam, że ten z can (3B0920842) ma na środku wejście na trzecią kostkę tak jak w licznikach bez can i dlatego się zastanawiam:niekumam Nie ukrywam, że liczę tu na pomoc kolegi rosiek, pisałem do niego na PW, ale niestety bez odpowiedzi:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #202 Napisano 2 Kwietnia 2010 A ja mam takie pytanie: czy po wgraniu wsadu licznika z FIS nr 3B1919890 do licznika z FIS nr 3B0920842 ten drugi będzie działał jak należy w samochodzie bez can? Dodam, że ten z can (3B0920842) ma na środku wejście na trzecią kostkę tak jak w licznikach bez can i dlatego się zastanawiam:niekumam Nie ukrywam, że liczę tu na pomoc kolegi rosiek, pisałem do niego na PW, ale niestety bez odpowiedzi:dupablada Nie ma szans aby ci to poszło.Wejście na trzecią kostkę jest pod fabryczne radio z navi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #203 Napisano 3 Kwietnia 2010 Wielkie dzięki:kumple Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, bo tak się nad tym z kumplem zastanawialiśmy czy byłaby możliwość wgrania wsadu mojego licznika do 3B0920842, on też chciałby mieć FIS, a jak na razie ma tylko MFA:dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #204 Napisano 3 Kwietnia 2010 Wielkie dzięki:kumple Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, bo tak się nad tym z kumplem zastanawialiśmy czy byłaby możliwość wgrania wsadu mojego licznika do 3B0920842, on też chciałby mieć FIS, a jak na razie ma tylko MFA:dupablada Wg Etki obydwa te liczniki powinny być z Fisem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny140 Zgłoś #205 Napisano 3 Kwietnia 2010 rosiek a tak z czystej ciekawosci, to co nalezy przerobic i czym roznia sie te wsady? bede bardzo wdzieczny za odpowiedz. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #206 Napisano 4 Kwietnia 2010 witam! przeczytałem chyba wszystkie posty o licznikach i lipa .wszyscy bawią się softami z liczników przy użyciu vagtacho 2.5 a ja mam chyba pecha bo mam licznik B00 3B0920822 i za cholery nie mogę zgrać softu z licznika jaka jest różnica miedzy VDO a BOO.Proszę którąś z mądrych głów o info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #207 Napisano 4 Kwietnia 2010 Tam jest trochę inny soft niż w VDO i nie skorzystasz z tych naszych porad. Niestety z BOO są problemy z odczytem przez złącze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darecki_M Zgłoś #208 Napisano 4 Kwietnia 2010 wielkie dzieki. łudziłem się że odpowiedz będzie inna (((. ale to nie znaczy że nie można z niego szczytać softu .Dorawłem taki program VAG_EEPROM_Programmer_1.18_AXIM (generalnie jest do innych celów).Słyszałem że można za pomocą niego z czytać właśnie soft z liczników monometer. Potem dokonać zmian i wgrać z powrotem. czy mógłbyś to potwierdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny140 Zgłoś #209 Napisano 5 Kwietnia 2010 Szanowny kolego Rosiek, co nalezy przerobic w tym wsadzie? Razem z tasiorem79 wgralismy powyzszy wsad zmodyfikowany wedlug procedury Pogromcy (wersja z VAG Tacho). http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106 Wszystko wrocilo do normy z tym, ze samochod zaraz po odpaleniu gasl i kontrolka immo ciagle mrygala. Dokonalem kodowania kluczyka prze VAG Tacho, wymazalem stare i przywrocilem oryginalne "software coding". To pomoglo kontrolka zgasla, samochod odpala, jedzi i obrotomierz dziala prawodlowo w calym zakresie. Jedyny problem to wolne obroty zagrzanego silnika na poziomie 1000 obr/min (a nie okolo 800 jak bylo poprzednio).Czy istnieje mozliwosc regulacji tego wskazania czy sprobowac z innym wsadem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior79 Zgłoś #210 Napisano 5 Kwietnia 2010 Pisze jeszcze odnośnie mojego obrotomierza w passacie 1.8T '01 rok.Zgodnie z podpowiedzią rośka i to do niego się głównie zwracam,wgraliśmy z kolegą wsad:(3B0 920 805 A) po dopasowaniu imobilaizera,obroty wróciły po zapłonie do zera jednak coś jeszcze jest nie tak bo po odpaleniu(na ciepłym silniku) zamiast ok 850 jak było wcześniej jest równy 1000,wiem że to nieduża różnica jednak mi to trochę przeszkadza,proszę o podpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #211 Napisano 6 Kwietnia 2010 Pisze jeszcze odnośnie mojego obrotomierza w passacie 1.8T '01 rok.Zgodnie z podpowiedzią rośka i to do niego się głównie zwracam,wgraliśmy z kolegą wsad3B0 920 805 A) po dopasowaniu imobilaizera,obroty wróciły po zapłonie do zera jednak coś jeszcze jest nie tak bo po odpaleniu(na ciepłym silniku) zamiast ok 850 jak było wcześniej jest równy 1000,wiem że to nieduża różnica jednak mi to trochę przeszkadza,proszę o podpowiedzi. Witam. zajety jestem teraz okropnie. z ta zmiana wsadu to chodzilo mi o to zeby sprawdzic czy to wsad uwalony czy licznik. wyszło na to ze wszystko juz chula wiec teraz tylko trzeba ten wsad co masz przerobic na anglika i benzyne, albo znalesc w necie juz taki jak ma byc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #212 Napisano 6 Kwietnia 2010 wielkie dzieki. łudziłem się że odpowiedz będzie inna (((.ale to nie znaczy że nie można z niego szczytać softu .Dorawłem taki program VAG_EEPROM_Programmer_1.18_AXIM (generalnie jest do innych celów).Słyszałem że można za pomocą niego z czytać właśnie soft z liczników monometer. Potem dokonać zmian i wgrać z powrotem. czy mógłbyś to potwierdzić. Ja nie wiem, nie korzystałem z tego oprogramowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny140 Zgłoś #213 Napisano 6 Kwietnia 2010 Ja nie wiem, nie korzystałem z tego oprogramowania. Czesc Darecki_M. Ja korzystalem z tego programu w wersji 1.3. Nie wiem czy Ci to pomoze ale ja nim bez problemu zgrywalem/wgrywalem wsad do mojego poprzedniego passata z licznikiem 3B1 919 860 C z immo2. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #214 Napisano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) 7. Korekcja wskazań prędkościomierza.Dane potrzebne do wskazań prędkościomierza znajdują się w komórkach $220 do $23F. Na tej samej zasadzie co korekcja wskaźnika temperatury budujemy sobie wykres. $220-$22F nasza oś x $230-$23F oś y. zmieniając dowolnie jedna linie danych uzyskujemy korekcje wskazań predkościomierza. Zdarza sie ze po zmianie tych wartości na wyświetlaczu pokazuje się Def. Związane jest to ze źle przeliczoną check sume. wystarczy wtedy zmienić kodowanie licznika na jakiekolwiek inne i ponownie wrócić do prawidłowego a licznik sam przeliczy check sume i po kłopocie. czy ktoś się tym bawił? po wprowadzeniu watości i stworzeniu wykresu powstaje takie coś: i teraz pytanie jak to skorygować? miałoby to wyglądać tak: Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez jarucki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #215 Napisano 13 Kwietnia 2010 w Twoim liczniku jest to chyba w innych komórkach o ile wogole jest, przyznam ze nie bawiłem sie licznikami z przed 2001. bo powinny byc takie dane mniej wiecej : os x 24, 60, 759, 1535, 1680, 3078, 4010, 4165 oś y 25, 125, 1026, 2027, 2152, 3278, 4029, 4154 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #216 Napisano 13 Kwietnia 2010 w Twoim liczniku jest to chyba w innych komórkach o ile wogole jest, przyznam ze nie bawiłem sie licznikami z przed 2001.bo powinny byc takie dane mniej wiecej : os x 24, 60, 759, 1535, 1680, 3078, 4010, 4165 oś y 25, 125, 1026, 2027, 2152, 3278, 4029, 4154 dzięki za wsparcie, to akurat nie jest konkretnie mój licznik tylko wspólny projekt przeszczepu licznika z 3BG do auta bez CANa 97/98 - i jest to osiągalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #217 Napisano 13 Kwietnia 2010 (edytowane) dzięki za wsparcie, to akurat nie jest konkretnie mój licznik tylko wspólny projekt przeszczepu licznika z 3BG do auta bez CANa 97/98 - i jest to osiągalne moze to Ci pomoże troszeczkę. http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=542189&postcount=1 wpis na samym dole Edytowane 13 Kwietnia 2010 przez rosiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #218 Napisano 23 Kwietnia 2010 Witam, pytanie jest konkretne - Czy duży FIS /wyswietlacz LCD/ ze sterownikiem D 1560 stosowany np. w Audi A4, A6, VW Sharan /VDO/jest taki sam jak w Passatach np. liczniku 3BO 920 849 AX. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #219 Napisano 2 Maja 2010 Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bary75 Zgłoś #220 Napisano 13 Maja 2010 Koledzy. Mam Passata z 2000r 115KM, i chciałbym dograć do niego opcję pokazywania ile można jeszcze przejechać kilometrów na paliwie znajdującym się w baku. Czy to jest mozliwe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach