P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #321 Napisano 4 Marca 2012 *u mnie w okolicy Aso woła niecałe 1400zł *właśnie przez tą pęknięta obudowę silniczek szlak trafił *giełda, portale internetowe, szroty *możesz kupić sam silniczek(o ile trafisz) podejdzie pod stary zacisk (kup tylko pod dobra stronę i rocznik -chyba od 2008 były inne zakładane) ale sporo sprzedawców goni to razem z zaciskiem ceny średnio od 300 do 500 zł Ja bym jeszcze spróbował to skleić i wszystko poczyścić, nasmarować może trochę polatać ale nie wiadomo kiedy siądzie więc jak chcesz spokojnie śmigać to wymień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #322 Napisano 4 Marca 2012 witam jak sprawdzić na stole moduł j540 (modułu od hamulca ręcznego nr 3C0.907.801.B): -gdzie + -gdzie masa -gdzie jest komunikacja (2 przewody), które idą do ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audik- Zgłoś #323 Napisano 7 Marca 2012 (edytowane) to tak tylko do statystyk dodam, że się zepsuł j......... nie jestem pewnie ale pomogło po 1h j....... z buta .......... Edytowane 7 Marca 2012 przez audik- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4riusz Zgłoś #324 Napisano 8 Marca 2012 Trzeba przyznać że samodzielna naprawa przycisku sprawdza się, testuje już 3 dzień i jak na razie wszystko ok, a przed naprawą praktycznie codziennie się blokowało Mariusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minio74 Zgłoś #325 Napisano 9 Marca 2012 W Radości na ulicy Zasadowej 5 jest firma zajmująca się rozbiórką PASSATów tel. 502615598 Witam, wykrecilem nieszczesny silniczek, odkrecilem tloczek ktory przylegal do tarczy i uniemozliwial ruch....i puscilo!Po ogledzinach silniczka tyle co moge stwierdzic to to ze obudowa jest troszke peknieta, ale nie wydaje mi sie zeby to mialo wplyw na dzialanie mechanizmu!?Chyba silniczek padl....?<Moje pytanie ile to kosztuje w servisie, i czy moze ktos ma namiary na rzeczy uzywane/z drugiej reki,itp...?Rowniez zastanawiam sie czy mozna kupic sam silniczek, czy nalezy kupic go w komplecie z zaciskiem hamulcowym?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #326 Napisano 9 Marca 2012 W Radości na ulicy Zasadowej 5 jest firma zajmująca się rozbiórką PASSATów tel. 502615598 faktycznie jest, mają mnóstwo gratów, tylko właściciel jest straszny burak, jakby nie chciał nic sprzedać i trzeba bardzo chcieć od niego coś kupić aby sprzedał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko32167 Zgłoś #327 Napisano 9 Marca 2012 Wygląd tylnych zacisków i wymiana klocków wraz z naprawą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minio74 Zgłoś #328 Napisano 9 Marca 2012 Nie jest taki zły ja kupowałem i wczoraj i dziś - równy gość tylko trzeba znim dobrze gadać faktycznie jest, mają mnóstwo gratów, tylko właściciel jest straszny burak, jakby nie chciał nic sprzedać i trzeba bardzo chcieć od niego coś kupić aby sprzedał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
no_where Zgłoś #329 Napisano 11 Marca 2012 (edytowane) Witam! U mnie pojawiło się coś takiego: Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000012 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 214DE1B78159 2 Faults Found: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 74 Mileage: 148208 km Time Indication: 0 Date: 2012.03.10 Time: 19:09:50 Freeze Frame: Voltage: 14.29 V Count: 87 02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement 003 - Mechanical Failure - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 74 Mileage: 148208 km Time Indication: 0 Date: 2012.03.10 Time: 19:09:50 Freeze Frame: Voltage: 13.66 V Count: 89 I teraz pytanie do znawców tematu, czy to padnięty zacisk, czy może zabrudzona wtyczka? Na desce i MDF oprócz skreślonego P na obrotomierzu, mruga jeszcze na liczniku symbol hamulca na czerwono. Hamulec odpuścił, jeździć się da (pomijając ten ciągły gong w czasie jazdy). Dziękuję za wszystkie sugestie! Dzisiaj przeskanowałem jeszcze raz i teraz jest tak: Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B Component: EPB VC8HC001 013 0001 Revision: 013 Coding: 0000012 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 214DE1B78159 3 Faults Found: 02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached 002 - Lower Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01110010 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 75 Mileage: 148232 km Time Indication: 0 Date: 2012.03.11 Time: 02:09:31 Freeze Frame: Voltage: 8.18 V Count: 205 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 3 Reset counter: 74 Mileage: 148208 km Time Indication: 0 Date: 2012.03.10 Time: 19:09:50 Freeze Frame: Voltage: 14.29 V Count: 87 02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement 003 - Mechanical Failure - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11110011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 75 Mileage: 148208 km Time Indication: 0 Date: 2012.03.10 Time: 19:09:50 Freeze Frame: Voltage: 13.66 V Count: 89 Kontrolka hamulca na prędkościomierzu zgasła (na obrotomierzu skreślone P pozostało) i nie wyje gong w czasie jazdy. Edytowane 11 Marca 2012 przez no_where Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgr_leniooch Zgłoś #330 Napisano 14 Marca 2012 Witam kolegow, podepne sie pod temat z pytaniem: jaka jest roznica miedzy silniczkami do roku 2008 i przed? ja mam 2005 z listopada, oczywiscie szukam silniczka:) - i wszystkie jakie widze sa po 2008 z gory dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #331 Napisano 16 Marca 2012 czy ma ktoś może uszkodzony zacisk na sprzedaż ? tzn potrzebuje tą przekładnie która jest przy silniczku bo u mnie to ona zastrajkowała i silniczek mam ok zacisk jest ok tylko przekładnia się zrypała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
minio74 Zgłoś #332 Napisano 16 Marca 2012 Mam silniczek z przekładnią do sprzedania - szczegóły na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzycho_gd Zgłoś #333 Napisano 19 Marca 2012 Witam, mnie dopadło również to samo po zdemontowaniu i podaniu 12v silnik nie chce kręcić (coś w środku sie zapiekło) mam pytanie do tych co wymieniali łożyska: jak rozebrać plastikową obudowę silniczka tak żeby jej nie zniszczyć? Dodam że plastik u mnie niema pęknięć a woda musiała sie dostać prawdopodobnie przez oring. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #334 Napisano 19 Marca 2012 płaski śrubokręt i młotek i walisz po górnym rancie wieczka, ono jest klejone ale pod wpływem uderzeń zejdzie idealnie jak ktoś rozbierał zasilacz do laptopa to bedzie wiedział u mnie silnik się też nie kręcił jak przyłożyłem napięcie do niego, ale po rozebraniu okazało się że sprzęgiełko w tej przekładni realizowane przez dwa koła zębate się zepsuło tzn wyboczyło się jedno koło zębate z ośki i zablokowało szukam teraz samej tej przekładni bo silnik mam dobry i obudowe też posklejałem ale do wymiany jest cały ten mechanizm (wałek, dwa koła zębate + koło zebate z paskiem klinowym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzycho_gd Zgłoś #335 Napisano 19 Marca 2012 (edytowane) Dzięki za szybką odpowiedź - domyślałem się że tak to się otwiera ale nie miałem odwagi tak od razu z młotkiem. Mam dokładnie tą sama sytuację co u Ciebie. Nie jestem specem w tym fachu ale jak na mój gust to co opisujesz jako wyboczoną zębatkę sprzęgła dla mnie jest czymś na kształt przekładni planetarnej (przełożenie dużej ilości RPM na większą siłę przy mniejszych obrotach). Faktycznie wygląda to na coś krzywo zamontowanego ale po kąpieli w WD40 i rozruszaniu całego ustrojstwa zaczęło chodzić po podłączeniu do zasilacza 12v5A kręci jak trzeba a przekładnia redukuje obroty. Nie wiem czy mój sposób myślenia jest właściwy ale wydaje mi sie to logiczne. Niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę. BTW: jaki płyn hamulcowy powinno się lać do paska ? - przez nieuwagę za mocno "przyhamowałem" i i tłoczek od hamulca mi wystrzelił ... teraz czeka mnie odpowietrzanie Edytowane 19 Marca 2012 przez Krzycho_gd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #336 Napisano 20 Marca 2012 Nie wiem czy mój sposób myślenia jest właściwy ale wydaje mi sie to logiczne. Niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę. Właściwy, jest tak dokładnie jak napisałaś, sprawdż tylko, czy nie masz gdzieś rysy na obudowie, ja też myślałem, że mam całą obudowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwilk71 Zgłoś #337 Napisano 21 Marca 2012 Witam Panowie ja z trochę innej beczki. Wróciłem z przeglądu i diagnosta stwierdził, że hamulce są OK ale ręczny pozostawia trochę do życzenia. Jak dwa lata temu go sprowadziłem to na przeglądzie zerowym diagnosta kila razy naciskał przycisk i w sumie było ok. Moje pytanie - czy da się jakoś wyregulować ręczny , co z tym ustrojstwem zrobić żeby było lepiej itp,itd. Dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin88 Zgłoś #338 Napisano 22 Marca 2012 dopadło i mnie rozebrałem ustrojstwo i wiem ze silniczek działa wiec na mój rozum padła przekładnia... rozbierał to ktoś może? bo nie bardzo wiem jak się za to zabrać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #339 Napisano 24 Marca 2012 Wróciłem z przeglądu i diagnosta stwierdził, że hamulce są OK ale ręczny pozostawia trochę do życzenia. Jak dwa lata temu go sprowadziłem to na przeglądzie zerowym diagnosta kila razy naciskał przycisk i w sumie było ok.Moje pytanie - czy da się jakoś wyregulować ręczny , co z tym ustrojstwem zrobić żeby było lepiej itp,itd. Tydzien temu mialem identyczna sytuacje na zwyklym przegladzie , uslyszalem ze hamulce sa ok tylko reczny moglby byc mocniejszy . Nie pamietam czy wywalilo auto z rolek , raczej dalej krecilo kolami . Rok temu bylo wszystko ok ,obecnie sa roczne klocki ,prowadnice nasmarowane . Pewnie polega to na roznicy docisku ukladu z plynem a mechanizmu recznego ,bo elementy zacisku sa te same .Podpinam sie pod pytanie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #340 Napisano 24 Marca 2012 adaptacja i teoretycznie powinno być ok. Choć podziwiam waszych diagnostów od przeglądów, bo zazwyczaj większość się boi włączać ręczny na "chodzie", tym bardziej, że on na to nie pozwala, trochę się to mija z celem, bo przecież nawet ruszając z ręcznego on się automatycznie zwalnia (oczywiście jeśli wszytskie warunki zostaną spełnione, np, zamknięte drzwi). Dajcie więcej info, jak oni to robią ? Pozdr edit:/ ja zawsze mówię, że jak chcesz posuć to sprawdzaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach