Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

*u mnie w okolicy Aso woła niecałe 1400zł

*właśnie przez tą pęknięta obudowę silniczek szlak trafił

*giełda, portale internetowe, szroty

*możesz kupić sam silniczek(o ile trafisz) podejdzie pod stary zacisk (kup tylko pod dobra stronę i rocznik -chyba od 2008 były inne zakładane) ale sporo sprzedawców goni to razem z zaciskiem ceny średnio od 300 do 500 zł

 

Ja bym jeszcze spróbował to skleić i wszystko poczyścić, nasmarować może trochę polatać :D ale nie wiadomo kiedy siądzie więc jak chcesz spokojnie śmigać to wymień :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

jak sprawdzić na stole moduł j540 (modułu od hamulca ręcznego nr 3C0.907.801.B):

-gdzie +

-gdzie masa

-gdzie jest komunikacja (2 przewody), które idą do ABS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tak tylko do statystyk dodam, że się zepsuł j......... :cenzura

 

nie jestem pewnie ale pomogło po 1h j.......:cenzura z buta ..........:cool

Edytowane przez audik-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać że samodzielna naprawa przycisku sprawdza się, testuje już 3 dzień i jak na razie wszystko ok, a przed naprawą praktycznie codziennie się blokowało

 

Mariusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Radości na ulicy Zasadowej 5 jest firma zajmująca się rozbiórką PASSATów tel. 502615598

Witam, wykrecilem nieszczesny silniczek, odkrecilem tloczek ktory przylegal do tarczy i uniemozliwial ruch....i puscilo!Po ogledzinach silniczka tyle co moge stwierdzic to to ze obudowa jest troszke peknieta, ale nie wydaje mi sie zeby to mialo wplyw na dzialanie mechanizmu!?Chyba silniczek padl....?<Moje pytanie ile to kosztuje w servisie, i czy moze ktos ma namiary na rzeczy uzywane/z drugiej reki,itp...?Rowniez zastanawiam sie czy mozna kupic sam silniczek, czy nalezy kupic go w komplecie z zaciskiem hamulcowym?Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Radości na ulicy Zasadowej 5 jest firma zajmująca się rozbiórką PASSATów tel. 502615598

 

faktycznie jest, mają mnóstwo gratów, tylko właściciel jest straszny burak, jakby nie chciał nic sprzedać i trzeba bardzo chcieć od niego coś kupić aby sprzedał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląd tylnych zacisków i wymiana klocków wraz z naprawą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jest taki zły ja kupowałem i wczoraj i dziś - równy gość tylko trzeba znim dobrze gadać

faktycznie jest, mają mnóstwo gratów, tylko właściciel jest straszny burak, jakby nie chciał nic sprzedać i trzeba bardzo chcieć od niego coś kupić aby sprzedał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! U mnie pojawiło się coś takiego:

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000012

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 214DE1B78159

 

2 Faults Found:

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)

012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11111100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 74

Mileage: 148208 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.10

Time: 19:09:50

 

Freeze Frame:

Voltage: 14.29 V

Count: 87

 

02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement

003 - Mechanical Failure - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 74

Mileage: 148208 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.10

Time: 19:09:50

 

Freeze Frame:

Voltage: 13.66 V

Count: 89

 

I teraz pytanie do znawców tematu, czy to padnięty zacisk, czy może zabrudzona wtyczka? Na desce i MDF oprócz skreślonego P na obrotomierzu, mruga jeszcze na liczniku symbol hamulca na czerwono. Hamulec odpuścił, jeździć się da (pomijając ten ciągły gong w czasie jazdy).

Dziękuję za wszystkie sugestie!

 

Dzisiaj przeskanowałem jeszcze raz i teraz jest tak:

 

Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl

Part No SW: 3C0 907 801 B HW: 3C0 907 801 B

Component: EPB VC8HC001 013 0001

Revision: 013

Coding: 0000012

Shop #: WSC 05311 000 00000

VCID: 214DE1B78159

 

 

3 Faults Found:

02429 - Right Parking Brake Motor (V283) Clamping Force Not Reached

002 - Lower Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110010

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset counter: 75

Mileage: 148232 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.11

Time: 02:09:31

 

 

Freeze Frame:

Voltage: 8.18 V

Count: 205

 

 

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)

012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11111100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 3

Reset counter: 74

Mileage: 148208 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.10

Time: 19:09:50

 

 

Freeze Frame:

Voltage: 14.29 V

Count: 87

 

 

02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement

003 - Mechanical Failure - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 2

Reset counter: 75

Mileage: 148208 km

Time Indication: 0

Date: 2012.03.10

Time: 19:09:50

 

 

Freeze Frame:

Voltage: 13.66 V

Count: 89

 

Kontrolka hamulca na prędkościomierzu zgasła (na obrotomierzu skreślone P pozostało) i nie wyje gong w czasie jazdy.

Edytowane przez no_where

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegow,

 

podepne sie pod temat z pytaniem: jaka jest roznica miedzy silniczkami do roku 2008 i przed?

ja mam 2005 z listopada, oczywiscie szukam silniczka:) - i wszystkie jakie widze sa po 2008

z gory dzieki za info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ma ktoś może uszkodzony zacisk na sprzedaż ? tzn potrzebuje tą przekładnie która jest przy silniczku bo u mnie to ona zastrajkowała i silniczek mam ok zacisk jest ok tylko przekładnia się zrypała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam silniczek z przekładnią do sprzedania - szczegóły na PW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mnie dopadło również to samo po zdemontowaniu i podaniu 12v silnik nie chce kręcić (coś w środku sie zapiekło) mam pytanie do tych co wymieniali łożyska: jak rozebrać plastikową obudowę silniczka tak żeby jej nie zniszczyć? Dodam że plastik u mnie niema pęknięć a woda musiała sie dostać prawdopodobnie przez oring.

silniczek hamulca prawy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

płaski śrubokręt i młotek i walisz po górnym rancie wieczka, ono jest klejone ale pod wpływem uderzeń zejdzie idealnie

jak ktoś rozbierał zasilacz do laptopa to bedzie wiedział :)

 

u mnie silnik się też nie kręcił jak przyłożyłem napięcie do niego, ale po rozebraniu okazało się że sprzęgiełko w tej przekładni realizowane przez dwa koła zębate się zepsuło tzn wyboczyło się jedno koło zębate z ośki i zablokowało

 

szukam teraz samej tej przekładni bo silnik mam dobry i obudowe też posklejałem ale do wymiany jest cały ten mechanizm (wałek, dwa koła zębate + koło zebate z paskiem klinowym)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybką odpowiedź - domyślałem się że tak to się otwiera ale nie miałem odwagi tak od razu z młotkiem. Mam dokładnie tą sama sytuację co u Ciebie. Nie jestem specem w tym fachu ale jak na mój gust to co opisujesz jako wyboczoną zębatkę sprzęgła dla mnie jest czymś na kształt przekładni planetarnej (przełożenie dużej ilości RPM na większą siłę przy mniejszych obrotach). Faktycznie wygląda to na coś krzywo zamontowanego ale po kąpieli w WD40 i rozruszaniu całego ustrojstwa zaczęło chodzić po podłączeniu do zasilacza 12v5A kręci jak trzeba a przekładnia redukuje obroty. Nie wiem czy mój sposób myślenia jest właściwy ale wydaje mi sie to logiczne. Niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę.

 

BTW: jaki płyn hamulcowy powinno się lać do paska ? - przez nieuwagę za mocno "przyhamowałem" i i tłoczek od hamulca mi wystrzelił ... teraz czeka mnie odpowietrzanie :-(

Edytowane przez Krzycho_gd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy mój sposób myślenia jest właściwy ale wydaje mi sie to logiczne. Niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę.

 

Właściwy, jest tak dokładnie jak napisałaś, sprawdż tylko, czy nie masz gdzieś rysy na obudowie, ja też myślałem, że mam całą obudowę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie ja z trochę innej beczki. Wróciłem z przeglądu i diagnosta stwierdził, że hamulce są OK ale ręczny pozostawia trochę do życzenia. Jak dwa lata temu go sprowadziłem to na przeglądzie zerowym diagnosta kila razy naciskał przycisk i w sumie było ok.

Moje pytanie - czy da się jakoś wyregulować ręczny , co z tym ustrojstwem zrobić żeby było lepiej itp,itd. Dziękuję za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dopadło i mnie :)

rozebrałem ustrojstwo i wiem ze silniczek działa wiec na mój rozum :) padła przekładnia...

rozbierał to ktoś może? bo nie bardzo wiem jak się za to zabrać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Wróciłem z przeglądu i diagnosta stwierdził, że hamulce są OK ale ręczny pozostawia trochę do życzenia. Jak dwa lata temu go sprowadziłem to na przeglądzie zerowym diagnosta kila razy naciskał przycisk i w sumie było ok.

Moje pytanie - czy da się jakoś wyregulować ręczny , co z tym ustrojstwem zrobić żeby było lepiej itp,itd.

 

Tydzien temu mialem identyczna sytuacje na zwyklym przegladzie , uslyszalem ze hamulce sa ok tylko reczny moglby byc mocniejszy . Nie pamietam czy wywalilo auto z rolek , raczej dalej krecilo kolami . Rok temu bylo wszystko ok ,obecnie sa roczne klocki ,prowadnice nasmarowane . Pewnie polega to na roznicy docisku ukladu z plynem a mechanizmu recznego ,bo elementy zacisku sa te same .Podpinam sie pod pytanie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

adaptacja i teoretycznie powinno być ok.

Choć podziwiam waszych diagnostów od przeglądów, bo zazwyczaj większość się boi włączać ręczny na "chodzie", tym bardziej, że on na to nie pozwala, trochę się to mija z celem, bo przecież nawet ruszając z ręcznego on się automatycznie zwalnia (oczywiście jeśli wszytskie warunki zostaną spełnione, np, zamknięte drzwi).

Dajcie więcej info, jak oni to robią ? ;)

Pozdr

edit:/ ja zawsze mówię, że jak chcesz posuć to sprawdzaj :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności