Skocz do zawartości

no_where

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O no_where

  • Urodziny 01.05.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W zeszłym roku przy parkowaniu spotkała mnie niemiła niespodzianka, wciskam przycisk na gałce zmiany biegów i przycisk wpada do końca. Co się stało, otóż urwał się górny element wybieraka. Wymiana całego wybieraka to żmudne i kosztowne zajęcie, postanowiłem go zrekonstruować. Co będzie nam potrzebne: - dowolny cały wybierak, ważne żeby góra była w całości, jak kupiłem na allegro z jakiegoś spalonego samochodu za 20 zł, (ale widzę, że za 50 zł bez problemu można cały czas cos kupić), - wiertło 1,6, - gwintownik M2, - wkręt bez łba M2 (ja kupiłem z łbem, który później odciąłem), - pilnik, - brzeszczot, - wiertarka, - suwmiarka, Tak wyglądała góra mojego wybieraka. Długość wystającego elementu wybieraka wynosi +/- 25,7 mm (w położeniu spoczynkowym pozycja P - proszę jeszcze samodzielnie zmierzyć) Zabieramy się do pracy - wszystko, co robimy z wyczuciem! brzeszczotem obcinamy nasz ułamany wybierak w miejscu gdzie jest najwięcej plastiku, wiercimy wiertłem 1,6 mm a następnie gwintownikiem M2 gwintujemy na głębokość max. 10 - 15 mm, mierzymy ile nam zostało naszego wybieraka i odejmujemy ta wartość od podanych wcześniej 25,7 mm. na taką długość musimy odciąć z kupionego wybieraka jego główkę, zostawiamy sobie margines na spiłowanie pilnikiem 3 - 4 mm, w obciętej główce wiercimy otwór 1,6 mm i również gwintujemy za pomocą gwintownika M2, przycinamy nasz wkręt na pożądaną długość, w moim wypadku wystarczyło 14,5 mm, wkręcamy wkręt w główkę i dopasowujemy, aby całość po skręceniu miała +/- 25,7 mm wkręcając i wykręcając wkręt z główki regulujemy jej położenie względem wybieraka, skręcamy wszystko razem, jeśli jest dobrze, ja na wszelki wypadek w otwór w wybieraku wlałem kropelkę kleju, aby połączenie na pewno się nie rozkręciło. możemy założyć gałkę zmiany biegów i cieszyć się ponownie sprawnym wybierakiem, Całość pracy zajęła mi 45 minut, bez zbytniego pośpiechu z wielokrotnymi pomiarami, czy aby na pewno dobrze. Sposób ten można również wykorzystać do bez opalarkowego obrotu główki gałki DSG.
  2. Z serii "Co to moze być?" Wymienione filtr paliwa, pompa paliwa (ta w baku). I nadal to samo... Nie mam pomysłu co to może być. Ale nie jest to zjawisko ciągłe. Po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów ustępuje na jakiś czas aby powrócić ni z tego ni z owego. Po włączeniu biegu R,D,S (skrzynia DSG) mniej trzęsie samochodem. Najwięcej trzęsie przy wolnych obrotach - powyżej 1000 jest dużo lepiej, gdzieś od około 2000 jakby w ogóle zanikało. Najbardziej jest denerwujące przy ruszaniu (dusi się, ale nie gaśnie, objaw taki jakbym dawał za mało gazu w maualu) i na postoju. W zeszłym roku byłem na akcji serwisowej i wymieniono pompowtryski. I zachowanie tak jak na filmie.
  3. A raczej odkręć bezpiecznik SA7 jak, dobrze pamiętam to jest 120A.
  4. Mój Q też był chiński. Więc lepiej uważać. A co wyczyniał możesz przeczytać w poście #384
  5. W module 3C8035730D po prawej stronie, od głównego gniazda, patrząc od góry. Pod klapką, którą na zdjęciu przesunąłem do góry.
  6. A ja mam pytanie z innej beczki. Do czego służy gniazdo microUSB? Poza tym, że można sobie z niego zasilać urządzenia zewnętrzne np. modemy USB-WIFI jak np. tutaj https://www.drive2.ru/l/3929972/ I drugie jak wygląda sprawa z antenami dachowymi, konkretnie różnice w mocowaniu pomiędzy 1K0 035 507 K a 3C0 035 507 P (pomijam różnicę, że pierwsza to gsm + gps, a druga gsm + gps + webasto)?
  7. No nie wierzę! :sciana Nikt nie dokładał drugiego akumulatora, przy montażu Webasto? :hym
  8. Tak, to one. Ale spokojnie przyzwyczaisz się, albo naprawisz :ok.
  9. Przymierzam się do montażu Webasto z drugim akumulatorem i podczas tworzenia uproszczonego schematu ładowania drugiego akumulatora na nasunęło się pytanie. Czy podłączenie, które zaznaczyłem czerwonym przewodem, które obecnie jest, powinno zostać? Czy należy je usunąć. A na schematach z ELSY nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, a opisy są na dwóch różnych stronach.
  10. Dobry wieczór, albo dzień dobry, pytanie o cenę sprężyna 3C0511115BK Dziękuję i pozdrawiam!
  11. A VCDS co mówi? Bo tak to można sobie gdybać...
  12. Bez zasilacza - spalisz kamerkę. Kamerka potrzebuje 5 V a Ty chcesz poczęstować ją 12 V.
  13. Instrukcję z obrazkami można znaleźć tutaj: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5582747-Anyone-try-this-quot-B7-style-quot-shift-knob-from-these-guys&p=77096463&viewfull=1#post77096463 Ramka satynowa z podłużnym wyświetlaczem jest węższa! Aby odblokować przycisk, po wyciągnięciu znaczka DSG wystarczy palcem wepchnąć trzpień (oznaczony niebieską strzałką), aż zaskoczy w plastikowy zatrzask (oznaczony czerwonymi strzałkami). I nie potrzebujemy dodatkowych narzędzi, aby ją założyć.
  14. Mam fabryczną niestety trzaska...
  15. Miałem podobnie jak padł mi przełącznik w klapie właśnie. A widzę że rocznik ten sam, więc może i na Twój przełącznik przyszedł czas. Ja na początku odłączyłem ten którym się zamyka klapę, bo łatwo go wyjąć. Niestety problem pozostał. Dopiero następnie odłączyłem kostkę od przełącznika otwierania i okazało się że to on był winien - aby się do niego dostać niestety trzeba zdjąć tapicerkę z klapy ale tylko czarną. A otwieranie z drzwi działała? Dłużej przytrzymaj aby się upewnić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności