Skocz do zawartości

miikew

  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O miikew

  • Urodziny 05.03.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam Od zawsze świszczała mi turbina, tj około 1800-2100 słyszałem taki cichy świst, wydaje mi się że to normalne bo mam skody w firmie chyba ze 3 z tym silnikiem po 50tyś przebiegu i w sumie tak samo świszczą ale ostatnio pojawił się u mnie taki dziwny dźwięk gdy puszczam nogę z gazu około 2200 obrotów, obroty spadają i słyszę jakby ktoś upuszczał powietrze przez trąbkę jakąś basową , nie wiem czy to wina turbiny (bo przebieg już zacny) czy może jakiś zawór się nie otwiera na czas, czy można to zdiagnozować przez OBD ? przy okazji robienia logów dynamicznych , zrobiłem też statyczne, proszę o analizę także tych Log (0 - 008,009) Log (1 - 006,007) Log (2 - 001,004,010) Log (3 - 013,023,013,023) Log (4 - 004,005) Log (5 - 001,003) Log (6 - 010,011,010,011) logi dynamiczne zrobione są jakoś w połowie dobrze, trzeba znaleść miejsce gdzie wdepnąłem gaz na 100%
  2. a regenerowany ? 450pln i 6 miesięcy gwarancji ?
  3. Witam w ciągu ostatnich trzech tygodni musiałem dwukrotnie nabijać klime, za drugim razem powiedzieli mi że to wina sprężarki i na uszczelce gdzieś tam czynnik spieprza i trzeba wymienić na nową kazałem im sprawdzić szczelność układu, więc podpieli azot 36Bar ale nigdzie nie syczało, co niby ma potwierdzać że układ jest szczelny a spieprza przez kompresor, cały tamten rok klima chodziła na maxa bez problemów, a teraz pierwsze załączenie i brak czynnika, po naładowaniu tylko tydzień chłodziła i znów czynnik spieprzył sprężarka 1300-nowa, 450-używka, wymiana z nabiciem 200pln, koszta nie małe, i jeszcze nie jestem pewien czy to to na 100%. kto mi może coś o tym powiedzieć ? błąd tylko jeden na kompie, niski poziom czynnika czy muszę jechać zmieniać tą sprężarkę ? czy jest ratunek inny ...
  4. Witam powracam do tematu, nie mogę sobie poradzić z wykasowaniem błędów, hamulec przestał mi działać ale nie z przyczyny zacisków tylko gdzieś indziej mam problem, mam dwa błędy z napisem CONTROL HEAD , więc zabrałem się za naprawę przycisku, wymieniłem 4 switche i tą tasiemkę (jeden przewód był złamany w niej) łączącą dwie płytki w środku, po złożeniu sprawdziłem działanie przycisku na sucho (miernikiem) wszystko się przełącza jak należy, niestety nie mogę wykasować tych dwóch błędów związanych z przyciskiem, przez co mam cały czas gong podczas jazdy kleme odpinałem na 3 godziny, nic to nie dało jakieś pomysły ?
  5. ja po naprawie, czyli po wyczyszczeniu i sklejeniu obudowy nie mam już problemów, przejechane około 30kkm co do czyszczenia to trzeba uważać żeby nie wyczyścić za bardzo (np łożysk, tam chyba są jakieś ) sklejenie obudowy to kompletnie dowolna sprawa ale trzeba pamiętać że to po zamontowaniu pracuje i żadne superglu ani inne kropelki nie zdadzą egzaminu, na to się będzie lało, będzie woda na tym zamarzać, wchodzić w każdy otwór, oraz będzie też bryzgać twarde błoto kamyki itp więc najlepiej to skleić jakimś elastycznym klejem (silikon do klejenia szyb) do tego można spokojnie całość zamazać dookoła tym silikonem, ja jeszcze chciałem oblecieć taśmą termoizolacyjną ale stwierdziłem że wilgoć ją zniszczy, można też opaski samozaciskowe zastosować i jakąć folie, normalnie róbta co chceta żeby tylko woda i pył nie wszedł do środka OD STRONY PĘKNIĘCIA a wieczko które zdejmujecie żeby dostać się do przekładni to można skleić już superglu bo ono nie pęka, oczywiście jak dobrze je wcześniej zdjęliście aha no i oczywiście przed sklejeniem nawaliłem tam smaru po brzegi, gęstego żeby dłużej pochodziło, potem zastanawiałem się czy nie uszkodzi ten smar tego paska klinowego ale stwierdziłem że wcześniej pewnie się cały passat rozsypie niż to moje druciarstwo
  6. tylko pin 20 w SCART to według obrazka CVBS IN a 19 to OUT jesteś pewien że masz 20 podpięty ?
  7. witam chciałbym zapytać o podłączenie sygnału Csync, mam kabel zrobiony i tuner http://www.tracer.pl/Produkt/TRAKTV42658/TRACER_TV_Tuner_DVB_T_TRT_11 niestety obraz skacze, tzn przesuwa się z lewej do prawej choć kolory są ok stawiam na synchronizację ale nie wiem czy ma być podłączona z 19 scart czy z 20 (na VWgolf jest z 20 natomiast tu na passat jest niby synchro z 19)i czy ma być z masą osobną czy nie ktoś może mnie oświecić ? 12v na pin NORM w radiu podane żeby mieć PAL (tak zrozumiałem z opisu) oczywiście chodzi o MFD2 DVD
  8. Witam mam problem z moim passatem, na wolnych obrotach drga buda, czuć to dość mocno, szczególnie po rozgrzaniu auto ma 230kkm, świeże sprzęgło plus dwu-mas oraz wałek rozrządu i popychacze stawiam na pompo-wtryski, po podłączeniu vaga wyszło coś takiego a obok to są dane 30kkm wcześniej kiedy nie było drgań czy ktoś mi może pomóc w diagnozie ? jak moge to sprawdzić zanim udam się na wymianę jakie są koszta związane z wymianą pompek ? czy ktoś wie jakie mam pompki moim modelu ? czy coś innego może powodować drgania budą ? np zawór EGR albo inna część osprzętu ? auto zachowuje się poprawnie, spalanie na poziomie 6.5l tylko na światłach telepie nieprzyjemnie
  9. no ale ja ewidertnie to słysze e strony pasażera, drzwi błotniki, niewiem,
  10. tylko to dobiega raczej z łączenia drzwi a nie z zewnątrz, miałem nadzieje że ktoś odpowie "taa to znane w tym modelu, po 150kkm luzuje się śruba zawiasu drzwi" jak mam rozbierać pół auta bo mi coś stuknie dwa razy na dzień to podziekuje
  11. tak własnie myślałem i zawiozłem go na złom, obiecali że dostanę zapas żyletek na 10lat
  12. to nie pasy, to jakby z wewnątrz drzwi albo zamków poza tym to nie jest taki dźwięk jakby coś sobie latało i obijało się, to jest dźwięk przy mocniejszym ruszaniu/hamowaniu
  13. Witam mam taką przypadłość w aucie że jak ruszam troszkę żwawiej to słyszę stuki z prawej strony z drzwi, w sumie i z tylnych i z przednich, jakby się coś przesuwało, mógłbym to porównać do dźwięku jaki miałem raz w maluchu jak miałem tylne koło niedokręcone i jak ruszałem mocno, albo pod gorę to słyszałem taki stuk, podczas hamowania jak sie buda przechyla to też to słyszę w sumie to takie kosmetyczny problem ale jak ktoś wie gdzie psiknąć WD40 to zaoszczędziłoby mi to pewnie parę godzin szukania i próbowania dodam że to kombi BKC 2005
  14. a czy ktoś wie jaka jest różnica w tych zaciskach w latach do 2008 i po 2008 ? bo sprzedawcy mówią że nie pasuje .....
  15. no, ale u mnie się zeszły pod kątem, jakby się wyboczył jeden z wałka i niestety nic nie da rady zrobić jeżeli ktoś ma tą przekładnie sprawną a np silniczek spalony to chętnie odkupię, w zasadzie nie potrzebuje nawet obudowy tylko sam ten wałek z trybami który jest w środku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności