-
Liczba zawartości
33 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O marko32167
- Urodziny 26.01.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łuków
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TFSI 200KM
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI
marko32167 odpowiedział romeo9999 → na temat → Instalacja gazowa
Instalacja zamontowana w 2011 roku. Już ponad 90 000 km przelatane na gazie i pierwsze ustawienie przez gazownika w 2011 roku i cały czas 9-10 lpg i 2-3 bp bez problemów. Własny kabel Stag do wyłączenia serwisówki bo za daleko jeździć aby wyłączyć pikanie. Wiec oceńcie sami czy warto. Pozdrawiam -
Pyt 1 i 2 Carprog lub diga http://forum.vw-passat.pl/threads/132695-INSTRUKCJA-Wymiana-licznika-z-MFA-na-MFA-(czerwone)
-
[INSTRUKCJA] Wymiana licznika z MFA na MFA+ (czerwone)
marko32167 odpowiedział Beni0 → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam. Ja zmieniałem licznik u siebie z uwagi na USA. Chce zauwazyć, że przy zmianie spisujemy ze starego licznika kodowanie i wpisujemy do nowego licznika i nic wiecej nie trzeba kodować. Bez kodowania licznika zaświecają się kontrolki ABS i kontroli trakcji, a po wpisaniu kodowania ze starego licznika wszystko gaśnie. Potrzebny był jeszcze PIN do radia ponieważ po zmianie licnika zakrzyczał o jego potrzebie. Ja z uwagi na wersję USA musiałem także wyłączyć skanowanie oleju aby informacja z konewką zgineła. Pozdrawiam -
Moja wersja samochodu TFSI jest amerykańska i pewnie w ameryce nie potrzebują czujnika oleju. Fizycznie czujnik oleju jest w misce olejowej, ale niestety nie podłączony. Na chwilę obecną nie mam czasu bawić się i szukać schematu aby podłaczyć czujnik oleju. Pozdrawiam
-
Witam. Dawno nie siedziałem wiec potwierdzę, że wymiana licznika polega na wyjęciu starego z milami i włożeniu nowego z kilometrami. Jak jest w opisach czytami kodowanie ze starego licznika i wpisujemy je do nowego licznika i odrazu gasną kontrolki od ABS i ESP. U nie obyło się bez kodowania czyjników. Wszystko odrazu działąło. Następnie w VCDS w liczniku w adaptacji wyłączamy skanowanie czujnika oleju wiec już się nie pojawia i mamy wszystko zrobione i możemy cieszyć się licznikiem z kilometrami. Dziekuje za porady i Pozdrawiam
-
2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI
marko32167 odpowiedział romeo9999 → na temat → Instalacja gazowa
Bardzo chętnie bym skorzystał z Vialle ale ta firma zatrzymała się na TSI i to 1.8. Jak do tej pory od listopada 2011 r. 2.0 TFSI BPY jeżdzę na STAG 400 DPI i nie mam problemu na tyle kilometrów przejechanych, a instalacja mi się zwróciła to zauwazyłem, że zapalenie kontrolki silnika uzaleznione jest od uzytkowania. Silnik nie jest rozgrzany i chce trochę sobie poszaleć i kontrolka gotowa. Druga przyczyna zapalenia kontrolki przy odpalaniu także w chłodniejsze dni. Kontrolka po kilkunastu kilometrach sama gaśnie. Mozna skasować skład mieszanki także z kabla STAG. Pozdrawiam -
Wsadziłem licznik europejski wiec odrazu mam kilometry. Sprawdzę w przyszłym tygodniu co napisałeś i odpowiem o wynikach. Błedy sprawdzałem na CDiF2 wiec musze dorwać VCDS aby zmienić kodowanie licznika. Jak wyłączyć skanowanie niskiego cisnienia oleju czy po tym kodowaniu będzie wszystko w porządku. Nie chce mi się szukać na schematach podłączenia czujnika oleju chociaz u mnie jest nie podłączony. Pozdrawiam
-
2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI
marko32167 odpowiedział romeo9999 → na temat → Instalacja gazowa
Ziekawe skąd masz takie doświadczenia. Trochę czytałem o brc i z tego co sie orientuje to nie powinno porównywac tych dwóch instalacji z ilością spalania. Jestem uzytkownikiem 400 DPI i nie narzekam i moge potwierdzić, że 90 do 10. -
Stuki przy ruszaniu kierownicą.
marko32167 odpowiedział Hohe → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Witam. U nie tez stwierdziłem pukanie podczas ruszania i hamowania. Do takiego stanu doszło że nie wiedziałem z której strony samochodu. Diagnostyka i nic Stwierdzenie nie ma luzów 45 tyś km w końcu znalazłem diagnostę i stwierdzenie drążek kierowniczy uff prawie wymieniłem maglownice. Po wymianie drązka koszt drązka 90 złotych ucichło pukanie. Przy okazji dokręciłem wszyskie śruby sanek na czerwony płyn. Pozdrawiam -
Wygląd tylnych zacisków i wymiana klocków wraz z naprawą
-
2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI
marko32167 odpowiedział romeo9999 → na temat → Instalacja gazowa
Witam. Własnie założyłem taką instalacje STAG 400 DPI. Koszt 3000 zł i podobno promocja taka do końca roku. Nie zauważyłem żadnej różnicy pomiędzy działaniem benzyna a lpg. Spalanie w granicach podawanych przez kolegę do 10 l lpg i do 2 l PB w zależności od fantazji jazdy. Jak na razie wszystko OK -
3.2 raport spalania z wyjazdu wakacyjnego.
marko32167 odpowiedział Witold Rogowski → na temat → Silnik, skrzynia biegów
"dwulitrowe TFSI też nie chcą zejść poniżej 14-15l." Mój 2.0 TFSI - kierunek polskie morze łacznie 1200 km wyszło średnie spalanie 11.7 litra ze srednią predkością 62 mil (ok. 100 km/h) na tej trasie wiec pewnie da się zejść poniżej 12 litrów przy małej dynamice jazdy. -
Na lewarku jest napis DSG wiec nie wiem co sądzić jaką mam skrzynię. Najbardziej chodzi mi ile oleju w chodzi do tej skrzyni. Napewno miska skrzyni jest metalowa w której od strony przegubu jest wlew oleju wraz z miarką długości 3 -4 cm. Pozdrawiam
-
Prawdę mówiąc nie znam się czy mam tiptronic czy DSG. Napewno mam zmianę biegów w manetkach przy kierownicy z mozliwością zmiany biegów ręcznie jak w tiproniku w lewarku. Dwa głosy na tipronic wiec pewnie taka skrzynia. Cały czas człowiek żyje w nieświadomości i uczy się cały czas. dziekuje za odpowiedź. Pozdrawiam
-
Jest to skrzynia 6 - biegowa o skrzyni HRN.