Skocz do zawartości

marko32167

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marko32167

  • Urodziny 26.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łuków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Instalacja zamontowana w 2011 roku. Już ponad 90 000 km przelatane na gazie i pierwsze ustawienie przez gazownika w 2011 roku i cały czas 9-10 lpg i 2-3 bp bez problemów. Własny kabel Stag do wyłączenia serwisówki bo za daleko jeździć aby wyłączyć pikanie. Wiec oceńcie sami czy warto. Pozdrawiam
  2. Pyt 1 i 2 Carprog lub diga http://forum.vw-passat.pl/threads/132695-INSTRUKCJA-Wymiana-licznika-z-MFA-na-MFA-(czerwone)
  3. Witam. Ja zmieniałem licznik u siebie z uwagi na USA. Chce zauwazyć, że przy zmianie spisujemy ze starego licznika kodowanie i wpisujemy do nowego licznika i nic wiecej nie trzeba kodować. Bez kodowania licznika zaświecają się kontrolki ABS i kontroli trakcji, a po wpisaniu kodowania ze starego licznika wszystko gaśnie. Potrzebny był jeszcze PIN do radia ponieważ po zmianie licnika zakrzyczał o jego potrzebie. Ja z uwagi na wersję USA musiałem także wyłączyć skanowanie oleju aby informacja z konewką zgineła. Pozdrawiam
  4. Moja wersja samochodu TFSI jest amerykańska i pewnie w ameryce nie potrzebują czujnika oleju. Fizycznie czujnik oleju jest w misce olejowej, ale niestety nie podłączony. Na chwilę obecną nie mam czasu bawić się i szukać schematu aby podłaczyć czujnik oleju. Pozdrawiam
  5. Witam. Dawno nie siedziałem wiec potwierdzę, że wymiana licznika polega na wyjęciu starego z milami i włożeniu nowego z kilometrami. Jak jest w opisach czytami kodowanie ze starego licznika i wpisujemy je do nowego licznika i odrazu gasną kontrolki od ABS i ESP. U nie obyło się bez kodowania czyjników. Wszystko odrazu działąło. Następnie w VCDS w liczniku w adaptacji wyłączamy skanowanie czujnika oleju wiec już się nie pojawia i mamy wszystko zrobione i możemy cieszyć się licznikiem z kilometrami. Dziekuje za porady i Pozdrawiam
  6. Bardzo chętnie bym skorzystał z Vialle ale ta firma zatrzymała się na TSI i to 1.8. Jak do tej pory od listopada 2011 r. 2.0 TFSI BPY jeżdzę na STAG 400 DPI i nie mam problemu na tyle kilometrów przejechanych, a instalacja mi się zwróciła to zauwazyłem, że zapalenie kontrolki silnika uzaleznione jest od uzytkowania. Silnik nie jest rozgrzany i chce trochę sobie poszaleć i kontrolka gotowa. Druga przyczyna zapalenia kontrolki przy odpalaniu także w chłodniejsze dni. Kontrolka po kilkunastu kilometrach sama gaśnie. Mozna skasować skład mieszanki także z kabla STAG. Pozdrawiam
  7. Wsadziłem licznik europejski wiec odrazu mam kilometry. Sprawdzę w przyszłym tygodniu co napisałeś i odpowiem o wynikach. Błedy sprawdzałem na CDiF2 wiec musze dorwać VCDS aby zmienić kodowanie licznika. Jak wyłączyć skanowanie niskiego cisnienia oleju czy po tym kodowaniu będzie wszystko w porządku. Nie chce mi się szukać na schematach podłączenia czujnika oleju chociaz u mnie jest nie podłączony. Pozdrawiam
  8. Ziekawe skąd masz takie doświadczenia. Trochę czytałem o brc i z tego co sie orientuje to nie powinno porównywac tych dwóch instalacji z ilością spalania. Jestem uzytkownikiem 400 DPI i nie narzekam i moge potwierdzić, że 90 do 10.
  9. Witam. U nie tez stwierdziłem pukanie podczas ruszania i hamowania. Do takiego stanu doszło że nie wiedziałem z której strony samochodu. Diagnostyka i nic Stwierdzenie nie ma luzów 45 tyś km w końcu znalazłem diagnostę i stwierdzenie drążek kierowniczy uff prawie wymieniłem maglownice. Po wymianie drązka koszt drązka 90 złotych ucichło pukanie. Przy okazji dokręciłem wszyskie śruby sanek na czerwony płyn. Pozdrawiam
  10. Wygląd tylnych zacisków i wymiana klocków wraz z naprawą
  11. Witam. Własnie założyłem taką instalacje STAG 400 DPI. Koszt 3000 zł i podobno promocja taka do końca roku. Nie zauważyłem żadnej różnicy pomiędzy działaniem benzyna a lpg. Spalanie w granicach podawanych przez kolegę do 10 l lpg i do 2 l PB w zależności od fantazji jazdy. Jak na razie wszystko OK
  12. "dwulitrowe TFSI też nie chcą zejść poniżej 14-15l." Mój 2.0 TFSI - kierunek polskie morze łacznie 1200 km wyszło średnie spalanie 11.7 litra ze srednią predkością 62 mil (ok. 100 km/h) na tej trasie wiec pewnie da się zejść poniżej 12 litrów przy małej dynamice jazdy.
  13. Na lewarku jest napis DSG wiec nie wiem co sądzić jaką mam skrzynię. Najbardziej chodzi mi ile oleju w chodzi do tej skrzyni. Napewno miska skrzyni jest metalowa w której od strony przegubu jest wlew oleju wraz z miarką długości 3 -4 cm. Pozdrawiam
  14. Prawdę mówiąc nie znam się czy mam tiptronic czy DSG. Napewno mam zmianę biegów w manetkach przy kierownicy z mozliwością zmiany biegów ręcznie jak w tiproniku w lewarku. Dwa głosy na tipronic wiec pewnie taka skrzynia. Cały czas człowiek żyje w nieświadomości i uczy się cały czas. dziekuje za odpowiedź. Pozdrawiam
  15. Jest to skrzynia 6 - biegowa o skrzyni HRN.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności