miikew Zgłoś #261 Napisano 8 Lutego 2012 marku chyba że po pewnym czasie pęknie ci delikatnie obudowa od silniczkoprzekładni, co za tym idzie wleci troszkę soli do środka, kurzu, może jakiś piaseczek, przekładnia się troszkę przyblokuje przez co silnik pociągnie więcej prądu z aku co spowoduje przepalenie bezpiecznika/przekaźnika, i to tylko jedna z wielu rzeczy które się mogą zdarzyć bo np od częstego używania ten pikny przycisk z dwoma mikrostykami *******i się tak często że ludzie się zbierają na grupowy zakup hurtowy w aso tych przycisków coby pare złoty zaoszczędzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #262 Napisano 8 Lutego 2012 Ja nie ruszam przycisku od ręcznego, tzn ruszam, ale mega sporadycznie Mam auto holda, i przy kazdym gaszeniu silnika i odpinaniu pasów AutoHold automatycznie zaciąga mi ręczne, rano wsiadam do auta, odpala, zapinam pasy i ruszam, auto samo odpuszcza ręczny. kolejny przypadek stoje np przed sklepem, czekam na żonę, auto stoi na autoholdzie, mija 90 sekund, AutoHold automatycznie przerzuca blokowanie kół na hamulec ręczny i blokuje koła, czyli normalne używanie hamulca ręcznego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #263 Napisano 8 Lutego 2012 właśnie od takiego używania pęka obudowa plastikowa silniczka i przekładni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #264 Napisano 8 Lutego 2012 korzystam tak z auta 5 lat, no cóż wg twojego twierdzenia czeka mnie wymiana niedługo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cronos Zgłoś #265 Napisano 8 Lutego 2012 A mnie kierowcy starszej daty uczyli, że nie zostawia się samochodu w mrozy na ręcznym. Zwłaszcza przy tarczach z tyłu. Już mniejsza o to, czy hamulec jest elektroniczy, czy mechaniczny. Chodzi o zwykłe przymarzanie klocków do tarcz. Przy elektronice może to narobić dużo więcej bałaganu, niż przy starej konstrukcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #266 Napisano 8 Lutego 2012 auto stoi na autoholdzie, mija 90 sekund, AutoHold automatycznie przerzuca blokowanie kół na hamulec ręczny i blokuje koła O tym patencie nie wiedziałem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #267 Napisano 8 Lutego 2012 O tym patencie nie wiedziałem... To jest bardzo logiczne, aby ESP (w autoholdzie utrzymywał blokade kół) jest potrzebne utrzymywanie większego ciśnienia w układzie, jeżeli po 90 sek nie ruszysz to wtedy sam blokuje koła 'ręcznym' ale nie zaświecając lampki na desce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #268 Napisano 8 Lutego 2012 Marku tu nie chodzi o to co ja mówię, wystarczy że internet przeszukasz pod kątem tego problemu - tysiące nie mogą się mylić a tak dla pewności, sprawdź przy wymianie klocków z tyłu albo na wiosnę jak koła będziesz zmieniał czy nie masz nadpękniętej obudowy silniczka, zaoszczędzisz kupe kasy jak zareagujesz odpowiednio wcześniej a tu link dla zainteresowanych tematem https://sites.google.com/site/1810martin/passat-b6-electric-park-brake Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #269 Napisano 8 Lutego 2012 Wymieniałem tarcze i klocki z tyłu, 4 miesiące temu obejrzałem wszystko bardzo dokładnie, żadnych uszkodzeń, żadnych peknięć, wszystko zostało profilaktycznie nasmarowane, oczyszczone A ten link znam już od dawna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #270 Napisano 8 Lutego 2012 a ja mam taki błąd 1 Fault Found 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Freeze Frame Fault Status: 11111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 17 Reset counter: 165 Mileage: 181232 km Time Indication: 0 Date: 2012.01.18 Time: 06:01:39 Freeze Frame Voltage: 14.60 V Count: 87 może mi ktoś powiedzieć czy może to byc wina jakiegoś bezpiecznika ? jak tak to którego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #271 Napisano 8 Lutego 2012 motyw jest taki że sprawdziłem na wtyku do silniczka nie mam napięcia w momencie jak sie lewy zaciąga więc oprócz silnika jeszcze coś jest nie halo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #272 Napisano 8 Lutego 2012 u mnie był podobny błąd tylko z lewym silnikiem ręczny nie chiał odpuścić dostał wody i zamarzł - podmuchałem opalarką i odpuścił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość venuss Zgłoś #273 Napisano 8 Lutego 2012 witam od początku auto stoi od soboty we wtorek wsiadam temp -15 zapinam bieg pierwszy i autko przysiadło kontrolka zółta 'p' czerwony wykrzyknik sygnał dzwiękowy do tego kontrolka abs-u oraz zółta z kierownicą auto stoi odłączanie aku nie pomogło zablokowane jest tylne prawe koło po wcisnieciu przycicku recznego słychac jak silniczek od recznego z lewej chgpdzi z prawej nic głucho JAK ZWOLNIĆ RECZNY RECZNIE czy bez serwisu sie obejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert !!! Zgłoś #274 Napisano 8 Lutego 2012 Taką samą usterkę miał znajomy w audi A8, przyczyną był przewód między zaciskiem a instalacją wewnątrz(według serwisu, bo tam naprawiał). Ja mu tylko rozblokowałem koło podając napięcie +12v na uszkodzony zacisk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocelmo Zgłoś #275 Napisano 9 Lutego 2012 Cześć Panowie. Pomocy. Mam też problem z Elektrycznym ręcznym A teraz z ABS i ESP. Bawiłem się tym pie........... VAG-K+CAN COMMANDER FULL 1.4 (CHINA). Skłonił mnie do tego komunikat który sie pojawił Parking Brake Fault. See owner Manual. Hamulec działał ale kontrolki migały i do tego piszczał. Skasowałem błędy Vag Commanderem14 Full ale w zasadzie to nic nie dało. Bład pojawiał się nadal a do tego pojawiły się kontrolki ABS i ESP. Przyciski Auto Hold i ESP nie działają. Po kolejnym odczycie błedów w sekcji ABS komunikuje błedy : 0522 Motorsteuergeraet i 0414 Steuergeraet falsch codiert. Permanent error Kasuje je ale wracają. VCDS nie chce się w ogóle łączyć z kanałem ABS ani EPB . Czy ktoś wie co to tak naprawdę oznacza i potrafi to naprawić? Szukam fachowca w Warszawie który potrafiłby to zrobić zanim będę musiał się zgłosić do ASO i zapłacić kupę kasy. Pomóżcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #276 Napisano 9 Lutego 2012 Kolego wymień przycisk od hamulca ręcznego i wszystko będzie jak dawniej. Kosz w ASO ok. 100pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocelmo Zgłoś #277 Napisano 9 Lutego 2012 obawiam się ze może nie być tak łatwo. Odłączyłem przycisk ale nic to nie dało. co prawda nie zamieniałem na inny ale po odłączeniu przycisku nie zareagował Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pelikan86 Zgłoś #278 Napisano 9 Lutego 2012 Kolego pierwsze co to koniecznie kup nowy przycisk - przerabiałem to tydzień temu.Najlepiej odłącz akumulator i na spokojnie go wymień a kontrolki same zgasną po paru przejechanych metrach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #279 Napisano 9 Lutego 2012 (edytowane) Ja kupowałem na allegro przycisk i okazał się być niesprawny. Jednak sprzedawca wymienił na inny i nawet nie musiałem starego odsyłać. Więc o ile się nie śpieszy to niekoniecznie trzeba karmić dealerów bo zapłaciłem ~40zł. Sprzedawca: http://allegro.pl/show_user.php?uid=3239392 Edytowane 9 Lutego 2012 przez infoset Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gocelmo Zgłoś #280 Napisano 10 Lutego 2012 Dzięki koledzy, kupie jutro ten przycisk i zobaczymy. dam znać jaki efekt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach