skrzypek1975 Zgłoś #341 Napisano 24 Marca 2012 ak oni to robią ?Moje zdanie jest takie że większość diagnostów to jeszcze stara szkoła i "hamulec na przycisk"to jakiś kosmos .Byłem u takiego w tamtym roku to sam wsiadł do auta niby że sam nie dam rady wjechać na rolki - po chwili pytanie,panie a gdzie to się odpala? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #342 Napisano 24 Marca 2012 po chwili pytanie,panie a gdzie to się odpalano o to mi chodziło Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #343 Napisano 26 Marca 2012 to sam wsiadł do auta niby że sam nie dam rady wjechać na rolkiTo akurat jest jego obowiązek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mwilk71 Zgłoś #344 Napisano 27 Marca 2012 no o to mi chodziło Pozdr No właśnie o tym nie pomyślałem. Trzeba mu następnym razem powiedzieć niech zatrzyma rolki - włączy ręczny i wtedy niech go wywali z rolek. Stojąc w miejscu - włączony ręczny i koła piszczą a auto z miejsca nie drgnie - a fachman ci powie, że słaby. Może ktoś ma znajomego diagnostę i opisze jak powinien wyglądać przegląd hamulca ręcznego - zresztą są z nami koledzy z EU - przecież też jeżdżą do TUV - jak u nich diagności sprawdzają działanie "hamulca bez dźwigni" Podrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krembl Zgłoś #345 Napisano 27 Marca 2012 Panowie ja to nie wiem co z tymi diagnostami jest, ale cos w tym prawdy jest....stara szkola to przedewszystkim!!Ja po przegladzie technicznym po 2 dniach(stacilem silniczek lewego kola) a dokladnie to mialem szczescie ze stalo sie to na parkingu pod domem a nie gdzies w trasie!! Zablokowalo kolo i ani w jedna ani w druga strone!?Mialem duza ryse na obudowie, po moich poszukiwaniach dwu tygodniowych dostalem zacisk z silniczkiem od 2010 roku a ja mam 2005.Powiem tylko tyle ze jest cichszy i dziala bez zarzutu.Czytalem niektore posty ze po 2008 nie pasuje ale u mnie jest ok! P.S.Ja juz nigdy nie pozwole wlaczyc recznego na rolkach!!(zreszta nie wiem jak oni to robia) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #346 Napisano 28 Marca 2012 Przesadzacie, ja robilem przeglad w grudniu, gościu wsiadł, odrazu wiedział co i jak, także jak hamować ręcznym na rolkach, po czym określił że tył bardzo dobrze łapie byłem w stacji która na pierwszy rzut oka wygląda jak jaskinia leśnych dziadków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkosa81 Zgłoś #347 Napisano 31 Marca 2012 Witam.Tak jak ktoś napisał mój problem z ręcznym nie skończył się "na chwilę". W tym tygodniu znowu mnie "dopadło". Już byłem gotowy go wymienic ale kolega stwierdził że chętnie się temu przyjrzy. I naprawdę polecam każdemu kto ma problem z silniczkiem od ręcznego zamiast odrazu wymieniac na nowy/używany, niech go zdemontuje, rozbierze i zobaczy czy nie da się nic zrobic. Samo zdemontowanie jest banalnie proste.Trzyma się on na dwóch śrubach.Wcześniej musimy odłączyc kostke doprowadzającą napięcie. Największy problem jest z obudową tego silniczka.Trzeba się napocic aby ją rozebrac( chyba hermetycznie zgrzewana) i przy tym "za mocno" jej nie uszkodzic. Po rozebraniu należy sprawdzic czy silniczek działa.U mnie był ok. A więc pozostały koła zębate które się tam znajdują.Kiedy spojrzeliśmy, między nimi było sporo rdzy.I koło które znajdowało się na łożysku nie chciało się obracac. Zastosowaliśmy odrdzewiacz,przesmarowaliśmy i po podłączeniu zaczęło działac. Następnie pozostał sklejic obudowę.Tu należy zastosowac dobry klej aby porządnie zabezpieczyc obudowę. Z tym jest jednak problem bo moja obudowa uszkodzona nie była,a mimo to woda się tam dostawała. Innym czynnikiem który się pewnie przyczynił do tego to fakt że za mało uzywałem ręcznego.To spowodowało korozję, do takiego stopnia że mechanizm w środku tak się zapiekł że nie mógł "odbijac". Jeśli zacznie się coś dziac z drugim silniczkiem to napewno bedę go sam próbował "reanimowac" pomny wcześniejszycg doświadczen.Tych którzy maja podobne problemy z tym "ustrojstwem" jak stwierdził jeden z mechaników, niech najpierw sam spróbuje to naprawic.Tym bardziej że koszt nowego silniczka to 1400zł.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #348 Napisano 9 Kwietnia 2012 Dopadło i mnie co powiecie na takie coś ze stajni TRW ?? montował ktoś http://allegro.pl/vw-passat-b6-3c0-zacisk-hamulcowy-tyl-i2251566097.html za cenę oryginału były by dwa nowe , jeśli to lipa to zamawiam nówkę w aso i wymieniam . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #349 Napisano 9 Kwietnia 2012 P.S.Ja juz nigdy nie pozwole wlaczyc recznego na rolkach!!(zreszta nie wiem jak oni to robia)Pozdrawiam A co wtedy się dzieje , silnik ma przeciążenie ??? Inaczej na stacji ręcznego nie sprawdza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #350 Napisano 10 Kwietnia 2012 (edytowane) misie kolorowe jeśli chodzi o to trw , to tam ponoć są dwa rodzaje wtyczek wie ktoś od jakiego rocznika jaka występowała , jakieś foto obu dla porównania . Edytowane 10 Kwietnia 2012 przez P_R_O_T_E_Z_A Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #351 Napisano 13 Kwietnia 2012 Proszę o szybką radę . Jeśli odepnę silniczek od ręcznego to czy da radę jechać bez niego ?? i jeszcze jedno da się zdjąć sam silniczek spod samochodu ?? bez ściągania koła i zacisku ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anieze89 Zgłoś #352 Napisano 13 Kwietnia 2012 Bardzo prosze o pomoc. Wlasnie padlo mi auto i czekam.na.lawete. kto wie jak wylaczyc awaryjnie hamulec reczny bo kontolki szaleja.i nic sie.nie da zrobic. myslalam ze to akus ale okazalo sie ze jest naladoway Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #353 Napisano 13 Kwietnia 2012 Jeżeli padł przycisk, to wsiadz za kierownice, zamknij drzwi, zapnij pasy, wrzuć bieg i nacisnij gaz, wtedy wolny powinien się zwolnić, jeżeli nie to znaczy ze poleciał silniczek/sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #354 Napisano 13 Kwietnia 2012 Ja tak sobie myślę że przecie można by wleźć pod auto z imbusem i go wykręcić w pizdu a tłoczek cofnąć torxem ale nie robiłem tego tezę opieram na obserwacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciekmaciek Zgłoś #355 Napisano 13 Kwietnia 2012 Mam pytanie, dosłownie przed chwilą podjeżdzam pod dom (wzniesienie), zaciągam ręczny, żeby otworzyć garaż, gaszę auto, wracam, naciskam przycisk a tu kontrolki i gong i ani drgnie, próbowałem z pasami i ruszać, ale mam DSG i nie wiedziałem o jakieś metodzie z Auto-Holdem, zdjąłem klemę, problem zniknął, przejdźmy do meritum, jeżeli ręczny puścił, wjechałem do garażu i teraz nie będę go zaciągał to błąd może wrócić? Mam z rana trasę 400km i nie wiem co robić. Pomocy! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #356 Napisano 14 Kwietnia 2012 Jeśli nie będziesz zaciągać ręcznego i używać Auto-Holda to powinno być ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EduTomek Zgłoś #357 Napisano 17 Kwietnia 2012 (edytowane) witam ! w moim passacie również piszczy ręczny a komputer pokazał brak zasilania w prawym zacisku. Nie mogę znaleść modułu sterującego, aby pomierzyć napięcia. Podobno prosto z niego wychodzą kable na zaciski. Czy ktoś wie jak się do niego dostać i gdzie jest. za góry dzięki za info Edytowane 17 Kwietnia 2012 przez EduTomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kacperwww Zgłoś #358 Napisano 17 Kwietnia 2012 http://dc468.4shared.com/img/kCrWx19g/s7/0.5751631391549132/IMG_8704.JPG Tak wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
EduTomek Zgłoś #359 Napisano 17 Kwietnia 2012 dzięki - a gdzie jest zamontowany? jak go mogę znaleźć? W jednym miejscu znalazłem, że jest pod konsoletą pomiędzy siedzeniami, ale ciężko tam się dostać i nie chcę rozbierać na darmo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #360 Napisano 18 Kwietnia 2012 Może o to chodzi? Sprawdź w tym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/60145-instrukcja-AUTO-HOLD-POPRAWIONA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach