Skocz do zawartości

mkosa81

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mkosa81

  • Urodziny 08.01.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczecin

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam. U mnie niekiedy występuje problem z płynnym odpaleniem. Czasami, szczególnie na ciepłym silniku po wciśnięciu zapłonu- 2/3 razy ciężko zakręci ( jakby słaby akumulator) po czym odpali ale wyskakują odrazu 2 kontrolki na desce rozdzielczej: abs,esp. Po chwili znikają. Nie wiem jaki to może mieć związek z odpalaniem ale takie zjawisko zaobserwowałem. Może dzieje się coś z rozrusznikiem? Jak ktoś z kolegów miał podobny problem proszę o radę
  2. Ja już po operacji "klima":) Naprawdę warto także nic tylko nabijać, ozonować itd.
  3. Witam. Parę dni temu zauważyłem że i u mnie "ruda" zaczyna działać: Dzwoniłem dziś do serwisu ale stwierdzili że jak samochód nie jest serwisowany od samego początku do końca , to oni w ramach "dobrej woli" nie są w stanie tego uwzględnić i nie ma podstaw aby występować z wnioskiem do Poznania. Czy to prawda? Jeśli tak, to chyba będę zmuszony zrobić naprawę w swoim zakresie. Jak widać u mnie stadium jest dość wczesne (lakiernikiem nie jestem, ale chyba można tak to nazwać). Pytanie do kolegów co w takim wypadku dalej robić? Bo całego elementu malować raczej nie ma sensu.
  4. Witam. Parę dni temu zauważyłem że i u mnie "ruda" zaczyna działać: Dzwoniłem dziś do serwisu ale stwierdzili że jak samochód nie jest serwisowany od samego początku do końca , to oni w ramach "dobrej woli" nie są w stanie tego uwzględnić i nie ma podstaw aby występować z wnioskiem do Poznania. Czy to prawda? Jeśli tak, to chyba będę zmuszony zrobić naprawę w swoim zakresie. Jak widać u mnie stadium jest dość wczesne (lakiernikiem nie jestem, ale chyba można tak to nazwać). Pytanie do kolegów co w takim wypadku dalej robić? Bo całego elementu malować raczej nie ma sensu.
  5. mkosa81

    co to za bledy

    Tak miałem stłuczkę jakieś 2 lata temu. Niewielkie uszkodzenia. Samochód oddany do serwisu Volkswagena w Szczecinie. A to zaczęło się pojawiać od niedawna. Gdzieś jest chyba zwarcie. Ostatnio tylko sporadycznie raz była moc raz nie było. Potem wymieniłem któryś z bezpieczników i było ok aż nie wyszła sprawa z tmi ledami. Zacząłem grzevbć w skrzynce bezpieczników i nie wiem czy czegoś nie popie... i nie ma gdzieś zwarcia
  6. Te usterki które są powyżej były robione na tzw. "uniwersalnym" interfejsie. Dziś podłączałem samochód pod VCDS i znowu wyskoczyły praktycznie te same błędy których ni w ząb nie da się usunąć. Oto błędy które wyszły: Sobota,23,Listopad,2013,15:34:59:24180 Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl Oznaczenie elementu: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 8959 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 7AF1897935812DC86F8 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 000 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0243 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 005269 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345) P1495 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 7 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005184 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1401 - 000 - zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:33:12 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11000100 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm Kody gotowości: 1 5 0 0 0 Zastanawia mnie to "zwarcie z masą" które pojawia się prawie wszędzie. Coś z elektryką? Cały czas pali się lampka silnika i komunikat "ABGAS WERKSTATT". Samochód jest w trybie awaryjnym i nie załącza w ogóle turbiny. Auto jest jak zwykły SDI. Już wcześniej pojawiał mi się ten komunikat, tylko że była z tym loteria. Raz wyskakiwał błąd i zamułka a raz samoistnie znikał i była moc. Wyciągnąłem EGR i przeczyściłem. Ostatnio był spokój do czasu kiedy...wyskoczył mi błąd spalonej żarówki. Rano kiedy włączyłem zapłon, moje zamontowane ledy nie zapalały się odrazu tylko po jakimś czasie, natomiast kiedy załączyłem światła mijania ledy zamiast zgasnąć paliły się równocześnie ze światłami mijania i wyskakiwał błąd na desce. Do czego zmierzam? Myślałem że to jakieś z zwarcie i zacząłem kombinować przy bezpiecznikach i po załączeniu któryś raz zapłonu pojawił się "ABGAS WERKSTATT" i te błędy. Wcześniej znikał a teraz nawet VCDS-em nie idzie ich wykasować. Na dobry początek zamówiłem czujnik ciśnienia doładowania( może to nie będzie przyczyną ale bedę go miał za...36zł ).Co myślicie?
  7. mkosa81

    co to za bledy

    Te usterki które są powyżej były robione na tzw. "uniwersalnym" interfejsie. Dziś podłączałem samochód pod VCDS i znowu wyskoczyły praktycznie te same błędy których ni w ząb nie da się usunąć. Oto błędy które wyszły: Sobota,23,Listopad,2013,15:34:59:24180 Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl Oznaczenie elementu: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 8959 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 7AF1897935812DC86F8 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 000 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0243 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 005269 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345) P1495 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 7 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005184 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1401 - 000 - zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:33:12 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11000100 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm Kody gotowości: 1 5 0 0 0 Zastanawia mnie to "zwarcie z masą" które pojawia się prawie wszędzie. Coś z elektryką? Cały czas pali się lampka silnika i komunikat "ABGAS WERKSTATT". Samochód jest w trybie awaryjnym i nie załącza w ogóle turbiny. Auto jest jak zwykły SDI. Już wcześniej pojawiał mi się ten komunikat, tylko że była z tym loteria. Raz wyskakiwał błąd i zamułka a raz samoistnie znikał i była moc. Wyciągnąłem EGR i przeczyściłem. Ostatnio był spokój do czasu kiedy...wyskoczył mi błąd spalonej żarówki. Rano kiedy włączyłem zapłon, moje zamontowane ledy nie zapalały się odrazu tylko po jakimś czasie, natomiast kiedy załączyłem światła mijania ledy zamiast zgasnąć paliły się równocześnie ze światłami mijania i wyskakiwał błąd na desce. Do czego zmierzam? Myślałem że to jakieś z zwarcie i zacząłem kombinować przy bezpiecznikach i po załączeniu któryś raz zapłonu pojawił się "ABGAS WERKSTATT" i te błędy. Wcześniej znikał a teraz nawet VCDS-em nie idzie ich wykasować. Na dobry początek zamówiłem czujnik ciśnienia doładowania( może to nie będzie przyczyną ale bedę go miał za...36zł ).Co myślicie?
  8. mkosa81

    Diagnoza błedów

    Te usterki które są powyżej były robione na tzw. "uniwersalnym" interfejsie. Dziś podłączałem samochód pod VCDS i znowu wyskoczyły praktycznie te same błędy których ni w ząb nie da się usunąć. Oto błędy które wyszły: Sobota,23,Listopad,2013,15:34:59:24180 Wersja VCDS: AKP 11.11.5 Wersja danych: 20130202 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-016-BKC.lbl Oznaczenie elementu: 03G 906 021 LR HW: 03G 906 021 LR Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC 000SG 8959 Kodowanie: 0000071 Kod serwisu: WSC 05311 000 00000 VCID: 7AF1897935812DC86F8 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 012546 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3102 - 000 - brak sygnału - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm 000581 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0245 - 000 - zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 000579 - Zawór elektromagnet.(A) regulacji ciśnienia doładowania (N75) P0243 - 000 - usterka Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ciśnienie rzecz.: 183.6 mbar Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar 005269 - Zawór przełączający chłodnicy układu EGR (N345) P1495 - 000 - przerwa / zwarcie z masą Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 7 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005184 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1440 - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:22 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 005121 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P1401 - 000 - zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 2 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:33:12 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.01 V Bity binarnie: 11000100 Ilość powietrza/Obr.: 610.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.: 0.0 mg/suw 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 3 Przebieg: 205059 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 15:29:21 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.16 V Bity binarnie: 11000000 Moment obrotowy: 0.0 Nm Moment obrotowy: 351.4 Nm Kody gotowości: 1 5 0 0 0 Zastanawia mnie to "zwarcie z masą" które pojawia się prawie wszędzie. Coś z elektryką? Cały czas pali się lampka silnika i komunikat "ABGAS WERKSTATT". Samochód jest w trybie awaryjnym i nie załącza w ogóle turbiny. Auto jest jak zwykły SDI. Już wcześniej pojawiał mi się ten komunikat, tylko że była z tym loteria. Raz wyskakiwał błąd i zamułka a raz samoistnie znikał i była moc. Wyciągnąłem EGR i przeczyściłem. Ostatnio był spokój do czasu kiedy...wyskoczył mi błąd spalonej żarówki. Rano kiedy włączyłem zapłon, moje zamontowane ledy nie zapalały się odrazu tylko po jakimś czasie, natomiast kiedy załączyłem światła mijania ledy zamiast zgasnąć paliły się równocześnie ze światłami mijania i wyskakiwał błąd na desce. Do czego zmierzam? Myślałem że to jakieś z zwarcie i zacząłem kombinować przy bezpiecznikach i po załączeniu któryś raz zapłonu pojawił się "ABGAS WERKSTATT" i te błędy. Wcześniej znikał a teraz nawet VCDS-em nie idzie ich wykasować. Na dobry początek zamówiłem czujnik ciśnienia doładowania( może to nie będzie przyczyną ale bedę go miał za...36zł ).Co myślicie?
  9. Witam Panowie. Poszukuje jakiegoś programiku do mego auta. Posiadam Passata B6 BXE 1.9 TDI 2006 r. Interesuje mnie przede wszystkim odczytywanie błędów oraz ich kasowanie. Wiem ze polecany jest VCDS ale do tanich nie należy. A i ja sam nie wiem czy potrafiłbym wykorzystać jego "potencjał" bo jestem laikiem. Co Wy na to?
  10. mkosa81

    Diagnoza błedów

    Witam. Również proszę o radę i co może być przyczyną na podstawie przedstawionych błędów: 1. Kod błędu: 05164 Zawór układu recyrkulacji gazów spalinowych(N18):obwód otwarty 2. Kod błędu: 12545 Silnik dla zaworu klapowego kolektora dolotowego(V157): otwarty lub krótkie spięcie z uziemieniem 3. Kod błędu:12546 Silnik dla zaworu klapowego kolektora dolotowego(V157): brak sygnału 4. Kod błędu: 00579 Kod błędu: Zawór solenoidy(A) dla kontroli doładowania ciśnienia (N75): Usterka 5. Kod błędu: 00581 Zawór solenoidy(A) dla kontroli doładowania ciśnienia (N75): spięcie do uziemienia 6. Kod błędu: 05269 Zawór przełącznikowy 2 dla chłodnicy układu recyrkulacji gazów spalinowych (N345): otwarty lub krótkie zwarcie z uziemieniem
  11. Witam Panowie. Mam pytanko i ewentualnie prośbę. Potrzebuje pomocy jakiejś osoby z Polic lub Szczecina , która posiada VAGA i jest w stanie za dobry:browar: udzielić pomocy. Otóż pokazał mi się nieszczęsny AIRBAG FEHLER i zanim zabiorę się za wyjmowanie foteli i przeczyszczenie styków w "żółtych kostkach" to chciałbym zobaczyć czego konkretnie błąd dotyczy. Z tego co wyczytałem to najczęściej to jest problemem tylko kwestia które konkretnie siedzenie. Jak ktoś może pomóc to będę wdzięczny;)
  12. Nie znalazłem wątku odnośnie mojego problemu dlatego napisałem tutaj. Temat się tyczy hamulca ręcznego w B6. Otóż byłem na przeglądzie i diagnosta stwierdził że ręczny po jednej ze stron trzyma "słabiej" i trzeba było by go wyregulować. Czy wie ktoś w jaki sposób to uczynić? Czy odbywa się poprzez użycie kompa?
  13. Dzięki wielkie za pomoc kolego:) Życzę miłego weekendu
  14. Witam Panowie. Potrzebuję rady kolegów bardziej doświadczonych i mogących udzielić mi odpowiedzi. Byłbym bardzo wdzięczny. Otóż posiadam Passata B6 1.9 TDI 105 km 2006r. kombi VIN:WVWZZZ3CZ7E022950 i niestety, ale pękła mi sprężyna przednia od strony kierowcy. Sprężyna ta ma oznaczenie 3 kropek w kolorze: pomarańcz, zielony, żółty (załączyłem zdjęcie nr.1). Byłem w serwisie w Szczecinie i krzyknęli mi za jedną 407 zł Mam możliwość zakupu sprężyn używanych z Passata B6 2.0 TDI sedan. W samochodzie tym sprężyny mają oznaczenie 4 kropek w kolorze takim samym jak u mnie czyli: pomarańcz, zielony, żółty i ...żółty( patrz zdjęcie nr.2). Moje pytanie brzmi czy mogę te sprężyny założyć do siebie? Sprawa rozbija się o tą 4 ostatnią kropkę. Nie wiem czy to ma jakiś zasadniczy wpływ czy bez problemu mogę je założyć. Oczywiście w serwisie nie byli w stanie udzielić mi odpowiedzi. Proszę o podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności