-
Liczba zawartości
68 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O bigthomas
- Urodziny 01.01.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
XYZ
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Mam dziwny przypadek związany ze spadkiem podciśnienia. Z dnia na dzień po nocy, przy pierwszej jeździe zauważyłem brak mocy, przeszukałem wszystkie wężyki podciśnienia myśląc że któryś się przetarł (chociaż w lato wymieniałem wszystkie tak na wszelki wypadek). Ale wszystkie wężyki wyglądały w porządku, doszedłem do punktu gdzie wpina się wężyk podciśnienia w obudowę filtra powietrza. I jakie było moje zdziwienie po tym jak zaślepiłem wężyk podciśnienia który idzie do filtra - wszystko wróciło do normy. Czy jest jakiś zawór w obudowie filtra powietrza dotyczący podciśnienia? Czy ze zaślepionym tym wężykiem można jeździć?
-
bigthomas obserwuje zawartość → Jak odpowietrzyć układ hamulcowy (abs) ??, Analiza logów - Passat B5FL 1.9TDI, Sprawdzenie czujników ABS/ESP i oraz 2 innych
-
Auto to Passat B5FL 2001 silnik AVB Log1 Log2 Log3 Log4 Objaw to przerywanie podczas przyspieszania, wymienione kable do wtrysków, sprzęgło, oporność na każdym wtrysku taka sama. Proszę o pomoc bo co mechanik to inna diagnoza ...
-
Trochę późno ale lepiej teraz niż w cale. W moim przypadku wymieniłem regulator napięcia. Teraz ładowanie bez obciążenia 14,35V z obciążeniem czyli: światła, dmuchawa, ogrzewanie tylnej szyby, audio, kierunki, oświetlenie kabiny, dosłownie wszystko co mogłem, było w granicy 14 V . Dodatkowo jak się okazało po wyjęciu alternatora padło sprzęgiełko, więc od razu to też wymieniłem. Wyjmowanie alternatora to rzeczywiście prosta sprawa odkręcamy wisko od tyłu, kable od alternatora, i dwie śrubki które trzymają alternator. Gorzej było z włożeniem, ale dałem rade. Czas 1,5 godziny razem z wizytą w sklepie i warsztacie który odkręcił i zakręcił nowe sprzęgiełko
-
Alternator mam Bosch NCB 14V / 120A 038903018 QX 01. Jaki polecacie regulator napięcia? U mnie siedzi teraz Bosch o numerze FOOM145225. Tak się zastanawiam, czy akumulator wpływa na wartości jakimi ładuje go alternator.
-
Witam, Jako że zrobiło się zimno to i nadszedł czas na ciężkie zapalanie auta. I nie wiem czy w moim aucie pada już akumulator - 4 letni, czy to jednak alternator. Sprawdziłem napięcie jakie utrzymuje się po zamknięciu auta i jest według mnie w normie tj ok 0,02 / 0,03 A. Natomiast niepokoi mnie ładowanie akumulatora bez obciążenia 13,87 V, a po włączeniu ogrzewania tylnej szyby, świateł długich, dmuchawy spadło do 13,52 V . Czy to oznaka uszkodzonego alternatora ? Jeżeli tak to jest coś co w pierwszej kolejności mogę wymienić?
-
Czyszczenie pompowtryskiwaczy preparatem Liqui Moly
bigthomas odpowiedział vipereeek → na temat → Poradniki i instrukcje
Koledzy możecie mi podpowiedzieć jak podpiąć się pod ten filtr z chłodnicą ? Między czerwoną 1 i 2 robię mostek, tak aby paliwo które idzie z zbiornika paliwa trafiało tam z powrotem. Do wężyka z żółtą jedynką daje zasilania z preparatem. Do wężyka z żółtą dwójką daję mały filtr i koniec również do zbiorniczka z preparatem. Jeśli coś pomieszałem poprawcie proszę. -
ABS/ESP - Sprawdzenie błędnie działającego czujnika
bigthomas odpowiedział bigthomas → na temat → Analizy logów
Wiesz różnie to bywa wolałem zapytać. Ale jesli chodzi o logi to dobre mam przypuszczenia? -
Witam, Zrobiłem logi ABS/ESP ponieważ przy końcówce hamowania - auto już ledwie się toczy, włącza mi się ABS. Czuć że pedał hamulca drży. Z tego co widzę w logach to coś chyba nie tak z lewym przednim kołem. Link: ABS/ESP - Grupa 001 Poprawcie mnie jeśli się mylę. I jeszcze jedno pytanie - które to koło lewe ? Czy jak się siedzi w aucie czy przed autem ?
-
VW Passat B5 załączające się ESP przy skręcie w prawo
bigthomas odpowiedział kalvi81 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
W jaki sposób sprawdzić prędkość poszczególnych kół ? -
Po rozłożeniu zamka i poprawieniu połączeń na płytce drukowanej i złożeniu wszystkiego pojawił się się taki problem że rygielek od strony kierowcy wychodzi do połowy. Klamka od zewnątrz działa dobrze, natomiast od wewnątrz czuję tak jakby łapała od połowy i z oporem. Czy problem może być spowodowany złym złożeniem/ustawieniem elementów przy mikroprzełącznikach ? Ma to jakiekolwiek znaczenie ? Czy może gdzie indziej popełniłem błąd ?
-
Pogaduchy podkarpackie - o wszystkim
bigthomas odpowiedział JACU6X6 → na temat → Podkarpackie / Świętokrzyskie Dyskusje - Podkarpackie
Witam, A czy ktoś wie czy na Podkarpaciu jest jakaś dobra hamownia ? -
Jak założysz daj znać, jaki jakościowo jest ten zestaw i czy spełnił oczekiwania. Na aukcji sprzedawca pisze o instrukcji możesz przesłać mi ja na maila ( [email protected] ) ?
-
jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!
bigthomas odpowiedział losgorniacos → na temat → Diagnostyka VAG
Jeśli to możliwe również proszę wysłać na mój adres mailowy : [email protected] Dzięki z góry. -
A możesz napisać gdzie w VCDS mogę to sprawdzić ?
-
Czujnik okładzin - jest zepsuty? Pojawia się i znika.
bigthomas odpowiedział Meon → na temat → Ogólno-techniczny
Kolego przerabiałem to w Passacie B5 - przy kole miałem uszkodzony kabelek od czujnika i raz mi świeciło a raz nie. Zatem musisz sprawdzić kable które idą do czujnika w klockach (i sprawdzić czy aby na pewno klocki masz z czujnikiem :-) bo i takie rzeczy się zdarzają że klocki są bez czujnika a we wtyczce jest zworka :-)). Gdyby klocki się zużyły to by świeciło cały czas.