Skocz do zawartości

P_R_O_T_E_Z_A

  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O P_R_O_T_E_Z_A

  • Urodziny 30.07.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Passatem wycieczka do Chorwacji ( Sosnowiec-Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja, Makarska) ok 1300 km (przerwa tylko na tankowanie) w jedną stronę , potem z 300 - 400 km na miejscu i droga powrotna 1300 km Zero problemów wyszło z 3000 km łącznie
  2. Ja latam na Motulu od kiedy mam paska, trochę czytałem w necie i posłuchałem rad forumowego kolegi który zaopatruje mnie w ten olej i wszystko spoko auto cicho pracuje nie mam się do czego doczepić .
  3. W ASO 1400 zł sztuka Na portalach szukaj razem z zaciskiem , osobno rzadko występują .
  4. No i super opis ze zdjęciami - tego w tym wątku brakowało, Karol dobra robota defender - 3C0 998 281 B
  5. Słyszałem 3 różne opinie i opcje : *różnią się wejściem wtyczki elektrycznej (jeśli mowa o silniczku) *różnią się kształtek tego bolca co kręci tłoczkiem *różnią się mocowaniem lub przewodem zacisku hamulcowego Która z opcji jest prawdziwa nie mam pojęcia , każdy gada co innego
  6. Z tym czy da rade jechać czy nie to już Ci nie pomogę bo nie mam pojęcia może koledzy będą znali odpowiedz ,ale skoro silniczek zapieczony i nie kręci , to wydaje mi się że po odblokowaniu tłoczka powinno się dać jechać , jedyne co to błąd będzie i gong pewnie . Zapobiegawczo nie podpinaj tej wtyczki bo nie daj boże podczas jazdy zadziała , zablokuje koło albo co teraz to już takie moje przemyślenia . Pozdrawiam
  7. Karol teraz tak : - rozetnij czymś ostrym tą obudowę na tym łączeniu co je widać u Ciebie na zdjęciu 4 , wyjmij mechanizm wyczyść dokładnie i doprowadź do tego żeby się wszystko w środku kręciło ( trochę siłowo , trochę delikatnie tak żeby te zębatki które są w środku zapieczone puściły) nasmaruj wszystko ładnie i zmontuj na nowo, wcześniej rozciętą obudowę sklej jakimś dobrym klejem (i te pęknięcia również ) , jak wyschnie zajeb to jeszcze silikonem dodatkowo ( te miejsca pęknięte i to co rozetniesz) , zmontuj wszystko do kupy i spróbuj uruchomić ręczny Teraz tak: powyższy opis zadziała jeśli masz sprawny silniczek elektryczny i tylko zapieczone tryba , jeśli silnik jest spalony to **** z tego będzie Wiem że to trochę takie druciarstwo ale jeśli kolega ma nuż na gardle to czemu nie . ---------- Dodano o 15:12 ---------- Poprzednia wiadomość o 15:02 ---------- Wojtek filmik nie jest mojego autorstwa , był już w tym temacie parę stron wcześniej Programem jak najbardziej do wymiany klocków itp. ale w razie awarii lub nie posiadania programu kabla da się i tak
  8. tak odkręcisz zrób tak jak pisałem wyżej : Wejdz pod auto odkręć dwie śrubki od silniczka wyciągnij go i cofnij tłoczek ręcznie
  9. Wjedź na kanał, wejdź pod auto odkręć sam silniczek (takie czarne gówno przy zacisku mocowane na dwie śruby) cofnij tłoczek ręcznie (coś jak na filmiku w 2 minucie) zrobisz to bez ściągania zacisku a nawet i koła . Pozdrawiam
  10. Spoko że się wyjaśniło , czasami jak się nie pie....ie to nie zadziała Major tłumaczenie : * zatrzepać zatrzep, zatrzepcie, zatrzepcież, zatrzepmy, zatrzepmyż, zatrzepże, zatrzepali, zatrzepaliby, zatrzepalibyście, zatrzepalibyśmy, zatrzepaliście, zatrzepaliśmy, zatrzepał, zatrzepała, zatrzepałaby, zatrzepałabym, zatrzepałabyś, zatrzepałam, zatrzepałaś, zatrzepałby, zatrzepałbym, zatrzepałbyś, zatrzepałem, zatrzepałeś, zatrzepało, zatrzepałoby, zatrzepałobym, zatrzepałobyś, zatrzepałom, zatrzepałoś, zatrzepały, zatrzepałyby, zatrzepałybyście, zatrzepałybyśmy, zatrzepałyście, zatrzepałyśmy, zatrzepią, zatrzepie, zatrzepiecie, zatrzepiemy, zatrzepiesz, zatrzepię, zatrzepano, niezatrzepania, niezatrzepaniach, niezatrzepaniami, niezatrzepanie, niezatrzepaniem, niezatrzepaniom, niezatrzepaniu, niezatrzepań, zatrzepania, zatrzepaniach, zatrzepaniami, zatrzepanie, zatrzepaniem, zatrzepaniom, zatrzepaniu, zatrzepań, zatrzepawszy chodziło pewnie o coś jak wyżej tylko inaczej napisano tak jak tu :
  11. poszperaj w necie sporo aukcji widziałem z oryginalnymi felgami w cenach normalnych a nie to co w ASO
  12. Wiesz może czy były jakieś większe problemy z ich wydobyciem i ponownym zmontowaniem ??
  13. U mnie też głośniej pracuje chyba przez to łożysko które tam jest , a swoją drogą próbował ktoś zmieniać to łożysko ?? Dobrać by się je dało ale jak je wymienić jest ono w kółku z tworzywa , jakąś praską małą ??
  14. A ja wziąłem przykład z kolegów i pojechałem do znajomego mechanika , rozebrał , przesmarował , skleił i śmiga jak złoto Jeśli ktoś chce namiar na gości to pisać są z dąbrowy górniczej i już wiedzą co i jak bo się uczyli na moim silniczku Pozdrawiam
  15. A pstrykałeś guziczkiem z tyłu lusterka ?? popstrykaj włącz - wyłącz może coś pomoże
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności