Tomi B
-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Tomi B
- Urodziny 02.09.1983
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
LUBLIN
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
Tomi B obserwuje zawartość → po wymianie rozrządu zaczęły się problemy, Wysokie BIPY, Bipy wysokie i oraz 6 innych
-
Filtr paliwa był wymieniany 10tyś km i jest założony oryginalny kupiony w serwisie.
-
Witajcie forumowicz mam do was pytanie jak w temacie chodzi o Bipy AUDI A4 1.9TDI BRB 115 KM bo w grupie 013 1 cylinder pokazuje 0.25, drugi cylinder 0.07, trzeci 0.20, czwarty 0.05. grupa 018 same zera a grupa 023 pierwszy cylinder -48,drugi -45,trzeci -50, czwarty -45. Co wy o tym sadzicie auto chodzi dobrze ma orginalny przebieg 120tys/km. Czy trzeba sie tym przejmowac czy mozna smialo jezdzic. Pozdrawiam.
-
Tak koledzy silnik był rozgrzany do 90 stopni. dziękuje za odpowiedzi.
-
Witajcie koledzy z forum mam pytanie czy jak Bipy w kanale 23 wynoszą 1cyl.38 2cyl.15 3cyl.35 a 4cyl.10 to czy można z tym jeździć czy już trzeba wyciągać pompki do regeneracji bo mam tak w silniku 1.9TDI PD 130KM AWX .
-
hałas,buczenie w rurze turbo-filtr powietrza, dymi na siwo na postoju
Tomi B odpowiedział Damianowski → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dziękuję za podpowiedzi -
hałas,buczenie w rurze turbo-filtr powietrza, dymi na siwo na postoju
Tomi B odpowiedział Damianowski → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Jutro wiozę głowice do sprawdzenia i będzie wiadomo co i jak a jak głowica ok to przychodzi mi na myśl żeby zajrzeć do pompy olejowej zrobiłem błąd ze nie zmierzyłem ciśnienia oleju przed zdjęciem głowicy. a ma do ciebie pytanie może to być ze pompa olejowa wytwarza za duże ciśnienie oleju o dlatego wytarło szklani bo są podparte czy źle rozumuje czy raczej jest za niskie ciśnienie bo jak chodził to silnik cicho pracował. -
hałas,buczenie w rurze turbo-filtr powietrza, dymi na siwo na postoju
Tomi B odpowiedział Damianowski → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki kolego mielke za podpowiedzi ale wszystkie podciśnienia ok zawór n 75 podstawiony drugi o bez reakcji a co ciekawego znalazłem to ze nowe szklanki i po przejechaniu 30 kilometrów znowu są powygniatane jak stare i tak mi to klina zabiło co to może być za przyczyna bo nie znalazłem podobnej awarii na forum żeby po założeniu drugiego wałka nowych szklane pojechanie na próbę żeby zobaczyć jak auto jedzie i szklanki tak samo zniszczyło jak stare i mam pytanie co to może być za przyczyna. -
hałas,buczenie w rurze turbo-filtr powietrza, dymi na siwo na postoju
Tomi B odpowiedział Damianowski → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witajcie forumowicze ja mam podobny problem tylko chodzi o A6 1.9TDI AVF samochód został sprowadzony i brak mocy słabo wkręca się na obroty do 2500 obr/min podmieniony przepływomierz turbo rozebrane wyczyszczone chodziarz nie było brudne szklanki były w złym stanie w jednej aż była dziura reszta po wgniatane wałek wytarty powymieniałem te rzeczy i auto dalej nie ma mocy z dołu jest trochę lepiej ale to nie to co powinno pompowtryski pokazują ok i teraz po złożeniu jak go odpalę to pali na tyknięcie ale dodam gazu i objaw jest taki jakby nie chodził na jeden cylinder a jak się rozgrzeje to jest ok proszę was o pomoc bo nie wiem od czego zacząć czy to wina turbo czy głowica bo na vagu pokazuje tak jakby turbo z dołu słabo ciągnęło dopiero po wyżej 2500 wartości w kanale 11 tym się pokrywają i zastanawiam się czy to może zawory powypalane i turbo nie ciągnie już nie mam pojęcia proszę o jakąś podpowiedź pozdrawiam. -
Spot Cykliczny Lublin, Najbliższy 24.06.12(niedziela) godz 17:00 Parking pod Makro
Tomi B odpowiedział Walldi → na temat → Lubelskie Dyskusje
Witajcie po dlugiej nie obecnosci ale postaram sie jutro wpasc i bede mial vaga -
Ja już drugiego Paska tankuje na Statoilu na Kunickiego i na Jana Pawła i jak na razie nigdy nie było problemów.
-
Witajcie forumowicze mam do was pytanie dotyczące kółka pasowego alternatora w Passacie B5 1.9 TDI AFN bo wymieniam już drugi napinacz paska klinowego i jak sie okazało to dlatego bo chyba poprzedni właściciel założył sztywne kółko pasowe i mechanik mógł mi ze tak nie powinno być ze nie widział Passata żeby miał sztywne kółko tylko musi być że w jedną stronę działa w drugą nie i czy mogli byście powiedzieć jak to jest naprawdę za odpowiedź serdecznie dziękuję.
-
Witajcie forumowicze mam do was pytanie jak sprawdzić jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w Passacie 1.6 lub 1.8 Benzyna z 91-93 roku za pomocą Vaga 1552. Za wszelkie porady serdecznie dziękuję i pozdrawiam
-
Lublin-Belgia-Lublin 5000km bez problemowo Pasek wytrzymał. Pozdrawiam
-
Robiłem to i z tego co zauważyłem to trzeba wyciągać przód ja wyciągałem jedyne co nie musisz rozbierać to rozrządu miłej pracy.
-
Dziekuje bardzo