Skocz do zawartości

Tomi B

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomi B

  • Urodziny 02.09.1983

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LUBLIN

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Tomi B

    Wysokie BIPY

    Filtr paliwa był wymieniany 10tyś km i jest założony oryginalny kupiony w serwisie.
  2. Witajcie forumowicz mam do was pytanie jak w temacie chodzi o Bipy AUDI A4 1.9TDI BRB 115 KM bo w grupie 013 1 cylinder pokazuje 0.25, drugi cylinder 0.07, trzeci 0.20, czwarty 0.05. grupa 018 same zera a grupa 023 pierwszy cylinder -48,drugi -45,trzeci -50, czwarty -45. Co wy o tym sadzicie auto chodzi dobrze ma orginalny przebieg 120tys/km. Czy trzeba sie tym przejmowac czy mozna smialo jezdzic. Pozdrawiam.
  3. Tomi B

    Bipy wysokie

    Tak koledzy silnik był rozgrzany do 90 stopni. dziękuje za odpowiedzi.
  4. Witajcie koledzy z forum mam pytanie czy jak Bipy w kanale 23 wynoszą 1cyl.38 2cyl.15 3cyl.35 a 4cyl.10 to czy można z tym jeździć czy już trzeba wyciągać pompki do regeneracji bo mam tak w silniku 1.9TDI PD 130KM AWX .
  5. Jutro wiozę głowice do sprawdzenia i będzie wiadomo co i jak a jak głowica ok to przychodzi mi na myśl żeby zajrzeć do pompy olejowej zrobiłem błąd ze nie zmierzyłem ciśnienia oleju przed zdjęciem głowicy. a ma do ciebie pytanie może to być ze pompa olejowa wytwarza za duże ciśnienie oleju o dlatego wytarło szklani bo są podparte czy źle rozumuje czy raczej jest za niskie ciśnienie bo jak chodził to silnik cicho pracował.
  6. Dzięki kolego mielke za podpowiedzi ale wszystkie podciśnienia ok zawór n 75 podstawiony drugi o bez reakcji a co ciekawego znalazłem to ze nowe szklanki i po przejechaniu 30 kilometrów znowu są powygniatane jak stare i tak mi to klina zabiło co to może być za przyczyna bo nie znalazłem podobnej awarii na forum żeby po założeniu drugiego wałka nowych szklane pojechanie na próbę żeby zobaczyć jak auto jedzie i szklanki tak samo zniszczyło jak stare i mam pytanie co to może być za przyczyna.
  7. Witajcie forumowicze ja mam podobny problem tylko chodzi o A6 1.9TDI AVF samochód został sprowadzony i brak mocy słabo wkręca się na obroty do 2500 obr/min podmieniony przepływomierz turbo rozebrane wyczyszczone chodziarz nie było brudne szklanki były w złym stanie w jednej aż była dziura reszta po wgniatane wałek wytarty powymieniałem te rzeczy i auto dalej nie ma mocy z dołu jest trochę lepiej ale to nie to co powinno pompowtryski pokazują ok i teraz po złożeniu jak go odpalę to pali na tyknięcie ale dodam gazu i objaw jest taki jakby nie chodził na jeden cylinder a jak się rozgrzeje to jest ok proszę was o pomoc bo nie wiem od czego zacząć czy to wina turbo czy głowica bo na vagu pokazuje tak jakby turbo z dołu słabo ciągnęło dopiero po wyżej 2500 wartości w kanale 11 tym się pokrywają i zastanawiam się czy to może zawory powypalane i turbo nie ciągnie już nie mam pojęcia proszę o jakąś podpowiedź pozdrawiam.
  8. Witajcie po dlugiej nie obecnosci ale postaram sie jutro wpasc i bede mial vaga
  9. Ja już drugiego Paska tankuje na Statoilu na Kunickiego i na Jana Pawła i jak na razie nigdy nie było problemów.
  10. Witajcie forumowicze mam do was pytanie dotyczące kółka pasowego alternatora w Passacie B5 1.9 TDI AFN bo wymieniam już drugi napinacz paska klinowego i jak sie okazało to dlatego bo chyba poprzedni właściciel założył sztywne kółko pasowe i mechanik mógł mi ze tak nie powinno być ze nie widział Passata żeby miał sztywne kółko tylko musi być że w jedną stronę działa w drugą nie i czy mogli byście powiedzieć jak to jest naprawdę za odpowiedź serdecznie dziękuję.
  11. Witajcie forumowicze mam do was pytanie jak sprawdzić jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu w Passacie 1.6 lub 1.8 Benzyna z 91-93 roku za pomocą Vaga 1552. Za wszelkie porady serdecznie dziękuję i pozdrawiam
  12. Lublin-Belgia-Lublin 5000km bez problemowo Pasek wytrzymał. Pozdrawiam
  13. Robiłem to i z tego co zauważyłem to trzeba wyciągać przód ja wyciągałem jedyne co nie musisz rozbierać to rozrządu miłej pracy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności