Skocz do zawartości

krembl

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krembl

  • Urodziny 13.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Panowie a ja ztakim zapytaniem? Od kilku tygodni zauwazylem ze gdy odpalam auto(nie zawsze)ale gasnie za pierwszym odpaleniem?Wtedy zapala sie kontrolka swiec zarowych. Po ponownym odpaleniu odpala normalnie.Troszke jest to dziwne , bo wczesniej takiego problemu nie mialem?Pytanie moje co moze byc przyczyna tego??Czy moze to byc wina swiec zarowych??Dodam ze juz mam przejechane 300 tys.km i odpukac w silniku nic jeszcze nie bylo robione.Dzieki za pomoc,pozdrawiam
  2. Witam. Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie jest głośniczek z tylnych czujników w passacie b6. Przod słychać normalnie głośno a tylne wogle nie dziala?. Dodam ze mam passata w sedanie. Wydaje mi sie ze pod tylna polka,ale jak sie do tego dobrac?Moze juz ktos przerabial ten temat?dzięki za pomoc
  3. Panowie ja to nie wiem co z tymi diagnostami jest, ale cos w tym prawdy jest....stara szkola to przedewszystkim!!Ja po przegladzie technicznym po 2 dniach(stacilem silniczek lewego kola) a dokladnie to mialem szczescie ze stalo sie to na parkingu pod domem a nie gdzies w trasie!! Zablokowalo kolo i ani w jedna ani w druga strone!?Mialem duza ryse na obudowie, po moich poszukiwaniach dwu tygodniowych dostalem zacisk z silniczkiem od 2010 roku a ja mam 2005.Powiem tylko tyle ze jest cichszy i dziala bez zarzutu.Czytalem niektore posty ze po 2008 nie pasuje ale u mnie jest ok! P.S.Ja juz nigdy nie pozwole wlaczyc recznego na rolkach!!(zreszta nie wiem jak oni to robia) Pozdrawiam
  4. Witam, wykrecilem nieszczesny silniczek, odkrecilem tloczek ktory przylegal do tarczy i uniemozliwial ruch....i puscilo!Po ogledzinach silniczka tyle co moge stwierdzic to to ze obudowa jest troszke peknieta, ale nie wydaje mi sie zeby to mialo wplyw na dzialanie mechanizmu!?Chyba silniczek padl....?<Moje pytanie ile to kosztuje w servisie, i czy moze ktos ma namiary na rzeczy uzywane/z drugiej reki,itp...?Rowniez zastanawiam sie czy mozna kupic sam silniczek, czy nalezy kupic go w komplecie z zaciskiem hamulcowym?Pozdrawiam
  5. Witam, mam podobny problem z tym nieszczesnym reczny..Otoz rowniez jak w innych opisywanych przypadkach (swieci sie zolta przekreslona literka P i czerwony !) Itak na przemian swieci sie i piszczy!!Doprowadza do szalu! Natomiast gdy wlaczam przycisk P to reczny sie wlacza(gdy probuje ruszyc to czuje ze obydwa kola trzymaja) natomiast gdy jeszcze raz nadusze P czuje ze zwalnia sie reczny (z tym ze gdy probuje ruszyc to czuje ze tylne prawe kolo trzyma)????Pytanie moje co moglo pojsc : czy ten nieszczesny przycisk ,czy raczej cos przy silniczku???Dodam ze odlaczylem akumulator i nic...
  6. Witam szanownych uzytkownikow, jestem posiadaczem passata b6, wewnatrz oswietlenie dziala jak nalezy niestety oprocz oświetlenie lusterek w zasłonkach??Nie wiem co oze byc przyczyna?Wczesnie swiecily a teraz nagle przestalo??Moze ktos wie jak sie za to zabrac?
  7. Witam szanownych uzytkownikow, jestem posiadaczem passata b6, wewnatrz oswietlenie dziala jak nalezy niestety oprocz oświetlenie lusterek w zasłonkach??Nie wiem co oze byc przyczyna?Wczesnie swiecily a teraz nagle przestalo??Moze ktos wie jak sie za to zabrac?
  8. TheBrave moglbys mi powiedziec jakiej firmy miales kolo dwumasowe?
  9. czy moge jakos inaczej sprawdzic(bez demontazu)jakiej firmy mam sprzeg+dwumasa? Poniewaz pytalem sie i w serwisie i sklepach z czesciami a oni nie moga rozpoznac jakiej firmy jest zamontowane.W tym modelu albo "sachs" lub "luk"?Dodam ze silnik jest BMP rok 2005 2.0 tdi 140 KM.Sprawdzali biorac pod uwage typ silnika i nawet nr.VIN,ale nic.
  10. Witam uzytkownikow forum.Mam taki problem: po odpaleniu silnika slychac takie jakby chrabotanie,gdy silnik djdzie do temp.90 stopni przestaje.Natomiast podczas powrotu z trasy gdzy stane a pozniej wlacze jedynke ciagnie mnie na biegu i nie mozna wyrzucic 1 biegu.Rowniez raz po raz mam problemy z wlaczeniem biegu wstecznego.Wydaje mi sie ze to sprzeglo z dwumasa jest do wymiany ale nie jestem pewien? Bylem u dwoch mechanikow ktorzy stwierdzili ze to sprz+dwumasa do wymiany,natomiast gdy pojechalem do serwisu vw oni stwierdzili(nie wiem jak bo trwalo to 5 min)Ze niby jest luz lozyska na 6 biegu? I zbili mnie kompletnie z tropu?Jezeli ktos mial podobny problem,prosze o pomoc.Aha dodam jeszcze ze kilka miesiecy temu sprzeglo wpadlo mi w podloge,ale po jakies 1h samo wrocilo ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności