potenza Zgłoś #421 Napisano 11 Sierpnia 2012 Słyszałem 3 różne opinie i opcje :*różnią się wejściem wtyczki elektrycznej (jeśli mowa o silniczku) *różnią się kształtek tego bolca co kręci tłoczkiem *różnią się mocowaniem lub przewodem zacisku hamulcowego Która z opcji jest prawdziwa nie mam pojęcia , każdy gada co innego Witam, Dokładnie tak jak wymnieniłeś różnią sie tymi 3 elementami, do czerwca 2007 i od czerwca 2007 są inne i co bys nie robił nie zamontujesz innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #422 Napisano 17 Sierpnia 2012 Zeby nie zakladac nowego watku tu napisze: czytalem gdzies dzis szybko w necie wlasnie o hamulcach typu na przycisk, i ktos opisywal dzialanie nie do konca pamietam tekst ale czy tym wlasnie hamulcem naciskajac go mozna delikatnie hamowac podczas jazdy tak jak to sie robi normalnym mechanicznym "recznym" Ktos to z was juz przerabial podczas jazdy? Chyba w tekscie bylo ze przy jezdzie ponad 10km/h po nacisnieciu przycisku zaczyna bardzo pomalu wymachowywac auto. Jeszcze jedno ciekawe z tekstu, bezmyslnosc ludzka: jakis gosc opisal ze te elektrychne hamulce to dziadostwo bo kiedys mu sie wyladowal akumulator i nie mogl hamulca poluzowac i musial wzywac lawete, jezeli by pomyslal to poprosil by kogos by podjechal i podlaczyl na chwile sie do kogos akumulatora i po sprawie no ale to moje przemyslenia:) Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #423 Napisano 17 Sierpnia 2012 do bodajże 15 lub 25 km/h ( nie pamiętam) naciskając przycisk, hamulec zaciągnie się na stałe, powyżej naciskając i trzymając uaktywniasz opcje hamowania awaryjnego, czyli blokujesz koła na czas trzymania przycisku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #424 Napisano 18 Sierpnia 2012 Aha dzieki za odp, czyli jadac np na holowaniu i ktos przedemna hamuje to tez tak moge uzywajac wlasnie wten sposob tego przycisku-taki tylko przyklad. Czyli jak wciskam to zaczyna hamowac a jak zwalniam to on tez przestaje hamowac? Kurcze musze dolkadniej poszperac gdzies w instrukcji jak to jest. Dzieki za odp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basiak2201 Zgłoś #425 Napisano 19 Sierpnia 2012 Witam mnie właśnie dopadl ten problem z hamulcem ręcznym tzn raz zaskoczy raz nie a ostatnie nie puścił mi ,męczyłem sie ok 20 min aż w końcu zwolnił . poczytałem o tym problemie na tym forum i mam takie pytanie czy ktoś ma opinie o aso vw Częstochowa ,bo i przy okazji poduszki mi sie zapaliły a na vagu pokazuje kod 00003 którego nie da się usunąć .bardzo bym był wdzięczny o opinie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Talgo Zgłoś #426 Napisano 23 Sierpnia 2012 Witam, problem jak w temacie..... niestety. Tyle ze jestem w Hiszpani a do domu 2000 km. Pali sie żółta przekreslona kontrolka oraz czerwony wykrzyknik do tego te efekty dźwiękowe.... Można zwariować w trakcie drogi. Wymienilem przycisk odlaczylem klemy ale problem jest nadal. Zastanawiające jest tylko to ze ręczny działa bez zarzutu! A kontroli sie jednak swiaca. Wpadłem na inny pomysł, czy ktoś z was wie który bezpiecznik odpowiada za wyłączenie sygnałów ostrzegawczych (dźwiękowych)? Chodzi o paska b6 136km dsg. Bo nie wyobrażam sobie jazdy z tymi dźwiękami przez 2 tys km. A jak to u Hiszpamow wszystko jest "maniana" więc na podłączenie do komputera trzeba sie zapisać i jak dobrze pójdzie może byłoby to jutro........problem w tym ze jutro o 8 rano wyjeżdżam z powrotem do Polski. Więc błagam pomóżcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
audik- Zgłoś #427 Napisano 25 Sierpnia 2012 Z piszczącymi kontrolkami przejechałem 500km idzie się przyzwyczaić :? sam miałem pomysł, żeby brzęczek wywalić bo co tydzień coś dzwoni Talgo ...łoł... odważnie tyle km passatem, ale tez zrobiłem ostatnio wyczyn 2tyś i nic się nie zepsuło, chyba rekord. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulcuss Zgłoś #428 Napisano 28 Sierpnia 2012 Panowie, mam pytanie czy nie ma ktoś może na zbyciu uszkodzonego przycisku? Mój działa jeszcze poprawnie, ale zdarła się czarna powłoka i może udało by się przełożyć sama górną część przycisku. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Odoaker Zgłoś #429 Napisano 28 Sierpnia 2012 Witam Dopadło i mnie ,przed wakacjami wymiana rozrządu, dwumasy,sprzęgła docisku i wszystkich innych elementów tzw.ekspoatacyjnych przejechane pół Europy i wszystko OK. wróciła wiara w wyroby VW. Wczoraj zaciągnąłem ręczny i koniec nigdzie nie pojadę w końcu puścił ,ale piszczy i wyje na przemian, miga kontrolkami, profilaktycznie zgodnie z radami zdemontowałem obydwa zaciski, jeden ok czysty, ale pęknięty drugi masakra nie do ruszenia, całą noc moczenia i trochę lepiej, tylko zachciało mi się wymienić łożyska i przy okazji pękło kółko w przekładni, górne duże po którym chodzi pasek. Pytanie czy może ma ktoś takowe do sprzedania, może być zablokowana lub uszkodzona cała przekładnia , potrzebuję tylko kółko, lub czy można gdzieś takie kupić. Wiele osób regenerowało zaciski może ktoś ma na zbyciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuduk3 Zgłoś #430 Napisano 10 Września 2012 Witam. przekreślone P na desce, sygnał dzwiekowy. czasami nie odpuszcza lewego koła i silniczek nie pracuje. wyciagne bezpiecznik wszystko wraca do normy bledu nie ma. za 100 m probuje hamulec reczny i to samo- błąd. 1. vcds - test kalibracja 010 zrobiona 2. przycisk podmieniany 3. wtyczka do silniczka lewego koła przeczyszczona 3. cały czas pokazuje błąd: 02430 - Left Parking Brake Motor (V282) Resistance to Movement 003 - Mechanical Failure - Intermittent[/b] prosze o porade co robic czy wymieniać silniczek? wyglada że sprawa elektryczna.... chyba bo silniczek pracuje a jak nie odpuszcza to nie słychac go wiec nie ma prądu chyba ..... prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuduk3 Zgłoś #431 Napisano 13 Września 2012 problem rozwiazany zdjąc zacisk wykrecic sam silniczek zdjac z silniczka obudowe plastikowa psiuknąc w łożyska w te kółeczka , wyczyscic rozruszac zlożyc vcds - 010 - kalibracja gotowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #432 Napisano 25 Września 2012 ...Narazie gra więc nie wymieniam, 120 zł fakt że nie jest to dużo ale niema takiej satysfakcji jak z samodzielnej naprawy Pozdrowienia dla fanów Adama Słodowego. Fajnie, tylko co z tymi, którzy mają dwie lewe ręce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kombinator Zgłoś #433 Napisano 11 Października 2012 U mnie czasami tez sie zapala kontrolka recznego ale mam sposob ktory jak na razie skutkuje a mianowicie wciskam szybko pare razy przycisk i potem normalnie wciskam jak do zwolnienia recznego i jak na razie skutkuje.Zabawne jest to ze zona zalapala kiedys wqrwe i pod wplywem emocji znalazla wlasnie ten sposob:nerwus.Emocji nie opisuje kazdy sobie moze sam wyobrazic:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #434 Napisano 11 Października 2012 U mnie czasami tez sie zapala kontrolka recznego ale mam sposob ktory jak na razie skutkuje a mianowicie wciskam szybko pare razy przycisk i potem normalnie wciskam jak do zwolnienia recznego i jak na razie skutkuje.Zabawne jest to ze zona zalapala kiedys wqrwe i pod wplywem emocji znalazla wlasnie ten sposob:nerwus.Emocji nie opisuje kazdy sobie moze sam wyobrazic:D Wymień przycisk i będzie git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
basiak2201 Zgłoś #435 Napisano 18 Listopada 2012 Ja wymieniłem przycisk i jest git:) koszt przycisku w aso Częstochowa Marszałek 119zł . wymiana 5min + usunięcie błędu vcds-em . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pastor86kozy Zgłoś #436 Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Witam mój problem to kontrolki ( Spirala, P przekreślone, czasami kierownica na żółto -czerwono to nie chce odpalić ) i to że nie działa mi teraz tempomat a błędy które wyszły to 02844 i 1393 proszę o POMOC VW Passat B6 1.9TDI 105km z nową mapą silnika 140km ( anglik ) Edytowane 19 Listopada 2012 przez pastor86kozy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #437 Napisano 19 Listopada 2012 Kierownica na czerwono i nie chce odpalić to blokada kierownicy - poszukaj na forum było o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
micjanic Zgłoś #438 Napisano 22 Listopada 2012 (edytowane) Mała rada: zaraz jak kupiłem auto to przeczytałem w instrukcji, że HAMULEC RĘCZNY NALEŻY CO PEWIEN CZAS WŁĄCZAĆ I WYŁĄCZAĆ, po to aby mógł się "skalibrować". Jeśli się tego nie robi (tak twierdzi książeczka), to mogą się pojawić problemy z HR. Co jakiś czas (średnio raz na miesiąc) włączam więc ręczny, nawet jeśli takiej potrzeby nie ma. Czy pomaga - nie mam zielonego pojęcia, ale póki co, odpukać, sytuacja nie wystąpiła... Tez tak robię i nie mam problemów z HR. Natomiast czytałem w instrukcji obsługi (chyba), że długo nieuzywany hamulec reczny sam się co jakis czas otwiera i zamyka. Problemem jest czesto zawieszajacy sie przycisk - trzeba go puknac (przypadlosc B6), ale jak jest w B7 to nie wiem. Ja zwalniam hamulec za pomocą gazu i sprzegła. Poza tym proponuje omijac szerokim lukiem ASO Edytowane 25 Listopada 2012 przez micjanic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #439 Napisano 23 Listopada 2012 trudno mi sobie wyobrazić sytuację że nie używam hamulca ręcznego przez miesiąc Chyba że przez miesiąc nie odpalam auta i nigdzie nie jadę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #440 Napisano 23 Listopada 2012 Ja nie używam w ogóle, chyba że staję pod/z górkę, po co inaczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach