Skocz do zawartości

marcin88

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin88

  • Urodziny 06.12.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2006
  1. konieczna jest taka sama rozbiórka auta jak przy wymianie?
  2. Wymieniłem kompletny rozrząd jednak po ok 2 tygodniach jazdy zaczęło mi się coś dziać! nie wiem czy przyczyną rozrząd ale na 2ce jak ostro wcisnę gaz to w okolicach 2000 obrotów coś jakby piszczy - podobne do gwizdka czy ślizgającego się paska - przez jakaś sekundę jak zimny trochę dłużej - na 3ce to samo ale mniej wyraźnie! na innych biegach nic się nie dzieje - na luzie tez zero! jak gaz powoli to tez cisza... powinienem się zacząć martwić? oczywiście odwiedzę mechanika ale pasuje mi trochę pojeździć jeszcze zanim to uczynię.
  3. Ktoś kojarzy przy osłonie dolnej silnika są śruby na torx-a mniejsze bodaj t25 ale z tyłu osłony są 3 szt większe - jaki nr torx?? dziekuje!
  4. bardzo możliwe ze dane mi będzie poznać kilka nowych osób co prawda negocjowac nie musialem bo żona spod Sandomierza ale synacz przeziebiony kurujemy i postaramy się być! ostatecznie okresle sie w czw/pt...
  5. pod siedzeniem pasażera mam płaską wtyczkę... 3 rzędy "dziurek" po 18 w każdym... co to może być...?? ps. jak tak czytam ten ambitny opis to sam się do siebie śmieje - jutro fotka!! ale może to coś oryginalnego jest....
  6. zdecydowanie warto rozebrać! padło mi w prawym kole - szybki kanał dwie śruby lekko zapieczone i dostęp nie do końca dobry ale do zrobienia! wyciąga się całość - delikatnie trzeba zdjąć coś jak dekielek, następnie wyjąłem silniczek i podpiąłem normalnie z tym ze bez tej przekładni - działał wiec wiedziałem ze przekładnia - znaczy tak mi logika podpowiadała! (komp pokazywał brak zasilania - wg diagnosty...) Za poleceniem forumowicza zastosowałem całonocne namaczanie w odrdzewiaczu... dodatkowo nieco wd40 juz po kilku godz zaczęło się obracać... potem szybkie czyszczenie kompresorem.... nieco oleju i złożyłem całość! jest mały kłopot ze sklejeniem ale dopadłem klej do szkła (nie wiem czy odpowiedni ale dał rade) całość pojechałem - metodą "nie żałuj - smaruj" silikonem na bazie kleju (nawet nie wiedziałem ze istnieją takowe) założyłem i działa - użytkuje normalnie! nic nie kalibrowałem! po kilku przyciśnięciach sam się ustawił... jak długo będzie działał nie wiem... ale na chwile obecną praktycznie co dłuższy postój zaciągam... ps. uważam że nieco głośniej pracuje... ale tysiak w kieszeni wiec nie przeszkadza )
  7. dopadło i mnie rozebrałem ustrojstwo i wiem ze silniczek działa wiec na mój rozum padła przekładnia... rozbierał to ktoś może? bo nie bardzo wiem jak się za to zabrać...
  8. z checia bym sie podpial pod temat... jesli jest opcja zeby jakis forumowicz to wykonal byloby suuuper... ewentualnie poleccie kogos sprawdzonego gdzie moge takie cudenko nabyc!
  9. poleccie kogos kto by mi zalozyl jakies fajne zabezpieczenie (nie mechaniczne) przy b6-ce...
  10. mam historie auta... jednak jest ona w duzej czesci po niemiecku :dupablada czy nie znalazl by sie jakis forumowicz i nie rzucil okiem co sie dzialo z autkiem... podeslalbym na maila... z gory dziekuje....:dobrze
  11. kupiłem autko z uszkodzonym parktronickiem... i tak na prawdę trudno mi stwierdzić czy zostal wylaczony w jakis sposób, czy cos nie tak z czyms potrzebuje jakies namiary na kogos kto rzetelnie rzuci okiem na to...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności