RyszardCyrano Zgłoś #121 Napisano 2 Stycznia 2015 (edytowane) Witam Czy ktoś wie gdzie jest filtr paliwa w passacie b6 18 tsi? Edytowane 2 Stycznia 2015 przez rainman777 Przeniesiony re. pkt. 2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samek Zgłoś #122 Napisano 2 Stycznia 2015 W zbiorniku... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #123 Napisano 25 Stycznia 2015 (edytowane) Witam mam pewien problem chcę wymienić filtr w moim pasku 2.0 tdi 170KM [DSG] 2007. r i nie wiem co jest nie tak ale zakupiony filtr dedykowany do tego modelu nie pasuje.Filtr jaki zakupiłem to;[/img] [/img] Dodam że nie mogę wyciągnąć wkładu z obudowy nie wiem co jest nie tak. Edytowane 25 Stycznia 2015 przez PASEK????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #124 Napisano 26 Stycznia 2015 Filtr nie pasuje, bo to nie jest obudowa filtra paliwa z Passata B6. W moim BMR jest inna obudowa ma nr 3C0 127 400A. Wynika z tego że ktoś wymieniał w Twoim aucie obudowę, prawdopodobnie z Seata lub Audi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #125 Napisano 26 Stycznia 2015 Witam mam pewien problem chcę wymienić filtr w moim pasku 2.0 tdi 170KM [DSG] 2007. r i nie wiem co jest nie tak ale zakupiony filtr dedykowany do tego modelu nie pasuje.Filtr jaki zakupiłem to Filtr nie pasuje, bo to nie jest obudowa filtra paliwa z Passata B6. W moim BMR jest inna obudowa ma nr 3C0 127 400A. Wynika z tego że ktoś wymieniał w Twoim aucie obudowę, prawdopodobnie z Seata lub Audi. Dokładnie filtr paliwa w silniku BMR ma inne oznaczenie , obudowa filtra jest z Skody Octavia II . Przejdź do sklepu wymień ten filtr na nowy , przy zakupie nowego podaj nr obudowy , będzie łatwiej dobrać filtr . A tu na potwierdzenie : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/Octavia%20II/100 , na samym dole znajdziesz zarówno obudowę jak i odpowiedni filtr . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mgboczna Zgłoś #126 Napisano 26 Stycznia 2015 ale zakupiony filtr dedykowany do tego modelu nie pasuje Do tego typu obudowy (z końcówką E) ETKA podaje wkład o nr. 1K0 127 434 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #127 Napisano 28 Stycznia 2015 Tak okazało się że ktoś wymienił obudowę pojechałem do Inter Carsu i wymieniłem ten wkład na prawidłow bodajże od Audii A3 teraz wszystko pasuje ale muszę powiedzieć że byłem mocno zaskoczony bardzo brudnym filtrem tzn. był cały czarny bardzo dziwne to jest wyczyściłem obudowe dokładnie i złożyłem. Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #128 Napisano 28 Stycznia 2015 Tak okazało się że ktoś wymienił obudowę pojechałem do Inter Carsu i wymieniłem ten wkład na prawidłow bodajże od Audii A3 teraz wszystko pasuje ale muszę powiedzieć że byłem mocno zaskoczony bardzo brudnym filtrem tzn. był cały czarny bardzo dziwne to jest wyczyściłem obudowe dokładnie i złożyłem. Dzięki za pomoc ja tez mam srodek brudny wg mnie to normalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skiba29 Zgłoś #129 Napisano 30 Stycznia 2015 Ale numer z tym filtrem, czego to ludzie nie wymyślą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #130 Napisano 18 Sierpnia 2015 Piszesz w dziale B6-B7 a w opisie masz B5. Nie wiem jak ci mamy pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypis876 Zgłoś #131 Napisano 24 Sierpnia 2015 A motor 1.6 ma filtr czy ma tylko odstojnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #132 Napisano 24 Sierpnia 2015 Proponuję przed wymianą wyczyścić okolice dekla.Filtr jest w takim miejscu,że bywa mocno zasyfiony na zewnątrz. Podczas zdejmowania dekla, jak wlecą wam syfy do wnętrza puszki, to jest szansa,że wam te syfy wyłapie któryś z wtryskiwaczy:-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skindred Zgłoś #133 Napisano 25 Sierpnia 2015 Ja mam mechaniora i zawsze przy wymianie filtra paliwa wjeżdża mi "odkurzaczem" w obudowę filtra i jest czysto jak u babci. A znajomy jedzie na stacje benzynową, podjeżdża pod odkurzacz, otwiera maskę, wyciąga stary filtr, odkurza obudowę za 2zł żeton, wkłada nowy filtr... i też sobie chwali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #134 Napisano 28 Sierpnia 2015 Wymieniał ktoś filtr paliwa w roczniku 2009+ ? Czy trzeba to robić przy użyciu VCDSa jak tutaj (posiadam) czy wystarczy jedynie dawać na zapłon ? Chciałbym odessać i wyczyścić dokładnie puszkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #135 Napisano 28 Sierpnia 2015 ja wymieniałem w swoim filter to robiłem to przy pomocy vcds, po zapłonie pompa się nie włacza co za tym idzie nie napompuje ci zbiorniczka filtra i nie bedzie tez ciśnienia w układzie. robilem sam output test, trwa to ok 30sek i po tym zabiegu zrobi sie ciśnienie w ukladzie i bez problemu odpaliłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #136 Napisano 28 Sierpnia 2015 Czyli tak jak on pokazał ten pierwszy sposób ? Engine > Output tests > fuel pump relay control circuit i łącznie 3 minuty ? Co jeśli zrobiłbym tą drugą opcją czyli przez basic settings a nie wiem czy mam tą drugą pompę przy filtrze ? Też się uda ? I jak wymieniałeś to filtr wsadziłeś do puszki i nałożyłeś pokrywę, czy pierw filtr wetknąłeś w tą rurkę co wychodzi z pokrywy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #137 Napisano 28 Sierpnia 2015 filter włozyłem w puche 1 sposób - sam outpt test i napompuje puche do pełna i osiagnie żądane cisnienie w układzie pompa jest tylko jedna w baku i nie włącza sie po przekręceniu zapłonu jak w wiekszości aut dlatego trzeba zrobić ten tes pompy poprzez kompa by uruchomić ją i napompować paliwka z filmu wnioskuje że ma cos uszkodzone w pompie paliwa bo przy wymianie filtra nie ma żadnej potrzeby wywalać pompe z baku, dlstego tez patrzył na parametry w basic settings Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xplo Zgłoś #138 Napisano 28 Sierpnia 2015 Nie ten drugi sposób to jak nie masz VCDSa chodzi o ten bezpośrednio na pompie. A przez basic settings robi bo mówi coś o dwóch pompach jeśli jest druga przy filtrze. Na ile czasu odpaliłeś ten output test i czy miałeś coś ON w puszce ? Bo on mówi coś o 3 minutach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #139 Napisano 28 Sierpnia 2015 30sek, praktycznie wszystkie testy jakie robiłem/turbiny, egr,przepustnicy,pompy paliwa , wentylatorów, trwają ok 30sek. test tylko włączasz, a po jakims tam czasie ale wydaje mi się że ok 30sek sam się wyłącza nie ogladałem tego filmiku w całosci tylko początek i kawałek końca, więc ja robiłem tak jak on na początku ale bez basic, dlatego robisz ten test pompy aby napompować ją i uzyskać cisnienie w układzie. we wszystkich autach tak sie robi tylko że w wiekszosci aut masz pompe po zapłonie wiec wystarczy 2-3 razy włączyć zapłon i popka ci napompuje albo przed filtrem jest specjalna gruszka którą sciskając zasysasz paliwa i i pompujesz do filtra puszka była wyczyszczona i suchutka- 0 on Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #140 Napisano 10 Października 2015 Właśnie jestem po wymianie filtra a raczej nie udanej. Miałem trochę syfu na dnie obudowy wiec wyssałem strzykawką całe paliwo, wyczysciłem i pewny, że po włączeniu zapłonu naleję paliwa a tu zonk. .nic nie leciało. Próbowałem kilkanaście razy i ani kropli. Skreciłem wszystko i odpaliłem myśląc, że może zassie no i zgasł. Jutro spacer na stacje po paliwo żeby zalać filtr. Czy jak teraz zaleję filtr to odpalę go normalnie czy jak juz powietrze zassał to lipa? I czemu ta pompa nie podała paliwa po zapłonie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach