jarsyb Zgłoś #101 Napisano 29 Listopada 2014 torx 25 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #102 Napisano 30 Listopada 2014 Nie wiem jaki rozmiar klucza, ale w jakimś markecie kupiłem komplet za 8 PLN. Służy mi już 4 lata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #103 Napisano 4 Grudnia 2014 Panowie właśnie wymieniłem filtr paliwa jak naciskałem na zapłon to paliwo nie leciało do filtra, o co może chodzić, spróbowałem go odpalić to za pierwszym razem odpalił normalnie wiec go zgasiłem, żeby poodkręcać śruby następnie chciałem go drugi raz odpalić i klapa, 3,4,5 tak samo. Czy możliwe że mógł się zapowietrzyć ?? Jak tak to jak go mam odpowietrzyć? Jakieś pomysły rady cokolwiek ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #104 Napisano 4 Grudnia 2014 Panowie właśnie wymieniłem filtr paliwa jak naciskałem na zapłon to paliwo nie leciało do filtra, o co może chodzić, spróbowałem go odpalić to za pierwszym razem odpalił normalnie wiec go zgasiłem, żeby poodkręcać śruby następnie chciałem go drugi raz odpalić i klapa, 3,4,5 tak samo. Czy możliwe że mógł się zapowietrzyć ?? Jak tak to jak go mam odpowietrzyć? Jakieś pomysły rady cokolwiek ?? Zerknij na filmik Powinieneś go zalać paliwem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #105 Napisano 4 Grudnia 2014 Czyli co jak zaleje go paliwem tera to problem zniknie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #106 Napisano 4 Grudnia 2014 jak nie zniknie to pompa do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #107 Napisano 4 Grudnia 2014 Czyli co jak zaleje go paliwem tera to problem zniknie ?? Tak zalej go paliwem i powinno być . Powinieneś tak zrobić od początku , przypatrz się na video ile razy było podane paliwo po zapłonie bez odpalania . jak nie zniknie to pompa do wymiany Jak nie będzie podawało paliwa to j/w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #108 Napisano 4 Grudnia 2014 Obecnie padł akumulator bo wcześniej kręciłem kur..... Jeszcze nie mam klucza zeby go odkręcić no poprostu wziasc i sobie w torbę strzelić, a ewentualnie na jaki koszt mam sie szykować jeżeli to pompa ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #109 Napisano 4 Grudnia 2014 Próbowałem go zalać paliwem ale jak wciskałem zapłon to paliwo nie leciało ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #110 Napisano 4 Grudnia 2014 Obecnie padł akumulator bo wcześniej kręciłem kur..... Jeszcze nie mam klucza zeby go odkręcić no poprostu wziasc i sobie w torbę strzelić, Na spokojnie podładuj akku , potem odkręć filtr paliwa nich druga osoba załączy zapłon ( bez zapalania ) będziesz widział czy leci paliwo czy nie jak na video zalej filtr . Jeśli leci paliwo wszystko ok postępujesz j/w , jeśli paliwo nie będzie leciało pompa do wymiany . Co do kosztów to w ASO nie kupisz samej pompki paliwa tylko cały wkład to koszt koło ~1200 zł , lub też ( właśnie w niedzielę z tym walczyłem ) demontujesz cały wkład wymieniasz starą pompkę paliwa na nową koszt 400 zł f-my Pierburg i śmigasz dalej . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #111 Napisano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Wlasnie na początku jak tak zrobiłem to paliwo nie leciało:-( szykuje sie na najgorsz panowie a może być tak, że spalił się bezpiecznik od pompy paliwa ?? I dlatego może nie działać Edytowane 5 Grudnia 2014 przez urbinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #112 Napisano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Panowie mam problem wyjąłem całą pompę i nie wiem jak mam wyjąć ten wkład sam bo jest on przymocowany przewodem i w żaden sposób nie mogę zdjąć tego czarnego przewodu, jakieś pomysły ?? P.S. mam pytanko wyjałem całą pompę podłączyłem ja na krótko nalałem do niej wody i normalnie ja zaciągała, następnie wszystko zainstalowałem jak potrzeba samochód pochodził z 15 minut i znowu zgasł po otworzeniu filtra paliwa wogóle nie było w nim paliwa. O co chodzi ?? Edytowane 6 Grudnia 2014 przez urbinio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #113 Napisano 6 Grudnia 2014 Panowie o ten wężyk chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #114 Napisano 6 Grudnia 2014 musisz podgrzać opalarka,inaczej bedzie ciezko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #115 Napisano 6 Grudnia 2014 No tak ale jak podgrzeje to mi sie skurczy jeszcze bardziej, a trzeba go zdjąć :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #116 Napisano 6 Grudnia 2014 Nie masz go spalić tylko podgrzać Od ciepła rozmięknie, nie skurczy się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #117 Napisano 6 Grudnia 2014 Ok spoko :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #118 Napisano 7 Grudnia 2014 Panowie jestem juz na taki etapie Jak teraz wyjąc ta pompkę troche schetalem ten przewód ale mam koszulkę termokurczliwa wiec jak bedzie nowa pompka to jak tym ładnie Owine ze sie tak wyrażę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #119 Napisano 7 Grudnia 2014 jak dobrze pamietam delikatnie zaczept musisz poodginac i wyjdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #120 Napisano 7 Grudnia 2014 Podhale sie próbowałem podważać wszystko co sie da jutro znowu sproboje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach