CargoHS Zgłoś #61 Napisano 9 Lipca 2013 no masz racje...ale wiesz on ma wyjebke na to bo pewnie nie jego auto tylko to jest serwis, idą na łatwiznę ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #62 Napisano 27 Września 2013 (edytowane) Jutro ja wymieniam komplet filtrów (paliwa, powietrza, oleju). powyższe foty przedstawiają zasadność wymiany filtra paliwa Edytowane 4 Października 2013 przez DarekTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartoszkg Zgłoś #63 Napisano 10 Listopada 2013 Witam. W dniu wczorajszym postanowiłem wymienić wszystkie filtry wraz z olejem i filtrem paliwa. Na razie nie będę pisał u kogo dokonałem wymiany w/w rzeczy w Kolobrzegu. Po wyjechaniu z warsztatu przejechałem około 20 km. Po 20 km zacząłem nasłuchiwać dziwną pracę "silnika". Po otwarciu maski z wkurw#@!^/m zobaczyłem że przy włączonym silniku wycieka paliwo pomiędzy "zaślepką ; dekielkiem" a korpusem ( tam gdzie wkłada się filtr paliwa ). W wtorek z samego rana biorę lawete i jadę do tego zakładu. Tak sobie myślę że dobrze by było gdybym pojechał z rzeczoznawcą aby komisyjnie sprawdzić co jest przyczyną takiego stanu rzeczy. Bez rzeczoznawcy nie będę miał szans udowodnić winy partactwa przy wymianie tegoż filtra. Podejrzewam że źle została zamocowania uszczelka lub w ogóle jej nie ma. Niby blachostka ale można to według mnie doprowadzić do poważnych konsekwencji bo cały pasek jest uwalony w paliwie i wydaje mi się że trzeba go będzie wymienić. Czy znacie może rzeczoznawcę w Kołobrzegu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #64 Napisano 21 Grudnia 2013 Witam. Mam pewien problem. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza i kabinowy. Auto odpaliłem i pochodziło chwilę i przy ruszeniu zgasło. Sprawdziłem filtr cały zalany. Podczas przytrzymania kluczyka w stacyjce wyskakuje czerwona kontrolka na fisie z 3 sygnałami. Co jest nie tak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #65 Napisano 21 Grudnia 2013 czerwona kontrolka na fisie z 3 sygnałami. Co jest nie tak? Na początek sprawdź błędy jeśli masz taką możliwość. Co to za kontrolka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #66 Napisano 21 Grudnia 2013 Taka jak od smarowania: https://www.google.pl/search?q=kontrolka+smarowania&tbm=isch&source=iu&imgil=jUk-9EZ2Ci_-5M%253A%253Bhttps%253A%252F%252Fencrypted-tbn2.gstatic.com%252Fimages%253Fq%253Dtbn%253AANd9GcTz8PlfIo_xLv4UeVkS4SLSP2oWGqn4h8MoyO0oxfCIs5H9k2QwUQ%253B365%253B270%253BSEeBKyfvJjrJuM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.strefatestow.pl%25252Fobsluga-okresowa-pojazdu%25252F&sa=X&ei=C6S1UoLSMYqatQbn3YGwCA&ved=0CDgQ9QEwAQ&biw=1366&bih=673#facrc=_&imgrc=jUk-9EZ2Ci_-5M%3A%3BSEeBKyfvJjrJuM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.strefatestow.pl%252Fwp-content%252Fuploads%252F2013%252F09%252F11.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.strefatestow.pl%252Fobsluga-okresowa-pojazdu%252F%3B365%3B270 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #67 Napisano 21 Grudnia 2013 Taka jak od smarowania: To znaczy, że za długo kręciłeś rozrusznikiem i pompa oleju nie podaje. Czy filtr wyjmowałeś razem z podstawą czy zdejmowałeś kolejno przewody paliwowe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #68 Napisano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Odkręciłem 5-6 śrubek na górze i zdjąłem ten dekielek z 4 wężykami. Wyjąłem filtr, odciągnąłem resztki paliwa, wyczyściłem dno obudowy, wymieniłem uszczelkę i włożyłem nowy filtr. Potem kilka razy włączyłem zapłon i przykręciłem dekielek z 4 wężykami. Potem odpaliłem auto i po chwili zgasło. Potem chciałem odpalić więc pokręciłem chwilę i zobaczyłem kontrolkę, więc się przestraszyłem i zostawiłem. Edytowane 21 Grudnia 2013 przez damor3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #69 Napisano 21 Grudnia 2013 Odkręciłem 5-6 śrubek na górze i zdjąłem ten dekielek z 4 wężykami. Wyjąłem filtr, odciągnąłem resztki paliwa, wyczyściłem dno obudowy, wymieniłem uszczelkę i włożyłem nowy filtr. Potem kilka razy włączyłem zapłon i przykręciłem dekielek z 4 wężykami. Potem odpaliłem auto i po chwili zgasło. Potem chciałem odpalić więc pokręciłem chwilę i zobaczyłem kontrolkę, więc się przestraszyłem i zostawiłem. Wymiany filtra dokonałeś prawidłowo. Ale żeby zalać go trzeba napompować paliwa prawie pod krawędź. A ty tylko kilka razy włączyłeś zapłon. No chyba, że nalałeś pod krawędź? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #70 Napisano 21 Grudnia 2013 Tak około 7 razy włączyłem zapłon. Gdy zgasł jeszcze kilka razy włączyłem zapłon. Silnik kręci ale nie odpala. Gdy sprawdzałem teraz filtr, to jest cały zalany - gdy siedzi na samym dnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #71 Napisano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Czyli nie możesz go już odpalić? Dobrze by było żebyś podpiął się pod komputer. A słychać żeby pompa w zbiorniku podawała ciśnienie? Tyle napompowałeś? [ATTACH=CONFIG]111729[/ATTACH] Edytowane 21 Grudnia 2013 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #72 Napisano 21 Grudnia 2013 Tak, filtr pływał w ropie. Teraz próbowałem go jeszcze odpalić i zauważyłem, że paliwo zaczęło wypływać z zakręconej obudowy w miejscu łączenia śrubami, więc paliwo jest cały czas podawane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #73 Napisano 21 Grudnia 2013 Tak, filtr pływał w ropie. Teraz próbowałem go jeszcze odpalić i zauważyłem, że paliwo zaczęło wypływać z zakręconej obudowy w miejscu łączenia śrubami, więc paliwo jest cały czas podawane. Skoro paliwo wywala na zewnątrz to może coś z uszczelką przeoczyłeś? Jak Ci się chce to załóż stary filtr i ponownie spróbuj uruchomić silnik. Z tym, że załóż bez odsysania paliwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #74 Napisano 21 Grudnia 2013 Ale jaka będzie różnica na starym filtrze? Oba filtry są identyczne. Uszczelkę włożyłem w miejsce starej. Może teraz już nie ma miejsca w zbiorniku i się przelewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #75 Napisano 21 Grudnia 2013 Ale jaka będzie różnica na starym filtrze? Oba filtry są identyczne. Uszczelkę włożyłem w miejsce starej. Może teraz już nie ma miejsca w zbiorniku i się przelewa. Widocznie coś jest nie tak jak powinno skoro się przelewa ropa na zewnątrz. Tylko to przychodzi mi do głowy. Spróbuj nie masz nic do stracenia. Może filtr jest uszkodzony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #76 Napisano 21 Grudnia 2013 Wymieniłem filtr i uszczelkę na starą. Auto nadal nie odpala. Czy jeśli auto kręci to może być słaby akumulator i może nie odpalić? Może od tego pompowania i odpalania jest słaby aku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #77 Napisano 21 Grudnia 2013 Wymieniłem filtr i uszczelkę na starą. Auto nadal nie odpala. Czy jeśli auto kręci to może być słaby akumulator i może nie odpalić? Może od tego pompowania i odpalania jest słaby aku? Jeśli z normalną prędkością kręci i nie zwalnia rozrusznik to akumulator masz sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damor3 Zgłoś #78 Napisano 21 Grudnia 2013 A może coś trzeba odpowietrzyć? Słyszałem o jakimś dmuchaniu sprężarką w bak i zdejmowanie wężyków z obudowy filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #79 Napisano 21 Grudnia 2013 Sprawdź czy przewodów gdzieś nie zagiąłeś, przepływkę podczas wymiany filtra powietrza podłączyłeś ponownie? Może wystarczy odłączyć akumulator na chwilę, ponoć to pomaga w naszych passatach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #80 Napisano 21 Grudnia 2013 A może coś trzeba odpowietrzyć? Słyszałem o jakimś dmuchaniu sprężarką w bak i zdejmowanie wężyków z obudowy filtra. Nawet nie próbuj pompować przez wlew paliwa powietrza bo cały syf pójdzie w filtr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach