Skocz do zawartości
Sławek 6

Wymiana filtra paliwa

Rekomendowane odpowiedzi

Tankuję od kilku lat na shellu paliwo nitro i nigdy nie miałem problemu.Filtr paliwa wymieniam co 2 zmianę oleju czyli co 30 tys ,uważam,że jest to zdroworozsądkowe podejście .Jakość paliwa jakie lejemy do naszych autek ma olbrzymie znaczenie jeżeli chodzi o trwałość silnika,na tym nie ma co oszczędzać,zresztą jeżeli chodzi o samochód zawsze dostają to co najlepsze..

 

Ja też nie mam problemów . Wydaje się, że BP nie jest podmiejskim, badziewnym punktem tankowania.

Sam wymieniasz filtr paliwa ? Jak on wygląda po ~ 30 tys. km ? Jest "czysty" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej problem masz z autem i olej silnikowy cofa do paliwa, poszukaj na forum, już o tym gdzieś czytałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też nie mam problemów . Wydaje się, że BP nie jest podmiejskim, badziewnym punktem tankowania.

Sam wymieniasz filtr paliwa ? Jak on wygląda po ~ 30 tys. km ? Jest "czystyNie

 

Wymieniam przy wymianie oleju w ASO,filtr kupuję sam ,podobnie jak olej.Koszt filtra paliwa to symbolika jakaś,kupuję Manna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem w aucie z podpisu po przejechaniu 60 tys. km filtr paliwa. W puszce ropa jasna, nie było brudów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymieniałem w aucie z podpisu po przejechaniu 60 tys. km filtr paliwa. W puszce ropa jasna, nie było brudów.

 

Olej napędowy w obudowie f. paliwa u mnie tez jest czysty. Brudny jest tylko filtr i o tym mówimy .

Co do "cofania się" oleju ... kurczę w jaki sposób ... Zaliczyłem ze 3 dopalania DPF czy to mogło być to ?

Teraz DPF już nie ma więc czekam na kolejne 30 tys. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj tematu na forum "olej w filtrze paliwa" tam macie opisany problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, mam do was pytanie tylko nie wiem czy będę umiał je dobrze napisać :P Więc tak, mój tata podczas wymiany filtra paliwa w swoim pasku 1.9 TDI z 2006r (105KM) połamał tą rurkę na którą nakłada się wkład (niestety nie mam zdjęcia ;/) Mówił że górna część filtra jest rozkręcalna i można wymienić tą plastikową część i tutaj pytanie czy bylibyście w stanie podać mi numer tej plastikowej części? Bądź jakiegoś linka ? Ja szukałem, ale niestety nie mogę znaleźć ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak o to dokładnie :ok tyle że ja tutaj nie widzę tego o czym tata mówił wiec musiał cos pomieszać :/ no ale numery tam są więc dziękuje bardzo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podejrzewam, że tacie chodziło o taki plastikowy kruciec, który znajduje się "od spodu" tego dekielka przykręcanego do całej puszki. Ten plastikowy dynks jest wkładany(nasadzany) na otwór w filtrze. Tak czy owak, chyba taniej i prościej będzie kupić całą puszkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany filtra paliwa w Passacie B7 2.0 TDI 140 KM CFFB 2013 r. czy jeśli wymienię filtr i zaleje go do pełna olejem napędowym i odpalę czy jest możliwość że się zapowietrzy? Czy zawsze muszę uruchomić pompkę paliwową VCDS-em przed odpaleniem po wymianie filtra? Dziękuje za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany filtra paliwa w Passacie B7 2.0 TDI 140 KM CFFB 2013 r. czy jeśli wymienię filtr i zaleje go do pełna olejem napędowym i odpalę czy jest możliwość że się zapowietrzy? Czy zawsze muszę uruchomić pompkę paliwową VCDS-em przed odpaleniem po wymianie filtra? Dziękuje za odpowiedz.

 

Dzisiaj rano wymieniałem. Strzykawką zlałem paliwo z puszki, zamontowałem nowy filtr, pięć razy pompowanie zapłonem i odpaliłem. Wszystko śmiga, zrobiłem potem około 40 km. VCDS nie był do niczego potrzebny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj rano wymieniałem. Strzykawką zlałem paliwo z puszki, zamontowałem nowy filtr, pięć razy pompowanie zapłonem i odpaliłem. Wszystko śmiga, zrobiłem potem około 40 km. VCDS nie był do niczego potrzebny.

 

U znajomego jak wymieniałem filtr w 1.9 TDI na pompowtryskach to właśnie włączałem kilka razy zapłon i napompowała pompa, u mnie w comon rail pompa też jest ale po rozruszniku, czyli chodzi jak silnik chodzi lub jak kręcisz rozrusznikiem. Dlatego włączyłem ją kilka razy vcdsem. Inaczej po odpaleniu by mi zgasł i musiał bym kręcić z 5 minut żeby odpalił. W PD jest po zapłonie a w CR po kręceniu lub odpaleniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź, ale prosił bym o odpowiedź posiadaczy B7 z motorem 2,0 ponieważ oglądałem filmik o wymianie filtra w B7 i tam było widać jak był podłączany VCDS, bo ponieważ pompka nie pompuje po włączeniu zapłonu, tylko po odpaleniu i teraz nie wiem czy mogę samemu można śmiało wymieniać, gdyż nie posiadam VCDS. Dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziękuję za odpowiedź, ale prosił bym o odpowiedź posiadaczy B7 z motorem 2,0 ponieważ oglądałem filmik o wymianie filtra w B7 i tam było widać jak był podłączany VCDS, bo ponieważ pompka nie pompuje po włączeniu zapłonu, tylko po odpaleniu i teraz nie wiem czy mogę samemu można śmiało wymieniać, gdyż nie posiadam VCDS. Dziękuję

 

Bartek przed włożeniem filtra zalej to swierzä ropä. Odpali bez problemu. I nic się nie z apowietrzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się spotkał z takimi "paprochami" na nowym filtrze paliwa? Produkcji Mahle jak widać...

20160805_175950.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś się spotkał z takimi "paprochami" na nowym filtrze paliwa? Produkcji Mahle jak widać...

[ATTACH=CONFIG]147351[/ATTACH]

 

Nie martw się tym tylko jakoś oczyść. Na filtrach Bosch jest to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dobrze. Próbowałem go odkurzyć ale część zeszła a oporna część między lamelkami została. Mam nadzieję że w środku czyli tam gdzie najważniejsze filtr jest bez tego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupuj filtry firmy MAN tam takich niespodzianek nie ma. Osobiście filtr czyściłem taśmą pakową.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy ktoś się spotkał z takimi "paprochami" na nowym filtrze paliwa? Produkcji Mahle jak widać...

[ATTACH=CONFIG]147351[/ATTACH]

 

Jak masz zamiar założyć takie coś to po co wogóle chcesz wymienić filtr?

Kupiłeś filtr no name to się nie dziw. Ja bym go za darmo nie chciał nie mówię nawet o jego włożeniu :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności