xplo
-
Liczba zawartości
180 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O xplo
- Urodziny 15.03.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zachodniopomorskie
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
-
Rok produkcji
2009
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No ja mam chyba ten sam problem co Ty, muszę przyciskać i przyciskać aż w końcu za którymś razem otworzy się klapa. Teraz zastanawiam się czy to nie właśnie ta blaszka, jeśli nie ona to rozumiem, że wtedy trzeba kupić całą listwę z mikrostykiem bo osobno mikrostyka nie ma ?
-
[B5] Jakie tarcze hamulcowe i jakie klocki?
xplo odpowiedział cooler → na temat → Hamulce, felgi, opony
A ja Ci polecam żebyś sobie poczytał manuale, pooglądał filmiki jak się wymienia klocki, tarcze i samemu zaczął robić przy aucie. Tyle co ja się spłukałem na tarczach przez błędy pseudo mechaników to szkoda gadać. -
Ja tak miałem. Po wymianie aku nie powtórzyło się.
-
Wymieniałem w aucie z podpisu po przejechaniu 60 tys. km filtr paliwa. W puszce ropa jasna, nie było brudów.
-
Afera VW z emisją spalin - można już sprawdzać
xplo odpowiedział user78 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
A tutaj jak to wygląda na video -
Koło dwumasowe i jego żywotność / silnik BKP 2.0TDi 140PS
xplo odpowiedział adamq → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jak dzwoniłem do ASO w Szczecinie to za wymianę powiedzieli mi jak dobrze pamiętam 1400-1600. Ostatecznie wymienione w warsztacie nawet drożej wyszło niż w tym ASO u Ciebie. -
Afera VW z emisją spalin - można już sprawdzać
xplo odpowiedział user78 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Jak dojdzie jakieś to dam znać bo ja jestem w takiej sytuacji. -
Nie ten drugi sposób to jak nie masz VCDSa chodzi o ten bezpośrednio na pompie. A przez basic settings robi bo mówi coś o dwóch pompach jeśli jest druga przy filtrze. Na ile czasu odpaliłeś ten output test i czy miałeś coś ON w puszce ? Bo on mówi coś o 3 minutach.
-
Czyli tak jak on pokazał ten pierwszy sposób ? Engine > Output tests > fuel pump relay control circuit i łącznie 3 minuty ? Co jeśli zrobiłbym tą drugą opcją czyli przez basic settings a nie wiem czy mam tą drugą pompę przy filtrze ? Też się uda ? I jak wymieniałeś to filtr wsadziłeś do puszki i nałożyłeś pokrywę, czy pierw filtr wetknąłeś w tą rurkę co wychodzi z pokrywy ?
-
Wymieniał ktoś filtr paliwa w roczniku 2009+ ? Czy trzeba to robić przy użyciu VCDSa jak tutaj (posiadam) czy wystarczy jedynie dawać na zapłon ? Chciałbym odessać i wyczyścić dokładnie puszkę.
-
Instrukcja/porada obslugi klucza dynamometrycznego
xplo odpowiedział lopee → na temat → Ogólno-techniczny
Co to znaczy na luźno ? Bez blokowania rączką na żądanym momencie ? Zauważyłem, że on schodzi sporo poniżej 40Nm (sprawdziłem i schodzi 16 nizej czyli do 24 Nm), czy mam zjechać go aż na sam dół czy delikatnie poniżej 40 ? Wiem, że trochę mędzę ale chciałbym aby jak najdłużej posłużył. -
Instrukcja/porada obslugi klucza dynamometrycznego
xplo odpowiedział lopee → na temat → Ogólno-techniczny
Kupiłem sobie klucz Proxxona MC200. W jakiej pozycji przechowywać go gdy nie jest używany bo zauważyłem, że on schodzi niżej niż 40 Nm. Czy wobec tego powinienem go trzymać na 40 Nm czy zjechać na najniższą możliwą ? Dodatkowo klucz jest pokryty jakimś smarem zabezpieczającym chyba przed korozją czy można go zetrzeć czy ma zostać ? -
Dzięki za odpowiedź. Czy to oznacza, że tam nie ma żadnego zabieraka ? Myślałem, że ten silnik nie różni się aż tak od wersji 140km CR.
-
Jak to zrobić ?
-
Przycisk otwierania pokrywy tylnej - brak reakcji
xplo odpowiedział dszyszko → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Co to może być, że przycisk na klapie zadziała dopiero za którymś razem ? Czyżby padał zamek ? Muszę uruchomić tą opcję co tutaj napisaliście i przetestować. Rozumiem, że mam wpisać to w polu binary i nic więcej nie zaznaczać ?