lopee
-
Liczba zawartości
142 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lopee
- Urodziny 16.04.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rzeszów
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (RP)
-
Rok produkcji
1991
-
Oświetlenie wnętrza passat B3 jak podłaczyć lampki tył
lopee odpowiedział temat → Elektryka, oświetlenie
Pewnie łepek jest już wyrobiony i nie ma za co złapać, popukaj może delikatnie młotkiem przez śrubokręt w tego wkręta żeby zruszyć cokolwiek a pózniej rozwerć wkręta żeby wyjąć krancówke. Reszte co zostanie wykrecic i dac nowego wkreta. -
Witam, jesli jest problem z wyskakującą linką z licznika (często jest tak, że jak się nieumiejętnie wkłada w to gniazdo to sie ugina i juz nie siedzi dobrze) to przy wkladaniu go w deske to można zrobic tak, że rozbiera sie licznik - sciagasz szybke i odkrecasz predkosciomierz i pozniej wkladasz sobie licznik i widzisz czy dobrze siadla linka w gniezdzie, potem wkladasz ostroznie predkosciomierz, przykrecasz a na koncu szybka i powinno byc dobrze. Pozdro
-
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
lopee odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Na bloku pod króćcem z czujnikami, musisz czyms poswiecic w razie czego bo to jest wybite i ciezko zlokalizowac jak sie nie wie. -
temperatura silnika - przeczytaj zanim zapytasz
lopee odpowiedział ormowiec → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jesli chodzi o typ silnika to sprawdzisz to po tym co pisze na bloku silnika od przodu patrzac, za wlaczanie/wylaczanie wiatraka odpowiada czujnik w chlodnicy ( na dole po prawej stronie stojac przodem do auta). Czujniki firmy EPS sa ok. -
Jesli układ się nie odpowietrzał przez zatkany cienki wężyk to to jest główna przyczyna. Odnośnie korka i tego ciśnienia, które zmierzyłeś to jest ok bo chyba precyzyjnie każdy korek nie bedzie taki sam. Pozdro
-
Taka szara tasma nie gwarantuje szczelnosci tych klap poza krawedziami, poniewaz zaklejasz tylko dziury w blachach a poza blachami jest troche wolnego miejsca - wlasnie tam gdzie byly te gąbki uszczelniające. Mysle za sama tasma zda egzamin ale dla lepszego uszelnienia lepiej jest to zrobic jakas pianką taka jak pod panele.
-
Dzieki za pomoc i odpowiedzi w temacie, nie mam gazu zamontowanego. Wymieniłem nagrzewnice i uszczelniłem wszystko tzn. klapy itd., efekt jest taki, że w końcu mam ogrzewanie. Pozdrawiam
-
Witam, rozebralem dzis deske w celu zdiagnozowania czemu leci mi letnie powietrze a na najwyzszym biegu nawiewu zimne i uszczelnilem dwie klapy - tą od sterowania cieple-zimne i od kierunku nawiewu (szyba, nogi etc.). Przejechalem i zagrzalem auto, ciagle jest ten sam objaw. Oba węże od nagrzewnicy są gorące. Klapy podklejalem na nowo i chodzą dobrze bo jeździłem bez deski tylko ciagnie zimne-letnie powietrze - tak jakby nagrzewnica nie dawała rady. W aucie jest klimatyzacja Diavia, ktora mi nie dziala (nie mam paska zalozonego i jej nie uzywam) mam pytanie do Was czy w tym module, w ktorym jest wiatrak nawiewu może cos byc takiego, że to wplywa na temperature powietrza co idzie na nawiew czy nie? Ogladalem na necie filmik w ktorym w aucie bez klimy w tym module byla trzecia klapa, ktora nie wiem czym steruje bo na chlopski rozum wiatrak od nawiewu wieje i dalej na modul srodkowy co jest w nim nagrzewnica i jest to kierowane klapami i cala filozofia a u mnie ciezko jest do tego zagladnac bo musialbym rozdzierac węże od klimy. Moze ktos cos wie na ten temat bo chyba nie pozostaje mi nic innego jak wymienic nagrzewnice i zlozyc to do kupy. Z gory dzieki za wszelkie porady.
-
Za wysoka stała temperatura silnika. Hydrozagadka!
lopee odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Kolego a sprawdzales temperature termometrem a nie tym co pokazuje wskaznik w liczniku? -
kolega wlasnie odczytal moje przypuszenia, to jest plastik od bagnetu lub tej rurki co sei w niego wsuwa;)
-
Za wysoka stała temperatura silnika. Hydrozagadka!
lopee odpowiedział ArturrO → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Cześć, to ze temperatura przesuneła sie o 10 stopni w góre to moim zdaniem "zasługa" licznika lub instalacji el., w moim aucie też mam taką przypadłość tylko, że na oryginalnych czujnikach mam podniesioną o 10 stopni ale na zwyklym czujniku kupionym najtańszym wskazania mam w normie, mierzylem termometrem i wiatrak wlacza sie w dobrej temperaturze - dlatego dalem sobie z tym spokoj poniewaz jak sie wiatrak dobrze włącza to nie ma co szukac - wiem ze to kole w oko ale sa wieksze problemy. Pozdro -
Ta guma-uszczelka jest wsadzana razem z uszczelka od kolektora ssącego i to jest połaczone ze sobą, że płyn chlodniczy idzie przez kolektor ssący, jak byl przeciek to moglo i do cylindra wodę brać lub po silniku z tyłu leciała strużka i nawet nie widziałes jak to ubywa bo to odparowywało po zagrzaniu silnika. Ciężkie do wychwycenia bo to od strony grodziowej. Ten plastik w misce to jest mocno czerwony czy może bardziej pomaranczowy?
-
regulator napięcia, za duże napięcie ?
lopee odpowiedział zdun_VW → na temat → Elektryka, oświetlenie
pasek masz dobrze naciagniety? kontrolka sie nie zaswieca na wolnych i pod odpaleniu? -
czy to może być korek od zbiorniczka wyrównawczego???????
lopee odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Warto tez sprawdzic droznosc cienkiego przewodu ktory idzie do zbiorniczka, lubi sie zatkac i nie wyrownuje sie cisnienie w ukladzie. -
fajnie sie oglada ten filmik jak wszystko takie czyste i prawie nówka i nie babrane wczesniej przez nie wiadomo kogo