Skocz do zawartości

lopee

  • Liczba zawartości

    142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lopee

  • Urodziny 16.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Pewnie łepek jest już wyrobiony i nie ma za co złapać, popukaj może delikatnie młotkiem przez śrubokręt w tego wkręta żeby zruszyć cokolwiek a pózniej rozwerć wkręta żeby wyjąć krancówke. Reszte co zostanie wykrecic i dac nowego wkreta.
  2. Witam, jesli jest problem z wyskakującą linką z licznika (często jest tak, że jak się nieumiejętnie wkłada w to gniazdo to sie ugina i juz nie siedzi dobrze) to przy wkladaniu go w deske to można zrobic tak, że rozbiera sie licznik - sciagasz szybke i odkrecasz predkosciomierz i pozniej wkladasz sobie licznik i widzisz czy dobrze siadla linka w gniezdzie, potem wkladasz ostroznie predkosciomierz, przykrecasz a na koncu szybka i powinno byc dobrze. Pozdro
  3. Na bloku pod króćcem z czujnikami, musisz czyms poswiecic w razie czego bo to jest wybite i ciezko zlokalizowac jak sie nie wie.
  4. Jesli chodzi o typ silnika to sprawdzisz to po tym co pisze na bloku silnika od przodu patrzac, za wlaczanie/wylaczanie wiatraka odpowiada czujnik w chlodnicy ( na dole po prawej stronie stojac przodem do auta). Czujniki firmy EPS sa ok.
  5. Jesli układ się nie odpowietrzał przez zatkany cienki wężyk to to jest główna przyczyna. Odnośnie korka i tego ciśnienia, które zmierzyłeś to jest ok bo chyba precyzyjnie każdy korek nie bedzie taki sam. Pozdro
  6. Taka szara tasma nie gwarantuje szczelnosci tych klap poza krawedziami, poniewaz zaklejasz tylko dziury w blachach a poza blachami jest troche wolnego miejsca - wlasnie tam gdzie byly te gąbki uszczelniające. Mysle za sama tasma zda egzamin ale dla lepszego uszelnienia lepiej jest to zrobic jakas pianką taka jak pod panele.
  7. Dzieki za pomoc i odpowiedzi w temacie, nie mam gazu zamontowanego. Wymieniłem nagrzewnice i uszczelniłem wszystko tzn. klapy itd., efekt jest taki, że w końcu mam ogrzewanie. Pozdrawiam
  8. Witam, rozebralem dzis deske w celu zdiagnozowania czemu leci mi letnie powietrze a na najwyzszym biegu nawiewu zimne i uszczelnilem dwie klapy - tą od sterowania cieple-zimne i od kierunku nawiewu (szyba, nogi etc.). Przejechalem i zagrzalem auto, ciagle jest ten sam objaw. Oba węże od nagrzewnicy są gorące. Klapy podklejalem na nowo i chodzą dobrze bo jeździłem bez deski tylko ciagnie zimne-letnie powietrze - tak jakby nagrzewnica nie dawała rady. W aucie jest klimatyzacja Diavia, ktora mi nie dziala (nie mam paska zalozonego i jej nie uzywam) mam pytanie do Was czy w tym module, w ktorym jest wiatrak nawiewu może cos byc takiego, że to wplywa na temperature powietrza co idzie na nawiew czy nie? Ogladalem na necie filmik w ktorym w aucie bez klimy w tym module byla trzecia klapa, ktora nie wiem czym steruje bo na chlopski rozum wiatrak od nawiewu wieje i dalej na modul srodkowy co jest w nim nagrzewnica i jest to kierowane klapami i cala filozofia a u mnie ciezko jest do tego zagladnac bo musialbym rozdzierac węże od klimy. Moze ktos cos wie na ten temat bo chyba nie pozostaje mi nic innego jak wymienic nagrzewnice i zlozyc to do kupy. Z gory dzieki za wszelkie porady.
  9. Kolego a sprawdzales temperature termometrem a nie tym co pokazuje wskaznik w liczniku?
  10. kolega wlasnie odczytal moje przypuszenia, to jest plastik od bagnetu lub tej rurki co sei w niego wsuwa;)
  11. Cześć, to ze temperatura przesuneła sie o 10 stopni w góre to moim zdaniem "zasługa" licznika lub instalacji el., w moim aucie też mam taką przypadłość tylko, że na oryginalnych czujnikach mam podniesioną o 10 stopni ale na zwyklym czujniku kupionym najtańszym wskazania mam w normie, mierzylem termometrem i wiatrak wlacza sie w dobrej temperaturze - dlatego dalem sobie z tym spokoj poniewaz jak sie wiatrak dobrze włącza to nie ma co szukac - wiem ze to kole w oko ale sa wieksze problemy. Pozdro
  12. Ta guma-uszczelka jest wsadzana razem z uszczelka od kolektora ssącego i to jest połaczone ze sobą, że płyn chlodniczy idzie przez kolektor ssący, jak byl przeciek to moglo i do cylindra wodę brać lub po silniku z tyłu leciała strużka i nawet nie widziałes jak to ubywa bo to odparowywało po zagrzaniu silnika. Ciężkie do wychwycenia bo to od strony grodziowej. Ten plastik w misce to jest mocno czerwony czy może bardziej pomaranczowy?
  13. pasek masz dobrze naciagniety? kontrolka sie nie zaswieca na wolnych i pod odpaleniu?
  14. Warto tez sprawdzic droznosc cienkiego przewodu ktory idzie do zbiorniczka, lubi sie zatkac i nie wyrownuje sie cisnienie w ukladzie.
  15. fajnie sie oglada ten filmik jak wszystko takie czyste i prawie nówka i nie babrane wczesniej przez nie wiadomo kogo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności