Skocz do zawartości

toton5

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O toton5

  • Urodziny 31.07.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wien

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, kolego znawcą nie jestem, ale miałem w lecie podobny przypadek, że jak odpaliłem samochód to było słychać taki "klekot" ustawało to po przejechaniu około 500 metrów i zauważyłem że jak samochód stał na pochyłym terenie, przechylony prawa strona niżej przez ok 8-10 godz. jak byłem w pracy, było to słychać jak by zawory stukały, sprawdzałem to jeszcze i jak postawiłem na prostym terenie było okey, a na pochyłym było słychać klekot, tak jak by olej spłynął i tak jak by zawory chodziły na sucho. Jak dawno wymieniałeś olej? Może olej jest już zużyty?
  2. Dziękuję za odpowiedź, ale prosił bym o odpowiedź posiadaczy B7 z motorem 2,0 ponieważ oglądałem filmik o wymianie filtra w B7 i tam było widać jak był podłączany VCDS, bo ponieważ pompka nie pompuje po włączeniu zapłonu, tylko po odpaleniu i teraz nie wiem czy mogę samemu można śmiało wymieniać, gdyż nie posiadam VCDS. Dziękuję
  3. Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie wymiany filtra paliwa w Passacie B7 2.0 TDI 140 KM CFFB 2013 r. czy jeśli wymienię filtr i zaleje go do pełna olejem napędowym i odpalę czy jest możliwość że się zapowietrzy? Czy zawsze muszę uruchomić pompkę paliwową VCDS-em przed odpaleniem po wymianie filtra? Dziękuje za odpowiedz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności