szczetke Zgłoś #141 Napisano 10 Października 2015 Miałem tak samo należy do obudowy nalac paliwa powinien zapalić i zacznij szukać pompy paliwa☺ bo przycina się raz chodzi a raz nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #142 Napisano 10 Października 2015 A miałeś jakieś objawy przycinającej się pompy wcześniej? Bo u mnie wszystko ok, auto zawsze odpala normalnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dany_2002 Zgłoś #143 Napisano 10 Października 2015 zalej do pełna, trochę pokręcisz ale odpalisz trzeba było odrazu zalać nie byłoby problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #144 Napisano 10 Października 2015 Nie dopiero się zorientowałem przy wymianie filtra objawów nie było posłuchaj czy słychać pompe ja wlozysz kluczyk u mnie przycina się raz na jakiś czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #145 Napisano 10 Października 2015 Latem u kumpla w B6 1.9 wymieniałem filtr paliwa. Po wymianie kilka razy zapłon i odpalanie, chwilę pochodził i zdechł. Kręcę i kręcę i nie odpalił. Zaglądam do filtra a tam susza, kolega kręci silnikiem i nic nie leci. Popukaliśmy w zbiornik od spodu w miejscu gdzie znajduje się pompa podczas kręcenia silnikiem i dopiero zaczęła podawać. Poskręcaliśmy wszystko, znowu kilkanaście razy zapłon włączony i odpalił po chwili kręcenia. Wiedzieliśmy że pompa do wymiany i na dniach całą z koszem się załatwiło. Pompa prawdopodobnie nie pracowała już jakiś czas ale nigdy z odpaleniem nie miał problemu. Problem pewnie by się pojawił gdyby skończyło mu się paliwo w trasie i zapowietrzył się układ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #146 Napisano 11 Października 2015 kurcze nie bardzo rozumie. ja u siebie po przekreceniu stacyjki(wcisnieciu klucza) nie słysze aby pompa sie włączała, podawała paliwo, czyli mam wnioskować ze jest ona zepsuta według waszych opisow, auto nie ma zadnych problemów z paleniem ani jakims brakiem mocy przy przespieszaniu jakby miało brakować paliwa. filter zmieniałem jak narazie jeden raz i tez po włączeniu zapłonu nie podało paliwa do puszki, puchy oczywiscie nie zalewałem, wtedy poszukałem coś w google jaka jest procedura wymiany filtra i jedyne co znalazłem to po takiej wymianie podłączyć komp i zrobić test pompy, w tedy przez 30sek pompa pracuje nabija puszke i robi cisnienie układu. tak tez zrobiłem , usłyszałem po raz pierwszy ze pompa pracuje naładowało puche(ie zalewana była) i odpaliło od strzała. czyli pompka nie jest zepsuta skoro podczas testu pracuje a po włączeniu zapłonu nie. według mnie taka jest procedura wymiany filtra ze bez kompa robi sie to ciulowo i niewłasciwie tak samo jak wymiana tylnych klocków, ludzie robią żeźbe/wymiane bez kompa ale to chyba nie jest właściwa procedura i to co powinno być oczywiście zawsze moge sie mylić, to jest tylko moje zdanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #147 Napisano 11 Października 2015 Czytaj z zrozumieniem pompka zawiesza się na wskutek zużycie komutatora silnika elektrycznego. Dzieje się to co jakiś czas zależy jak ułożą sie szczotki wystarczy puknac w zbiornik i pompka rusza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #148 Napisano 11 Października 2015 (edytowane) czyli ja mam zawieszoną cały czas bo od roku jak tym jezdze i codziennie odpalam auto minimum 10-20 razy jeszcze nie słyszałem by pompka chodziła a umie słuchać, nie jestem laikiem i tez wiem co to za dzwiek, słysze w innych swoich lub znajomych autach(nie vw), ale jednak w paszczaku jeszcze tego nie usłyszałem. gdy robiłem test pompy by napełnic zboiornik po wymianie filtra,pół roku temu, owszem wtedy ją usłyszalem po raz pierwszy i ostatni coś mi sie nie chce wierzyć, przeciez gdyby mi sie zawieszała pompka to miałbym jakiś bład albo niedomagania których nie ma, nawet ciezszy rozruch chyba byłby a odpala odpukac pieknie ja słyszałem gdzies ze w vw w cr pompka paliwa nie działa własnie po zapłonie tylko później juz po odpaleniu auta, ale głowy sobie nie dam uciac .u mnie jest tak jak na tym filmie czyli po zapłonie nie chula Edytowane 11 Października 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sadus Zgłoś #149 Napisano 11 Października 2015 Wiec próbowałem dziś vcds em uruchomić pompę. Włączyłem ja 2 razy po około 30 sekund i nalało coś tam trochę do puszki, żeby jej nie męczyć skoczyłem na stacje po troszkę ON i paszczak juz chula. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #150 Napisano 12 Października 2015 ja słyszałem gdzies ze w vw w cr pompka paliwa nie działa własnie po zapłonie tylko później juz po odpaleniu auta, ale głowy sobie nie dam uciac .u mnie jest tak jak na tym filmie czyli po zapłonie nie chula Też tak słyszałem a że do wymiany filtra nie chce mi się latać z kablem to zalewam wyczyszczoną puchę kupionym wcześniej do słoika ON. I chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mark Zgłoś #151 Napisano 15 Października 2015 Dzis wymienile!m filtr paliwq w 2.0 CR Bluetdi. Troche zdziwil mnie fakt, ze po wlaczeniu zaplonu pompa nie podawala paliwa...zbiorniczek mialem zalany do polowy , wiec poskrecalem obudowe. Odpalil bez problemu...potrzymalem go na 2000 obr przez 2min, pozniej chwile pochodzil na wolnych i wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tes13 Zgłoś #152 Napisano 8 Grudnia 2015 30 tys. km temu mechanik zmieniał mi filtr paliwa. Dzisiaj zrobiłem to sam ale odkręciłem puszke by ją wyczyścić w środku i była strasznie brudna(dołączam zdjęcie). To normalne czy słaby filtr założył ? Był filtr filtrona, ja założyłem knechta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #153 Napisano 8 Grudnia 2015 Normalka olej napędowy to "brudne paliwo". Włączając w to stacje, syf w cysternach które dowożą, w wężach itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #154 Napisano 8 Grudnia 2015 Kilka dni temu wymieniając filtr ropy wyczyściłem też cały jego wkład i też miałem brudno. Postanowiłem więc wyjąć pompę ze zbiornika żeby sprawdzić jej stan. Po wyjęciu okazało się, że sitko w kosza w którym osadzona jest pompa jest lekko zatkane na dnie zbiornika pływa syf. Dobrze, że miałem pompkę 12V do odsysania paliwa. Więc odessałem wszystko co było w zbiorniku i na tyle ile mogłem wyczyściłem też zbiornik przez włożenie ręki ze szmatą. Podsyłam zdjęcia tego co pływało na dnie zbiornika oraz zdjęcie na którym są dwa kubki z ropą odessaną z mojego ten po prawej i kubek po lewej przedstawia ropę z golfa 3 mojego kolegi, który jeździ na paliwie ze stacji SHELL. Od zawsze tankowałem tylko na Orlenie no i się rozczarowałem. Po tym zabiegu tj czyszczeniu silnik lepiej odpala a ja zacząłem tankować na stacji Shell. Tu z podpiętym na krótko ruskim czujnikiem chciałem sprawdzić ile pompa daje? Tutaj cała wyczyszczona pompa i gotowa do włożenia na miejsce. Po lewej ropa z golfa 3. tankowanego na stacji Shell a po prawej mojego żuka tankowanego na Orlenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tes13 Zgłoś #155 Napisano 8 Grudnia 2015 zdjęcie na którym są dwa kubki z ropą odessaną z mojego ten po prawej i kubek po lewej przedstawia ropę z golfa 3 mojego kolegi, który jeździ na paliwie ze stacji SHELL. Od zawsze tankowałem tylko na Orlenie no i się rozczarowałem. Po tym zabiegu tj czyszczeniu silnik lepiej odpala a ja zacząłem tankować na stacji Shell. Dzisiaj wymieniałem filtr paliwa i ropa którą odlałem była strasznie brudna i ciemna jak na twoim obrazku, też zawsze tankuje na orlenie. Myślałem, że to poszedł jakiś syf z filtra dopóki nie zobaczyłem twojego zdjęcia. Widocznie też muszę się przerzucić. Co myślicie o BP ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #156 Napisano 8 Grudnia 2015 Co myślicie o BP ? BP oraz Shell moim zdaniem są najlepsze. Polecam Ci też wyjąć i wyczyścić pompę ze zbiornika. Przydatne do tego jest zmywacz do ukł. hamulcowych. Dobrze czyści sitko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #157 Napisano 8 Grudnia 2015 naprawdę nieważne na jakiej markowej stacji tankujecie To wiem ale paliwa Shell czy np BP są pod kontrolą tych koncernów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #158 Napisano 8 Grudnia 2015 I tak każde paliwo jest z Orlenu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #159 Napisano 21 Grudnia 2015 Witam serdecznie, niedawno wymieniałem filtr paliwa w swoi, 1.9 tdi. Tankowałem TYLKO na BP i nie przypadkowych a tych dużych, czystych zadbanych - jeśli to miało jakieś znaczenie. Przejechałem około 36 tys. km w ciągu 14 miesięcy. Filtr MANN'a który wymontowałem był cały czarny, po przejechaniu palcem został czarny pył, smar. Dla zainteresowanych mogę zrobić zdjęcia filtra. Gdzieś na szybko wyczytałem, że BP tankuje w Orlenie ... Czy ktoś jest w stanie stwierdzić, że Lotos jest czystszy ? Czy jest w stanie napisać jakieś uwagi o filtrze paliwa w kontekście paliwa na jakim jeździł ? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
akism Zgłoś #160 Napisano 21 Grudnia 2015 Tankuję od kilku lat na shellu paliwo nitro i nigdy nie miałem problemu.Filtr paliwa wymieniam co 2 zmianę oleju czyli co 30 tys ,uważam,że jest to zdroworozsądkowe podejście .Jakość paliwa jakie lejemy do naszych autek ma olbrzymie znaczenie jeżeli chodzi o trwałość silnika,na tym nie ma co oszczędzać,zresztą jeżeli chodzi o samochód zawsze dostają to co najlepsze.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach