Skocz do zawartości

wiesiok81

  • Zawartość

    590
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wiesiok81

  • Urodziny 13.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    wiesław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wiesiok81

    Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    ja mam założone nssc 506 hp są lekko skośne wiec idealne do naszych łukowatych kratek. uzywam ich od 2lat i świecą bardzo fajnie i przede wszystkim mocno, praktycznie mało co wystają i swiecą prosto. wkleiłem je w kratke na czarnym kleju do szyb i jestem mega zadowolony
  2. czy coś wiadome już na temat tego konwertera DDP BAP , menu komfortu z nowymi zegarami ?
  3. wiesiok81

    Problem z Passatem B7 i temperaturą cieczy

    termostat dsg w b6 nie był montowany dopiero w b7 zaczeli montować ja u siebie dokładałem bo wymiana głównego nie wiele wniosła
  4. wiesiok81

    Instalacja Mapy/Softu RNS 510.

    witam, jest ktoś może z podkarpacia, okolice RZ -TBG co ma chęć pomóc w zainstalowaniu mapki i ma szczęsliwą płyte lub potrafi wgrać z karty, oczywiście nic nie za free. próbowałem dziś wgrać v15 ale niestety poległem, w tamtym roku 14 poszła od strzała a dzis 4 próby i lipa, nie mam teraz ani 14 ani 15 a cos pasuje mieć. płyta czyszcząca, też nie dała rezultatu soft w radiu 5238 by josi jak coś to prosze na priv
  5. dzięki za info kupiłem p10 i w trybie HF które głównie u mnie działało, łączy sie tak jak z szajsungiem , widzi kontakty z pozycji fis i rns, wiec mi to wystarcza. czy zadziała w wersji premium szczerze powiem że nawet nie spróbowałem sprawdziłem i tak: czy to jest ustawiony tryb HF czy Premium , jest dokładnie to samo i tak samo, i napewno nie jest w trybie premium bo, zasięg jest z tel a nie z anteny samoch., nie ma żadnego dodatkowego podmenu, aby zmienić dzwięk dzwonka , jego głośność , inne ustawienia , na fisie nie ma znaczka premium, a tel jest całkowicie funkcjonalny , janosik itd dla mnie wystarcza jak jest , bo tak miałem ustawione wczesniej, widzi wszystkie kontakty, widze kto dzwoni , wybieram wszystko z pozycji kier. ,itd
  6. ja błędów nie miałem wogóle, na nowym panelu mam 1 błąd że brak BCM, u mnie tyrkotał w pozycji środkowej ok 20 21st na skrajnych 16 i 28 nie było tyrkotania. kupowałem niby nowy z allegro, wyglądał tez na nowy. one wszystkie są takie same. ja sprawdzałem który tyrkocze organoleptycznie/wzrokowo, widać to dobrze jak cięgno sie cały czas porusza i nie może ustalic swojej koncowej pozycji, tylko cały czas sie rusza przód tył po kilka mm
  7. ja wymieniałem sam potencjometr, tam sie raczej nie ma co wiecej zużyć. wymieniłem i zapadła cisza. ja mam auto z 10r wiec miałem panel ten przejsciowy stukało jak stukało, wymieniłem panel na ten nowszy z wyswietlaczami i stukało tak samo. poniewaz dostep jest tragiczny ,zwaliłem zaślepke podmieniłem potencjometry ,zrobiłem reset klap i od wakacji błoga cisza i działa napewno dobrze bo gdy trzeba było chcłodzic to z obu stron chłodziło jednakowo a gdy trzeba teraz grzać z obu stron grzeje też tak samo
  8. a jeszcze szybciej jest wymieniając sam potencjometr z nowego, nie mamy problemów ze srubami i odkręcaniem, a już napewno nic nie łamiemy
  9. wszystko ładnie pięknie tylko to dalej nie zmienia faktu ze dobrze usunięty dpf miesci sie we wszystkich normach podczas kontroli jak również aby przeprowadzić badanie dymomierzem trzeba wkręcić silnik na max obr gdzie w nowszych samochodach jest to zabezpieczone blokadą i sorry ale dalej d... jest z tyłu jak najbardziej jestem ZA ,niech sę wkońcu wezmą i wyeliminują te stare cięzarówki i wszystkie inne 20paro letnie dostawczaki czy nawet osóbówki gdzie przy noralnej jeździe nie pod zadny obciązeniem zostawiają za sobą smuge dymy, ale nie popadajmy w paranoje i nie twierdźmy że kazde auto bez dpf jest beee i okrótnym trucicielem i zostanie mu zabrany dowód lub nie przejdzie badania bo czegos takiego napewno nie będzie. jezeli organoleptycznie wszystko sie zgadza, czujniki sa, pucha jest , na desce nic nie świeci, normy sie mieszczą to niestety ale mogą cmoknąć, bo nikt nie zrobi ci nic tylko za to że masz okopconą końcówkę tłumika jest wiele samochodów co maja sprawne dpfy i mają okopcony wydech
  10. praktycznie żadna policyjna mobilna stacja nie jest wyposażona w dymomierze a juz napewno w krakowie. mają tylko analizatory spalin i eliminują stare benzyniaki ciekawe końcówki artykułu http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/dlaczego-nowe-auta-nie-sa-ekologiczne-wielka-sciema-z-normami-emisji-spalin/l4q07b http://moto.onet.pl/aktualnosci/policja-bedzie-badac-jakosc-spalin-co-z-autami-bez-filtrow-i-katalizatorow/bwm5vn
  11. auto bez dpf normalnie przechodzi badania, emisja sie przeciez nie zmieni czy on jest czy go nie ma. cząstki stałe to jest- sadza. a tego nikt nam nie sprawdzi bo trzeba miec do tego urzadzenie zwane dymomierzem a stacje ani policja mobilna tego nie posiada i długo jeszcze posiadać nie bedą, a jesli nawet cud sie zdarzy i mogli by miec takie urządzenia to i tak nie sprawdzą bo aby auto sprawdzić na dymomierzu dwu lub trzy krotnie trzeba przygazować do wysokich obr a jak wiadome wszystkie nowsze auta mają zabezpieczenia przed takim gazowaniem na postoju, wiec najprościej w świecie mogą tylko cmoknąć..... oczywiście mówimy tu o przyzwoitej wycince i pozostawieniu na swoim miejscu puszki ,czujniki itp, brak tych elementów dyskwalifikuje zawodnika odrazu i dowód może być zabrany. wizualnie wszystko musi sie zgadzać
  12. pytanie do posiadaczy huawei'ów, czy to sie łączy po rsapie i czy wogóle to się łączy i bedzie hulać? obecnie od trzech lat jest szajsung s5 który łączy sie zawsze w trybie premium lub HF, chociaż w większości używam HF, dla mnie wygodniejsze bo dużo korzystam z netu podczas jazdy a moduł mam z końcówką C. teraz fon zaczyna swirować i chce wymienić na coś innego w gre wchodzi własnie huawei p10, tylko zanim to kupie chce wiedzieć że bedzie to na 100 działać , zwłaszcza w trybie HF w moim wozidle. gdzieś tu wczesniej widziałem że ktoś miał problem z p8 a nie chce kupić i później sie bujać czemu coś nie działa jak wczesniej ładnie działało i było bardzo potrzebne
  13. wiesiok81

    Pomocy wymiana termostatu pacjent CBBB

    trzeba zdemontować altka, odkręcić i odsunąć inaczej nie wyciągniesz termostatu ani tez nie wsadzisz nowego. ten kruciec co idzie w bok jest wciskany w oring i drugą rurkę biegnącą w poprzek silnika i aby tu wyszło trzeba termostat przesunąć max w lewo a że jest altek nie da sie tego zrobić bez jego odkręcenia. wystarczy zwalić pasek, odkręcić dwie śruby i odsunąć od bloku, reszta juz wychodzi samo
  14. wiesiok81

    klimatyzacja b6

    zawory są zamienne. sam miałem ori krótki i jak padł to kupił mi się dłuższy. założyłem i działa tak już drugi albo trzeci rok. podobno, gdzieś to czytalem że te dłuższe są lepsze i trwalsze. miałem i mam to samo co na fotkach wyżej
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności