Skocz do zawartości

wiesiok81

  • Zawartość

    572
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wiesiok81

  • Urodziny 13.05.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    wiesław
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    podkarpacie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010
  1. Półosie i przeguby wewnętrzne.

    podałem ci numery lobro i spidana i tylko takich szukaj chociaż to jest ta sama firma do manuala są zupełnie inne i innej budowy przeguby
  2. Półosie i przeguby wewnętrzne.

    tak tak, tylko że my posługujemy sie nie niutonami tylko, ja mam 140'to konnego a ja 170'cio konnego dlatego tak napisałem. wszystko to jest jeden .... tylko w innym opakowaniu na którym vw chce zarabiać. wiele czersci jest dokładnie jednakowych tylko poroducęt pozmienia jakieś literki i jeden kosztuje 10zeta a o innym numerku 100 a w rzeczywistosci jest to jedno i to samo myślisz że na przeguby do cba a do cbb idzie inny materiał- nie sądze
  3. Stuki nastawów klapek górnego nawiewu

    najlepiej zdjąć obie strony i zaobserwować wzrokowo. przerabiałem to tydz temu. nie miałem żadnych błędów tylko stukot, byłem 100% pewien ze lewa strona stukocze (zmiana zakresu temp) ,wymieniłem i dalej stukało, dopiero jak rozebrałem drugą strone zaobserwowałem ruszajace sie cięgno i po tym wiedziałem ze to ten od schowka walniety a nie od kierowcy. ja zdejmowałem osłonke i sam potecjometr wymieniałem, odkrecenie tych trzech srubek graniczyło u mnie z cudem a klapka i zmiana potecjometru od nowego silnicza to szybki temat
  4. Półosie i przeguby wewnętrzne.

    a to zmienia postać rzeczy. nie do dostania chyba ze jesteś w rosji tu masz nr 3C0498103N ewentualnie NX końcówka, to jest jedno i to samo, nie ma zamienników. jedynie serwis , cena od 1100 w góre do 140km czyli cbab idzie 1K0498103QX, ewentualnie EX. spidan to 25177 lobro 305400. bez obaw możesz to zakładac i cieszyc sie z jazdy, no chyba ze non stop dajesz w palnik, ale 140 a 170km to chyba nie taka wielka różnica, bo reszta tzn półoś i przegub zewnetrzny jest ten sam i w obu przypadkach o tym samym nr, wiec te 30koni na przeniesienie napedu, na przegubie lobro nic sie nie stanie i nie tak szybko je ********zieli
  5. Półosie i przeguby wewnętrzne.

    lobro 304640 to jest przegub do twoich i moich półosi
  6. Znikający płyn B6 TDI

    nie będzie pasować , zupełnie inna budowa
  7. Samodzielna wymiana rozrządu CFGB (2.0 TDI)?

    potwierdzam. sam wymieniałem miesiąc temu silnik a w nim nowy rozrząd i tez ustawialem go na blokadach od PD . wszystko pasowało na znaki i teraz auto całkowicie normalnie odpala i jeździ, wiec wg mnie te specjalne blokady do cr to tylko sztuczne nabijanie klijentów na cos nowego
  8. Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    na alliexpres wpisujac drl passat b6 jest wiele rozwiązań, zwłaszcza gotowych kratek które równiez wyglądają jak fabryczne, kwestia mocy swiecenia samych lampek bo to chyba najważniejsze może miec troche do życzenia
  9. DPF - filtr zatkany popiołem

    ja nie mam 4motion wiec sanki tylko popuszczalem, wzasadzie odkrecalem bo i tak nie spadną bo trzyma je przekładnia, jej nie odkrecasz. dla własnej wiedzy by odpowiednio ustawić je dokładnie tak jak były i zbieznosc się wtedy nic nie przestawia a robiłem to dwa razy bo raz do dpfa i raz do turbiny, sprejem sobie pomalowałem wszystkie śruby jak sanki były przykrecone. po odkreceniu ich były ślady gdzie miałem później dokładnie w tym samym miejscu mieć kołnierz śruby. profilaktycznie zbieżność sprawdziłem ale bez żadnej regulacji było w obu przypadkach
  10. Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    Marku dokładnie jak piszesz. tylko trzeba wziąć tez pod uwagę to ze te rs nie są tanie do tego dochodzi rzeźba wtyczki jakiś opornik wiec tańszym kosztem można założyć tez oczywiście rzeźbiąc fajne skośne obok halogenow światełka. trochę czasu i staranności i wygląda też przyzwoicie. minus taki ze świecą zawsze po zapłonie chyba ze zrobimy jakiś wyłącznik dodatkowy
  11. Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    tutaj na forum tez jest opis. wszystko robisz jak na hakogenach tylko wywala je fizycznie i zakładasz ori drl od fabi. kształt podobny do pasatowskich ale jednak trzeba trochę porzeźbić.a wszystko po to ze tamte są i maja na szkle wybitą homologacje drl
  12. Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    można zrobić i tak tylko że halogen to halogen i nie ma nic wspólnego z drl , wiec wszystko w interpretacji policjanta kontrolujacego, diagnosty i czego nie zycze nikomu, likwidatora po wypadku/kolizji bo przez głupie ustawienie a brak homologacji na halogenach jak sie ktoś zna i dopatrzy można stracić dowód, odszkodowanie, ale to tak w nawiasie mówiąc sam jezdziłem przez rok na halogenach i okolicznym pieskom nie koniecznie to sie podobało wiec wkońcu zalożyłem nawet ładnie pasujace i świecace,ukośne nssc
  13. Światła do jazdy dziennej DRL ( LED )

    jaką człowiek tu masz filozofie z podpięciem tego??? przeciez czujnik zmierzchu steruje ci swiatłami mijania - jest jasno nie zapala swiateł jest ciemno zapala, dokładając swiatełka dzienne podłaczasz je przeciez minus na aku, plus po zaplonie i już sie światełka zawsze swiecą. trzeci kabelek zazwyczaj kol zóltego -sterujacy (to juz jak chcesz) albo pod postojówke lub plus mijania i juz wszystko masz jak chciałes. w zalezności co czujnik zmiezchu wykryje czyli jak jasno to nie zapala mijania wiec swiecą sie drl a gdy ciemno swiecą tylko mijania ja w obu autach mam takie moduły plus lampki i działa tak jak piszesz /chcesz - mankamęt- nie da sie tego wyłaczyć, chcąc postac sobie gdzies w ustronnym miejscu przy właczonym silniku zawsze jakkolwiek by nie kombinował pokretlem od swiateł zawsze dzienne beda sie świeciły, trzeba by ciagnac dwa kabelki do kabiny i przełacznik odcinający np mase i wtedy by można sie przytulac juz przy zgaszonym świetle
  14. klimatyzacja b6

    szkoda kasy, te skanery sa bardzo lipne i nie wygadne w obsłudze (juz nie wspomne o kodowaniu itd) wpisz lepiej na olx słowo klucz vcds i spokojnie kupisz to co ci jest potrzebne juz za 100pare zł
  15. DPF - filtr zatkany popiołem

    bez opuszczenia sanek nie wyciągniesz go
×